استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات، بازاریابی و فروش

نوشته شده توسط دارکوب

در ماه های اخیر نام هوش مصنوعی یا Artificial Intelligence (AI) را بسیار شنیده اید. ممکن است با شنیدن این اصطلاح به یاد ماشین های خودران، ربات ها، ChatGPT یا سایر ربات های چت هوش مصنوعی و تصاویری که به طور مصنوعی ساخته شده اند فکر کنید. اما نگاه کردن به خروجی های هوش مصنوعی و درک نحوه عملکرد این فناوری و تأثیرات آن برای این نسل و نسل های آینده بسیار فراتر از این موارد است.

هوش مصنوعی مفهومی است که به طور رسمی از دهه 1950 وجود داشته است، زمانی که به عنوان توانایی یک ماشین برای انجام کاری که قبلاً به هوش انسانی نیاز داشت، تعریف شد. این یک تعریف کاملاً گسترده است و در طول دهه ها پیشرفت های زیادی داشته و تغییر یافته است.

طراحی سایت

هنگامی که به تخصیص هوش به یک ماشین، مانند کامپیوتر فکر می کنید، منطقی است که با تعریف اصطلاح “هوش” شروع کنید. سطح هوش، ما را از سایر موجودات زنده متمایز می کند و برای تجربه انسانی ضروری است. برخی از کارشناسان هوش را توانایی سازگاری، حل مشکلات، برنامه ریزی، بداهه گویی در موقعیت های مختلف و یادگیری چیزهای جدید تعریف می کنند.

هوش مصنوعی

با توجه به اینکه گاهی اوقات هوش به عنوان پایه ای برای تجربه انسانی دیده می شود، شاید تعجب آور نباشد که ما سعی کنیم آن را به طور مصنوعی در اختراعات علمی بازسازی کنیم. سیستم های هوش مصنوعی امروزی ممکن است برخی از ویژگی های هوش انسانی، از جمله یادگیری، حل مسئله، ادراک و حتی طیف محدودی از خلاقیت و هوش اجتماعی را نشان دهند. گفتنی است که هوش مصنوعی به سه دسته کلی تقسیم می شود که عبارتند از Narrow AI، General AI و Super AI.

هوش باریک مصنوعی (ANI) برای دستیارهای صوتی مانند سیری، الکسا و دستیار گوگل بسیار مهم است. این دسته شامل سیستم های هوشمندی می شود که برای انجام وظایف خاص یا حل مشکلات خاص طراحی یا آموزش دیده اند، بدون اینکه صراحتاً برای انجام این کار طراحی شده باشند.

ممکن است ANI اغلب به عنوان هوش مصنوعی ضعیف شناخته شود، زیرا از هوش عمومی برخوردار نیست، اما برخی از نمونه های قدرت هوش مصنوعی باریک شامل دستیارهای صوتی فوق و همچنین سیستم های تشخیص تصویر، فناوری هایی هستند که به درخواست های ساده خدمات مشتری پاسخ می دهند. و ابزارهایی که محتوای نامناسب آنلاین را علامت گذاری می کنند.

هوش عمومی مصنوعی (AGI) که به عنوان هوش مصنوعی نیرومند (Strong AI) نیز شناخته می شود، هنوز یک مفهوم فرضی است زیرا شامل درک ماشین و انجام وظایف بسیار متفاوت بر اساس تجربه انباشته آن است. این نوع هوش بیشتر در سطح عقل انسان است، زیرا سیستم های AGI می توانند مانند یک انسان استدلال و فکر کنند.

ابر هوش مصنوعی (ASI) سیستمی است که نه تنها بشر را غافلگیر می کند، بلکه می تواند آن را نیز نابود کند. شاید چنین چیزی را در رمان ها و فیلم های تخیلی خوانده یا دیده باشید. ASI سیستمی است که در آن هوش یک ماشین از همه انواع هوش انسانی در همه جنبه ها پیشی می گیرد و در هر کارکردی از انسان ها بهتر عمل می کند.

هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ

هوش مصنوعی در واقع هزاران ابزار و برنامه است که به طور پنهانی در پشت صحنه اجرا می شوند و با خودکارسازی کارهای ساده یا پیش بینی موارد و مسائل، زندگی ما را ساده تر می کنند. این امر در تمامی صنایع و کارکردهای تجاری و به ویژه در بازاریابی دیجیتال صادق است.

امروزه در تجارت، اصطلاح هوش مصنوعی برای توصیف نرم افزاری استفاده می شود که قادر به یادگیری و بهتر شدن در انجام کار خود بدون دخالتی از سوی انسان است. این بدان معناست که در حالی که ما به استفاده از ماشین ها برای کمک به ما در انجام کارهای سنگین عادت کرده ایم، اکنون آنها می توانند در کارهایی که نیاز به تفکر و تصمیم گیری دارند نیز به ما کمک کنند.

تعداد زیادی سؤال که قبلاً برای پاسخ به آنها نیاز به مداخله انسانی داشتیم؛ مانند “آیا این شخص به محصولات من علاقه مند خواهد شد؟” یا “از این کمپین تبلیغاتی چه نتایجی خواهم گرفت؟” . اکنون می توان توسط ماشین ها و هوش مصنوعی به این سوالات پاسخ داد به شرط آنکه داده های مناسب به آنها داده شود.

از آنجایی که ماشین ها می توانند خیلی سریع تر از انسان ها به سؤالات پاسخ دهند، به راحتی می توانند رشته های پیچیده سؤالات را به هم متصل کنند تا پیش بینی هایی داشته باشند، مانند اینکه چه کسی احتمالاً محصولات شما را می خرد و بهترین مکان برای تبلیغات کجا می تواند باشد.

این اصل اساسی پشت تمام هوش مصنوعی کسب و کار امروزی وجود دارد. خودکارسازی فرآیندهای یادگیری و تصمیم گیری به منظور ایجاد دانش که آن را Insight (بینش) می نامند به بهبود عملکرد کمک می کند و بازاریابی یکی از زمینه هایی است که مطمئناً راهکارهای بسیاری را برای آن ارائه می دهد.

استفاده سطح بالا از هوش مصنوعی در بازاریابی این است که با کارآمدتر کردن بازاریابی شما، اغلب یکی از بزرگترین هزینه های یک شرکت، یعنی ROI (نرخ بازگشت سرمایه) را بهبود می بخشد. در زمان های قدیم، قبل از تبلیغات آنلاین، کسب وکارها مبالغ هنگفتی را برای تبلیغات تلویزیونی، رادیویی یا روزنامه ها پرداخت می کردند، با آگاهی کامل از این که تنها تعداد کمی از افرادی که تبلیغات آنها را می دیدند، مشتری آنها می شدند. این روند بسیار ناکارآمد بود، اما شرکت ها اگر می خواستند خود در مسیر تبلیغات کسب و کار خود باقی بمانند، هیچ انتخاب دیگری نداشتند.

در عصر آنلاین، این توانایی ایجاد شده است که اطلاعات زیادی در مورد افرادی که به محصولات و خدمات ما علاقه مند هستند یا نیستند، بیاموزیم. اولین پیشرفت ها به لطف شرکت هایی مانند آمازون با فناوری موتور توصیه کننده یا پیشنهاد دهنده و گوگل و فیس بوک با پلتفرم های تبلیغاتی هدفمندشان به دست آمد. امروزه، هر یک از این پلتفرم ها با فناوری هوش مصنوعی تقویت شده اند که به آن ها اجازه می دهد تا زمانی که داده های بیشتری از مشتریان و عادات خریدشان دریافت می کنند، اطلاعات مؤثرتر و مفید تری به دست آورند.

هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی

امروزه هوش مصنوعی در بسیاری از جنبه های زندگی ما نقش تغییر دهنده بازی را ایفا می کند. چشم انداز رسانه های اجتماعی یکی از حوزه هایی است که این تأثیر بیشتر در آن مشهود است. از تولید خودکار محتوا و توصیه های شخصی شده گرفته تا تبلیغاتی که تماشا می کنیم و فراتر از آن، هوش مصنوعی نحوه تعامل و اتصال آنلاین ما را تغییر داده است.

طبق آمار و گزارشات، تعداد کاربران فعال رسانه های اجتماعی در سراسر جهان تا به حال بیش از 4.26 میلیارد نفر بود که به طور متوسط روزانه 2 ساعت و 27 دقیقه را در رسانه های اجتماعی سپری می کردند. همراه با چنین رشدی در کاربران رسانه های اجتماعی، نیاز به راه حل های هوش مصنوعی برای درک ترجیحات کاربران نیز در حال افزایش است، به طوری که انتظار می رود بازار هوش مصنوعی در رسانه های اجتماعی تا سال 2026 به 3714.89 میلیون دلار برسد.

در عصر دیجیتال امروزی که روزانه حجم غیرقابل تصوری از داده تولید می شود، هوش مصنوعی به بخش مهمی از شبکه های اجتماعی اصلی تبدیل شده است که به طور گسترده در مدیریت این داده های عظیمی که به پلتفرم های رسانه های اجتماعی تزریق می شود، کمک می کنند. ابزارهای هوش مصنوعی به بهبود ویژگی های پلت فرم های رسانه های اجتماعی کمک می کنند و فعالیت های رسانه های اجتماعی را در مقیاسی از چندین مورد از جمله ایجاد محتوای متنی و بصری، نظارت بر رسانه های اجتماعی، مدیریت تبلیغات، تحقیقات تأثیرگذار، کمپین های آگاهی از برند و موارد دیگر هدایت می کنند.

هوش مصنوعی یکی از هیجان انگیزترین گرایش ها در چند سال گذشته بوده است که از الگوریتم ها برای تبدیل متن به تصویر، تصویر به ویدئو، تصویر به تصویر و انواع دیگر الگوریتم ها برای ایجاد محتوای منحصربه فرد مانند تصاویر، ویدئو، موسیقی و … استفاده می کند. متن یکی از ابزارهای تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی که امسال به انفجار بزرگی دست پیدا کرده است، هوش مصنوعی می تواند مؤثرترین محتوا را برای افزایش رشد کمپین های شما تولید می کند. ChatGPT OpenAI یکی دیگر از فناوری های هوش مصنوعی است که می تواند زبان طبیعی را درک کند و پاسخ های انسانی را به روش مکالمه تولید کند.

یکی دیگر از مزایایی که هوش مصنوعی برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی ارائه می دهد، مدیریت تبلیغات و بهینه سازی آن است. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند به تجزیه و تحلیل صدها یا هزاران هدف تبلیغاتی و تنوع بودجه، یافتن و تقسیم بندی مخاطبان، ایجاد تبلیغات خلاقانه، آزمایش تبلیغات و بهبود سرعت و عملکرد در زمان واقعی برای دریافت بهترین نتایج کمک کنند.

تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان با کمک هوش مصنوعی می توانند تبلیغات را برای کلیک ها و تبدیل ها بهینه کنند، به لطف توانایی هوش مصنوعی در پیش بینی اینکه کدام زبان نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت یا محتوایی را که باید براساس کلمات کلیدی که خریداران هنگام جستجوی محصولات و خدماتی مانند شما استفاده می کنند ایجاد کنند.

یکی از نگرانی های اصلی تأثیر هوش مصنوعی بر مشاغل رسانه های اجتماعی در آینده است. با توسعه هوش مصنوعی، بسیاری از وظایفی که در حال حاضر توسط انسان ها انجام می شود، می توانند خودکار شوند و ماهیت کار را تغییر دهند. پرداختن به این نگرانی ها نیازمند ابتکارات پیشگیرانه برای ایجاد برنامه های آموزشی جدید و حمایت از کارمندان در زمینه های آسیب دیده، همراه با سیاست هایی برای تضمین توزیع گسترده تر مزایای هوش مصنوعی در سراسر جامعه است.

آینده فناوری هوش مصنوعی در بازاریابی رسانه های اجتماعی، با پیشرفت های بالقوه ای مانند استفاده از چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی، تبلیغات رسانه های اجتماعی بسیار هدفمند و ابزارهای پیچیده تر شنیداری رسانه های اجتماعی، امیدوارکننده به نظر می رسد. فناوری هوش مصنوعی راه های جدید و خلاقانه ای را برای تعامل با مخاطبان هدف در اختیار بازاریابان قرار می دهد.

علاوه بر این، فناوری هوش مصنوعی ممکن است به توسعه ابزارهای شنیداری پیچیده تر در رسانه های اجتماعی منجر شود که مکالمات رسانه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل می کنند و بینش هایی درباره رفتار، ترجیحات و روند کاربران ارائه می دهند. پیش بینی می شود که chatGPT تأثیر قابل توجهی بر بازاریابی رسانه های اجتماعی خواهد داشت. این فناوری می تواند به کسب وکارها کمک کند تا حضور خود در رسانه های اجتماعی را با شخصی سازی تعاملات، خودکارسازی کارهای روزمره و جمع آوری بازخورد مشتریان بهبود بخشند.

هوش مصنوعی و تولید محتوا

افزایش بازاریابی رسانه های اجتماعی و اشتهای فزاینده ما برای محتوای آنلاین، بازاریابی مبتنی بر محتوا را به شکل غالب بازاریابی در بسیاری از صنایع تبدیل کرده است. هوش مصنوعی در اینجا کمک می کند تا بفهمیم مشتریان و مشتریان بالقوه ما به چه نوع محتوایی علاقه مند هستند و کارآمدترین راه ها برای توزیع محتوای ما در بین آنها چیست.

بازاریابان تبلیغاتی همیشه در تلاش بوده اند تا فرمول هایی برای ایجاد تبلیغات بیابند که مردم را وادار به گفتگو و به اشتراک گذاری پیام با دوستان خود کند. اکنون، این کار را می توان به طور خودکار با استفاده از هر تعداد ابزار مجهز به هوش مصنوعی انجام داد.

با برداشتن یک قدم جلوتر، هوش مصنوعی توانایی توسعه فرآیند تولید محتوا را دارد و متون و تصاویری ایجاد می کند که می داند احتمالاً مورد استقبال مخاطبان قرار خواهند گرفت. یک کلیدواژه بزرگ در این فضا، شخصی سازی خواهد بود.

هوش مصنوعی همچنین به طور فزاینده ای برای تشخیص اینکه مشتری در چه مرحله ای از فرآیند خرید قرار دارد مفید خواهد بود. اگر تشخیص دهد که آنها در حال خرید کردن هستند، محصولات و خدمات موجود را با هم مقایسه می کنند، می تواند محتوایی را ارائه دهد که برای متمایز کردن محصول یا خدمات شما از محصولات رقبا طراحی شده است.

اگر تشخیص دهد که آن ها آماده خرید هستند، می تواند آنها را با تبلیغاتی هدف قرار دهد که از آنها بخواهد اکنون اقدام به خرید کنند تا از یک پیشنهاد با زمان محدود استفاده کنند.

دلایل استفاده از هوش مصنوعی برای کسب و کار

هنگامی که هر فناوری های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به روش صحیح ترکیب شوند، کسب وکارها از میلیون ها روش برای فروش و سود بیشتر بهره می برند. از افزایش کارایی و گردش کار گرفته تا ارائه راحتی و دسترسی به کاربر.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بدون شک حال و آینده این چشم انداز دیجیتال است. اگر سیستم شرکت شما هنوز با هوش مصنوعی ادغام نشده است، این احتمال وجود دارد که از رقبای خود عقب بمانید. به هر حال، انتظار می رود بازار هوش مصنوعی تا سال 2024 به نقطه عطف 500 میلیارد دلاری برسد. در ادامه به بیان موضوعاتی که هوش مصنوعی می تواند کسب و کار ها را متحول کند می پردازیم.

  • عملیات خودکار

سازمان ها باید روزانه صدها کار را انجام دهند. هوش مصنوعی به کسب و کارها این امکان را می دهد تا عملیات معمول خود را خودکار کرده و نیروی کار را برای کارهای مهم تر آزاد کنند. این به ویژه در مورد بخش پشتیبانی مشتری صدق می کند. کارمندان شما می توانند به جای پاسخ دهی دستی به هر سؤال مشتری، از چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بلیط های آسان استفاده کنند و روی موارد پشتیبانی پیچیده و کارهای مرتبط با بازاریابی تمرکز کنند.

  • تصمیم گیری آگاهانه

مورد استفاده هوش مصنوعی به تصمیم گیری نیز گسترش می یابد. اغلب اوقات، تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده ها برای انسان دشوار است. اما برای هوش مصنوعی، این مانند یک روز معمول در دفترکار است.

با هوش مصنوعی، کسب و کارها می توانند حجم عظیمی از داده ها را در دسترس کارمندان خود داشته باشند. این فناوری های پیشرفته روندها را شناسایی می کنند، نتایج در آینده را پیش بینی می کنند و برنامه مناسب را پیشنهاد می کنند. سپس پرسنل از داده های تجزیه و تحلیل شده برای حل مسائل و تصمیم گیری در مورد حرکت بعدی خود با توجه به اهداف و ماموریت شرکت استفاده می کنند.

  • افزایش بهره وری

با گردش کار خودکار و وظایف روزانه بهینه شده، هوش مصنوعی به کسب و کارها کمک می کند تا بهره وری را از طرق مختلف افزایش دهند. زمانی را که کارکنان برای انجام یک کار صرف می کنند کاهش می دهد. در نتیجه، آنها در زمان کمتری به دستاوردهای بیشتری دست پیدا می کنند و در کنار هم بهره وری کلی شرکت را افزایش می دهند.

  • استخدام و استعداد یابی

فرآیند استخدام معمولی در بسیاری از شرکت ها شامل ارسال آگهی کار، بررسی رزومه و انجام مصاحبه است. اما همه چیز دیگر اینگونه نیست. بسیاری از کسب و کارها از راه حل های استخدام مبتنی بر هوش مصنوعی و استعداد یابی برای یافتن نامزدهای ماهر به طور کارآمد استفاده می کنند.

  • اجرای رویکرد مشتری محور

مشتریان امروزه بیش از هر زمان دیگری توانمند و هوشیار شده اند. طبق آمار در سال 2021، بیش از 60 درصد از مصرف کنندگان می خواهند که کسب و کارها به آنها اهمیت دهند. یا در غیر این صورت ترجیح می دهند از آن برندهایی که خرید می کنند خرید کنند. با هوش مصنوعی می توان به کسب وکارها کمک کرد تا نیازها و خواسته های مشتریان خود را تنظیم کنند و تجربیات درخواستی خود را توسعه دهند.

هوش مصنوعی و رضایت مشتری

هنگامی که صحبت از بهبود تجربه مشتری با استفاده از هوش مصنوعی به میان می آید، پیشرفت ها و اهداف وسیعی به وجود می آیند. چت بات ها، محتوای پیش بینی کننده و هدفمند، ایجاد محتوا و فناوری تشخیص تصویر. هر یک از اینها می تواند به بهبود خدمات و پشتیبانی مشتری و همچنین ارائه محتوای هدفمندتر و مرتبط تر کمک کند.

  • چت ربات ها (Chatbots)

چت بات نرم افزاری است که می تواند با استفاده از هوش مصنوعی به صورت مکالمه ای (چت) برای تعیین پاسخ ها استفاده می شود. ممکن است زمانی که در وب سایتی به دنبال پاسخ برای یک سوال هستید از چت بات استفاده کرده باشید. چت ربات ها می توانند مکالمات شنیداری یا متنی را انجام دهند، که معمولاً به عنوان پنجره های چت روی صفحه رایانه شما ظاهر می شود. چت بات ها که ربات های پیام رسان نیز نامیده می شوند، بهترین کانال بازاریابی جدید در سال های اخیر هستند.

بدیهی است که یک چت بات هیچ شباهتی به نوع کانال بازاریابی که در گذشته از آن استفاده کرده اید مانند تبلیغات پیامکی یا ایمیل نیست. اما چت بات ها ابزارهای بازاریابی مؤثری هستند، به ویژه در رسانه های اجتماعی. زیرا می توانند خدمات مشتری را ارائه دهند که هم به مشتری و هم به برند شما کمک می کند، داده های مشتریان را جمع آوری می کند که به شما کمک می کند پیام هایتان را هدف گیری کرده و آن پیام های هدفمند را از طرف شما تحویل مشتری دهد. چت بات ها حتی می توانند با پرسیدن سؤالات خاص تر، مشتریان را از طریق هرم فروش حرکت دهند تا به مشتریان کمک کنند محصولات مورد نظر خود را پیدا کرده و خرید کنند.

  • محتوای پیشگو و هدفمند (Predictive and Targeted Content)

علاوه بر پاسخ به سؤالات از طریق ربات های چت، می توان از هوش مصنوعی برای جمع آوری داده های بیشتر در مورد مشتریان احتمالی و مشتریان دائمی استفاده کرد. سپس هوش مصنوعی می تواند از آن داده ها برای پیش بینی رفتار آینده و همچنین توسعه پیام های هدفمندتر استفاده کند.

این محتوا ممکن است توسط یک چت بات همانطور که در بالا توضیح داده شد، از طریق محتوای پویا در یک صفحه وب یا از طریق ایمیل ارائه شود. به این دلیل که هوش مصنوعی می تواند با استفاده از محتوای پویا و تعیین آن محتوا بر اساس رفتار مشتریان گذشته، به ارسال پیام ایمیل مناسب در زمان مناسب کمک کند. هوش مصنوعی با دانستن اینکه مشتری از کدام صفحات وب بازدید کرده، کدام پست های وبلاگی را خوانده، با کدام ایمیل ها تعامل داشته و موارد دیگر، می تواند به صورت هوشمندانه محتوایی را انتخاب کند که احتمالاً برای یک مشتری خاص جذاب است و به طور خودکار ایمیلی را با آن محتوا پر می کند.

با استفاده از آنچه Churn Prediction نامیده می شود، هوش مصنوعی همچنین می تواند پیش بینی کند که مشتریان در حال فاصله گرفتن از یک نام تجاری هستند، آنها به ارائه محتوای شخصی سازی شده کمک می کنند که به احتمال زیاد برای آنها جذاب باشد و آنها را دوباره جذب کند.

  • ایجاد محتوا (Content Creation)

با وجود تمام این موارد، نیاز به حجم وسیعی از محتوا وجود دارد. از زمان آغاز بازاریابی محتوا، بازاریابان ایجاد محتوا را به عنوان یکی از بزرگترین چالش های پیش روی خود فهرست کرده اند. ایجاد محتوای باکیفیت زمان می برد و بازاریابی موثر به مقدار زیادی از آن نیاز دارد.

هوش مصنوعی می تواند با تولید برخی از آن محتوا برای شما کمک کند. محتوا می تواند مقالاتی متشکل از صدها کلمه باشد و طوری خوانده شود که گویی یک انسان واقعی آن را نوشته است. یا محتوای تولید شده می تواند خاص تر باشد، مانند موضوع ایمیل و تبلیغات رسانه های اجتماعی که به زبان تولید شده توسط هوش مصنوعی توسعه یافته نوشته شده است. در هر صورت، محتوای ایجاد شده متمرکز بر مشتری و هدفمند است و برای آن مشتری مفید است که به دنبال اطلاعات یا مشاهده اینباکس ایمیل یا صفحات رسانه های اجتماعی خود است، بدون نیاز به ساعات بی شماری از طرف یک کارمند یا فریلنسر برای تولید آن محتوا!

  • فناوری تشخیص تصویر (Image Recognition Technology)

در نهایت، نرم افزار تشخیص تصویر را به عنوان ابزار هوش مصنوعی داریم که کسب و کارها می توانند برای بهبود تجربه مشتری از آن استفاده کنند. تشخیص تصویر مدتی است که وجود داشته است، آنچه شما در ابزار Google Lens مشاهده کرده اید یا احتمالاً آن را در پلتفرمی مانند فیس بوک تجربه کرده اید که یک دوست به طور خودکار در عکسی که شما پست کرده اید تگ می شود.

نرم افزار تشخیص تصویر همچنین به شخصی سازی تجربیات مشتری کمک می کند. برای مثال، فروشگاه های آنلاینی که نرم افزاری را طراحی کردند که مشتری با آپلود تصویر محصول مورد نظر خود، خود آن محصول یا مشابه آن را در سایت فروشگاهی مربوطه پیدا می کند.

 

هوش مصنوعی و رسانه های اجتماعی دست به دست هم می دهند تا عملیات بازاریابی را بهبود بخشند و تجربیات بهتری را برای کاربر فراهم کنند. از تولید محتوا و سفارشی سازی گرفته تا بازاریابی تأثیرگذار و نظارت بر تبلیغات، هوش مصنوعی می تواند به برندها کمک کند تا ارزش و تعامل بیشتری را از فعالیت های رسانه های اجتماعی خود دریافت کنند و نحوه بازاریابی خود را در شبکه های اجتماعی تغییر دهند. همانطور که هوش مصنوعی در حال تکامل است، در بازاریابی رسانه های اجتماعی با ارائه ابزارهای نوآورانه و پیچیده تر برای افزایش تجربه رسانه های اجتماعی در مرکز توجه قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته