چگونه بهترین شرکت های طراحی سایت B2B یا صنعتی 1402 را پیدا کنیم

نوشته شده توسط امیر سلامی

این مقاله توسط شرکت طراحی وب دارکوب نوشته شده که به شما در تصمیم گیری و انتخاب بهتر کمک خواهد کرد. باید خیلی دقت کنید که شرکت طراحی سایت معتبری انتخاب کنید، اگر سایتی ساخته شود که به دردتان نخورد، مثل این است که پولتان را دور ریخته باشید و قطعا وقت زیادی رو هدر دادید.


این مقاله به درد مدیران اداری، مدیران بازاریابی، مشاورین یا صاحبین کسب و کار میخورد که دنبال بهترین شرکت طراحی وبسایت برای کمک به تولید و رشد کسب و کار B2B خودش می گردد. اگر کسب و کارتان مربوط به ابزار و قالب، قالب گیری تزریقی، قالب ریخته گری یا سایر خدمات صنعتی است، راهنمایی هایی که در زیر ارائه شده، می تواند به شما در ارائه ی یک وب سایت ایده آل کمک کند.

بهترین شرکت طراحی سایت b2b

سایت B2B چیست؟

مفهوم B2B مخفف عبارت Business to Business است. B2b یک نوع تجارت است که دو طرف آن یک بنگاه تجاری هستند. بازاریابی تجارت به تجارت همانطور که از نامش پیداست، به تعاملات تجاری و ارتباط با تاجران بین المللی است که بین دو کسب‌وکار مختلف با یکدیگر گفته می‌شود. در این حالت یعنی یک کسب‌ و کار تجاری، محصولات یا خدمات خود را به یک کسب‌ و کار دیگر می‌ فروشد و یا در ازای ارائه آن‌ ها، مبادلات کالا به کالا و موارد مشابه صورت می‌ گیرد. توجه به این مسئله برای هر تجارتی بسیار مهم است. طراحی سایت برای این شرکت ها بسیار مهم و حیاتی است، چون هم باید به معرفی و ارائه محصولات و خدمات خود بپردازند، هم راه ارتباطی بین شرکت و مخاطبین و دیگر شرکت ها برقرار کنند. یکی از بهترین و سود ده ترین تجارت های حال حاضر دنیا B2B می باشد. اگر برای کسب و کار تجاری حود قصد ایجاد سایت با کیفیت داشتید با شرکت دارکوب که تاکون بیش از 4000 وبسایت طراحی کرده است، تماس بگیرید.

مزایا بازاریابی B2B

  1. افزایش فروش نسبت به تجارت عادی: بازاریابی‌ های عادی در حجم محدود تری انجام می‌ شوند. اولین و بزرگترین مزیت مارکتینگ B2B نسبت به دیگر صنعت های معمول، حجم بسیار بالای مبادلات در آن است. اگر شما بتوانید کالا ها یا خدمات خود را به صورت عمده یعنی تعداد بالا به یک تجارت دیگر بفروشید، مثل ابن که هزاران مشتری در طول روز داشته‌ اید. این نکته را هم باید در نظر گرفت که فروش عمده در حجم زیاد معمولاً با تخفیف‌ هایی همراه است اما با این وجود نیز کسب درآمد در این روش بسیار بیش تر از حالت عادی است.
  2. همکاری های بلند مدت و داشتن مشتری ثابت: معمولاً تجارت‌ هایی که به دنبال خدمات یا محصولات مشخصی هستند، تمایل زیادی به سفارش ثابت از یک ارائه دهنده ی باکیفیت دارند. این یعنی اگر شما سرویس خوبی ارائه دهید، شانس این که یک همکاری بلندمدت با دیگر شرکت ها داشته باشید، بالا می رود. در این حالت شما از بابت سفارش‌ های مشخص در طول روز، هفته و شاید یک سال اطلاع دارید و می توانید درآمد خوبی کسب کنید.
  3. برندینگ در B2B: در این روش، طبیعتا شما بیش تر از حالت عادی در دید عموم قرار دارید و شرکت ها و افراد بیش تری نسبت به کسب و کار های عادی با شما آشنا هستند. از همین ویژگی می توانید برای افزایش مشتریان استفاده کنید. وقتی شما با یک آژانس صنعتی همکاری می کنید، اگر خدمات خوبی ارائه دهید امکان این که بتوانید به افراد یا برند های بیش تری جهت همکاری معرفی شوید، بیش تر است. پس برای برندینگ خود در این بازار فعال، با تیم بازاریابی دیجیتال دارکوب که یکی از برترین شرکت های مارکتینگ دیجیتال در کشور است، تماس بگیرد و خدمات فوق العاده ای با کیفیت بالا دریافت کنید و نتیجه آن را در کار خود مشاهده کنید.
  4. کاهش مخارج: به این دلیل که قسمت بزرگی از فعالیت ها شرکت به طور برنامه ریزی شده و از قبل طراحی شده پیش می رود، بسیاری از هزینه ها کاهش پیدا می کند. شرکت های فعال در این حوزه، حدود یک پنجم در هزینه های عادی خود صرفه جویی می کنند.
  5. امکان پیش بینی آینده بازار: زمانی که در این صنعت به خوبی در شرایط کار قرار بگیرید، می توانید با داده ها و اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می گیرد، وضعیت فروش در آینده نزدیک را پیش بینی کنید. در کنار این ارتباط و همکاری که بین شرکت ها وجود دارد را نباید فراموش کرد.

شرکت B2B رایگان بفروش

یکی از بهترین و نمونه شرکت های b2c فعال در این زمینه، سایت ثبت آگهی رایگان سلفری می باشد. این استارت آپ امکان همکاری تجارت های مختلف در هر زمینه ای را فراهم کرده است. هر کسب و کاری با هر نوع محصولات یا خدماتی، می تواند به شکل کاملا رایگان با این وبسایت همکاری کند و خدمات خود را به جامعه هدف ارائه کند. این شرکت مثال خوبی برای پیشرفت در این زمینه است و کسب و کار های مختلف می توانند آن را به عنوان الگوی خود قرار داده و به فروش و بازاریابی بپردازند. Selfree یکی از زیر مجموعه های دارکوب می باشد که به خوبی توانسته توسعه پیدا کند. رایگان بفروش یکی از بهترین b2b در ایران است. شما هم اگر قصد دارید در این زمینه کاری پیشرفت کنید، علاوه بر بازاریابی آنلاین، خدمات سئو و ساخت فروشگاه اینترنتی یا طراحی سایت شرکتی خود را به این آژانس که بیش از 20 سال در این زمینه تجربه دارد، بسپارید.

سئو وبسایت B2B

اگر سایت شما به خوبی در اختیار مخاطبین و جامه هدف قرار نگیرد، عملا تمام زحمات شما بیهوده بوده و هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت. شما باید کاری کنید که وقتی کاربر خدمات یا محصولات صنعت شما را در موتور های جست و جو سرچ می کند، به راحتی شما را پیدا کند و شما محصولاتتان را در معرض دید کاربران قرار دهید. برای این کار  باید سایت خود را برای موتور های جست و جو نظیر گوگل بهینه سازی کنید. برای این کار باید با یک تیم متخصص و با تجربه که چندین سال در این زمینه تجربه دارد، همکاری کنید. شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب که تاکنون با شرکت های زیادی در زمینه SEO همکاری کرده و نتایج خوبی گرفته است، یکی از بهترین گزینه های خدمات بهینه سازی سایت است و پیشنهاد می شود که همکاری با این شرکت را فراموش نکنید. بک لینک سازی با کیفیت که یکی از نکات اصلی سئو است را دارکوب به بهترین شکل ممکن ارائه می کند.

سرعت سایت

سرعت لود سایت نقش بسیار مهمی در سئو سایت شما دارد. اگر سایت شما سرعت بارگذاری بسیار پایینی داشته باشد، کاربران و مخاطبان از وضعیت خسته شده و خیلی زود سایت شما را ترک می کنند. زمانی که روزانه تعداد زیادی از مشتریان برای انجام درخواست یا خرید به سایت شما مراجعه می کنند، سرعت لود سایت یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که باید به آن توجه شود. پس خیلی زود برای بالا بردن سرعت وبسایت اقدام کنید تا صدمات جبران ناپذیری به سایت وارد نشده است.

شرکت ساخت سایت b2b

قالب آماده و پشتیبانی

برخی شرکت ها و کسب و کار ها برای این که بودجه محدودی دارند به خرید سایت آماده روی می آورند و از قالب آماده وردپرس استفاده می کنند که هزینه کم تری دارد. برای این کار حتما از سایت ها و برنامه نویسان معتبر استفاده کنید چرا که کیفیت کار مهم است. شرکت دارکوب قالب آماده فروشگاهی و قالب سایت شرکتی را با بالاترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهد. این قالب ها توسط برنامه نویسانی حرفه ای که چندین سال در این زمینه تجربه دارند، انجام شده است. پشتیبانی از خدمات هم بسیار مهم است تا در سریع ترین زمان ممکن، مشکل یا خطا های پیش آمده برای کاربران را بر طرف کنید.

مهم ترین اشتباهات در انتخاب شرکت طراحی سایت

چرا این ادعا اشتباه است؟ خیلی از شرکت هایی که ادعا می کنن کارشناسای صنعت هستن، به خاطر اینکه به سود برسن، خودشون رو بهترین میدونن. سودآوری منجر به تصمیم گیری در کسب و کار میشه، با این حال، شما به این نیاز دارین که آیا اون آژانس می تونه ارزش واقعی کارتون و صنعتی که روش متمرکز شدین رو در قالب سایت ارائه بده یا نه. اغلب این شرکت های صنعتی، یه قالب وب سایت رو پیش توسعه می دن که این کار اصلا توصیه نمیشه چون توجه کمی به جنبه های منحصر به فرد کسب و کارشون میشه.
چجوری می شه گفت که یه شرکت (متخصص صنعت) ارزش ایجاد میکنه؟ وب سایت ها باید نام تجاری و محصولات منحصر به فرد شرکت رو نشون بدن و محتوای یونیکی داشته باشند. همونطور که از آرم شرکتتون نمیشه واسه شرکت دیگه استفاده کرد، نباید از همون نام تجاری، طرح و محتوا واسه یه کسب و کار دیگه استفاده کنین. بین اون همه وب سایت، شما باید مزیت رقابتی خود رو به صورت بصری و از طریق محتوای نوشته شده ی خودتون نمایش دهید. به جای اینکه دنبال یه طراحی وب سایت باشید که رقباتون دارن ازشون استفاده می کنن، دنبال یه شرکت حرفه ای باشید که نام تجاری منحصر به فرد شرکت و سایت مربوط با اون صنعت رو طراحی میکنه. یه شرکت که تخصص واقعی توو این کار داره می تونه به شما نشون بده که چجوری کسب و کارتون رو به سود میرسونه.
ارزش افزوده هایی که باعث دور شدن از هدف میشه
اینجا سه دلیل بد وجود داره که رو انتخاب طراح سایت تاثیر میذاره:
صرفه جویی در هزینه ها: علت ساخت وب سایت، ارزش ایجاد کردن برای شرکت است. انتخاب بهترین شرکت طراحی وب سایت باید بر اساس تاثیری که توی تولید کسب و کار جدید شرکت شما میذاره باشه. اگه مشتری های اون شرکت طراحی سایت از کاری که واسشون انجام داده باشن رضایت داشته باشن و کارشون رو بی نقص انجام داده باشن، پس شما می تونید فرض کنید که هزینه ای که کردید بهتون برمیگرده و ارزشش رو داشته.
سرعت تحویل پروژه: دارکوب، مورد های زیادی رو تجربه کرده که یه شرکت تولیدی تصمیم می گیره با یک شرکت طراح وب که ادعا می کنه بتونه پروژه خودش رو توو یک زمان بسیار کوتاه انجام بده، کار کنه. در نهایت، پروژه طولانی تر از زمان بندی پیش بینی شده ی آن ها پیش میره و محصول نهایی خوب از آب در نمیاد. شرکت های معتبر قطعا می دونن که توسعه ی ساخت یه سایت چه مدت طول می کشه و الکی سرعت رو وجه تمایز خودشون از بقیه نمیدونن.  با این وجود ما همیشه یه زمان واقعی و منطقی برآورد می کنیم و پیشنهاد نمی دیم تنها بر اساس سرعت انجام کار طراح سایتتون رو انتخاب کنید.
خدمات رایگان مازاد: ادبیات اقتصادی قدیمی رو به یاد بیارید که میگه: هیچی مثه یه ناهار مجانی نمیتونه لذت بخش باشه! یه بار دیگه هدفتون رو واسه خودتون یادآوری کنید. هدف اصلی شما اینه که یه وب سایت تاثیرگذار داشته باشید. یک سال میزبانی رایگان وب سایت شما رو تاثیرگذارتر نخواهد کرد.
سعی در صرفه جویی در هزینه: وقتی که یه شرکت طراحی سایت وب سایت جدید طراحی می کنه، همه چی همراه با اون وب سایت مثه تصاویر، محتوای نوشته شده، ساختار سایت، فیلم ها، برچسب ها و نام تجاری همه هدفدار ایجاد میشن. کلماتی که نوشته می شن بر اساس تحقیقات دقیق کلمات کلیدی که مردم توی جستجوی خودشون ازشون استفاده می کنن. عکس های حرفه ای گرفته می شه، جوری که بازدید کننده ی سایت رو تحت تاثیر قرار می ده. برچسب های سایت از آنچه انجام شده درک درستی بهتون میده و کارشناسای طراحی گرافیک عناصر برندسازی رو ایجاد می کنن که می دونن چجوری برندسازی میتونه روی ادراک مصرف کننده تأثیر بذاره. نکته اینجاست که صرفه جویی در چند هزار تومن با نوشتن محتوا توسط خودتون این تفاوت رو ایجاد میکنه که آیا اون میزان بازدیدی که لازمه از سایتتون میشه یا نه که می تونه تفاوتش رو در رسیدن به یه مشتری چند میلیونی  نشون بده پس کار تولید محتوا با کیفیت را به شرکت ساخت سایت بسپارید. عکس گرفتن با موبایل خودتون در مقابل استفاده از عکس های حرفه ای برای استفاده توی سایت می تونه این تفاوت رو ایجاد کنه که یه بازدید کننده میخکوب سایتتون بشه و متوجه کیفیتتون بشه یا بره سراغ یه تامین کننده ی دیگه.

مهمترین دلایل استفاده از شرکت های طراحی سایت

1. دنبال شرکتی باشید که واسه ی شناختن کسب و کار و مشتریای خوبتون وقت بگذارد. راه اصلی تبدیل سایت ها به درآمد اینه که وقتی کسی مثلا عنوان “بهترین شرکت های طراحی سایت” رو سرچ میکنه توی ردیف های اول گوگل دیده بشه. محتوای سایت باید توسط یه متخصص تولید بشه و کوئری ها باید مرتبط با کسب و کارتون باشه.
2. دنبال جایی باشید که پاسخگو باشه، دوست داشتنی و قابل اعتماد باشه.
3. شرکتی رو پیدا کنین که بازاریابی دیجیتال رو بشناسه و بتونه بعد از کامل شدن وب سایت یه نقشه ی راه از مراحل بعدی بهتون ارائه بده.
4. طرح های وب سایت های قبلی شرکت رو ببینید تا مطمئن بشید ظاهر سایت و خلاقیت استفاده شده در اون میتونه واسه سایت شما هم کارآمد باشه یا نه.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته