مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


بهترین روش های برندینگ (برندسازی) کدامند؟

با توجه به محبوبیت رسانه ‌های اجتماعی، اینک کسب و کارها به سختی می توانند با سایر رقبا، رقابت کنند در نتیجه خیلی زود کنار گذاشته می شوند. همچنین با راه ‌اندازی بسیاری از کسب و کارهای جدید، بازار هر روز متراکم ‌تر شده و بسیاری از کسب و کارها که برند نام آشنایی نیستند، در میان سایر برندها گم می شوند. اگر به عنوان یک کسب و کار نگران نام برند و تصویر ذهنی خود در افکار مردم هستید، بهتر است به برندینگ فکر کنید.

گرچه بسیاری از افراد تصور می کنند که کسب و کار آنها نیازی به تاکتیک برندسازی ندارد، اما تجربه نشان داده است که هر کسب به کاری، هر چقدر کوچک، باید استراتژی برندینگ را در پیش بگیرد. این فرصت به کسب و کار داده می شود تا به عنوان یک برنده همیشه در صدر انتخاب ‌ها باشد. در ادامه، سوال شما را در خصوص برندینگ و برندسازی چیست، پاسخ خواهیم داد.

تولید محتوای سئو برای کاربران و موتور جستجو

سئوی محتوا بخش کلیدی هر استراتژی سئو است. بدون محتوا، سایت شما نمی تواند در موتورهای جستجو رتبه بندی کند. بنابراین، نوشتن و ساختار محتوای با کیفیت بسیار مهم است! این راهنمای نهایی مهم ترین زمینه های سئو محتوا را پوشش می دهد. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه محتوایی ایجاد کنید که رتبه بندی می کند، ادامه مطلب را بخوانید.

آموزش برندسازی – قسمت دوم: تعریف کردن ارزشهای برند

در قسمت اول آموزش برندسازی در مورد اینکه داستان برندتونو روایت کنید صحبت کردیم و گفتیم اولین قدم برای برندسازی تحقیق در مورد بازار و مشتری هاست و قدم بعدی اینه که ارزشهای برندتونو تعریف کنید. حالا برای این کار اول باید امکانات با ارزش خاصتونو شناسایی کنید.

آموزش برندسازی – قسمت اول: تحقیق در مورد بازار و مشتری ها

همه کسایی که تو کار تجارت هستند به تازه واردهای این حوزه توصیه میکنند که حتما برندسازی کنید اما اگه ازشون بپرسید شاید فقط یه عده کمی بدونن چطوری میشه برندسازی کرد. حالا دارکوب در 6 قسمت ساده و خیلی کوتاه میخواد به خوانندگان عزیزش برندسازی رو آموزش بده.

چرا وب سایت در گوگل نمایش داده نمی شود؟   

شاید تصور کرده اید که فقط داشتن یک وب سایت سیل کاربران را به سمت شما هدایت می کند، اما اینگونه نیست. برخی از عوامل مانع از نمایش وب سایت در گوگل می شوند، با برطرف کردن هر یک از مشکلات و بهینه‌سازی وب سایت می توانید این امید را داشته باشید، تا وب سایت در گوگل نمایش داده شود، در رتبه های اول قرار بگیرید و ترافیک ارگانیک وب سایت شما رو به افزایش باشد.

اگر گوگل نسبت به صفحه وب سایتی که می خواهید در رتبه ‌بندی قرار بگیرد، اطلاعی نداشته باشد، یا به این فکر کند که این صفحه شایسته‌ رتبه‌ بندی نیست، در هیچ کجا این صفحه را نشان نمی دهد. در ادامه برخی از دلایل عدم نمایش وب سایت در گوگل را بررسی خواهیم کرد.

طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ

دسترسی آسان به اینترنت باعث شده است که تجربه افراد در دنیای واقعی، تحت تاثیر بسیار زیادی از فضای مجازی یا دیجیتال قرار گیرد. افراد برای اهداف مختلفی از جمله سرگرمی، خرید و ارتباطات از فضای اینترنت استفاده می کنند. بنابراین جای تعجب نیست که در حال حاضر بگوییم موفقیت کسب و کارها تا حدود زیادی به فعالیت در فضای اینترنت بستگی دارد. این مقدمه، راه را برای کمپین بازاریابی دیجیتال فراهم کرده است، در بازاریابی دیجیتال تغییرات قابل توجهی را می توان در تعامل افراد نسبت به برندها مشاهده کرد.

نکاتی برای طراحی وب سایت های پزشکی

چشم انداز مراقبت های بهداشتی یک جهش کوانتومی داشته است. و کسب و کارها در بخش مراقبت های بهداشتی باید توسط وب سایت های پزشکی با عملکرد بالا تقویت شوند. بیشتر مردم هنوز برای یافتن اطلاعات پزشکی مناسب آنلاین تلاش می کنند. اینجاست که یک وب سایت پزشکی با طراحی خوب می تواند تفاوت ایجاد کند. ما تو دارکوب تمام تلاشمونو میکنیم تا وب سایتهای مشتریهای پزشکمون نه تنها کاربردی بلکه از نظر ظاهری هم جذاب و کاربرپسند باشه. تو این مقاله چند تا از نکاتی رو که باید در طراحی وبسایت پزشکی و بیمارستانی رعایت بشه براتون عنوان میکنیم.

تدوین استراتژی سئو سایت به چه صورت است؟

دیده شدن برند شما تنها به آسانی افزودن چند کلمه کلیدی به محتوا نیست. شما باید برای دیده شدن سایت خود و قرار گرفتن در رتبه‌ های برتر گوگل، یک استراتژی سئو را پیاده سازی کنید، تا بتوانید رتبه خود را همچنان ثابت نگه دارید. تدوین استراتژی سئو مستلزم این است که چگونه بتوانید یک برنامه سئو را با تمام اجزای آن، در وب سایت خود اجرا کنید. اگر تاکنون به استراتژی سئو فکر نکرده ‌اید، این راهنما می تواند به شما کمک بزرگی کند.

تعرفه خدمات طراحی سایت، ارزان تر از هند و چین 

بیشتر کاربرانی که به وب سایت‌ ها مراجعه می کنند، ترجیح می‌ دهند یک طراحی زیبا را در مقابل یک طراحی ساده مشاهده کنند. طراحی وب سایت نقش مهمی در حضور شما در بازاریابی اینترنتی دارد، اگر می ‌خواهید کسب و کار خود را رونق دهید، باید وب سایت مرتبط را با طراحی زیبا و کاربر پسند طراحی کنید. خدماتی که برای طراحی سایت ارائه می شود، بسیار گسترده است و تعرفه این خدمات نیز می توانند متغیر باشد.

بزرگترین شرکت های تبلیغاتی جهان 

در حال حاضر بخش بزرگی از موفقیت کسب و کارهای کوچک و بزرگ به تبلیغات متکی است. تبلیغات می تواند منجر به بازاریابی و برندسازی کسب و کارها، محصولات و خدمات شود. شرایطی را فراهم می کند تا کسب و کارها بتوانند به مخاطبان هدف خود دسترسی آسان داشته باشند، وفاداری به برند ایجاد و در نهایت افزایش فروش را در پی داشته باشند. حوزه تبلیغات بسیار گسترده است و هر یک از شرکت ‌ها در تلاش هستند تا با روش ‌های جدید و فناوری‌ های به روز، بتوانند در این صنعت موفقیت ‌های بسیاری را برای کسب و کارها رقم بزنند. در سطح جهانی شرکت‌ های تبلیغاتی بسیاری وجود دارند که به صورت تخصصی در حوزه ‌های خاص فعالیت می کنند. در ادامه شما را با چند شرکت بزرگ تبلیغاتی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

لینکدین مارکتینگ (Linkedin Marketing) چیست؟

دارکوب در کنار ارائه خدمات طراحی سایت و سئو، خدمات اینستاگرام، خدمات ادمینی لینکدین به مشتریان خود ارائه می نماید که تعرفه انجام آن ماهیانه دو میلیون تومان برای پکیج پایه به زبان فارسی و برای سایر زبان ها ماهیانه چهار میلیون تومان می باشد که فرآیندهای مربوط به پشتیبانی، نگهداری، تولید محتوا و انجام امور فنی توسط تیم اینستاگرام دارکوب ارائه می گردد.

انجام خدمات اینستاگرام

دارکوب در کنار ارائه خدمات طراحی سایت و سئو، خدمات ادمینی اینستاگرام به مشتریان خود ارائه می نماید که تعرفه تبلیغات در اینستاگرام ماهیانه دو میلیون تومان برای پکیج پایه به زبان فارسی و برای سایر زبان ها ماهیانه چهار میلیون تومان می باشد که فرآیندهای مربوط به پشتیبانی، نگهداری، تولید محتوا و انجام امور فنی توسط تیم اینستاگرام دارکوب ارائه می گردد.

مهمترین تست های وب سایت

پس از اینکه سایت را طراحی و اجرا کردید، قبل از اینکه وب سایت برای عموم قابل دسترس باشد، باید تست هایی را بر روی وب سایت انجام دهید تا از عملکرد و قابلیت های آن اطمینان حاصل کنید. زمانی که تست ها بر روی وب سایت انجام می شود، هرگونه مشکل، نقص و اشکال برطرف، سپس می توان وب سایت را در دسترس عموم قرار داد. هر یک از تست ها در بخش ‌های مختلف دارای نتایجی هستند که این نتایج با نتایج پیش بینی شده مورد مقایسه قرار می ‌گیرند و هر گونه عدم تطابق باعث می شود که شما به یک مشکل یا نقص پی ببرید.

چگونه سایت خود را چند زبانه کنیم؟ بهترین افزونه چند زبانه وردپرس

بستر اینترنت برای کسب و کارها به یک فضای مهمی تبدیل شده است که به راحتی می توانند خدمات، محصولات و اطلاعات خود را با کاربران به اشتراک بگذارند. اگر می خواهید این تعامل را گسترده ‌تر انجام دهید و به بازارهای جهانی نیز دسترسی داشته باشید، در طراحی وب سایت خود از ویژگی چند زبانه بودن وب سایت استفاده کنید. طراحی یک سایت چند زبانه می تواند در این مسیر کمک بزرگی به شما کند. گرچه وب سایت ‌ها در کنار کسب و کارهای حضوری توانسته اند منجر به افزایش درآمد و سود بیشتر شوند، اما با برقراری ارتباط با سایر افراد غیر هم زبان می توانید از دیگر فرصت ‌ها نیز بهره مند شوید.

دلایل کاهش فروش فروشگاه اینترنتی

فروشگاه آنلاین شما تا زمانی که فروش خوبی دارد، همچون یک کشتی قوی رو به جلو است. شما به عنوان یک ناخدا از فروش بالای سایت خوشحال و رضایتمند هستید، اما زمانی که فروش سایت کاهش پیدا می‌ کند، شوکه خواهید شد. قطعاً دلیل یا دلایلی برای کاهش فروش وجود دارد. اگر می‌ خواهید کشتی شما غرق نشود، سوراخ ‌های آن را پیدا و آنها را ترمیم کنید.

طراحی وب سایت شرکتی

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از مشاغل کسب و کار خود را به وسیله اینترنت توسعه و گسترش داده اند. از همین رو در فضای اینترنت نیز رقابت افزایش یافته است . برای آنکه بتوان در بستر اینترنت به تجارت و کسب و کار پرداخت در مرحله اول باید یک سایت داشته باشید. در واقع کاربران و مخاطبان از طریق این سایت با شما ارتباط برقرار می کنند و کسب و کارتان را می شناسند. سایت های موجود در اینترنت به چند دسته عمده تقسیم می شوند.

بهترین روش تبلیغات در ایران  

دنیای تبلیغات دنیایی گسترده است که ورود به آن انتها ندارد. برای انتخاب بهترین گزینه تبلیغات باید هدف از تبلیغات را مشخص کرد تا استراتژی درستی پیاده سازی شود. در ایران تبلیغات مختلفی برای معرفی محصول و خدمات اجرا می شوند که هر یک می توانند کاربران مختلفی را مورد هدف قرار دهند. در سال های اخیر به دلیل استفاده گسترده از اینترنت و ارائه خدمات اینترنتی در حوزه های مختلف، انتشار تبلیغات در این فضا بیشتر شده است، چرا که به صورت گسترده می توانند باعث جذب ترافیک سایت ها شوند. در ادامه انواع تبلیغات اینترنتی را بیشتر توضیح خواهیم داد.

دامنه و هاستینگ چیست؟

نام دامنه آدرس وب سایت شما است که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد به راحتی به وب سایت شما در اینترنت دسترسی داشته باشند و میزبانی وب جایی است که تمام داده ها و فایل های شما در آن ذخیره می شود. برای اجرای روان وب سایت خود باید هر دو مورد را در محل خود داشته باشید. برای موفقیت آمیز بودن حضور خود در اینترنت، باید درک درستی از هر دو، نام دامنه و میزبانی وب داشته باشید. در این مقاله می خواهیم راجب دامنه و هاستینگ اطلاعات کسب کنیم.

برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم؟

برای هر کسب و کاری که در هر حوزه‌ای فعالیت می‌کند، وجود یک وب سایت می‌تواند در روند موفقیت آن بسیار مهم باشد. وب سایت‌ها می‌توانند با اهداف مختلفی طراحی و ایجاد شوند، ممکن است ساخت وب سایت یک فرایند طاقت فرسا به شمار می‌آید، اما ابزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانید به راحتی طراحی سایت خود را انجام دهید. حتی کسانی که جزو افراد مبتدی به شمار می‌آیند و تجربه برنامه‌نویسی یا طراحی سایت را ندارند، از طریق برخی از ابزارها به راحتی می‌توانند سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. در ادامه سعی کرده‌ایم برای طراحی سایت در کمترین زمان ممکن، نکات مهم را یادآوری کنیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته