ابزارهای سئو که یک دیجیتال مارکتر باید با آنها آشنا باشد 

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
ابزارهای سئو که یک دیجیتال مارکتر باید با آنها آشنا باشد 

بازاریابی دیجیتالی دیگر یک حرفه جداگانه به شمار نمی ‌آید، بلکه به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر از فعالیت ‌های بازاریابی شناخته می شود. بازاریابی اینترنتی در مسیر افزایش آگاهی از برند، هدایت ترافیک، ایجاد سرنخ با کیفیت و جذب مشتری بالقوه قدم برمی ‌دارد. بسیاری از برندها که در دنیای دیجیتال بسیار موفق شده‌ اند، از بازاریاب ‌هایی کمک گرفته ‌اند که مهارت و دانش بالایی در حوزه دیجیتال داشته ‌اند. آنها فراتر از استراتژی ‌های اولیه بازاریابی دیجیتال قدم بر می دارند و این اطمینان را می ‌دهند که محصولات و خدمات شرکت ‌ها در بستر اینترنت به طور قابل توجهی در معرض دید قرار می گیرد.

دیجیتال مارکتر کیست؟

بازاریابی دیجیتال مجموعه‌ ای از تکنیک ‌ها و استراتژی ‌ها، برای استفاده بهینه از ابزارها و فناوری ‌ها است تا از این طریق برندها بتوانند با مخاطبان و کاربران خود بهتر در ارتباط باشند. فردی که مسئول استفاده از فناوری ها و ابزارهای دیجیتالی، برای ایجاد آگاهی از نام برند، تولید سرنخ یا جذب مشتری در فضای اینترنت است را دیجیتال مارکتر می ‌نامند. کانال ‌ها و ابزارهای زیادی وجود دارد که یک دیجیتال مارکتر می تواند برای انجام یک بازاریابی دیجیتالی موفق از آنها استفاده کند، اما شرط استفاده بهینه از این ابزارها داشتن مهارت کافی است. در صورتی که دیجیتال مارکتر از مهارت ‌های کافی برخوردار باشد، می تواند از این استراتژی ‌ها به صورت موثر استفاده کند.

مهارت در فناوری

یکی از مهارت‌ های ضروری که دیجیتال مارکتر باید آن را کسب کند، مهارت در فناوری است. برای اجرای موفقیت آمیز کمپین ‌ها و ابزارهای سئو، دیجیتال مارکتر باید نسبت به استفاده از ابزارهای اتوماسیون‎، نرم ‌افزارها و پلتفرم‌ های دیجیتالی، اطلاعات خوبی داشته باشد. به طور مثال باید نسبت به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، نرم‌ افزارهای تجزیه و تحلیل، ابزارهای مدیریت تبلیغات و سایر ابزارها و سیستم‌ ها، اطلاعات دقیق و به روزی داشته باشد. اگر هر یک از این فناوری ‌ها را به خوبی آموزش ببیند، می تواند کاربر را به خوبی درک کند، رفتار مصرف کننده را تجزیه و تحلیل کند و بازاریابی خود را بهتر اجرا کند.

مهارت در تجزیه و تحلیل داده‌ ها

داده ‌ها چه در بازاریابی سنتی و چه دیجیتالی بسیار اهمیت دارند. دیجیتال مارکتر باید از تکنیک ‌های جدیدی برای جمع آوری، تفسیر و تجزیه و تحلیل داده‌ ها استفاده کند. داده ‌ها از پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی، وب سایت‌ ها و یا کمپین ‌های بازاریابی جمع آوری می شوند که هر یک بر اساس برخی شاخص ‌ها باید مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند. دیجیتال مارکتر با هدف بازاریابی خود باید از داده ‌ها، اطلاعات دقیقی را دریافت کند.

مهارت در بازاریابی موتورهای جستجو

در دنیای دیجیتال برای موفق بودن، تبلیغات نقش بسیار مهمی دارند. دیجیتال مارکتر باید نسبت به بازاریابی موتورهای جستجو استراتژی ‌های خوبی را در نظر بگیرد. دیجیتال مارکتر برای پیاده سازی تبلیغات موتورهای جستجو باید نسبت به انتخاب کلمات کلیدی مناسب، انتخاب صفحه مورد نظر برای تبلیغ و بهینه سازی محتوا اطلاعات خوبی داشته باشد.

مهارت در بهینه‌ سازی موتورهای جستجو

یکی از مهارت ‌های ضروری برای انجام یک دیجیتال مارکتینگ موفق، بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو است. از این طریق وب سایت می تواند رتبه خوبی را دریافت کند و افزایش ترافیک ایجاد شود. دیجیتال مارکتر باید در برخی از استراتژی‌ ها از جمله تطابق محتوا با جستجوی کاربر، ترفندهای خوبی را اجرا کند.

مهارت در شناخت رسانه ‌های اجتماعی

مهارت در شناخت رسانه ‌های اجتماعی

از پرکاربردترین پلتفرم‌ های دیجیتال می توان به رسانه ‌های اجتماعی اشاره کرد. اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین هر یک جزو پلتفرم‌ هایی هستند که می توانند در موفقیت یک برند تاثیرگذار باشند. دیجیتال مارکتر باید نسبت به استراتژی‌ های بازاریابی هر یک از پلتفرم‌ های اجتماعی دانش کافی داشته باشد تا بتواند از این طریق با کاربران متنوع ارتباط برقرار کند.

اهمیت مهارت دیجیتال مارکتر در بهینه‌ سازی موتورهای جستجو

سئو یا بهینه ‌سازی موتورهای جستجو با هدف هدایت ترافیک ارگانیک، دستیابی به رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو و دیده شدن بیشتر انجام می شود. الگوریتم ‌های پیچیده و عوامل متعددی بر رتبه ‌بندی سایت تاثیرگذار هستند و شاید به سادگی نتوان سئو را در وب سایت پیاده سازی کرد. اما برخی از ابزارها وجود دارند تا فرایند سئو را آسان‌ تر و ساده ‌تر کنند. این ابزارها می توانند از طریق داده ‌ها، بهینه سازی موتورهای جستجو را هدفمند انجام دهند.

در میان مهارت ‌هایی که یک دیجیتال مارکتر باید داشته باشد، در حال حاضر آشنایی با ابزارهای سئو برای بهبود موتورهای جستجو از اهمیت بیشتری برخوردار است. سئو سایت اگر به درستی انجام شود، در دیده شدن برند تاثیر بسیاری می گذارد و سایت همیشه در دسترس کاربران قرار می گیرد. ابزارهای بسیاری برای انجام سئو سایت وجود دارد که هر یک از این ابزارها با توجه به قابلیت ‌ها و ویژگی ‌هایی که دارند می توانند در رتبه ‌بندی سایت تاثیرگذار باشند. در ادامه برخی از ابزارهای ضروری سئو را که هر بازاریاب دیجیتال باید آنها را بداند مرور خواهیم کرد.

ابزارهای سئو فنی

سئو فنی شامل بهینه سازی جنبه‌ های فنی وب سایت است تا از این طریق موتور جستجو بتواند در محتوای وب سایت به طور کارآمد بخزد و آن را فهرست کند. ابزارهای فنی به بازاریاب دیجیتال کمک می کنند تا مشکلاتی که در عملکرد وب سایت ایجاد شده است و اختلال ایجاد کرده‌ اند را شناسایی و برطرف کند.

Google Search Console

کنسول جستجوی گوگل از ابزارهای ضروری است که بینش خوبی را نسبت به عملکرد وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ارائه می ‌دهد. این ابزار به شما کمک می کند تا موارد مربوط به خزیدن و رتبه‌ بندی را مشاهده کرده و مشکلات را برطرف کنید. از طریق Google Search Console می توانید بفهمید که کدام کلمه کلیدی توانسته ترافیک خوبی را برای وب سایت شما ایجاد کند، همچنین می توانید متوجه شوید که آیا وب سایت شما واکنشگرا است و با تلفن همراه سازگاری دارد یا خیر. همچنین شرایطی وجود دارد که می توانید از این طریق مشکلاتی که باعث دیده نشدن وب سایت شما می شوند را شناسایی و آنها را برطرف کنید. از طریق این ابزار رایگان یک دیجیتال مارکتر می تواند به راحتی نقشه سایت را رصد کند و بداند که آیا صفحات وب سایت به درستی توسط گوگل ایندکس شده اند یا خیر.

GTmetrix

یک عامل حیاتی در سئو سایت، سرعت وب سایت است. اگر صفحه با سرعت کمی بارگذاری شود بر تجربه کاربری و رتبه ‌بندی موتورهای جستجو تاثیر منفی می گذارد. ابزار GTmetrix می تواند سرعت و عملکرد وب سایت را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. با رعایت فاکتورهای سئو از جمله سرعت بارگذاری می توانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

ابزارهای سنجش موفقیت در سئو

ابزارهای سنجش موفقیت در سئو

تجزیه و تحلیل و ردیابی تلاش انجام شده برای سایت، مهم است. برای اینکه بازاریاب دیجیتال بداند چه آیتم‌ هایی به درستی کار می کنند و چه آیتم‌ هایی نیاز به بهبود دارند، این تجزیه و تحلیل بسیار ضروری است. ابزارهای گزارش دهی می توانند در مورد عملکرد وب سایت شما اطلاعات خوبی ارائه دهند. اطلاعات در نهایت می توانند در تصمیم گیری بازاریاب دیجیتال برای انجام برخی از استراتژی ‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

Google Analytics

گوگل آنالتیکس یکی از ابزارهای ضروری است که هر بازاریاب دیجیتال باید با آن آشنایی داشته باشد. این ابزار بینش جامع و کاملی را از عملکرد وب سایت شما ارائه می دهد، می تواند به رفتار کاربر، نرخ تبدیل و منابع ترافیک اشاره کند. با Google Analytics می توانید بسیاری از معیارهای کلیدی از جمله نرخ پرش، مدت زمانی که کاربر در سایت حضور دارد، صفحه ‌های که بازدید بیشتری را دریافت کرده‌ اند را رصد و پیگیری کنید. هر یک از این داده‌ ها برای درک نحوه تعامل کاربر با سایت و شناسایی نقاط ضعف و بهبود سایت بسیار ارزشمند هستند. با تجزیه و تحلیل هر یک از داده ‌ها می توانید تصمیماتی را اتخاذ کنید که مبتنی بر داده‌ ها هستند که این موضوع می تواند منجر به بهبود استراتژی سئو سایت شود.

Google Data Studio

گوگل دیتا یک ابزار گزارش دهی قدرتمند است که به بازاریاب دیجیتال این امکان را می ‌دهد تا بتواند داشبوردها و گزارش ‌های سفارشی را ایجاد کند. Google Data Studio می تواند با کنسول جستجوی گوگل و سایر منابع ادغام شده و گزارش جامع ‌تری را نسبت به عملکرد وب سایت ارائه دهد.

Beam Us Up

یکی دیگر از ابزارها در این زمینه، ابزار Beam Us Up  است. یک خزنده در سایت که این امکان را می ‌دهد تا بدانید کدام قسمت سایت نیاز به بهبود دارد. از طریق این ابزار می توانید به طور کل سایت را مورد بررسی قرار دهید، محتوای تکراری، توضیحات متای طولانی و سایر موارد را بررسی کنید.

Quick Click Website Audit

ابزار Quick Click Website Audit  یک افزونه بوکمارک است که شما را به سمت بهترین ابزار سئو راهنمایی می کند. این ابزار می تواند به راحتی لینک ‌ها را کپی و فهرست ابزارهای سئو را برای شما به نمایش بگذارد. در واقع استفاده از این ابزار به منزله صرفه‌ جویی در زمان است.

Histats

ابزار Histats اطلاعات دقیقی را نسبت به تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت در اختیار شما قرار می‌ دهد. میزان ترافیک وب سایت، تعداد بازدیدکنندگان، مدت زمان حضور آنها از جمله اطلاعاتی هستند که از طریق این ابزار به دست می‌ آورید. برای قرار گرفتن در رتبه اول گوگل از هر داده ای می توانید استفاده بهینه کنید.

ابزارهای سئو برای کلمات کلیدی

پایه و اساس هر یک از استراتژی ‌های سئو کلمات کلیدی هستند. کلمات کلیدی به موتورهای جستجو کمک می کنند، موتور جستجو بداند که محتوای وب سایت شما در مورد چه موضوعی است و از این طریق بتواند محتوا را با کاربرانی که محتوای مشابه شما را جستجو می کنند، ارتباط دهد. قطعاً تحقیق موثر کلمه کلیدی می تواند به طور قابل توجهی رتبه ‌بندی موتور جستجو را برای وب سایت شما افزایش دهد و ترافیک هدفمند را به سمت وب سایت شما هدایت کند.

Exploding Topics

Exploding Topics  یک ابزار منظم است که به شما کمک می کند تا نسبت به موضوعاتی که در آینده نزدیک به محبوبیت می رسند، اطلاعات خوبی کسب کنید. این ابزار به طور مداوم وب سایت‌ ها را اسکن می کند و الگوهایی که کاربران آنها را جستجو کرده اند را بررسی می کند. دقت داشته باشید که نمی توانید عبارات و کلمات قدیمی را در این ابزار جستجو کنید. این ابزار نه تنها اطلاعاتی در مورد آنچه کاربران جستجو می کنند افشا می کند، بلکه آنچه را که کاربران ممکن است در آینده آن را دنبال کنند نیز پیش بینی می کند.

WordStream

برای تحقیق نامحدود در مورد کلمات کلیدی ابزارWordStream  بهترین گزینه است. یکی از سخت ‌ترین بخش‌ های سئو پیدا کردن کلمات کلیدی متناسب با محتوا است که با حجم جستجو تعادل داشته باشد. این ابزار رایگان با ارائه یک فهرست از کلمات کلیدی در مدت زمان کوتاه به شما کمک می کند تا بر اساس داده‌ هایی که در اختیار دارید، محتوای بهتری تولید کنید. با تایپ کلمه کلیدی مورد نظر لیستی از عبارات مرتبط را همراه با حجم جستجوی ماهانه و سطح رقابت آنها دریافت خواهید کرد که این موضوع تفکیک را برای شما آسان ‌تر می کند.

Keywordtool

از دیگر ابزارهای کارآمد برای پیدا کردن کلمات کلیدی معتبر ابزار Keywordtool است. این ابزار رایگان کمک می کند تا بتوانید بهترین کلمات کلیدی را که منجر به افزایش بازدید از سایت می شود را انتخاب کنید. با در نظر گرفتن کلمه کلیدی مورد نظر می توانید لیستی از کلمات کلیدی کاربردی و مشابه که توسط کاربران بیشتر جستجو می شوند را استفاده کنید.

Keyword Planner

Keyword Planner

Keyword Planner به عنوان یک ابزار رایگان شناخته می شود و ایده‌ های خوبی را برای کلمات کلیدی ارائه می‌ دهد. همچنین برای ترافیک وب سایت از طریق کلمه کلیدی، برخی تخمین‌ ها را نیز در نظر می گیرد. این ابزار برای پیدا کردن کلمه کلیدی یک نقطه شروع عالی خواهد بود، به خصوص اگر به دنبال عبارات کلیدی و کلمات خاص و یا به دنبال ایده جدید برای تولید محتوا هستید، این ابزار می تواند کمک بسیاری کند.

Answer the Public

ابزارAnswer the Public  بهترین کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می ‌دهد. زمانی که یک کلمه کلیدی را تایپ کنید، الگوریتم پرس و جو‌های مرتبط را به نمایش می گذارد تا بتوانید آنچه را که کاربر به دنبال آن است را بهتر هدف قرار دهید.

Keywords Everywhere

افزونه  Keywords Everywhere برای کروم و فایرفاکس است که می تواند برای تحقیق کلمه کلیدی مورد استفاده قرار گیرد. این ابزار برای کلمات کلیدی معیارهایی از جمله حجم جستجو و رقابت را در نظر می گیرد.

SEMrush

یکی از ابزارهای قدرتمند سئو که طیف گسترده‌ ای از ویژگی‌ ها را ارائه می دهد، ابزار SEMrush است. از طریق این ابزار می توانید موارد مختلفی از جمله تحقیق در مورد کلمه کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا، تجزیه و تحلیل بک لینک را به خوبی انجام دهید. آنچه باعث برجسته شدن این ابزار شده است، توانایی تجزیه و تحلیل استراتژی رقبا است که از این طریق می توانید نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنید و استراتژی خود را تغییر دهید. ابزار SEMrush شرایطی را ایجاد می کند تا بتوانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای خود و PPC در نظر بگیرید. از طریق این ابزار به راحتی می توانید مشکلات درون صفحه‌ ای که در عملکرد وب سایت شما اختلال ایجاد می کنند را شناسایی و برطرف کنید.

Ahrefs

از ابزارهای جامع سئو می توان به Ahrefs اشاره کرد. به دلیل قابلیت تجزیه و تحلیل قوی بک لینک ‌ها این ابزار بین بازاریاب ‌های دیجیتال شناخته شده است. این ابزار می تواند اطلاعات دقیقی را در مورد بک لینک سایت شما از جمله کمیت و کیفیت آنها و دامنه ‌های ارجاع دهنده ارائه دهد. به عنوان یک ابزار قدرتمند تحقیق کلمات کلیدی شناخته می شود و به شما این امکان را می دهد بتوانید کلمه کلیدی با رتبه بالا را به راحتی پیدا کنید و محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی مناسب ایجاد کنید. از این طریق می توانید مسائل فنی سئو را کاملاً شناسایی کنید و با ویژگی کاوشگر محتوا ایده ‌های خوبی را برای تولید محتوا پیدا کنید.

ابزارهای سئو داخلی

سئوی داخلی طیف گسترده ‌ای از فاکتورها را ارائه می دهد که می توان به بهینه ‌سازی صفحات وب سایت برای رتبه بالاتر و کسب ترافیک مرتبط بیشتر اشاره کرد. سئو داخلی شامل بهینه سازی محتوا،  لینک داخلی و کد منبع html است. ابزارهای سئو داخلی به بازاریاب دیجیتال کمک می کنند تا از این طریق بتواند محتوا را برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کند.

Moz Pro

Moz Pro به عنوان مجموعه‌ ای از ابزارهای سئو به شمار می ‌آید. ویژگی‌ های بسیاری از جمله تجزیه و تحلیل بک لینک، ردیابی رتبه، تحقیق کلمات کلیدی و ممیزی سایت را ارائه می دهد. بیشتر بازاریابان دیجیتال از این ابزار برای پیدا کردن کلمات کلیدی با پتانسیل بالا و نرخ ترافیک ارگانیک استفاده می کنند. یکی دیگر از ویژگی‌ های این ابزار قدرتمند خزیدن سایت است که می تواند مسائل فنی سئو از جمله شناسایی لینک شکسته، محتوای تکراری و متاتک از دست رفته را انجام دهد. این ابزار با در اختیار داشتن ابزارهای بهینه ‌سازی درون صفحه کمک می کند تا عملکرد سئو صفحات به طور جداگانه بهبود پیدا کند.

Yoast SEO

Yoast SEO  یک افزونه ضروری است که  برای بهینه سازی سئو درون صفحه مورد استفاده قرار می گیرد. برای وب سایت ‌های وردپرس این ابزار بسیار مفید واقع شده است. این ابزار در لحظه می تواند محتوای وب سایت را بررسی کند و پیشنهادهایی را برای بهبود خوانش، استفاده از کلمه کلیدی مناسب و توضیحات متا ارائه دهد. علاوه بر این، می تواند جنبه ‌های فنی از جمله نقشه سایت و url‌های متعارف را مدیریت کند. این ابزار کاملاً کاربر پسند است و حتی بازاریاب ‌های دیجیتال که به تازگی در بخش سئو کار می کنند، می توانند به راحتی محتوای وب سایت را از این طریق مورد بررسی قرار دهند.

Screaming Frog SEO Spider

Screaming Frog SEO Spider  به عنوان یک ابزار دسکتاپ شناخته می شود که وب سایت را مورد بررسی قرار می دهد. این ابزار تجزیه و تحلیل دقیق در مورد عناصر درون صفحه ‌ای را انجام می دهد. از طریق این ابزار می توان لینک ‌های شکسته، محتوای تکراری، توضیحات متای از دست رفته را شناسایی کرد. به ویژه برای وب سایت‌ هایی که بسیار گسترده هستند و بررسی دستی برای هر صفحه غیر ممکن و غیر عملی است، این ابزار بسیار کارآمد خواهد بود. استفاده از این ابزار در کنار گوگل آنالتیکس و گوگل سرچ کنسول به شما این امکان را می دهد که بتوانید اطلاعات بیشتری را نسبت به عملکرد وب سایت جمع آوری و آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

ابزارهای بررسی لینک در سئو

یکی از فاکتورهای مهم رتبه ‌بندی در نظر گرفتن بک لینک در سایت است. بک لینک ها به موتورهای جستجو این سیگنال را می دهند که محتوای شما تا چه اندازه ارزشمند و معتبر است. ابزارهای لینک سازی به بازاریاب دیجیتال کمک می کنند تا فرصت‌ هایی را برای لینک سازی به دست آورند.

BuzzSumo

BuzzSumo  یک ابزار مهم برای تحقیق در محتوا است که از قابلیت قدرتمند لینک سازی برخوردار است. این ابزار کمک می کند تا محتوایی را شناسایی کنید که قابلیت ایجاد بک لینک قابل توجه را دارد. از دیگر قابلیت‌ های این ابزار می ‌توان به دریافت ایده محتوا اشاره کرد. این ابزار می ‌تواند وب سایت ‌ها و شبکه‌ های اجتماعی را جستجو کند، دغدغه کاربران را درک کند تا شما بتوانید تولید محتوای مرتبط انجام دهید. از دیگر ویژگی ‌های این ابزار این است که کمک می ‌کند تا با رصد رقبا بتوانید نسبت به کلمات کلیدی که استفاده می‌ کنند، اطلاعات بهتری به دست آورید.

Majestic Seo

این ابزار به شما کمک می کند تا بتوانید لینک ‌های ورودی و خروجی را شناسایی کنید. علاوه بر این لینک ‌های فالو و نوفالو، انکر تکست‌ ها و نحوه لینک سازی داخلی و خارجی سایت را از طریق Majestic Seo می توانید مورد بررسی قرار دهید.

Link Miner

Link Miner بر روی مرورگر نصب می شود و از طریق آن می توانید لینک‌ های شکسته ‌ای که در صفحات وب سایت وجود دارد را شناسایی کنید. نحوه عملکرد این ابزار به این صورت است که صفحه ‌ای را که در نظر گرفته ‌اید را اسکن می ‌کند، لینک‌ های فعال را شناسایی و به رنگ سبز و لینک ‌های شکسته را با رنگ قرمز نشان می ‌دهد. با توجه به اینکه لینک ‌های شکسته می‌ توانند منجر به تجربه کاربری ضعیف شوند و در طولانی مدت به سئو آسیب وارد کنند، از طریق این ابزار در فواصل کوتاه مدت می ‌توانید وب سایت خود را همیشه بهینه نگه دارید.

ابزار جمع آوری اطلاعات

قطعاً استفاده از ابزارهای سئو کمک می‌ کنند تا شما بتوانید مشکلات و ایراداتی که در وب سایت ایجاد شده است را به سرعت و به طور کامل دریافت کنید. اما برخی از ابزارها به شما کمک می‌ کنند تا محتوای جدید و کاربر پسند را ایجاد کنید. از طریق این ابزارها می ‌توانید به اطلاعات گسترده‌ ای دست پیدا کنید تا بتوانید یک محتوای کامل را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

Google Trends

Google Trends ابزاری است که به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند در زمینه‌ های مختلف موضوعات خاص را بر اساس زمان، مکان یا کلید واژه بررسی کند. از طریق این ابزار می توانید ترندهای مرتبط با کسب و کار خود را شناسایی و استراتژی بازاریابی خود را تغییر دهید. با توجه به میزان جستجوها اینک می دانید که کاربران به دنبال کدام خدمات و محصولات هستند. برای بسیاری از افراد از جمله روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان اطلاع از موضوعات روز جهان بسیار اهمیت دارد که این ابزار می تواند اطلاعات خوبی را در اختیار آنها قرار دهد. می توان به راحتی تغییر رفتار کاربر را شناسایی کرد. بر اساس برخی از فیلترها از جمله زمان، مکان، دسته‌ بندی و نوع جستجو می توان داده ‌های محدودتری را دریافت کرد. با دریافت اطلاعات از طریق این ابزار می توان ایده‌ های خوبی را برای تولید محتوا دریافت کرد و محتوا را بر اساس علاقه و نیاز کاربران بهینه سازی کرد. بنابراین می توان گفت این ابزار می تواند به طور غیر مستقیم در سئو سایت تاثیر مثبتی بگذارد.

سخن پایانی

هر بازاریاب دیجیتال که به دنبال بهبود دید جستجوی وب سایت و هدایت ترافیک ارگانیک وب سایت است، باید با ابزارهای سئو آشنا شده و نحوه کار با آنها را آموزش ببیند. ابزارهای سئو با توجه به ویژگی ‌هایی که دارند می توانند اطلاعات خوبی را برای بهبود وب سایت ارائه دهند. با استفاده از قدرت هر یک از ابزارهای سئو دیجیتال مارکتر می تواند تلاش خود را برای بهینه ‌سازی وب سایت کمتر کند و به موفقیت ‌های بیشتری دست پیدا کند.

دارکوب مجموعه بزرگی است که خدمات گسترده ‌ای را در زمینه طراحی وب سایت و پیاده سازی سئو سایت انجام می دهد. تیم تخصصی دارکوب در زمینه سئو با تمامی ابزارهای سئو آشنایی کامل دارد و متناسب با محتوای سایت، از بهترین ابزارها برای تجزیه و تحلیل، برطرف کردن مشکلات و دیده شدن بهتر سایت استفاده می کند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته