طراحی وب سایت استخدامی

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

طراحی وب سایت استخدامی

با پیشرفت علم و فناوری در فضای اینترنت بسیاری از افراد برای کسب و کار خود وب سایت ایجاد کرده اند و همچنین برخی از افراد با طراحی سایت توانسته اند مشاغل جدیدی پدید بیاورند . از میان این افراد بسیاری به عنوان کارآفرین برتر در کشور معرفی شده اند . این افراد با خلاقیت و تفکر و همچنین دانش کافی توانسته اند مشاغل و کسب و کار های نو ایجاد نمایند که باعث بهبود چرخش اقتصادی کشور شده اند . وب سایت هایی مانند فروشگاه های اینترنتی و آنلاین که در ظاهر فقط یک سایت هستند اما در باطن جمع زیادی از انسان ها دور هم جمع شده اند و مشغول به کار می باشند از این قبیل سایت ها که باعث کارآفرینی شده اند خوشبختانه بسیار زیاد و متنوع می باشد . در این بین برخی از سایت ها پدید آمده اند که به معرفی مشاغل و آگهی های استخدام می پردازند . کارفرماهای مختلف در این سایت ها اقدام به درج آگهی استخدام می کنند و کارجویان می توانند موارد شغلی خود را بیابند و رزومه ارسال نمایند . با بوجود آمدن این سایت ها تحول عظیمی در حوزه استخدام پدید آمد . در گذشته افراد برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود مجبور بودند از روزنامه ها استفاده نمایند و ساعت ها وقت خود را صرف تماس و جست و جو کار می کردند . اما با پدید آمدن این سایت ها افراد بر طبق رزومه خود مشاغل مرتبط را دسته بندی شده می بینند و رزومه خود را ارسال می نمایند و در صورت داشتن صلاحیت کارفرما با آنها تماس خواهد گرفت .در این مقاله سعی داریم تا طراحی سایت این سایت ها را برای شما شرح دهیم .

طراحی وب سایت استخدامی

قابلیت سایت های استخدامی

در بالا برای شما عزیزان شرح دادیم که کارجویان می توانند با مراجعه به سایت های استخدامی رزومه خود را برای کارفرمایان ارسال نمایند اما این کار چگونه امکان پذیر است ؟ در این سایتها مشاغل و حرفه های مختلف از هر رشته ای دسته بندی شده اند . همچنین شهرها و استان های کشور نیز دسته بندی شده اند . یکی از قابلیت های وب سایت های استخدامی رزومه سازی این سایت ها می باشد شما می توانید با مراجعه به یکی از سایتهای استخدامی تمامی مشخصات تحصیلی و آموزشی خود را در قسمت های مختلف و مشخص شده درج نمایید . سپس می توانید حوزه کاری خود را مشخص نمایید تا در صورت نیاز سایت مربوطه آگهی های مربوط به روزمه شما را برای تان ارسال نمایند بدین ترتیب شما هیچ آگهی استخدامی را از دست نخواهید داد . همچنین در صورت تمایل می توانید رزومه خود را به اشتراک بگذارید تا برای کارفرماهای مربوطه ارسال گردد . سپس بر اساس رزومه و عنواین شغلی که مشخص کرده اید ، آگهی های مربوطه نمایش داده می شود و شما می توانید بعد از مطالعه ویژگی های هر آگهی رزومه خود را ارسال نمایید . بدین ترتیب رزومه شما امکان دارد برای حداقل 10 کارفرما ارسال گردد همچنین در کمترین زمان ممکن می توانید شغل مورد نظر خود را بیابید .

طراحی وب سایت استخدامی

سایت های استخدامی علاوه بر مفید بودن برای کارجویان محترم برای کارفرما ها نیز مورد پسند واقع شده است زیرا آنها دیگر مجبور نیستند مدتها به دنبال استخدام کارمند باشند . در گذشته که کارجویان از طریق تماس تلفنی با آگهی دهندگان تماس می گرفتند مجبور بودند اطلاعات کوتاهی از خود شرح دهند و کارفرمایان نیز بر طبق همان اطلاعات اندک آنها را دعوت به مصاحبه می کردند و این پروسه استخدام بسیار طولانی می شد . اما حالا رزومه های مربوطه به کارفرمایان ارسال می گردد و آنها نیز بعد از مطالعه رزومه و بررسی همه رزومه ها نفرات مورد نظرشان را دعوت به مصاحبه می کنند و در یک الی دو جلسه فرد مورد نظر را استخدام می کنند .

سوالی که پیش می آید این است که مدیران وب سایت های استخدامی چه منفعتی دارند ؟ پاسخ به این سوال بسیار آسان می باشد . اغلب سایت های استخدامی دارای بازدید بالا و همچنین رتبه ای قابل توجه در موتورهای جست و جو می باشند . بسیاری از سایت ها به آنها مبالغی را پرداخت می کنند تا تبلیغاتشان در سایت های استخدامی قرار بگیرند . همچنین آگهی دهندگان باید هزینه درج آگهی در سایت های استخدامی را پرداخت نمایند . درج آگهی در این سایت ها تعرفه های مختلفی دارد . از آنجایی که نظارتی بر این سایت ها نیست اغلب قیمت ها بالا است اما با این حال برای هر سه طرف (مدیر سایت ، آگهی دهنده ،کارجو ) مفید می باشد .

طراحی وب سایت استخدامی

طراحی سایت های استخدامی چگونه می باشد ؟

اگر شما خواهان راه اندازی سایت استخدام می باشید ابتدا باید به یک شرکت طراحی سایت مراجعه نمایید شرکت طراحی سایت دارکوب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . طراحان سایت باید قابلیت های مختلفی را برای سایت استخدامی قرار دهند که در ادامه آنها را شرح می دهیم . سایتهای استخدامی دارای دو قسمت اصلی می باشد پنل کارجو و پنل کارفرما در پنل کارجو باید ویژگی ها و منو های زیر درج گردد :

  • قسمت ثبت نام یا ورود کارجو
  • ثبت رزومه و بروزرسانی رزومه ها
  • گروه بندی مشاغل و حرفه ها
  • دسته بندی شهر ها و استان ها
  • جست و جو
  • نظر دهی
  • ارسال ایمیل و پیامک
  • اشتراک گذاری مشاغل

همچنین پنل کارفرما دارای قابلیت های زیر می باشد :

  • ثبت نام و ورود کارفرما
  • ثبت اطلاعات شرکت
  • ثبت اطلاعات آگهی استخدام
  • قسمت دریافت رزومه ها
  • درگاه بانکی
  • تعرفه های درج آگهی
  • اشتراک گذاری آگهی در شبکه های اجتماعی

در قسمت های عمومی سایت بهتر است مقالات مختلف در ارتباط با معرفی شغل ها و رشته های تحصیلی درج گردد همچنین درج آگهی استخدام های رسمی و دولتی نیز می تواند برای سایت شما مفید باشد زیرا بسیاری از کاربران آنها را به اشتراک می گذارند .

طراحی وب سایت استخدامی

نکات گفته شده از ویژگی های عمومی همه ی سایت های استخدامی می باشند . برای آنکه وب سایت شما به سرعت توسط کاربران شناخته شود .نیاز است تا در شبکه های اجتماعی حساب کاربری داشته باشید و مطالب سایت را به اشتراک بگذارید همچنین سایت شما باید سئو داشته باشد تا به سرعت به صفحه اول جست و جو گوگل انتقال پیدا کند . آدرس وب سایت خود را به کارفرمایان مختلف اطلاع رسانی کنید . همچنین در ابتدا سعی شود که تخفیف هایی برای آگهی کنند گان مختلف قرار دهید تا آنها ترغیب به درج آگهی شوند . مهمترین نکته ای که باید رعایت نمایید درج تمامی آگهی های مربوط در سطح شهر ها می باشد همچنین آگهی استخدام های رسمی را در همه شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

 طراحی وب سایت استخدامی

جمع بندی

برای موفقیت در این راه شما نیازمند یک طراحی سایت مناسب و باکیفیت همراه با سئو می باشد برای این منظور پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت طراحی سایت دارکوب مشاوره داشته باشید مهمترین نکته در این راه بهینه سازی سایت می باشد تا کاربران وب سایت شما را در صفحه اول جست و جو گوگل مشاهده نمایند . با درج اطلاعات مفید و به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی مختلف می توانید جایگاه مناسبی بین رقبای خود کسب نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته