ثبت مکان در اپلیکیشن نشان به صورت رایگان

نوشته شده توسط رومینا نظری
شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

دنیای امروز، دنیای پر از رقابت است. شما هر کسب و کاری را انتخاب کنید، احتمالا هرازان نفر دیگر محصولات یا خدماتی مانند شما با آن چه در مشاغل شما به مشتریان ارائه می‌شود، به مشتریان پیشنهاد می‌دهند. در این خصوص مشخص است که باید از هر قردی که کسب و کار مشابه دارد، ترفندی برای جلب توجه و جذب مشتریان بیشتر استفاده کرد.

یکی از این ترفندها برای جذب مشتری ثبت لوکیشن در ویز و ثبت مکان در برنامه های مسیریابی و نقشه‌های آنلاین و آفلاین است. این روزها که مردم برای رفتن به مکان‌های مختلف به منظور پیداکردن کوتاه‌ترین و آسان ترین راه ها از این اپلیکیشن ها استفاده می‌کنند، بسیار مهم است که موقعیت شما و نام برندتان را در هنگام استفاده از این نرم‌افزارها ببینند.

در این خصوص، با این کار اگر فردی قصد آمدن به مکان شما را داشته باشد، می‌تواند از راحت‌ترین و بی ترافیک ترین مسیرها خود را به شما برساند و برای پیدا کردن آدرس شما به دردسر نخواهد افتاد. در ادامه روش‌های ثبت موقعیت کسب و کار خود در نشان با هم مرور خواهیم کرد.

روش ثبت آدرس در بلد رایگان

قبل از ثبت مکان خود در نرم افزار مسیریاب باید برای ثبت آدرس در گوگل مپ رایگان اقدام کنید. این مپ جهانی توسط تعداد زیادی از کاربران ایرانی و جهانی مورد توجه و استفاده قرار می‌گیرد. پس از آن که در گوگل مپ ثبت کردید، به سراغ ثبت لوکیشن در نشان بروید. اپلیکیشن نشان یکی از بهترین مسیریاب‌های آنلاینی است که تمام مسیرهای ایران را با جزییات تمام دربرمی‌گیرد. استفاده آسان، پیشنهاد سریع‌ترین مسیرهای بدون ترافیک و غیره باعث شده که بسیاری از مردم ایران این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کرده و از آن استفاده کنند.

مراحل ثبت آدرس در نشان رایگان

1- سایت نشان را سرچ کرده و اپلیکیشن نشان را نصب کرده و باز کنید.

 مرحله-1

2- روی نقشه نشان مکان دقیق کسب و کار خود را پیدا کنید.

 مرحله-2

3.سپس برای تایید آن، کلیک خود را به مدت 2 ثانیه روی آن مکان نگه دارید.

 مرحله 3

4- در این مرحله چند گزینه در کنار صفحه نمایش داده می‌شود که بین گزینه ها، باید گزینه «افزودن مکانی که نقشه نیست» را انتخاب کنید.

 مرحله 3

5. در این مرحله باید وارد حساب کاربری خود شوید. که با وارد کردن شماره تماس خود و در نهایت وارد کردن کد پیامک شده از طرف سایت نشان می توانید حسای کاربری خود را ایجاد کنید.

 مرحله-5

6- در مرحله بعدی لازم است که جزییات بیشتری از کسب و کار خود وارد کنید که شامل موارد زیر خواهد شد:

  • نام: در این قسمت نام فروشگاه یا برند خود را وارد کنید.

 مرحله-6

  • دسته بندی: در این قسمت نوع کسب وکار خود را از بین دسته‌ بندی هایی که از قبل مشخص شده، انتخاب کنید.

 مرحله-7

  • آدرس: در این قسمت باید نشانی دقیق را وارد کنید. می‌توانید از طریق نقشه‌ای که در پایین این قسمت دیده می‌شود هم ، آدرس خود را تعیین کنید.
  • افزودن ساعت کاری، تلفن و وبسایتبا کلیک کردن روی فلشی که روبروی این گزینه می‌بینید، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار خود مانند: ساعت کاری، تلفن و آدرس وبسایت خود را وارد کنید. در نظر داشته باشید که هرچه برای ثبت لوکیشن کسب و کار در هنگام ثبت آدرس در نشان و بلد اطلاعات را با جزییات بیشتری درج کنید، در جذب اعتماد مشتریان موفق‌تر خواهید بود.
  • مدیر این کسب وکار هستمدر صورتی که خودتان مالک این کسب و کار هستید، تیک کنار این گزینه را فعال کنید. می‌توانید یک توضیح مختصری درباره خدمات و محصولات خود در این بخش اضافه کنید.

در انتها با کلیک روی گزینه ثبت اطلاعات وارد شده را ذخیره کنید.

 مرحله-9

7- در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود که عکسی از بیرون یا داخل فروشگاه یا دفتر خود ثبت کرده و در این بخش اضافه کنید. همانطور که خود اپلیکیشن نشان هم اشاره کرده است، این کار باعث افزایش جذب مشتری و احتمال دیده شدن شما تا 3 برابر خواهد شد. پس توصیه ما به شما این است که به جای انتخاب گزینه «بی‌خیال» و رد کردن از این مرحله، روی گرینه «افزودن عکس» کلیک کنید. (اگر وارد حساب کاربری خود نشده باشید، در این بخش از شما خواسته می‌شود که این کار را انجام دهید. شما باید که شماره موبایل و سپس کد تاییدیه که برای شما ارسال می شود را در مراحل بعدی وارد کنید.)

8- سپس در صفحه بعدی با کلیک روی آیکون دوربین، عکس فروشگاهتون را اضافه کرده و در نهایت روی دکمه «ذخیره و ارسال» کلیک کنید.

9- پس از ارسال اطلاعات، برای بررسی توسط نرم افزار نشان باید چند روزی منتظر بمانید تا مکان شما ثبت شود. توصیه می‌کنیم که اگر سایت فروشگاهی دارید، در این چند روز که منتظر تایید نشان هستید برای ثبت سایت در گوگل هم اقدام کنید که به بهبود رتبه سئو شما کمک زیادی می کند.

ثبت مدیریت کسب وکار در نشان

حالا پس از ثبت کسب و کار در اپلیکیشن نشان باید مدیریت آن را هم به نام خود ثبت کنید تا شخصی به غیر از شما توانایی تغییر اطلاعات نداشته باشد. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  1.  برنامه نشان را باز کرده و از راه تنظیمات وارد حساب کاربری خود شوید.
  2.  حالا در قسمت جستجوی برنامه، نام کسب و کار خود را سرچ کنید. پس از پیدا شدن روی نقشه روی آن ضربه بزنید. می‌توانید روی نقشه هم موقعیت موردنظر خود را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
  3.  حالا باید از طریق منوی پایین صفحه، گزینه بیشتر را انتخاب کنید.
  4. در این قسمت باید گزینه «درخواست مالکیت این مکان» یا «مدیر این کسب و کار هستید؟» را انتخاب کنید.

ثبت مکان در بلد

1. ابتدا سایت بلد را سرچ کرده و وارد سایت بلد شوید.

 سایت-بلد

2. هنگامی که وارد سایت بلد شدید، یک آیکون منو در سمت راست صفحه بالا می بینید، روی آن کلیک کنید.

 مرحله-1-یلد

3. در این مرحله روی ثبت نام یا ورود کلیک کنید.

مرحله 2 بلد

4. در این مرحله اگر حساب جدید نداشته باشید، با وارد کردن شماره تماس خود می توانید حساب جدید ایجاد کنید.

5. در میان گزینه ها گزینه ثبت مکان جدید را انتخاب کنید.

مرحله 3 بلد

6. هنگامی که ثبت مکان جدید را کلیک می کنید از شما میخواهد که مکان خود را تایید کنید.


مرحله-4-بلد

6. بعد از انتخاب ثبت مکان جدید، یک پنجره برای شما باز می شود که باید اطلاعات و نام مکان خود را در آن وارد کنید. مانند ثبت مکان در نشان که در بالا گفته شد، مراحل را پر کنید و در نهایت گزینه ثبت را کلیک کنید.

مرحله 5 بلد

شرکت سئو و طراحی سایت دارکوب

دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت حرفه ای و سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. شما می توانید برای ثبت مکان در اینستاگرام و ثبت مکان در اسنپ و ثبت مکان در اپل به اینستاگرام دارکوب مراجعه کنید و از آموزش های داده شده دارکوب بهترین استفاده را برای سایت و اینستاگرام خود ببرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته