استفاده از طراحی وب سایت برای بهبود کسب و کار و برندسازی

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

این روز ها راه اندازی یک وب سایت برای هر کسب و کاری توصیه می شود . پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک ، دنیای اینترنت زندگی همه مردم را در بر بگیرد . به همین دلیل لازم است از حالا به فکر راه اندازی وب سایت برای کسب و کار خود باشیم . طراحی و راه اندازی وب سایت و کسب در آمد از طریق آن پروژه ای نسبتا طولانی می باشد پس هر چه زودتر این کار را شروع کنید ، موفقیت خود را تضمین نموده اید . 

یک وب سایت حرفه ای با طراحی عالی می تواند برای هر کسب و کاری دارایی محسوب شود . در مقابل یک سایت ضعیف و بی هدف می تواند برای کسب و کار مخرب باشد و به نام تجاری آن صدمه بزند . هدف از راه اندازی وب سایت این روز ها علاوه بر کسب در آمد بیشتر ، برند سازی نیز می باشد . افراد مختلف سعی می کنند با راه اندازی وب سایت برای شرکت و کسب و کار خود ، نام تجاری خود را معروف کنند . وقتی یک شرکت یا فروشگاه بین مردم معروف شود بدون شک در آمد آنها نیز افزایش می یابد .

هدف بسیاری از شرکت های بزرگ در ابتدا برندسازی بوده است و کسب درآمد در اولویت های بعدی قرار داشته است . نام این  دسته از شرکت های بزرگ همه جا به گوش می رسد . مشتری نیز به هر رسانه ای که وارد می شود به دنبال شرکت مذکور می باشد . برای درک این موضوع به مثال ذیل توجه کنید . وقتی برای اولین بار در شبکه اجتماعی وارد می شود و در آن حساب کاربری ایجاد می کنید بدون شک کنجکاو می شوید از صفحات افراد معروف و شرکت های برند نیز دیدن کنید . اغلب افرادی که در اینستاگرام حضور دارند صفحات برند های معروف از قبیل نایک و آدیداس و … را دنبال می کنند .

برند سازی یکی از مهمترین مباحث بازاریابی می باشد ، نام تجاری برای هر کسب و کاری مهم است . نام تجاری باید به گونه ای باشد که وقتی مردم با آن رو به رو می شوند سریعا نام و فعالیت آن را به یاد آورند . همانطور که می دانید کاربران بسیاری در اینترنت و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند . برای برندسازی باید از این مکان ها شروع کرد . اولین قدم ، طراحی یک وب سایت نسبتا حرفه ای می باشد .راه اندازی وب سایت اولین کار و مهمترین کار برای فعالیت در اینترنت و فضای مجازی است .

استفاده از طراحی وب سایت برای بهبود کسب و کار و برندسازی

برند سازی با طراحی وب سایت

نیاز به یک بازاریاب برای هر کسب و کاری پیشنهاد می شود . این روز ها اصول و قواعد خاصی وارد بازاریابی شده است که با رعایت آنها 80 درصد موفقیت را همراه خواهد داشت . با داشتن استراتژی در بازاریابی آنلاین می توان وب سایتی حرفه ای راه اندازی کرد . موفقیت زیادی را کسب نمود .

هماهنگی و مطابقت علامت تجاری با طراحی قالب وب سایت : برای برند سازی باید یک علامت تجاری یا لوگو داست . از علامت تجاری و لوگو در بسیاری از مکان ها استفاده می شود در حقیقت مردم فعالیت و شرکت شما را با لوگوی آن می شناسند . در وب سایت ، صفحه های اجتماعی ، سربرگ ها و تبلیغات مختلف از لوگو و علامت تجاری استفاده می شود . طراحی آن باید به نحوی باشد که بعد از چندی نیاز به تغییر نداشته باشد . زیرا لوگو بعد از چند سال تبدیل به هویت شرکت می شود و هویت را نمی توان تغییر داد .

در طراحی لوگو باید دقت کنید که در وب سایت به چه صورت قرار می گیرد . لوگو اگر به درستی طراحی نشود می تواند به نمای وب سایت لطمه بزند و آن را در دید کاربران نا مناسب نشان دهد . لوگو و علامت تجاری باید با محصولات و نام تجاری کسب کارتان در ارتباط باشد .

در طراحی قالب وب سایت نیز باید هماهنگی بین لوگو و قالب رعایت شود . این هماهنگی باید در رنگ ها ، المان ها و عناصر موجود در وب سایت باشد . سازگاری بصری در طراحی لوگو و طراحی قالب وب سایت یک عامل مهم است . همه عوامل موجود در طراحی باید به صورت بصری با یکدیگر مطابقت داشته باشند . بدین صورت می توان ساده تر با مخاطب ارتباط برقرار نمود و آنها را جذب کرد .

فیلم ها ، تصاویر ، مقالات ، وبلاگ ، فونت ها ، پست ها و حتی توضیحات محصولات و خدمات باید انتقال دهنده نام تجاری شرکت باشد . اینگونه مخاطبان برند شما را خواهند شناخت .

به همین دلیل در ابتدا توصیه شد که حتما از یک بازاریاب استفاده کنید زیرا نکات گفته شده از اصول بازاریابی دیجیتال یا اینترنتی می باشد که هر بازاریاب حرفه ای با آن ها آشنا می باشد .

طراحی حرفه ای وب سایت ، مشتریان زیادی جذب می کند : وقتی وب سایتی به طور حرفه ای طراحی شود بدون شک مشتری زیادی خواهد داشت به شرط آنکه قواعد مهم در آن رعایت شود . تمام تلاش بازاریابان در وب سایت ها جذب متری و کاربر می باشد . طراحی حرفه ای برای هر نوع وب سایتی توصیه اکید می شود چه وب سایت شما معرفی و شرکتی باشد چه فروشگاهی ، برای شناخته شدن نیاز به بازدید کنندگان زیادی دارید و این کار با طراحی وب سایت حرفه ای و جذاب میسر می شود . صفحات قدرتمند مخاطب بیشتری دارند .

در طراحی حرفه ای UX و UI باید رعایت شود . طراحی باید به گونه ای باشد که مشتری و مخاطب بعد از بازدید از وب سایت و استفاده از خدمات ، باز هم از سایت دیدن کند .

راه اندازی مرکز کسب و کار در وب سایت : وب سایت باید تبدیل به یک مرکز تجاری و بستر اصلی فعالیت کسب و کار شود . این روز ها در هر کسب و کاری باید از هزینه های اضافه را به حداقل رساند . بسیاری از کسب و کار های کوچک که توانسته اند به سرعت پیشرفت کنند در ابتدا فقط با استفاده از وب سایت خود کار می کردند و به طور فیزیکی دفتر کار کوچکی داشتند . جلو گیری از صرف هزینه های اضافه و استفاده از آن برای تبلیغات و سرمایه گذاری هر کسب و کاری را به موفقیت نزدیک تر می کند .

بازاریابی مجدد : بازاریابی مجدد به معنای عرضه محصولات و خدمات به کاربرانی می باشد که نسبت به آن محصولات و خدمات علاقه نشان داده اند . واضح است که به راحتی نمی توان این کاربران را یافت اما کار هایی است که به طور کلی انجام آنها علاوه بر بازاریابی مجدد می تواند مشتریان بیشتری را به وب سایت شما هدایت نماید . مهمترین این کارها ، تبلیغات و بک لینک سازی می باشد . بدین ترتیب علاوه بر بازدید کنندگان قبلی بازدید کنندگان جدید نیز از وب سایت بازدید می کنند .

با استفاده از  وب سایت ها ، شبکه های اجتماعی ، اپلیکیشن های موبایلی و ایمیل مارکتینگ می توان بازاریابی مجدد را پیاده سازی نمود . برای انجام بازاریابی مجدد راه ها و بستر های مختلفی وجود دارد که می توان با استفاده از آنها به هدف خود برسید . تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی ، بک لینک گذاری در وب سایت های معتبر و مرتبط و … می تواند راه مناسبی برای انجام بازاریابی مجدد باشد .

استفاده از طراحی وب سایت برای بهبود کسب و کار و برندسازی

سئو و بهینه سازی وب سایت : یکی دیگر از راه های افزایش بازدید کننده بهینه سازی وب سایت می باشد با بهینه سازی ، وب سایت مورد نظر به صفحه اول نتایج موتور های جست و جو منتقل می شود و کاربران بیشتری آن را می بینند . سئو SEO متشکل از 10 ها تکنیک می باشد که انجام آنها رضایت کاربران را در پی دارد .

هداف از افزایش بازدیدکننده و کاربر برند سازی می باشد . وقتی کاربران یک وب سایت افزایش یابند بدون شک آن وب سایت معروف و برند خواهد شد .

جمع بندی

شرکت طراحی وب سایت دارکوب بیش از یک دهه در زمینه طراحی وب سایت و بازاریابی فعالیت می کند . از این رو می توانید برای مشاوره در زمینه های مختلف به خصوص در زمینه برند سازی به مشاوران ما مراجعه نمایید .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته