طراحی وب سایت باشگاه ورزشی

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

پیشرفت و توسعه اینترنت و رشد تکنولوژی باعث شده است تعداد کاربران فضای مجازی و اینترنت هر روز بیشتر از قبل شود . این روز ها دیگر کمتر کسب و کاری را می توان یافت که وب سایت نداشته باشند . بازاریابی اینترنتی باعث شده است که راه اندازی سایت برای مشاغل مختلف ضروری باشد .

معایبی که بازاریابی سنتی دارد سبب شده در آینده ای نزدیک به طور کامل منسوخ شود . امروزه اغلب مدیران سعی می کنند با استفاده از بازاریابی آنلاین کسب و کار خود را رونق ببخشند . بارها گفته شده بهترین بستر برای پیاده سازی روش های بازاریابی اینترنتی و digital marketing  وب سایت ها می باشند . با این حال اهمیت راه اندازی وب سایت برای برخی از صاحبان کسب و کار تثبیت نشده است . این افراد اگر بدانند که داشتن وب سایت چه تاثیر مثبتی بر کسب و کار آنها خواهد داشت هر چه زودتر به راه اندازی یک وب سایت اقدام می کنند .

اغلب فروشگاه های پوشاک ، مواد غذایی ، لوازم منزل و … ، رستوران ها ، آژانس های کرایه خودرو ، مراکز آموزشی و … دارای وب سایت هستند حتی در سال های اخیر بسیاری از پزشکان نیز برای خود یک وب سایت شخصی طراحی کرده اند تا بیماران بتوانند بدوت اتلاف وقت و به راحتی وقت مراجعه رزرو کنند . از انواع وب سایت هایی که ترافیک بالایی از بازدید کننده دارند به موارد زیر می توان اشاره نمود :

  • وب سایت های آموزش آنلاین
  • سایت های دانلود فایل ( فیلم ، سریال ، آهنگ ، عکس و … )
  • سایت های خبرگزاری مناقصه و مزایده عمومی
  • فروشگاه های آنلاین
  • وب سایت های ارائه خدمات مختلف
  • وب سایت های پزشکی
  • پرتال های سازمانی و اداری
  • وب سایت های کاتولوگ و معرفی شرکت ها
  • سایت بانک ها و موسسات مالی

بسیاری از مردم این روز ها برای هر کاری به اینترنت مراجعه می کنند . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در سطح شهر مدتها به دنبال وسیله ای خاص بوده اید اما با مراجعه به اینترنت و جستجو در گوگل به سرعت فروشگاه عرضه کننده آن وسیله را یافته اید . این اتفاق برای اغلب مردم پیش آمده است . حجم ترافیک بالا در سطح شهر ، هزینه بالای حمل نقل و اتلاف وقت باعث شده است که مردم ترجیح دهند کارهای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند . حتی بسیاری از مردم نیاز های روزانه خود را با خرید از فروشگاه های آنلاین به دست می آورند .

همانطور که گفته شد بازاریابی سنتی مانند گذشته تاثیری بر کسب و کار ندارد اما هنوز هم بسیاری از مدیران از این روش ها استفاده می کنند و متاسفانه با اینکه نتیجه ای نمی گیرند بر انجام آن همچنان پا فشاری می کنند . پیشنهاد ما به این دسته از افراد این است که با حداقل هزینه یک وب سایت نسبتا ساده راه اندازی کنند و برای مدتی از بازاریابی اینترنتی برای معرفی کسب و کار خود استفاده نمایند . بدون شک نتیجه ای که می بینید شگفت انگیز است . شرکت طراحی وب سایت دارکوب با استفاده از آخرین متد های طراحی و برنامه نویسی وب سایت می تواند با قیمتی مناسب یک سایت برای شما طراحی کند . راه اندازی وب سایت نه تنها باعث رونق کسب و کار می شود بلکه می توان با کمی نو آوری کسب و کار خود را توسعه دهید .

در این مقاله سعی داریم تا طراحی وب سایت برای یک باشگاه ورزشی و اهمیت آن را ذکر کنیم .

طراحی وب سایت برای باشگاه ورزشی

امروزه بسیاری از مردم به فکر تناسب اندام و سلامت هستند . اگر به اطراف خود توجه نمایید ، افراد زیادی را می بینید که به باشگاه ورزشی می روند یا در حال گرفتن انواع رژیم های لاغری و تناسب اندام هستند . اما هزینه های مربوطه بسیار بالا می باشد و خیلی از مردم ترجیح می دهند در منزل به ورزش بپردازند یا به طور خودسرانه رژیم غذایی بگیرند .

اغلب مردم برای دریافت رژیم های غذایی و برنامه های ورزشی به موتور های جستجو مراجعه می کنند . این نکته باعث شده است کلمات کلیدی رژیم و ورزش و دیگر کلمات مترادف بسیار جستجو شوند . به همین دلیل راه اندازی وب سایت ورزشی به معرفی بهتر باشگاه شما کمک شایانی می کند .

طراحی وب سایت باشگاه ورزشی

طراحی وب سایت باشگاه ورزشی با هدف معرفی باشگاه ، ارائه خدمات آنلاین به مردم و توسعه باشگاه انجام می شود . با راه اندازی وب سایت برای باشگاه ورزشی ، مردم می توانند به راحتی با باشگاه شما اشنا شوند به صورت آنلاین ثبت نام نمایند و از خدمات باشگاه به بهترین نحو استفاده کنند . بسیاری از مردم که به دنبال یک باشگاه مناسب و با قیمت ارزان در نزدیک محل زندگی خود هستند در گوگل به جستجو می پردازند . پس پیشنهاد می کنیم نام محله ای که باشگاه در آن واقع است را به عنوان یکی از کلمات کلیدی وب سایت انتخاب نمایید .

مردم در وب سایت های ورزشی بیشتر به دنبال موارد زیر هستند :

  • رژیم های غذایی ( رایگان و پولی ) متناسب با اندام آنها برای چاقی یا لاغری
  • خرید لوازم ورزشی و مکمل های تقویتی
  • دریافت برنامه ورزشی ( رایگان و پولی )
  • آدرس و راه های ارتباطی با باشگاه
  • تماشای ویدئو های ورزشی
  • آشنایی با اصطلاحات مربوط به حرکات ورزشی
  • آشنایی با محیط و مدیران و مربیان باشگاه
  • ثبت نام آنلاین در باشگاه ورزشی

طراحی وب سایت برای باشگاه ورزشی باعث می شود کسب و کار شما به روز و توسعه یافته در دید مخاطبان باشد . در دید مردم آن دسته از مشاغلی که وب سایت دارند و در فضای مجازی فعالیت می کنند ، کسب و کاری نوین و به روز و با اطمینان و پیشرفته تلقی می شود . به همین دلیل طراحی وب سایت هر چه حرفه ای تر و با کیفیت تر انجام گیرد بر رونق فعالیت شما تاثیر گذار خواهد بود . موارد زیر از ویژگی ها و امکانات مهم وب سایت باشگاه ورزشی است :

طراحی وب سایت به صورت حرفه ای

طراحی گرافیکی جذاب با پالت رنگی مناسب با باشگاه ورزشی

طراحی پنل کاربری برای ورزشکار : بهتر است ورزشکار بتواند در وب سایت حساب کاربری ایجاد کند . در پنل کاربری ورزشکار وموارد زیر بهتر است طراحی شوند :

  • امکان ثبت نام آنلاین
  • امکان رویت تعداد جلسات حضور در باشگاه
  • قابلیت دریافت برنامه ورزشی مطابق با نیاز ها
  • قابلیت دریافت رژیم غذایی مناسب
  • امکان انتخاب مربی مورد نظر
  • امکان انتخاب رشته ورزشی
  • امکان ثبت تغییرات وزن و سایز

تولید مقالات مربوط به ورزش و سلامت

تولید مقالات معرفی رشته های ورزشی و اصطلاحات رایج در ورزش

امکان دریافت رژیم مناسب : بسیاری از وب سایت های سلامت ، رژیم مناسب را در اختیار کاربران می گذارند در این وب سایت ها کاربر با وارد کردند سایز ، میزان فعالیت روزانه ، وزن ، قد و … رژیم مناسب را دریافت می کند . در وب سایت باشگاه ورزشی نیز می توان این امکان را فراهم نمود تا کاربر بتواند رژیم مناسب خود را دریافت نماید . برای جذب مخاطبان می توان رژیم را یک ماه رایگان در اختیار کاربر قرار دهید .

درج فیلم ها و ویدئو های ورزشی با امکان دانلود

فروش ویدئو های مربوط به تمرینات ورزشی

فروش محصولات و لوازم ورزشی

درگاه پرداخت به منظور پرداخت آنلاین شهریه

تاریخچه تاسیس باشگاه و درباره ما

معرفی مدیر و مربیان فعال در باشگاه

دسته بندی رشته های ورزشی باشگاه با معرفی آنها

گالری تصاویر ( تصاویر مربوط به باشگاه ، لوازم و تجهیزات موجود ، ورزشکاران و … )

ساعات کاری باشگاه

بخش همکاری با ما  ( برای استخدام مربی و … و همچنین برای همکاری با اسپانسر های ورزشی )

تماس با ما ( آدرس ، شماره تماس ، آدرس شبکه های اجتماعی و … )

پشتیبانی و مشاوره آنلاین

بخش اخبار و اطلاعیه ها : برای درج اخبار مربوط به باشگاه و برخی از خبر های ورزشی

دانستنی ها

ارائه تمرینات ورزشی قابل انجام در منزل

امکان دریافت برنامه ورزشی متناسب با وزن و سایز

معرفی شعب دیگر باشگاه

معرفی بوفه باشگاه و منوی غذایی

برای آنکه بتوانید افراد بیشتری را جذب باشگاه نمایید لازم است که وب سایت باشگاه ورزشی بهینه باشد . برای بهینه سازی سایت لازم است موارد زیر انجام شوند :

بررسی سرعت وب سایت با استفاده از سرویس google page speed و تلاش در جهت افزایش سرعت بار گذاری صفحات وب سایت

استفاده از هاست مناسب و پر سرعت و غیر اشتراکی

تولید مقالات مرتبط با ورزش و سلامت و رژیم غذایی با استفاده از کلمات و عبارات کلیدی نظیر : رژیم ، رژیم غذایی ، تناسب اندام ، ورزش و …

رعایت چگالی کلمات کلیدی در هر صفحه

بک لینک گذاری و تمرکز برای درج لینک با کیفیت

درج لینک داخلی در صفحه

بهبود تجربه کاربری و رابط کاربری

استفاده از ترفند Call To Action  برای جذب مخاطب

ارسال ایمیل گروهی

درج تخفیف در ایام و مناسبت های مختلف

فعالیت در شبکه های اجتماعی و اشتراک گذاری مطالب وب سایت

وب سایت باشگاه ورزشی اگر به صورت حرفه ای طراحی و بهینه سازی شود در رونق فعالیت باشگاه و توسعه و رشد آن کمک به سزایی می کند . لذا پیشنهاد می کنیم برای طراحی وب سایت باشگاه ورزشی به شرکت طراحی وب سایت دارکوب مراجعه نمایید . داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری لازم است ، در آینده ای نزدیک خواهیم دید که راه اندازی سایت برای همه مشاغل ضروری می شود .

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته