فیسبوک برچسب های جدیدی معرفی کرده که نشون میده محاسباتشونو چطوری انجام میدن و به این ترتیب معیارهای تبلیغاتش رو روشن تر کرده.
لیست مطالب
حالا فیسبوک به بعضی معیارها در قسمت مدیریت تبلیغات برچسب “تقریبی” یا “در حال پیشرفت” زده. این برچسب ها رو میتونید در بخش “tool tips ” در Ads Manager پیدا کنید.
برچسب ها با استفاده از ستون سفارشی سازی هم برای تبلیغات در حال اجرا در فیسبوک و اینستاگرام نمایش داده میشن.
معیارهای تقریبی یعنی اینکه بیان عددی نتیجه نهایی مشکله و با توجه به نمونه هایی که ما بررسی کردیم، داده های real time معمولا برچسب تقریبی میخورند.
معیارهای در حال پیشرفت یعنی معیارهایی که جدیدند یا هنوز در حال بررسی اند. بنابراین این معیارها ممکنه با گذشت زمان تغییر کنند.
حالا این وسط ممکنه بعضی معیارها هم برچسب تقریبی بخورند و هم در حال پیشرفت.
تا خرداد سال 97 حدود 20 معیار که اضافی، قدیمی یا به درد نخورند و یا زیاد استفاده نمیشن حذف خواهند شد.
مثلا فیسبوک معیار social reach رو حذف میکنه چون فرثی با معیار reach نداره.
البته فیسبوک یه لیست کامل از معیارهایی که حذف میکنه ارائه نکرده اما فکر میکنم ماه خرداد بیشتر در موردش توضیح بده.