رتبه اول گوگل بودن برای عبارات کلیدی مربوط به زمینه فعالیت شما یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی می باشد که امروزه به عنوان مقرون به صرفه ترین و پر بازده ترین روش تبلیغات به حساب میاد.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی، یکی از روشهای موثر در موفقیت کسب و کارها است. با تلفن همراه، لپ تاپ و هر رسانه دیجیتال دیگری که به اینترنت متصل شوید میتوانید تبلیغات خود را به طور گسترده در بسترهای مختلف انجام دهید. در کنار لینکدین مارکتینگ و اینستاگرام مارکتینگ، فیسبوک نیز یکی از بسترهای مهم است که توانسته با در اختیار داشتن میلیاردها کاربر، در موفقیت کسب و کارها پیشتاز باشد.
به عنوان یک صاحب کسب و کار، شاید نام سئو یا سئو محلی را شنیده باشید. در عصر دیجیتال مارکتینگ، اکثر مصرف کنندگان برای یافتن مشاغل و مراکز فروش به موتورهای جستجو مانند گوگل روی می آورند. با وجود رقابت بالا بین کسب و کارها، رسیدن به رتبه های برتر در صفحات جستجو محلی، حضور آنلاین قوی و بالا آمدن در گوگل مپ بسیار مهم است؛ اینجاست که سئوی محلی وارد میشود. با بهینهسازی سایت و پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی بلند برای جستجوی محلی، میتوانید بازدهی بالایی را برای کسبوکار خود ایجاد کنید. در این مقاله، ما به جزئیات و لیدهایی که می توانید از طریق سئو زودتر به نتیجه مطلوب برسید و در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشید، پرداختهایم. چه صاحب یک کسب و کار کوچک باشید چه یک بازاریاب موفق، در این راهنما چند استراتژی سئو برای موفقیت در دنیای رقابتی جستجوی محلی و بازاریابی محتوایی در اختیار شما قرار داده ایم.
اگر به ساخت فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین شاپ فکر می کنید، قبل از طراحی سایت فروشگاهی باید بدانید بهترین کالا برای فروش اینترنتی چیست؟ سپس می توانید بودجه مورد نیاز برای خرید بیشترین کالای مورد نیاز مردم را محاسبه کنید. یکی از مهمترین عوامل موفقیت در بازاریابی اینترنتی، شناخت کالاهای با حاشیه سود بالا و عرضه آنها در دیجیتال مارکتینگ است. بهتر است اجناس پرفروش برای دستفروشی و محصولاتی که به عنوان پر فروش ترین محصولات دیجی کالا هستند را با یکدیگر مقایسه کنید و با تمرکز بر نتایج به دست آمده فعالیت خود را شروع کنید.
هدف همه کسانی که وب سایت دارند بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل است. گوگل به عنوان بهترین موتور جستجوی دنیا، از کسانی که میخواهند در اولین صفحه اصلی گوگل ظاهر شوند انتظار دارد استراتژی لازم را اجرا کنند. البته این کار آسانی نیست. در این دنیای مجازی که روزانه هزاران شرکت سئو وارد می شود و همه ی شرکت ها سعی می کنند بهترین سایت ها را برای کاربران خود آماده کنند، کسانی که می خواهند رقبای خود را پشت سر بگذارند باید طبق الگوریتمهای گوگل عمل کنند.
در دنیای پر سرعت امروز، بازایابی محتوا در همه جا وجود دارد و با سرعت شگفت انگیزی تولید می شود. با این همه سر و صدا و رقابت برای دیده شدن در گوگل دیسکاور، افزایش بازدید مقاله شما ممکن است سخت باشد. اما اگر بدانید زمانبندی کلیدی است برای اطمینان از اینکه محتوای شما از شلوغیها بالا بیاید و در لحظه مناسب به مخاطبان هدف شما برسد، باید به دنبال بهترین زمان انتشار محتوا باشید. در فرآیند آموزش سئو، زمان بندی برای سئو سایت و جلب توجه خزنده گوگل نقش مهمی دارد و این همان چیزی است که اغلب نادیده گرفته می شود.
هوش مصنوعی به سرعت در حال تغییر صنعت دیجیتال مارکتینگ است. در بسیاری از کسب و کارها، استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی بنر سایت رایگان رایج شده است. برهمین اساس چندین سایت طراحی بنر رایگان و نرم افزار طراحی گرافیکی هوش مصنوعی ایجاد شده که در عرض چند دقیقه بنر و تصاویری با طراحی حرفه ای ارائه می کنند.
یکی از مواردی که کمک میکند بازدید کنندگان وب سایت شما رو به افزایش باشد، تولید محتوا معتبر با ایجاد لینکهای دقیق است. اگر لینکها به درستی تنظیم شده باشند، بازدیدکنندگان از سایت میتوانند به راحتی به مقصد مورد نظر دسترسی پیدا کنند. اما در برخی از سایتها، لینکهایی وجود دارد که با کلیک بر روی آنها کاربر به صفحه مقصد دسترسی پیدا نمیکند. به این نوع از لینکها که به صفحات اشتباهی منتهی میشوند و یا عملاً کارایی ندارند، لینکهای شکسته گفته میشود. با پیدا کردن لینکهای شکسته در وب سایت و تصحیح و یا حذف آنها میتوانید کاربران را به درستی هدایت کنید. قطعاً زمانی که بازدیدکنندگان با لینکهای شکسته مواجه میشوند به دلیل تجربه بد، ممکن است سایت را برای همیشه ترک کنند. بنابراین توصیه میشود به طور منظم لینکهایی که در وب سایت تعیین شدهاند را بررسی و آنها را به روزرسانی کنید.
آیا می دانستید که حدود 64 درصد از ترافیک ارگانیک از جستجو می آید؟ فقط حدود 10 درصد از شبکه های اجتماعی می آید. برای ایجاد موفقیت آمیز استراتژی بازاریابی دیجیتال، باید بر موتورهای جستجو تسلط داشته باشید. این راهنمای سئو برای مبتدیان شما را با مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو آشنا می کند و توضیح می دهد که چگونه وب سایت خود را برای افزایش ترافیک بهینه کنید.
تعداد افرادی که در اینترنت با استفاده از دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها مرور می کنند هر سال افزایش می یابد. با توجه به اینکه تقریباً 60٪ از بازدیدهای موتور جستجوی ارگانیک از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، مهم تر از همیشه است که مطمئن شوید وب سایت شما به گونه ای تنظیم شده است که یک تجربه تلفن همراه خوب را ارائه دهد. در غیر این صورت، بازدیدکنندگان را در مقابل رقبایی که به این دسته بزرگ از جستجوگران وب پاسخ داده اند، از دست خواهید داد.
بهترین راه برای رفع این نیاز با یک وب سایت واکنش گرا است. طراحی وب ریسپانسیو تا حد زیادی ساده ترین و مؤثرترین راه برای ایجاد یک وب سایت سازگار با موبایل است که به درستی در همه دستگاه ها کار می کند.
همانطور که می دانید سئو از اهمیت زیادی برخوردار است . یک سایت برای دیده شدن نیاز به بهینه سازی دارد . وقتی بهینه باشد موتور های جست و جو صفحات آن سایت را در صفحه اول لیست نتایج جست و جو نمایش می دهند و این امر باعث می شود ترافیک سایت بالا رود . وقتی بازدید کننده زیاد باشد بدون شک مشتری نیز افزایش می یابد . پس مدیران سایت ها باید بکوشند تا وب سایت خود را بهینه نمایند . به طور حتم می توان گفت سایتی که بهینه نباشد دیده نخواهد شد .
امروزه کاربران وب دوست دارند در حال حرکت محتوا داشته باشند، 24 ساعته در جریان باشند و دوست ندارند منتظر بمانند. همه چیز باید فورا بارگیری شود. فناوری نحوه استفاده مردم از اطلاعات را متحول کرده است و اکنون که رایانه های رومیزی دیگر راه اصلی دسترسی به اینترنت نیستند، هر ثانیه صرف شده در دستگاه های تلفن همراه بسیار مهم است. گزارش داده در جولای 2020، 5.15 میلیارد کاربر منحصر به فرد تلفن همراه در سراسر جهان را ثبت کرد که 66٪ از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. استفاده از موبایل به طور مداوم در حال افزایش است و بر اساس گزارش تحرک اریکسون، ترافیک موبایل تا سال 2025 تقریباً 25 درصد افزایش خواهد یافت.
همه صنایع با وجود نیازهای متنوعی که دارند، محصولات و خدماتشون رو به صورت دیجیتال بازاریابی میکنند. بعضی ها هدفشون اینه که در سطح جهانی شناخته بشن و بعضی ها میخوان برندشونو در بازار محلی عرضه کنند. اگه شما هم یه مکان فیزیکی برای کسب دارید، حتما باید به فکر بازاریابی دیجیتال و بهینه سازیش باشید. تو این پست میخوام براتون محصولات و ابزاری رو معرفی کنم تو این امر بهتون کمک میکنه.
دنیای تجارت در دهه گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. یکی از بزرگترین آنها، تغییر در استراتژی های بازاریابی مورد نیاز کسب و کارهای بزرگ و کوچک بوده است. یکی از دلایل اصلی این تغییر، محبوبیت و استفاده از اینترنت است. به طور روزانه، یک کاربر به طور متوسط بیش از 2 ساعت و گاهی تا 10 ساعت از اینترنت برای طیف گسترده ای از کارها و فعالیت ها استفاده می کند.
سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو شاید بهترین روش بازاریابی اینترنتی باشد. این روش بازاریابی که نسبت به تبلیغات پرداختی مانند Google Adwords بسیار به صرفه هستند، با رعایت اصول و استاندارد های تعیین شده از سوی موتورهای جستجو و تلاش در کسب رتبه وب سایت از طرق مجاز باعث شناخته شدن برند و افزایش ترافیک وب سایت و احتمالا خرید و فروش کالا یا خدمات یک کسب و کار می شود.
اما سئو از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟؛ به طور کلی سئو دارای دو بخش داخلی و خارجی وب سایت است، که عمدتا سئوی داخلی به رعایت استاندارد ها در ساختار، کد نویسی، نوع طراحی، متا دیتاها، بازاریابی محتوا و غیره مرتبط می شود. از سوی دیگر سئوی خارجی به محبوبیت وب سایت در فضای مجازی و لینک دادن سایر سایت ها به وب سایت مورد نظر است.
وقتی بخواهیم به عنوان یک سئوکار حرفه ایی درباره پارامترهای موثر در سئو صحبت کنیم آن وقت بیش از 100 فاکتور مختلف برای آنالیز سئوی وب سایت وجود دارد. این نکته بسیار اساسی است که ما به سئو از همان مرحله اول طراحی وب سایت توجه داشته باشیم. چون نکات زیادی وجود دارد که باید ما در طراحی وب سایت خود آن ها را رعایت کنیم. مثلا: ساختار صفحات و پیمایش وب سایت، متادیتاها و ساختار URL ها.
شاید درباره “بازاریابی محتوا” یا Content Marketing شنیده باشید و این سوال برای شما پیش آمده باشد که بازاریابی محتوا چیست، آیا برای کسب و کار من مناسب است؟؛ عبارت “محتوا پادشاه است” در میان بازاریابان آنلاین و کارشناسان محتوا بسیار سر و صدا کرده است و بحث های زیادی در مورد آن وجود دارد، نکته این است که محتوا کمی متفاوت از سایر زمینه های بازاریابی مانند رسانه های اجتماعی و سئو است، زیرا همه ی زمینه های بازاریابی تنها به واسطه ی محتوا موفق هستند.
سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به فرآیندی می گویند که رتبه وب سایت را در صفحه نتایج گوگل بهبود می دهد و سبب ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتری برای وب سایت شما خواهد شد. سئو پررنگ ترین عامل در جذب بازدیدکننده ی ارگانیک به وب سایت شماست. سئو، نوعی از بهینه سازی است که در عین حالی که رایگان بوده، در صورت اجرای درست الگوریتم ها، اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما به طور دائم در نتایج موتورهای جستجو (SERP)، تا زمانی که یک شخص کلمه کلیدی مربوط به کسب و کار شما را وارد می کند، ظاهر شود.
روش های بسیاری برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد که با استفاده از آنها به راحتی می توانید فروش آنلاین داشته باشید. در بین روش ها، راه هایی نیز برای طراحی سایت فروشگاهی به صورت رایگان وجود دارد که با استفاده از آنها به سرعت می توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی نمایید. سایت رایگان بفروش به آدرس https://sellfree.ir که توسط شرکت دارکوب راه اندازی شده است به شما امکان راه اندازی سایت فروشگاهی را به صورت فوری و رایگان می دهد. این سایت دارای امکانات متنوعی نظیر ثبت آگهی، خرید و فروش، برگزاری مزایده می باشد و برای استفاده از امکانات این وب سایت کافی است وارد آن شده و فرآیندهای مورد نظر خود را انجام دهید. روش های طراحی فروشگاه اینترنتی از قرار زیر می باشد:
موضوع اساسی برای هر وب سایتی بازدید کنندگان آن می باشد. سایتی که با هزینه های زیاد در جهت ارتقا کسب و کار راه اندازی شود اما بازدید کننده ای نداشته باشد به موفقیت آن کسب و کار کمکی نمی کند. برای افزایش مراجعه کنندگان و ترافیک وب سایت راهکار های مختلفی ارائه شده است. بهترین و امن ترین راهکار، بهینه سازی وب سایت می باشد. سئو می تواند بسیاری از راه ها و روش های افزایش ترافیک وب سایت را در بر گیرد.
حضور آنلاین برای هر کسب و کاری در دنیای دیجیتال امروز بسیار مهم است، چون در حال حاضر اینترنت برای هر شخص و سازمانی در سر تا سر جهان به عنوان یک منبع قابل توجه برای کسب در آمد شناخته شده است. سئو در واقع یک جنبه بسیار محبوب از کسب و کار است از آنجایی که نام های تجاری در حال تلاش بسیار برای کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو هستند بنابراین مهم است که بدانیم دقیقا چه چیزی در سئو نقش دارد تا رتبه بندی کسب و کار شما را در فهرست موتورهای جستجو بهبود دهد.
در ادامه نکاتی آمده است که به شما کمک می کند که درک بهتری از سئو داشته باشید و پس از آن بیاموزید که چگونه می توانید از این طریق نام تجاری، کسب و کار خود را تبلیغ کرده و به کاربران بیشتری بشناسانید. پس با این مقاله از دارکوب، با ما همراه باشید.