معرفی چند وب سایت از چند تولیدکننده مختلف در جهان

نوشته شده توسط طراح سایت مهندس زنگی

با یه وبگردی سریع از وب سایتهای سراسر اینترنت متوجه میشیم که هیچ کدوم خودشونو بازاریاب دیجیتال نمیدونن، در حالی که همشون هستند. هر کسب و کاری که یه وب سایت داشته باشه بطور خودکار وارد بازاریابی دیجیتال شده و این اصلا هم بد نیست، بلکه باید هر کسب و کاری این روزها واردش بشه.
اکثر صنایع از یه قالب ساده برای طراحی وب سایتشون استفاده کرده اند که در همه سرویس های هاستینگ وب موجوده. تعدادی از این قالب ها ریسپانسیو اند، یعنی بر اساس دستگاهی که کاربر ازش برای دسترسی به سایت استفاده کرده، میتونن تجربه متفاوتی از سایت رو ارائه بدن.
یه وب سایت خوب باید حتما طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا داشته باشه تا سایت در تمام دستگاه ها از جمله موبایل، تبلت و کامپیوتر به خوبی و بدون مشکل نمایش داده بشه و کاربر برای مشاهده سایت مشکلی نداشته باشه.

معرفی وب سایتهای تولیدکننده ها

اما بعضی از تولیدکننده ها هم هستند که یک وب سایت کامل و در واقع یک بازاریابی دیجیتال عالی ارائه داده اند. اینجا میخواهیم تعدادی از این وب سایتها رو به شما معرفی کنیم تا هم بتونید با ویژگی های خوب اونها آشنا شده و هم اونها رو در وب سایت خودتون بکار ببرید.
توجه داشته باشید که وب سایتهایی که هم مطالب خوبی دارند و هم از طراحی خوبی بهره برده باشند، بهتر در صفحه نتایج موتورهای جستجویی مثل گوگل رتبه میگیرند.

Sonix

شرکت سونیکس ارائه دهنده محصولات کشف نقص و بهبود پروسه ها برای تولیدکننده هاست. وب سایت شرکت سونیکس یک طراحی تر و تمیز و شیک داره با تصاویری باکیفیت و توصیفی، متنی دقیق و هدفمند و یک مسیریابی فوق ساده که مشخص میکنه کدوم قسمت از وب سایت بیشتر مورد توجه کاربر قرار گرفته. این وب سایت به خوبی از رنگها بهره برده به طوری که هم ظاهر جذابی به سایت بخشیده و هم بخاطر تضاد کم میان رنگها حال و هوای شیکی رو منتقل میکنه.

Napoleon Grills

هر چیزی که یه نفر شاید بخواد در مورد این شرکت بدونه، در صفحه اصلی وب سایت شرکت وجود داره. این وب سایت یه مسیریابی واضح داره با توصیفات کامل و جالب. همه اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعیش در صفحه اصلی سایت قرار داده شده و تصاویری که در سایت بکار رفته کاربر رو به هوس میندازه که همین الآن با محصولات ناپلئون گریل یه کباب حسابی تو حیاط خونش درست کنه.

Schneider Electric

شرکت اشنایدر الکتریک میخواست یه طراحی ساده و تمیز داشته باشه و در عین حال بتونه هر چیزی رو که مشتریهاش ممکنه بخوان در موردش بدونن در سایت جا بده، اون هم درست دم دست. صفحه اصلی سایت یه مسیریابی تمیز و مرتب داره که بسته به اینکه بازدیدکننده کی هست (مشتری، سرمایه گذار یا متقاضی کار)، میخواد چی بخره (سوخت، محصولات معدنی، محصولات مرتبط با آب و غیره)، یا دقیقا چه محصولاتی لازم داره (کنترل کننده، اتوماسیون و غیره) گزینه های خاصی رو ارائه میده. رنگهای سبز و آبی شادی که در وب سایت بکار رفته بهش ظاهری مدرن بخشیدند و در عین پرشور و جالب بودن، حواس کاربر رو هم پرت نمیکنند. یه توسعه برد-برد برای یه وب سایت مدرن!

Kaber Technology

نمایش تصاویر تمام صفحه و جذاب، متن های کوتاه و توصیفی از ویژگی های متمایز کننده وب سایت شرکت کبرتکنولوژی به حساب میاد و باعث شده گشتن در سایت برای کاربر سرگرم کننده و به نوعی تفریح باشه. صفحه اصلی با اسکرولینگ ساده ای که داره مسیریابی رو در سایت راحت میکنه و شما میتونید به سادگی به بخش محصولات یا هر قسمتی که میخواهید برید. هر محصول به طور مختصر و مرتب توضیح داده شده و تضاد رنگی بالای سایت فضای جذاب و چشم نوازی بوجود آورده.

Bechtel Rail

تو شرکتهای تولیدکننده، روایت داستان شرکت و صحبت کردن در مورد محصولات و خدمات، صرفا با متن نوشتاری کار سختیه و نمایش دادن معمولا خیلی بهتر از نوشتن میتونه هدف وب سایت رو به کاربر منتقل کنه. وب سایت بچتل ریل هم با نمایش فیلم های جذاب و باکیفیت این کارو به نحو احسن انجام داده. در فیلم ها هر آنچه که کاربر برای تصمیم گیری در مورد خریدش ممکنه بخواد بدونه گفته شده و سایت به خوبی این حس رو منتقل میکنه که مدیران این شرکت برای فروش محصولاتشون بسیار جدی هستند. (برای مسیریابی در این وب سایت از دکمه های حرکت به طرفین و بالا و پایین استفاده کنید.)
اگه شما هم یک تولیدکننده هستید و میخواهید با یک وب سایت قوی در عرصه دیجیتال وارد بشید همین امروز با دارکوب تماس بگیرید. متخصصان طراحی و توسعه وب سایت و بازاریابی ما با توجه به نیازها و خواسته های شما، بهترین وب سایت و کمپین ها رو برای شما طرح ریزی میکنند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته