کاهش هزینه طراحی سایت با استفاده از قالب آماده

نوشته شده توسط آرش محمد اصفهانی

از آنجایی که قالب یک سایت اهمیت بالای در میزان جذب کاربران داشته و تاثیر بسزایی بر روی تجربه کاربری و رشد بازدید های آن می گذارد، طراحی یا انتخاب یک قالب حرفه ای و جذاب از جمله مهم ترین انتخاب ها در ابتدای راه اندازی یک وب سایت محسوب می شود.

علاوه بر اینکه برای طراحی سایت می توان از یک برنامه نویس کمک گرفت، این امکان فراهم است تا به لطف استفاده از قالب های آماده، یک وب سایت حرفه ای و بسیار مناسب را در مدت زمان کوتاه تر و با ارزان ترین هزینه ممکن راه اندازی کرد.

طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده یکی از روش های ساخت سایت می باشد که در آن به جای شروع کد نویسی سایت از صفر، قالب دلخواه خود را متناسب با نیاز و شاخه فعالیت وب سایت، انتخاب و سپس بر روی وب سایت نصب می کنید.

طراحی سایت با استفاده از قالب آماده از جمله روش های ساخت سایت است که به جای طراحی صفر تا صد و صرف زمان برای کد نویسی های پیچیده، از قالب های حرفه ای و چند منظوره ای که از پیش توسط افراد و تیم های حرفه ای طراحی و برنامه نویسی شده بهره می برد.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه فروش قالب های آماده، مجموعه ای متنوع از قالب های آماده وردپرسی را آماده سازی کرده که پاسخگوی نیاز طیف گسترده کسب و کارها و صاحبان مشاغلی است که در فکر راه اندازی وب سایت و شروع کسب و کار آنلاین خود هستند.

در هنگام طراحی وب سایت، پس از اینکه فرآیند ترسیم رابط کاربری و چهره وب سایت و همینطور برنامه نویسی ها و کدنویسی های مرتبط با بخش بک اند آن به پایان می رسد، این پروژه به صورت یک قالب آماده درآمده و فایل های آن قابلیت استفاده مجدد برای وب سایت های دیگر را نیز دارند. در صورتی که این قالب به صورت سازگار با وردپرس طراحی شده باشد، کافیست هسته اصلی وردپرس را نصب و سپس قالب مورد نظر را روی آن نصب و فعال سازی کنید.

ولی اگر قصد طراحی وب سایت داشته و می خواهید با هزینه بسیار کم تری از این مرحله عبور کنید، خرید قالب های آماده بهترین تصمیم برای شروع استارتاپ دلخواه شما می باشد.

استفاده از قالب آماده در هر کسب و کاری مزایا و معایب خود را می تواند داشته باشد. با توجه به زمینه فعالیت و حوزه کاری افراد و میزان اهمیت یک وب سایت و میزان شخصی سازی های لازم، در صورت دریافت مشاوره درست می توانید با خیال راحت قالب آماده را خریداری و بر روی وب سایت وردپرسی خود نصب کنید.

بعضا مشاهده شده که برخی از افراد سودجو با دستکاری قالب های آماده رایگان و گنجاندن کدهای مخرب در چنین قالب هایی، افرادی که اقدام به استفاده از چنین پوسته هایی را در وب سایت خود می کنند دچار مشکلات بزرگ کرده اند. در صورتی که هنگام راه اندازی وب سایت و خرید قالب آماده دقت لازم را نداشته و یا به شرکت های طراحی وب سایت معتبر مراجعه ننمایید، اگر در ابتدای کار دچار مشکلاتی نشوید، احتمالا بعد از گذشت مدتی و همزمان با رشد کسب و کار شما، ایرادات و اشکالات اساسی این مدل قالب ها گریبانگیرتان می شود.

توصیه می شود که برای دریافت بهترین خدمات و همینطور پشتبیانی بلند مدت که فقط از سوی شرکت های طراحی وب سایت معتبر ارائه می شود، طراحی سایت ارزان قیمت و با کیفیت خود را همین امروز آغاز کنید. شرکت طراحی وب سایت دارکوب بیش از 19 سال است که به ارائه خدماتی همچون، طراحی سایت با وردپرس، طراحی سایت فوری، طراحی قالب وردپرس و همینطور طراحی سایت اختصاصی با بالاترین کیفیت فعالیت مستمر و موفق داشته است.

چرا برای کاهش هزینه طراحی سایت از قالب آماده استفاده می شود ؟

در ابتدا باید بگوییم که سایت آماده با قالب آماده دو مفهوم کاملا متفاوت است. یک وب سایت آماده سایتی است که از پیش طراحی شده و کدها و احتمالا سیستم مدیریت محتوا اختصاصی خودش را دارد. اما قالب آماده به ماننده پوسته ای است که می توان آن را بر روی سیستم مدیریت محتوا (CMS) سازگار با آن نصب کرد.

هزینه طراحی وب سایت امروز به قدری سرسام آور شده که راه اندازی آن برای اکثر شرکت های کوچک و استارتاپ های نو پا توجیه اقتصادی ندارد. از همین رو شرکت های طراحی وب سایت مختلفی بر آن شدند تا با طراحی قالب های از پیش آماده، هزینه راه اندازی این مدل از کسب و کارهای آنلاین را به مقدار قابل توجهی کاهش بدهند.

به عنوان مثال تصور کنید که شما به دنبال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بزرگ نظیر اکثر فروشگاه های آنلاین ایرانی و خارجی هستید. مبلغی که برای شروع کار می بایست پرداخت کنید احتمالا تا دها میلیون تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت و ممکن است ارزش این مبلغ بیشتر از سرمایه کل کسب و کار شما باشد.

اما راهکارهای جدید این مشکل را حل کرده و شرکت هایی نظیر شرکت طراحی وب سایت دارکوب، قالب های مشابه با فروشگاه های آنلاین را که قابلیت نصب شدن بر روی وردپرس را دارا هستند از پیش آماده سازی کرده است. هزینه خرید این قالب ها شاید یک دهم هزینه مورد نیاز برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی بزرگ برای شما باشد.

در کنار قالب های از پیش آماده، این امکان فراهم است تا طبق سلیقه کارفرما و کسب و کارهایی که به دنبال راه اندازی وب سایت هستند، یک قالب اختصاصی و کاملا منحصر به فرد طراحی و آماده سازی شود. ابن مدل پوسته ها که قالب های اختصاصی نام دارند، دقیقا براساس نیازها و طراحی مورد نظر مشتری طراحی شده و به راحتی بر روی سیستم های مدیریت محتوای محبوب از جمله وردپرس قابل نصب می باشند.

علاوه بر منحصر به فرد بودن و اختصاصی بودن این مدل از قالب ها، شرکت درخواست کننده دیگر دغدغه کپی برداری و استفاده دیگر مشتریان از قالب منحصر به فرد خود را نداشته و از بابت اینکه یک وب سایت اختصاصی و بی مانند را برای خودش سفارش داده است خاطر جمع خواهد بود. شرکت های طراحی وب سایت معمولا قالب های اختصاصی را به فرد دیگری نمی فروشند.

طراحی قالب های آماده از چه زمانی آغاز شد؟

از ابتدای قرن بیست و یکم شاهد تولد پلتفرم های متن باز و رایگانی بودیم که به هدف آسان سازی فرآیند طراحی یک وب سایت ساده یا پیچیده به راه افتادند. جوملا و وردپرس جزو اولین و شناخته شده ترین سیستم های مدیریت محتوای رایگان بودند که بیشترین حجم از کاربران را به خود اختصاص دادند و باعث شدند که شرکت ها و کسب و کارهای بیشتری، فرصت راه اندازی وب سایت ها یا فروشگاه های آنلاین خود را پیدا کنند.

امروزه این سیستم های مدیریت محتوا به لطف تعداد بالای کاربرها و آزموده شدن های متوالی، به گزینه های قابل اعتماد و معتبری برای انتخاب شدن از سوی شرکت های کوچک و بزرگ تبدیل شده اند.

هر چه مشتری های قالب های آماده بیشتر شد، تعداد برنامه نویسانی که بر روی این روش از طراحی وب سایت فعالیت می کردند نیز افزایش پیدا کرد همین روند، باعث شد تا روز به روز مشکلات و اصطاحا باگ های نرم افزاری چنین سیستم هایی کم و کم تر شود. حالا فقط تنها چالش موجود میان یک شرکت و یک وب سایت خوب، خرید دامنه، هاست و یک قالب آماده یا اختصاصی است.

طراحی سایت با قالب آماده چه مزیت هایی دارد ؟

امکان صرفه جویی در هزینه و زمان

استفاده از قالب های آماده یکی از راه های طراحی سایت ارزان می باشد. این روش ضمن صرفه جویی قابل توجه در هزینه های افراد، مانع از اتلاف زمان شده و به لطف مدت زمان کمی که برای نصب و استفاده آن لازم است، از لحاظ زمان نیز به مقدار قابل توجهی صرفه جویی خواهد کرد. کافیست تا در عرض چند ساعت یا نهایتا چند روز کاری، بعد از سفارش قالب مورد نظر، وب سایت خود را تحویل بگیرید.

قالب آماده استاندارد و با کیفیت

با توجه به اینکه رقابت میان قالب های آماده بسیار بالا بوده و همواره براساس بالاترین میزان استانداردها طراحی و به صورت مداوم بروزرسانی می شوند، از کیفیت و کارایی مناسب و قابل قبولی برخوردار هستند. قالب آماده وردپرسی قابلیت پشتیبانی از چندین زبان دنیا را داشته و با اکثر مرورگرها و گجت ها مثل تلفن همراه و تبلت ها سازگاری دارند.

امکان انتخاب قالب های متنوع

معمولا شرکت های طراحی وب سایت مجموعه ای از انواع قالب های از پیش آماده را در بخشی از وب سایت خود به نمایش می گذارند. این قالب ها از لحاظ تنوع و ظاهر، گزینه های مختلفی را پیشنهاد کرده و امکان نمایش یک دموی زنده را نیز از هر کدام دارا می باشند.

آشنایی با انواع قالب های آماده وب سایت

قالب آماده رایگان

استفاده از قالب های رایگان برای کسب و کارها و مشاغلی که به دنبال راه اندازی فروش آنلاین هستند، اگرچه هزینه ای را در بر نخواهد داشت، اما به لحاظ وجود ریسک بالا در آلوده بودن قالب رایگان و وجود باگ های مختلف، نمی تواند انتخاب عاقلانه ای باشد. قالب های رایگان معمولا از لحاظ تعداد و تنوع بسیار محدود بوده و توسط برخی از وب سایت ها به هدف تبلیغات و جلب توجه کاربرهایی که اطلاعات کم تری دارند در اینترنت به وفور قابل دانلود هستند.

قالب آماده پولی

استقاده از قالب آماده وردپرسی که توسط تیم های مجرب برنامه نویسی طراحی شده از جمله مرسوم ترین و سریع ترین روش ها برای راه اندازی کسب و کار آنلاین می باشد. فروش قالب های آماده توسط وب سایت های طراحی سایت انجام می شود و معمولا قالب های ارزان و کاربردی بی شماری را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

تفاوت طراحی سایت با خرید قالب آماده سایت در چیست ؟

قالب های آماده در صورتی که توسط شرکت های معتبر طراحی وب سایت ساخته شده باشند، از لحاظ امکان ایجاد تغییرات، در مقایسه با وب سایت هایی که از ابتدا کد نویسی و طراحی می شوند نسبتا محدودتر می باشند. اما روی دیگر این سکه آسان بودن راه اندازی و هزینه های به مراتب پایین تر تهیه این مدل وب سایت ها برای کسب و کارها می باشد.

معمولا وب سایت هایی که با قالب های آماده طراحی می شوند، از لحاظ سئو شرایط بسیار مناسبی داشته و اصول سئو را به درستی پیاده سازی کرده اند. علاوه بر این قالب های آماده با توجه به اینکه مدام در حال نصب و بروزرسانی هستند، معمولا باگ های کم تری داشته و در صورت ارائه شدن توسط شرکت های طراحی وب سایت و پشتیبانی بلند مدت، پتانسیل برخورد با باگ های کم تری را داشته و به اندازه کافی امکان اضافه شدن ویژگی های تازه را در مدت زمان کوتاه تری دارا هستند. این در صورتی است که وب سایت های اختصاصی معمولا زمان و هزینه بیشتری را برای تغییرات نیازمند هستند.

قالب آماده سایت را از کجا تهیه کنیم ؟

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

شرکت های طراحی وب سایت درست ترین گزینه برای خرید قالب های آماده وردپرسی یا قالب های سازگار با سایر سیستم های مدیریت محتوا هستند. شرکت های معتبر مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند اما با کمی جستجو می توانید با سابقه ترین و بهترین شرکت از لحاظ خدمات پس از فروش را پیدا کنید.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب به عنوان یکی از اولین سایت سازهای معتبر فعال در ایران، قالب های متنوع با امکانات مختلفی را برای کاربران و مشتریان خود عرضه کرده است.

بخش فروش قالب این وب سایت با بیش از صدها مدل قالب وردپرسی، به همراه فیلم نحوه کارکرد و ویژگی های تمامی قالب ها، خیال شما را از بابت خرید یک قالب مناسب و بی عیب و نقص راحت خواهد کرد.

یکی از موارد قابل توجه و مهم در مورد قالب های آماده شرکت طرحی وب سایت دارکوب، کد نویسی اصولی و استاندارد قالب های این شرکت است که از لحاظ سئو و به منظور کسب رتبه بالا در گوگل نیز شرایط ایده آلی را دارا هستند.

نکته مهم دیگر که بعد از خرید قالب مناسب از اهمیت بالایی برخودار است، دریافت خدمات پشتیبانی فنی برای قالب خریداری شده است. شرکت دارکوب با بیش از 19 سال تجربه در زمینه طراحی قالب وب سایت، در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات و درخواست های کاربران خود می باشد.

در کنار موارد بالا می بایست در مورد شرایط قالبی که انتخاب کرده اید نیز کمی تحقیق و بررسی کنید. معمولا طراحان یک قالب در صفحه اختصاصی آن، فهرستی از تغییرات ارائه شده در بروزرسانی های اخیر آن را به همراه تاریخ هر کدام منتشر می کنند. بررسی کنید که آپدیت های قالب مورد نظر مربوط به تغییرات اخیر بوده و اصطلاحا هنوز در دست بروزرسانی و تغییر و تحول قرار دارد. قالب هایی که همچنان توسط توسعه دهنده خود بروزرسانی می شوند این اطمینان را در کاربر ایجاد می کنند که از لحاظ عدم وجود باگ و مشکلاتی که خریداران پیشین با آنها رو به رو بوده اند، وضعیت مناسب تری دارند.

نکته قابل توجه دیگر این است که تعداد خریداران و امتیازی که به قالب انتخاب شده شما تعلق گرفته، از سایر قالب هایی که شباهت زیادی با آنها دارند بالاتر باشد.

رعایت اصول سئو و قوائد گوگل

رعایت اصول و قوائد سئو امری ضروری برای رشد کسب و کارهای آنلاین در سال های اخیر و آینده خواهد بود. بخش بزرگی از مسائل مربوط به سئو می بایست در کد نویسی های قالب رعایت شده باشد و خریدار آن بتواند به راحتی تمامی محتواها یا محصولاتش را به هدف بهتر دیده شدن توسط موتورهای جستجو بارگذاری کند. نکته تاثیر گذار دیگر که از لحاظ سئو نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، سرعت بارگذاری قالب آماده است. هر چه سرعت لود شدن صفحات مختلف وب سایت بالاتر باشد، قطعا امتیاز بالاتری را در مقایسه با سایر وب سایت های مشابه کسب خواهد کرد.

سازگاری با زبان فارسی و راست چین بودن

در صورتی که از قالب های آماده غیر ایرانی استفاده می کنید، حتما از بابت سازگار بودن آن با طراح راست چین و پشتیبانی از زبان فارسی اطمینان کسب کنید. معمولا این دسته از قالب ها یا اصلا از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند و یا اینکه پشتیبانی بسیار ضعیفی را ارائه کرده اند.

استفاده از قالب های راست چین شده خارجی است که توسط شرکت های طراحی وب سایت ایرانی ترجمه و بهینه سازی شده اند می تواند گزینه به مراتب بهتری باشد. کافیست با ارائه نمونه قالب دلخواه خود، نسخه فارسی سازی شده و راست چین شده آن را از شرکت طراحی وب سایت دارکوب درخواست نمایید.

قابلیت های فنی و ریسپانسیو بودن

توصیه می شود که پیش از خرید قالب آماده دلخواهتان، حتما با نحوه کارکرد و امکاناتی که دارا می باشد آشنایی پیدا کنید. شرکت های طراحی وب سایت معمولا در صفحات محصولات خود اطلاعات کاملی را از تمامی قابلیت های یک قالب معرفی می کنند. این اطلاعات را حتما با دقت بررسی کنید و از بابت قابلیت های فروشگاهی و همینطور سازگار بودن آن با تمامی دستگاه ها و مرورگرها مطمئن شوید.

یکی از گزینه هایی که به شما اطلاع می دهد یک وب سایت با تمامی دستگاه هایی که قابلیت وبگردی را دارند سازگار است، قابلیت ریسپانسیو بودن پوسته مورد نظر است.. نسخه دموی سایت را حتما به صورت واگنشگرا تست کنید.

خرید قالب های آماده آری یا خیر؟

در این مقاله سعی شد تا کمی بیشتر با روش های سریع راه اندازی وب سایت آشنا شویم. خرید قالب های آماده از شرکت های معتبر یکی از سریع ترین و ارزان ترین راه ها برای شروع فعالیت آنلاین شما می باشد.

قالب های آماده هر چند که به اندازه قالب های اختصاصی یا وب سایت های اختصاصی قابلیت ایجاد تغییرات اساسی و بنیادی را ندارند، اما تجربه ثابت کرده که از پس تغییرات و قابلیت های بیشتری که مشتریان در طول مدت استفاده خود انتظار دارند به خوبی بر می آیند.

اگر قصد خرید سایت را دارید به شما توصیه می کنیم که به سراغ طراحی سایت اختصاصی رفته و یا قالب آماده خود را از شرکت های معتبری مثل شرکت طراحی وب سایت دارکوب خریداری کنید.

به کمک قالب های آماده می توانید در عرض چند ساعت و یا نهایت چند روز کاری وب سایت شکیل و زیبایی را راه اندازی کنید و تا مدت ها از خدمات و پشتیبانی ارائه شده توسط بخش طراحی وب سایت شرکت دارکوب بهره مند شوید.

نیازهای خود را لیست کرده و آنها را با افراد متخصص در میان بگذارید. در صورتی که تمایل دارید که سریع تر از دیگران با هزینه پایین تری وارد دنیای مجازی شوید، کافیست با بخش دیجیتال مارکتینگ شرکت دارکوب تماس حاصل فرمایید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته