مقالات


طراحی وب سایت برای فروشگاه شاپیفای

فرض کنید شما و دوستاتون میخواهید اینترنتی اسنوبرد بفروشید و از ظاهر هیچ کدوم از پلتفرم های فروشگاهی خوشتون نمیاد. چی کار میکنید؟ حتما خودتون میسازیدش. حالا فرض کنید فروش اسنوبرد در پلتفرم فروشگاهی ای که ساختید بهتر از فروش قبلتون شده. اینطوری بود که شاپیفای بوجود اومد.
حالا شاپیفای سومین پلتفرم محبوب جهان شده و 4% از فروشگاه های آنلاین سراسر جهان رو پوشش میده و سودش در سال 95 حدودا 1 تریلیون تومن بوده. (بیشتر…)

جدیدترین مدهای طراحی وب برای سال 1397

طراحی وب چون در یک محیط دیجیتالی انجام میشه گرایش بیشتری به سمت تکنولوژی داره نسبت به برگه های پرینت گرفته شده. خب به هر حال خیلی وقته که صنایع پیشرفت کردند و متحول شدند بنابراین این امر دیگه از واضحاته و گفتن هم نداره. اما چرا اینو گفتم؟ چون طراحان وب دارن همینطور به این راه ادامه میدن و روز به روز چالش های تکنولوژی بیشتری رو حل میکنند تا سایتهایی کاربرپسندتر، واضح تر، خلاقانه تر و سازگارتر طراحی کنند که با سبک های جدید همخوانی داشته باشه و بتونه نظر همه کاربرها رو با جذابیت های ظاهریش جلب کنه. (بیشتر…)

پیشنهادهای گوگل برای دیده شدن در فهرست بندی موبایل اول

اگه دیدید فعالیت گوگل بات در گوشی هوشمندتون زیاد شده، فایل های گزارش گیریشو چک کنید، چون ممکنه نشونه این باشه که سایتتون در فهرست اول-موبایل ظاهر شده باشه.
تو وبلاگ وبمستر گوگل یه سری مطالب در مورد آمادگی پیدا کردن برای فهرست اول-موبایل نوشته شده که ما تو این مقاله بخشی از اونو برای هموطنان عزیزمون میاریم. (بیشتر…)

مدهای جدید طراحی وب برای سال 1397

کم کم داریم به سال جدید نزدیک میشیم و باید تو طراحی هامون هم به فکر خونه تکونی و ایجاد تنوع باشیم.
قبلا راجع به مدهای طراحی وب سایت برای سال 1396 نوشتیم. امسال متخصصان رشته های مختلف شرکت دارکوب رو دور هم جمع کردیم و ازشون خواستیم پیش بینی هاشونو برامون بگن تا ما هم اونها رو با شما درمیون بذاریم. (بیشتر…)

چطور صفحه فرودی با حداکثر نرخ تبدیل کاربر به مشتری بسازیم؟

اولین صفحه ای که بازدیدکننده ها بعد از کلیک روی بنر تبلیغاتی شما وارد میشن، صفحه فرود نام داره. شما میتونید یه صفحه خاص رو برای این منظور اختصاص بدید یا میتونه یکی از صفحاتی باشه که برای موتورهای جستجو ساخته شده. صفحه فرود رو طراحی میکنند تا بازدیدکننده ها رو به سمت اقدام خاصی، مثل خرید کردن، عضو شدن یا ثبت نام برای خبرنامه ایمیلی هدایت کنه. (بیشتر…)

طراحی سایت با امکانات باما

سایت نیازمندی ها
یکی از سایت هایی که امروزه در زمینه ی رفع نیاز و بازاریابی کاربران بسیار پررونق است، سایت های نیازمندی و آگهی است. در این گونه سایت های کاربر با عضویت و ثبت آگهی در سایت، اگهی با تایید مدیر به نمایش عموم در می آید. (بیشتر…)

ارزش ترافیک طبیعی وب سایتتان را حساب کنید

اگه میخواهید ارزش و میزان پیشرفت سئوی وب سایتتونو دنبال کنید، این مقاله رو بخونید. راههای مختلفی برای این کار وجود داره که معمول ترینش محاسبه سال به ساله ترافیک و مقدار افزایش برگشت سرمایه، اون هم از کانالهای طبیعیه. (بیشتر…)

آیا وردپرس امن است؟

امنیت یک فرآیند مستمر است و باید به گونه ای صحیح مدیریت شود و دستیابی به امنیت مطلق ناممکن است. امنیت کاهش خطر است نه حذف خطر و خطر هرگز از بین نمیرود. (بیشتر…)

طراحی سایت با امکانات دیوار

طراحی سایت نیازمندی ها
یکی از سایت هایی که امروزه در زمینه ی رفع نیاز و بازاریابی کاربران بسیار پر رونق است، سایت های نیازمندی و آگهی است. در این گونه سایت های کاربر با عضویت و ثبت آگهی در سایت، با تایید مدیر اگهی به نمایش عموم در می آید. (بیشتر…)

مشکلات طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس دوست داشتنی است ولی با این حال باید قبول کنیم که دارای نقاط ضعف خود است، نقص هایی که هر صاحب سایت باید آنها را حل کند، بعضی از آنها برای امنیت سایت بسیار مهم هستند، و بعضی دیگر میتواند ظاهر سایت را زیبا کنند ،اما می توانند به همان اندازه ناامید کننده باشند.

حال مشکلات را بازگو می کنیم و راه حل های آنها را ارائه می دهیم:

(بیشتر…)

طراحی سایت با امکانات شیپور

طراحی سایت نیازمندی ها

یکی از سایت هایی که امروزه در زمینه ی رفع نیاز و بازاریابی کاربران بسیار پر رونق است، سایت های نیازمندی و آگهی است. در این گونه سایت های کاربر با عضویت و ثبت آگهی در سایت، اگهی با تایید مدیر به نمایش عموم در می آید.  (بیشتر…)

کدام ورژن URL را باید به کنسول سرچ گوگل اضافه کنیم؟ (سئو 101)

میدونستید کنسول سرچ گوگل یه سری اطلاعات فنی راجع به عملکرد وب سایتتون به صورت رایگان ارائه میده؟ به نظرتون با استفاده از اطلاعات این کنسول چقدر میتونید تو هزینه ها پیش بیفتید و درآمدتونو افزایش بدید؟ تو این مقاله درباره نحوه افزودن سایت به کنسول سرچ گوگل و مزایای اون با شما صحبت میکنیم. (بیشتر…)

مراحل طراحی وب سایت

در ادامه گزیده ای از درس طراحی وب سایت دانشگاه های خارج از کشوره. تو این درس دانشجوها درباره مراحل تحقیق و برنامه ریزی برای کسب اطلاعات از پروسه طراحی و ابزارهای مدیریت پروژه و تکنیکهای تسهیل مدیریت کار آموزش داده میشن. در انتهای مقاله شما دیگه باید بتونید خودتون یه وب سایت راه بندازید، بازدیدکننده جذب کنید و اونها رو به مشتری هاتون تبدیل کنید. (بیشتر…)

مقدمه ای بر تست کارایی وب سایت

وقتی میخواهید یه وب سایت جدید بسازید باید چیزهای زیادی رو در نظر بگیرید. سایتتون باید انقدر جذابیت داشته باشه که مردم از دیدنش لذت ببرند و دوست داشته باشند وقتشونو اونجا صرف کنند. به علاوه باید همه اطلاعاتی که میخواهید خوانندگانتون بدونن رو توش بذارید و اونها رو به هدفی که بخاطرش به وب سایتتون اومدند برسونید. یکی از مهمترین کارهایی که موقع ساخت وب سایت باید انجام بدید تست کارایی سایته. کار با وب سایتها دیگه برای کاربرهای اینترنت خیلی راحت شده و به سرعت میتونن با سایت ارتباط برقرار کنند، بنابراین اگه سایتی کارایی لازم رو نداشته باشه و قابل استفاده نباشه، کاربر خیلی سریع متوجه میشه و سایت رو ترک میکنه. (بیشتر…)

چطور از هوش مصنوعی برای ساخت لینک استفاده کنیم و رتبه بگیریم

هر چی محبوبیت هوش مصنوعی در بین مشتریها بیشتر میشه، بازاریابهایی که روی بهینه سازی موتور جستجو کار میکنند باید بیشتر ازش در کارهاشون استفاده کنند.
استفاده از هوش مصنوعی به کار خیلی از شرکتهایی مثل اپل، مایکروسافت، آمازون و گوگل نفوذ کرده. این شرکتها سعی دارند اجزای سرچ صوتی و دستورات صوتی رو به اجزای تجزیه ناپذیر تجربه کاربریشونو تبدیل کنند. (بیشتر…)

روشهای سرمایه گذاری بر روی گوگل تگ منیجر

اگه از مزایای گوگل تگ منیجر بی خبرید توصیه میکنم این مقاله رو از دست ندید. دارکوب تو این مقاله شما رو با 5 روش استفاده از گوگل تگ منیجر یا GTM آشنا میکنه تا بتونید نتیجه های بهتری از بازاریابیتون بدست بیارید. (بیشتر…)

چرا حین ساخت وب سایت به یونیت تستینگ نیاز داریم

یونیت تستینگ باید به عنوان یکی از بخش های ضروری توسعه وب محسوب بشه.
یونیت تستینگ داره روز به روز بیشتر در چشم انداز توسعه نرم افزارهای جدید – و به خصوص در محیط های سریع – بکار میره.
یونیت تست یه عملکرد کوتاه برای تست کردن رفتار یونیت (واحد)های کوچیک کد محصولات که پذیرش یا عدم پذیرش نتایج رو تولید میکنند بکار میره. این تست یه ابزار قوی و البته از نظر ما ضروریه. یونیت تستینگ به توسعه دهنده ها کمک میکنه باگ ها رو پیدا کنند و به این ترتیب کیفیت کدها رو تضمین میکنه و خوبیش اینه که همه اینها رو در مرحله توسعه میتونه انجام بده. (البته حتما قبول دارید که گه مشکل قبل ااز اینکه کد به بخش تضمین کیفیت برسه پیدا و رفع بشه دیگه باگ محسوب نمیشه.) (بیشتر…)

چطور محتوای وب سایت را بررسی کنیم؟

اگه ندونید الآن کجا ایستادید، نمیتونید مسیرتونو پیش بینی کنید و ببینید به کجا قراره برسید. بررسی محتوا کمکتون میکنه تا موقعیت فعلی و آینده تونو مشخص کنید.
بررسی محتوا سنگ بنا و اساس استراتژی محتوا رو تشکیل میده و استراتژی محتوا هم خودش اساس بازاریابی محتواست. در بررسی محتوا هدفمون اینه که یه تحلیل کیفی از کل محتوای وب سایت (یا در پاره ای مواقع از یک شبکه سایت و یا از شبکه های اجتماعی و در کل هر محتوایی که متعلق به سازمان و شرکت باشد) به عمل بیاید. (بیشتر…)

چطور شرکتم را به گوگل مپ اضافه کنم؟

گوگل مپ اول با اسم Google Places روی کار اومد و حالا قسمتی از داشبورد Google My Business شده. داشبورد گوگل برای مدیریت و ردیابی حضور آنلاین شرکتها در پلتفرم های مختلف گوگل (گوگل لوکال یا گوگل مپس، گوگل پلاس، گوگل آنالتیکس و ادوردز) طراحی شده. (بیشتر…)

بازاریابی سئوی محلی

به فرایند بهینه سازی مشخصات وب سایت برای جذب ترافیک از سرچ ها بر اساس موقعیت مکانی فرد سرچ کننده، بازاریابی سئوی محلی یا بهینه سازی سرچ محلی میگن. (بیشتر…)


info [ at ] darkoob.co.ir
تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
22083926 - 22085386 - 22082258
طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد