برای گرفتن رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو، از این محصولات استفاده کنید

نوشته شده توسط دارکوب

همه صنایع با وجود نیازهای متنوعی که دارند، محصولات و خدماتشون رو به صورت دیجیتال بازاریابی میکنند. بعضی ها هدفشون اینه که در سطح جهانی شناخته بشن و بعضی ها میخوان برندشونو در بازار محلی عرضه کنند. اگه شما هم یه مکان فیزیکی برای کسب دارید، حتما باید به فکر بازاریابی دیجیتال و بهینه سازیش باشید. تو این پست میخوام براتون محصولات و ابزاری رو معرفی کنم تو این امر بهتون کمک میکنه.

Google My Business

اگه دارید برندتونو محلی بهینه میکنید، اولین کاری که باید بکنید اینه که تو Google My Business ثبت نام کنید. اطلاعاتی که از طریق گوگل مای بیزنس میتونید بدست بیارید به همه محصولات گوگل مثل گوگل پلاس، کنسول سرچ گوگل، گوگل آنالتیک و منابع اصلی اطلاعات گوگل مپس لینک شده و بنابراین از این طریق میتونید هر اطلاعاتی که برای کسب و کارتون نیاز دارید رو داشته باشید. به جز اینها، گوگل مای بیزنس، رتبه ای که کاربرها به محتواتون میدن رو سیو میکنه و روی صفحه نتایج جستجو، در کنار اسم سایتتون نمایش میده.

Bing Places for Business

بینگ بعد از گوگل، دومین موتور جستجوی محبوب جهان محسوب میشه. بنابراین اگه بازار جهانی رو هدف قرار میدید، احتمال اینکه بتونید ازش مشتری جذب کنید هست. برای این کار، کسب و کارتونو در Bing My Places فهرست کنید تا سایتتون روی صفحه نتایج بینگ نمایش داده بشه. از اونجایی که بینگ بخشی از ویندوز هست، لیست شدن روی این موتور جستجو به بهتر دیده شدن کسب و کارتون در ویندوز کامپیوتر و گوشی ها کمک میکنه.

ahrefs

این ابزار برای تحلیل رقابتی حرف نداره و تحلیل رقابتی هم برای کسایی که میخوان در سرچ محلی رتبه بگیرن از ضروریاته. با این ابزار میتونید بک لینکها و انکورتکست‌ها رو بررسی کنید و فرصتهای جذب ترافیک و اقتدارسازی رو پیدا کنید. از همه اینها مهمتر، میتونید ببینید کدوم صفحات سایتهای رقیب بیشترین بازدید رو داشتند و برای روشهای بازاریابی محتواتون ازشون ایده بگیرید.

Yext

برای اینکه رتبه محلی بگیرید، باید روی سایتهایی که کسب و کارها رو لیست میکنند دیده بشید. اما دقت کنید که باید اطلاعاتتون (شامل شماره تماس، اسم شرکت و آدرس) درست ثبت بشه. اینجاست که یکست میتونه کمکتون کنه. این ابزار وضعیت سایتتونو روی سایتهای بزرگ نشون میده و هر جا اطلاعات متناقضی وجود داشته باشه بهتون خبر میده. علاوه بر این، سایتهای محبوبی که هنوز روشون فهرست بندی نشدید رو هم معرفی میکنه.

NAP Hunter

این یکی از افزونه های گوگل کروم هست که درباره ظاهر موتور جستجوتون در صفحه نتایج گوگل اطلاعاتی بهتون میده. خودش به طور خودکار کلیدواژه ها تولید میکنه و بسته به اون کلیدوازه ها، ظاهر موتور جستجوتون رو نشونتون میده.
کسایی که از این ابزار و محصولات استفاده کرده باشند، میتونن ظاهر سرچ محلی‌شون رو ارتقا بدن. البته مسلما اینها تنها ابزار موجود نیستند و گزینه های خیلی بیشتری وجود دارند، اما اینها بهترین ها و مهمترین ها هستند که برای شروع کمپین سئوی محلی مناسبند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته