طراحی بنر سایت با هوش مصنوعی

نوشته شده توسط دارکوب
راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان

هوش مصنوعی به سرعت در حال تغییر صنعت دیجیتال مارکتینگ است. در بسیاری از کسب و کارها، استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی بنر سایت رایگان رایج شده است. برهمین اساس چندین سایت طراحی بنر رایگان و نرم افزار طراحی گرافیکی هوش مصنوعی ایجاد شده که در عرض چند دقیقه بنر و تصاویری با طراحی حرفه ای ارائه می کنند.

طراحی و هوش مصنوعی ترکیب مهمی هستند که خلاقیت و تجربه کاربر را در عصر دیجیتال امروزی تغییر می‌دهند. هوش مصنوعی به ربات ها اجازه می‌دهد تا از طریق تجزیه و تحلیل داده‌ها و یادگیری عملکردهای هوشی انسان، طرح های کاربردی و زیبایی‌شناختی را با درک نیازهای افراد عرضه کنند. استفاده از هوش مصنوعی در زمینه طراحی، مزایای قابل توجهی را از نظر توسعه محصول، شخصی سازی و تجربه کاربری ارائه می کند.

بسیاری از شرکت ها با طراحی سایت با هوش مصنوعی توانسته‌اند محصولات و خدمات خود را به عرضه فروش و کسب درآمد بیشتر برسانند.

وقتی طراحی و هوش مصنوعی با هم کار می کنند، فرصت بیشتری برای رسیدن به بینش های مهم از طریق تجزیه و تحلیل داده ها وجود دارد. شرکت ها اطلاعات ارزشمندی در مورد رفتار، روندها و نیازهای کاربران به دست می آورند که همین اطلاعات نقش مهمی در تصمیم گیری برای طراحی گرافیکی سایت دارد. این ترفند کمک می کند تا سایت ها رویکردی مشتری محور داشته باشند.طراحی بنر سایت با هوش مصنوعی

ساخت بنر با هوش مصنوعی رایگان

با توجه به مزایای فراوان هوش مصنوعی و دلایل استفاده از این فناوری خاص، هوش مصنوعی قادر به انجام بسیاری از عملکردهای پر کاربرد و موردنیاز کاربران می باشد. خدماتی از جمله طراحی بنر سایت رایگان، ساخت نرم افزار، ویرایش فیلم، تولید محتوا متنی، تولید محتوای بصری و … تنها بخشی از قابلیت های هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی علاوه بر دانش بالایی که برای کار با اپلیکیشن ها دارد با کارایی سریع و عملی در تولید محتوای بصری، جایگاه مهمی در طراحی گرافیکی پیدا کرده است. در این برنامه ها، هنگام ساخت عکس تبلیغاتی با هوش مصنوعی، طرح‌های قبلی بررسی می‌شوند و ایده‌های اصلی و طرح‌بندی‌های طراحی تحلیل می‌شوند. سپس هوش مصنوعی با طرح های جدید، مرتبط و متفاوت ایده هایی تازه خلق می کند. هوش مصنوعی که اغلب توسط برنامه های طراحی مورد استفاده قرار می گیرد، با تجزیه و تحلیل بصری و محتوایی و پیشنهاد مناسب ترین ایده های طراحی، مزایا زیادی را برای کاربران فراهم می کند.

مزایای طراحی هوش مصنوعی

هوش مصنوعی امروزه به یک موضوع پرطرفدار تبدیل شده است. در طراحی سایت با هوش مصنوعی، توسعه دهندگان نرم افزار با تقلید از هوش انسان، تمام اطلاعات موجود در مغز انسان را در حافظه یا سیستم ابری ثبت کرده‌اند و آن را به یک سیستم قابل برنامه ریزی تبدیل کردند تا با پردازش و الگوبرداری از این اطلاعات، طرح های جدیدی ایجاد کنند. به عبارت دیگر هوش مصنوعی بر اساس تقلید از ذهن انسان شکل گرفت. این ماشین های تقلیدی با یک روش یادگیری منحصر به فرد توسعه یافته اند و بدون اطلاعات، امکان تولید هیچ اثری برای هوش مصنوعی وجود ندارد.

تاثیر هوش مصنوعی علاوه بر طراحی بنر سایت، در هر زمینه ای از کشاورزی گرفته تا منسوجات احساس می شود. تولید طرح هایی که شامل ایده ها، افکار و بهره وری سایت ها هستند، اکنون با هوش مصنوعی به سادگی قابل عرضه خواهند شد. در حالی که برای خلق یک اثر هنری با یک طراحی معمولی ممکن است سال ها تجربه لازم باشد، در طراحی بنر سایت با هوش مصنوعی، طرح ها در عرض چند ثانیه تولید می شوند. فناوری‌های هوش مصنوعی و استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی، نتایج بسیار کارآمد و سریعی را ارائه می‌دهند که به سرعت در حال توسعه و گسترده شدن هستند.

یکی از مهم‌ترین سوالات اینجا اصالت طرح های ایجاد شده با فناوری هوش مصنوعی است. به عنوان مثال می توان یک لوگوی کاری یا طراحی بنر سایت را در عرض چند ثانیه با هوش مصنوعی ایجاد کرد. یکی از مزایای مهم استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی بنر سایت ، تصاویر، لوگوها یا متون طراحی شده با هوش مصنوعی این است که، شبیه محتواهای منتشر شده قبلی نیستند. این قابلیت اساسی برنامه های طراحی با پشتیبانی هوش مصنوعی است که دائماً در حال بروزرسانی هستند و به طور متمایز،به طور دائم با ایده های منحصر به فرد به روز می شوند. نتیجه طراحی سایت با هوش مصنوعی، ایجاد طرحی منحصربفرد، معنادار و از نظر بصری جذاب است.طراحی سایت با هوش مصنوعی

طراحی بنر سایت رایگان

بنرسازان هوش مصنوعی ابزارهای دیجیتالی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی گرافیکی سایت و همچنین طراحی بنر سایت رایگان در دسترس می باشند. در این پلتفرم‌های بنرساز، هوش مصنوعی از الگوریتم های یادگیری ماشینی برای خودکارسازی فرآیند طراحی استفاده می کند.

سایت ها و نرم افزارهای بنرساز به طراحان اجازه می دهند تا بنرهای سفارشی و حرفه ای را برای پلتفرم ها و دستگاه های مختلف از جمله وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و کمپین های بازاریابی تهیه کنند.

سازندگان بنرهای هوش مصنوعی از بینش های مبتنی بر داده برای بهینه سازی عناصر طراحی بنر مانند رنگ، تایپوگرافی، طرح بندی و تصاویر استفاده می کنند تا یک بنر با بازدهی بالا ایجاد کنند و تأثیر آن را بر مخاطب هدف به حداکثر برسانند. کسب‌وکارها با استفاده از سایت های طراحی بنر سایت رایگان با هوش مصنوعی، می‌توانند در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنند و در عین حال بنرهایی متناسب با سبک و برندشان تولید کنند.

‌هوش مصنوعی برای ساخت عکس تبلیغاتی با هوش مصنوعی سایر امور حوزه طراحی، به جنبه های اصولی گرافیکی توجه دارد. اصول گرافیکی که هوش مصنوعی در طراحی به آن می پردازد شامل پردازش تصویر، طراحی وب، تولید محتوا، طراحی گرافیک و بهینه سازی تصاویر می شود.

در اینجا چند نمونه از سایت ها و نرم افزارهای بنرساز حرفه ای پرطرفدار را معرفی کرده‌ایم:

طراحی بنر سایت با Visme

بعد از گذراندن آموزش طراحی وب سایت و طراحی بنر زمان و تلاش زیادی لازم است تا یک بنر بصری خیره کننده ایجاد شود درحالی که بتواند پیام برند شما را به طور موثر منتقل کند. با وجود ابزارهای طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Visme، می‌توانید با فرآیند خسته‌کننده طراحی بنرها خداحافظی کنید.

تصور کنید شما بدون صرف زمان و هزینه به طیف گسترده ای از قالب های بنر قابل تنظیم که برای جلب توجه مخاطبان طراحی شده اند، به صورت یکجا دسترسی دارید.

بنرساز Visme به شما این امکان را می دهد که فقط با چند کلیک ساده، بنرهایی را برای پلتفرم های مختلف از جمله رسانه های اجتماعی، وب سایت ها و کمپین های بازاریابی ایجاد کنید.

علاوه براین، Visme ویژگی ها و گزینه های طراحی جالبی دارد که به شما امکان می دهد بنرهای واقعا منحصر به فرد و چشم نوازی ایجاد کنید. ساخت بنر با هوش مصنوعی رایگان در Visme این قابلیت را دارد که انیمیشن‌ها، ویدیوها و تعاملات بیشتری را به بنرهای خود اضافه کنید و از بقیه طرح ها متمایز شوند.

اما اگر شما یک کارشناس طراحی باشید یا یک شخص مبتدی، بازهم جای نگرانی نیست! با وجود رابط بصری Visme و ویرایشگر کشیدن و رها کردن، بدون آموزش طراحی بنر سایت می توانید بنرهای حرفه ای را خیلی راحت تهیه کنید. سایت Visme آموزش ها و راهنمایی‌های مفیدی را برای طراحی بنر سایت با هوش مصنوعی ارائه می دهد.

مشخصات کلیدی Visme

1. قالب های قابل تنظیم

سایت Visme طیف وسیعی از قالب‌های قابل تنظیم را برای طراحی بنر سایت با اندازه‌ها و سبک‌های مختلف ارائه می‌دهد. با Visme کاربران می توانند بنری متناسب با نیاز و سبک برند خود طراحی کنند.

2. ویرایشگر بکشید و رها کنید

ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن Visme به شما این امکان را می دهد که به راحتی متن، تصاویر و سایر عناصر طراحی را بر روی بنر خود اضافه و ویرایش کنید.

3. پیشنهادات طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی

پیشنهادات طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی Visme به شما توصیه هایی را براساس عناصر طراحی بنر سایت از جمله فونت، رنگ و طرح بندی بر اساس بینش های مبتنی بر داده ارائه می دهد.

4. انیمیشن و تعامل

سایت Visme امکان اضافه کردن انیمیشن ها، فیلم ها و تصاویر تعاملی را به بنرها را دارد تا بتوانید بنرهای خود را برای مخاطبان جذاب تر کنید.

5. همکاری و اشتراک گذاری

این سایت علاوه بر استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی بنر سایت، امکان ایجاد همکاری با اعضای تیم و به اشتراک گذاشتن طرح ها با مشتریان و سهامداران را در یک پلت فرم محیا کرده است.

6. ردیابی و تجزیه و تحلیل داده ها

ابزارهای تجزیه و تحلیل Visme به شما این امکان را می دهد که عملکرد بنرهای خود را ردیابی کنید و نتایج مبتنی بر داده را برای تقویت اثربخشی بیشتر در طول زمان دریافت کنید.طراحی بنر سایت رایگان

 Canva وب سایت بنر ساز

خوبی Canva این است که یک بنرساز هوش مصنوعی بصری و کاربرپسند است که طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند، تا در ساخت عکس تبلیغاتی با هوش مصنوعی و طراحی بنر سایت رایگان به شما کمک کند و بنرهای بصری جذابی را به راحتی ایجاد کنید.

وجود ویرایشگر کشیدن و رها کردن در Canva، اضافه کردن و ویرایش عناصر طراحی بر روی بنر را برای شما آسان می‌کند و مجموعه وسیعی از قالب‌ها و طرح های الهام‌بخش آن، فرصت زیادی را برای جذابیت بیشتر بنرهای طراحی شده فراهم می‌کند.

با Canva، می‌توانید طراحی بنر سایت خود را با رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاویر برند خود سفارشی کنید. علاوه بر این، Canva طیف وسیعی از ابزارهای طراحی قدرتمند را ارائه کرده که به شما امکان می دهد انیمیشن ها، تصاویر و سایر عناصر خلاقانه را به بنر سایت خود اضافه کنید تا آن را جذاب تر و پویاتر کند.

یکی از بهترین مشخصه ها در مورد Canva این است که یک طرح رایگان با کتابخانه وسیعی از قالب‌ها و المان‌های طراحی ارائه می‌دهد که باعث می‌شود کاربران با بودجه محدود به آن دسترسی داشته باشند. بدین ترتیب بدون برآیند قیمت طراحی بنر سایت می توان به صورت رایگان با استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی اقدام کرد.

علاوه بر این، Canva طیف وسیعی از ابزارهای همکاری و اشتراک گذاری فایل های طراحی شده را ارائه می دهد که کار را برای مشتریان و سهامداران آسان می کند. سایت Canva یک سایت طراحی بنر رایگان همه کاره و کاربرپسند با هوش مصنوعی است. این سایت طیف وسیعی از قابلیت ها را برای کمک به کاربران جهت تولید سریع و راحت بنرهای بصری جذاب ارائه می دهد.

چه یک طراح باتجربه باشی چه مبتدی باشید، پلتفرم بصری Canva با گالری وسیع قالب ها و المان‌های طراحی، توجه کاربران را برای طراحی بنر سایت با هوش مصنوعی، به خود جلب می کند.

ویژگی های کلیدی سایت Canva

1. ویرایشگر بکشید و رها کنید

ویرایشگر کشیدن و رها کردن کاربر پسند Canva این امکان را به کاربران می دهد تا عناصر طراحی را به راحتی بر روی بنر خود اضافه و ویرایش کنید.

2. قالب ها و المان‌های طراحی

سایت Canva مجموعه وسیعی از قالب‌ها و المان‌های طراحی، از جمله فونت‌ها، تصاویر و گیفت‌ها را ارائه می‌دهد که الهام‌بخش هستند و منابع زیادی برای طراحی بنر سایت شما ارائه می‌دهد.

3. ابزارهای برندسازی

پلتفرم Canva به شما این امکان را می دهد که طراحی بنر سایت خود را با رنگ ها، فونت ها و تصاویر برند خود سفارشی کنید و آن را با نماد های کلی برند خود ترکیب کنید.

4. ابزار انیمیشن

سایت Canva طیف وسیعی از ابزارهای انیمیشن، از جمله GIF و ویدیو را ارائه می دهد تا بنر شما را جذاب تر و پویاتر کند.

5. ابزارهای همکاری

وب‌سایت Canva با قابلیت پشتیبانی از ابزارهای اشتراک گذاری و نظر دادن باعث می شود تا با سایر کاربران در ارتباط باشید.

6. ابزار ردیابی و بهینه سازی داده ها

ابزارهای ردیابی و بهینه‌سازی داده‌های Canva بینش‌های مبتنی بر داده‌ها را برای کمک به شما در بهینه‌سازی طرح‌های بنر و تقویت عملکرد فرآیند طراحی ارائه می‌دهند.

7. اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن موبایل Canva نیز به شما این امکان را می دهد که طرح های مورد نظر خود را در حال حرکت ایجاد و ویرایش کنید و انعطاف پذیری و راحتی بیشتری داشته باشید.

وب سایت طراحی Abyssale

استفاده از این پلت فرم بسیار آسان است و بنرهایی که ارائه می کند واقعا خیره کننده و منحصر به فرد هستند. شما می توانید در کمترین زمان ممکن، بنرهایی با کیفیت بالا طراحی کنید.

یکی از چیزهایی که در مورد Abyssale جالب است، توانایی آن در سازگاری با سلایق شخصی کاربر است. هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، بیشتر در مورد سبک طراحی شما یاد می گیرد و طرح ها شخصی تر می شوند. این برنامه برای طراحی بنر سایت با هوش مصنوعی، تنوع بالایی از قالب ها و سبک های مختلف است.

تجربه کار با Abyssale فوق العاده است. این کار به شما کمک می کند  در زمان صرفه جویی کنید و بنرهای باکیفیتی را به مشتریان خود تحویل دهید. اگر قصد استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی را دارد قابلیت های منحصربه‌فرد Abyssale یک انتخاب عالی و قدرتمند، برای مشاغل و سلایق مختلف است.

‌ویژگی های کلیدی سایت Abyssale

1. مدل های قابل تنظیم با هوش مصنوعی

پلتفرم Abyssale طیف وسیعی از مدل‌های هوش مصنوعی از پیش ساخته شده را ارائه می‌کند که کاربران می‌توانند مطابق با نیازهای خاص خود، از جمله فونت‌ها، رنگ‌ها، تصاویر و موارد دیگر، آن‌ها را سفارشی کنند.

2. رابط کاربری آسان

این پلت فرم به گونه ای طراحی شده است که حتی برای کسانی که تجربه طراحی محدودی دارند، بصری و کاربرپسند باشد.

3. گزینه های طراحی متعدد

سایت Abyssale طیف وسیعی از گزینه‌های طراحی، از جمله تصاویر ثابت، بنرهای متحرک و بنرهای ویدئویی را ارائه می‌دهد که به کاربران در انتخاب طراحی خود قدرت انتخاب بیشتری می‌دهد.

4. خروجی با کیفیت بالا

مدل‌های هوش مصنوعی Abyssale برای تولید بنرهایی با کیفیت بالا طراحی شده‌اند که از نظر بصری جذاب و خاص هستند.

5. یکپارچه سازی با سیستم عامل های محبوب

پلتفرم Abyssale با پلتفرم های تبلیغاتی محبوب، از جمله تبلیغات گوگل و تبلیغات فیس بوک، ادغام می شود که به راحتی می توانید بنرهای سفارشی خود را در کمپین های تبلیغاتی بگنجانید.

Adobe Creative Cloud Express

یکی از بهترین راه‌ها برای طراحی بنر سایت با هوش مصنوعی و رایگان، Adobe Creative Cloud Express است. این نرم افزار دارای طیف گسترده ای از قالب ها و عناصر طراحی است که تنها با چند کلیک می توانید از آنها برای ایجاد بنرهای خیره کننده استفاده کنید.

همچنین به شما این امکان را می دهد که تصاویر و فونت های خود را آپلود کنید و به شما کنترل کامل بر روند طراحی را می دهد.

پلتفرم Adobe Creative Cloud Express یک رابط کاربر پسند و کاربردی ارائه می دهد که آن را به یک انتخاب عالی برای افراد مبتدی و حرفه ای تبدیل می کند.

ادغام این برنامه با Adobe’s Creative Cloud به این معنی است که می توانید طرح های خود را به طور یکپارچه بین برنامه های مختلف Adobe جابجا کنید.

با این حال، نقطه ضعف استفاده از Adobe Creative Cloud Express این است که برای دسترسی به تمام ویژگی های آن باید اشتراک خرید داشته باشید.

علاوه بر این، این نرم افزار می تواند برنامه های فشرده ای داشته باشد، به این معنی که ممکن است در رایانه های قدیمی یا کم توان به راحتی اجرا نشود.

مشخصات کلیدی

1. طراحی قالب

پلتفرم Adobe Creative Cloud Express طیف گسترده ای از قالب های طراحی بنر سایت را ارائه می دهد که می توانند به عنوان نقطه شروع برای آموزش طراحی وب سایت و ساخت عکس تبلیغاتی با هوش مصنوعی باشند.

2. عناصر طراحی قابل تنظیم

کاربران می‌توانند عناصر طراحی مانند فونت‌ها، رنگ‌ها و گرافیک‌ها را برای ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد متناسب با برندشان سفارشی کنند.

3. همکاری و اشتراک گذاری

این ابزار امکان اشتراک گذاری طرح های خود را با دیگران با هدف ارسال بازخورد و همکاری ارائه می دهد.

4. ادغام با سایر ابزارهای Adobe

به طور یکپارچه با سایر ابزارهای ادوب مانند فتوشاپ و  ایلاستریتور ادغام می شود تا فرآیند طراحی را ساده تر کند.

5. ذخیره سازی ابری

طرح‌ها به‌طور خودکار در فضای ابری ذخیره می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند از هر کجا به آن‌ها دسترسی داشته باشند و به راحتی آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

6. اپلیکیشن موبایل

برنامه Adobe Creative Cloud Express همچنین یک برنامه تلفن همراه ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد طرح های خود را در هر حالتی ایجاد کنند.

7. رابط کاربری آسان

این ابزار دارای یک رابط کاربر پسند است که ایجاد طرح های حرفه ای را برای افراد مبتدی نیز آسان می کند.

8. مقرون به صرفه

این برنامه علاوه بر طرح های رایگان، طرح های خریدنی با قیمت مناسبی دارد، که گزینه ای مقرون به صرفه برای پروژه های طراحی خواهد بود.

برنامه بنرساز Placeit

برنامه Placeit یک ابزار همه کاره برای استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی بنر سایت است. با رابط کاربر پسند و قالب های از پیش ساخته شده می توانید بدون نیاز به مهارت های طراحی، تصاویری خیره کننده برای برند خود تنها در چند دقیقه ایجاد کنید. پلتفرم Placeit به شما این امکان را می دهد که طرح های خود را بر روی اشیاء واقعی مانند تی شرت و قاب گوشی مدل سازی کنید تا بتوانید ببینید در دنیای واقعی چگونه به نظر می رسند.

اگر می خواهید طرح های خود را بیشتر سفارشی کنید، Placeit ابزارهای ویرایش پیشرفته ای را ارائه کرده که به شما امکان می دهد رنگ ها، فونت ها و موارد دیگر را طوری تنظیم کنید تا طرح های خود را واقعاً منحصر به فرد خلق کنید. به علاوه، با طرح های‌ مقرون به صرفه، می توانید با کمترین هزینه یک طراح حرفه ای با طرح ها و دانلودهای نامحدود داشته باشید.

مشخصات کلیدی

1. هزاران قالب

نرم افزار Placeit بیش از 55000 قالب را برای ایجاد طرح ها و ماکت ها در طیف گسترده ای از محصولات و صنایع در اختیار کاربران قرار می دهد.

2. رابط کاربر پسند

این پلتفرم دارای یک رابط کاربر پسند با دسترسی راحت برای انجام طراحی توسط کاربران است.

3. گزینه های سفارشی سازی

برنامه Placeit به کاربران این امکان را می دهد که قالب ها را با تصاویر، رنگ ها و متن خود سفارشی کنند تا بتوانند طرح های منحصر به فردی ایجاد و نیازهای طراحی خود را برآورده کنند.

4. تصاویر با کیفیت بالا

این پلتفرم تصاویر باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که برای استفاده در رسانه های چاپی و دیجیتال مناسب است.

5. قالب ویدیویی

برنامه Placeit قالب‌های ویدیویی ارائه می‌کند که کاربران بتوانند یک محتوای ویدیویی سفارشی با کیفیت بالا برای کمپین‌های بازاریابی خود تولید کنند.

6. عدم نیاز به مهارت طراحی

قالب های Placeit به گونه ای طراحی شده اند که کاربران بتوانند حتی بدون هیچ گونه مهارتی، طرح هایی با ظاهر حرفه ای طراحی ایجاد کنند.

7. مولد موکاپ

مولد موکاپ در این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا ماکت ها را به راحتی طراحی کنند، از این قابلیت می توان برای نمایش محصولات در وب سایت ها و پلت فرم های رسانه های اجتماعی استفاده کرد.

8. پلتفرم مبتنی بر ابر

Placeit یک پلتفرم مبتنی بر ابر است، به این معنی که کاربران می توانند از هر جایی به آن دسترسی داشته باشند و نیازی به دانلود هیچ نرم افزاری نیست.

9. قیمت مقرون به صرفه

برنامه های قیمت گذاری شده Placeit بسیار مقرون به صرفه است و دسترسی کاربران را به کلیه گزینه هایی که برای طراحی بنر سایت با هوش مصنوعی نیاز هست، فراهم می کند.

10. یکپارچه سازی با ابزارهای دیگر

برنامه Placeit را می توان با سایر ابزارهای طراحی مانند Adobe Creative Suite ادغام کرد تا گزینه های طراحی و سفارشی سازی بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

6. برنامه Bannerbear

اگر برای ایجاد گرافیک پویا با رزولوشن بالا در ابعاد بزرگ مشکل دارید، برنامه Bannerbear می تواند به شما کمک کند. برنامه Bannerbear با قابلیت های پویا در تولید تصویر و ویدئو به شما اجازه می دهد صدها تصویر شخصی سازی شده را در عرض چند دقیقه تولید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

رابط کاربر پسند این برنامه، طرح های پویا و سفارشی را برای بخش زیادی از نیازهای بازاریابی و رسانه های اجتماعی آسان می کند. بنربیر طیف وسیعی از عملکردها را ارائه می دهد که آن را به ابزاری ارزشمند برای طراحان و مشاغل مختلف در هر اندازه تبدیل می کند. این برنامه راه حل‌های منعطف و کاربری آسانی را برای طراحانی که می خواهند روند طراحی خود را ساده کنند و طرح های پویا و شخصی سازی شده را در مقیاس بالا ارائه کنند، عرضه کرده است.

قالب های متنوع پلتفرم بنربیر به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه طرح های مناسبی ارائه کنید. به علاوه، وجود قابلیت های پیشرفته، مانند انیمیشن و متن شخصی، طراحی بنر سایت شما را در سطح بالاتری تحویل می دهد.

علاوه بر مزایای فراوانی که دارد، معایبی هم دارد. در حالی که طیف گسترده ای از قابلیت‌ های طراحی بنر سایت رایگان را ارائه می دهد، قیمت برخی از قالب های این پلت فرم برای مشاغل کوچک یا کسانی که بودجه کمی دارند ناامید کننده است.همچنین، برخی گزینه‌های سفارشی‌سازی پلتفرم برای طراحی های پیچیده‌تر هستند، که نیاز به دانش فنی بالایی دارد.

مشخصات کلیدی

1. فرآیند طراحی خود را خودکار کنید

با برنامه Bannerbear می‌توانید طرح‌ها، گرافیک‌ها و محتوای بصری را به‌طور خودکار با استفاده از داده‌ها، قالب‌ها و CSS سفارشی خود تولید کنید.

2. طرح های پویا ایجاد کنید

با استفاده از قابلیت های تولید تصویر پویا بنربیر می توانید طرح های شخصی سازی شده ای تهیه کنید که با داده ها، زبان و محتوای شما همخوانی زیادی داشته باشد.

3.اشتراک گذاری و همکاری

بنربیر به شما این امکان را می دهد که الگوهای خود را به اشتراک بگذارید و بازخورد و نظرات سایر همکاران را هم دریافت کنید.

4. ادغام با ابزارهای دیگر

می‌توانید Bannerbear را با ابزارهای دیگری مانند Zapier، Google Sheets، Airtable و Slack ادغام کنید تا روند طراحی محتواهای بصری را ساده و خودکار کنید.

5. به یک گالری بزرگ از المان‌های طراحی دسترسی خواهید داشت

بنربیر دارای یک گالری بزرگ از المان ها، از جمله تصاویر، نمادها و فونت ها است که می توانید از آنها برای تولید اکثر طرح های خود استفاده کنید.

6. طرح های خود را سفارشی کنید

با Bannerbear، می‌توانید طرح‌های خود را با استفاده از ویرایشگر طراحی داخلی پلتفرم سفارشی کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد رنگ‌ها، فونت‌ها و طرح‌بندی‌ها را برای بهترین طراحی بنر سایت تغییر دهید.

7. تولید محتوای خود را مقیاس بندی کنید

می‌توانید از Bannerbear برای مقیاس‌بندی فرآیند تولید محتوای خود استفاده کنید و صدها یا هزاران طرح را در یک زمان ایجاد کنید.

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته