طراحی سایت بازاریابی شبکه ای به چه صورت است ؟

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

در سال های اخیر صحبت های زیادی در ارتباط با بازاریابی شبکه ای مطرح شده است و بسیاری از افرادی که در این حوزه هستند توانسته اند سهم زیادی از بازار را اشغال نمایند . بازاریابی شبکه ای یکی از زیر مجموعه های رشته بازاریابی است . بسیاری از افراد با هدف یک شبه ثروتمند شدن و بدون داشتن دانش کافی در ارتباط با بازاریابی شبکه ای وارد این حوزه شده اند و متاسفانه نیمی از انها در کار خود شکست خورده اند . بازاریابی شبکه ای در سال های اخیر اغلب به صورت آنلاین بوجود آمده است . و بازاریاب ها به وسیله وب سایت و اپلیکشن به بازاریابی می پردازند . در این مقاله ما سعی داریم تا طراحی سایت برای بازاریابی شبکه ای را برای شما عزیزان شرح دهیم تا با کمک آن بتوانید کسب و کار خود را در این حوزه گسترش دهید . در ابتدا لازم است تا با مفهوم بازاریابی و بازایابی شبکه ای آشنا شوید .

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای به چه صورت است ؟

آشنایی با مفهوم بازاریابی

منظور از بازاریابی ؛ مفاهیمی است که مربوط به تعامل شرکت با بازار و مشتریان می باشد . یک شرکت و یا یک کسب و کار برای اینکه در کار خود موفق باشد باید با مشتریان و بازار عرضه تعامل داشته باشد و از علایق و سلایق بازار و مشتریان خود آگاه باشد تا بتواند بیشترین سهم را در حوزه کسب و کار خوده داشته باشد . در اصل بازاریابی نوعی ابزار مدیریتی است . در کتاب های مدیریت بازاریابی را به صورت زیر تعریف کرده اند ” بازاریابی یعنی همگراسازی همه فعالیت های شرکت در جهت فروش بیشتر ” با توجه به این تعریف بازاریابی تمام اقدامات و فعالیت هایی است که در جهت ارتقا و افزایش فروش انجام میگیرد.

اغلب افراد بازاریابی را با تبلیغات اشتباه می گیرند و فکر می کنند با انجام تبلیغات بیشتر بازاریابی انجام داده اند و در واقع بازاریابی فقط تبلیغات نیست بلکه شامل مواردی می شود که باعث می گردد مشتریانِ یک شرکت افزایش یابند . هر کسب و کار برای آنکه در حوزه خود موفق شود باید از ابتدا رضایت مشتری را برای خدمات خود جالب نماید و این کار انجام نمیگیرد مگر اینکه خدمات و محصولات شرکت از نظر کیفی و کمی به بهترین حد خود برسد . بازاریابی شامل تبلیغات طولانی مدت ، ارتقا کیفیت خدمات و محصولات ، جلب نظر مشتریان و ایجاد تفاوت بین رقبای خود است . برای آنکه بازاریابی نتیجه موفقیت آمیزی داشته باشد در ابتدا لازم است تا اهداف شرکت مشخص گردد سپس از علایق مشتریان و همچنین ملزومات بازار با خبر شوید تا شما را در ارائه هر چه بهتر خدمات کمک کند .در سال های اخیر شاخه ای از بازاریابی در بین مردم رواج پیدا کرده است و آن هم بازاریابی شبکه ای می باشد بسیاری از مردم توانستند با استفاده از بازاریابی شبکه ای به سرعت سود کلانی بدست آورد و در مقابل برخی از افراد با استفاده از بازاریابی شبکه در حوزه کاری خود ضررهای بسیاری دیده اند .

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای به چه صورت است ؟

بازاریابی شبکه ای شاخه ای از بازاریابی

همانگونه که گفتیم بازاریابی شبکه ای یا network marketing شاخه ای از بازاریابی می باشد . بازاریابی شبکه ای فعالیتی است که اخیرا وارد حوزه های مختلف کسب و کار شده است . در اصل بازاریابی شبکه ای نوعی شیوه فروش محصولات و خدمات شرکت ها می باشد . رایج ترین شیوه بازاریابی شبکه این بدین صورت است که شرکت مذکور محصولات خود را به طور رایگان در اختیار مشتری و کارمندان خود قرار می دهد تا آنها این اجناس را بفروش برسانند و در سود حاصل با شرکت سهیم می شوند . در سال های اخیر نوعی از بازاریابی شبکه ای در کشور بوجود آمد که مردم آنها را با نام شرکت های هرمی میشناختند در این شرکت ها به ازای اضافه کردن هر عضو به مجموعه شرکت مبلغی به افراد اضافه می شد این شرکت ها با اهداف گوناگونی بوجود آمدند که بعد از مدتی فعالیت آنها درسراسر کشورها غیر قانونی اعلام شد . اما فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای در صورت داشتن مجوز از مراجع ذیل صلاح قانونی خواهد بود .

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای به چه صورت است ؟

امروزه شرکت های مختلفی در همین راستا پدید آمده اند که ما آنها را به نام استارت آپ می شناسیم این شرکت ها که حوزه اصلی کار آنها در وب سایت ها می باشد ؛ شرکت های مختلف محصولات خود را به آنها می سپارند تا آنها را بفروش برسانند و در آخر به صورت توافقی در سود حاصله شریک می شوند . اما مبنای اصلی این شرکت ها این گونه می باشد که محصولات مختلفی را از شرکت ها خریداری می کنند سپس آنها را با تخفیف یا حتی گران تر از مبلغ خریداری شده بفروش می رسانند این کار که بین شرکت مبدا و شرکت بازاریابی انجام میگیرد رایگان انجام می گیرد و فقط شرکت بازاریابی باید مبلغ مربوط به اجناس را پرداخت نمایید در این مشارکت هر دو طرف سود می برند اما سود شرکت بازاریابی در صورتی که به درستی بازاریابی انجام دهند بیشتر خواهد بود . می توان گفت در این راه خلاق ترین فرد سود بیشتری را شامل می شود . در اصل بسیاری از وب سایت ها که مردم از آنها خرید آنلاین می کنند از جمله شرکت های بازاریابی شبکه ای هستند و توانسته اند با ترفندهایی در نظر مردم به فروشگاه آنلاین تبدیل گردند . در این قسمت ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا یک سایت بازاریابی حرفه ای داشته باشید .

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

همانطور که در بالا اشاره کردیم امروزه محل اصلی کسب درآمد شرکت های بازاریابی وب سایت ها می باشند به طوری که تعداد آنها همه ساله در حال افزایش می باشد و بسیاری از محصولات و خدمات را شامل می شوند از فروش مایحتاج روزانه تا سفارش غذا و خرید خودرو منزل و…اما با این حال فقط برخی از این سایت ها توانسته اند پیشرفت کنند و تبدیل به برند شده اند . در این قسمت به شما خواهیم گفت که چگونه بتوانید در این کار موفق شوید .

در ابتدا باید سایتی برای کسب و کار خود داشته باشید که این کار بسیار ساده است با مراجعه به یک شرکت طراحی سایت همچون شرکت طراحی سایت دارکوب می توانید برای خود سایتی داشته باشید . سایت شما باید یک سایت فروشگاهی باشد . تا بتوانید محصولات مختلف را دسته بندی نمایید . در ابتدا نیاز نیست تمام محصولات را بازاریابی نمایید کافی است چند محصول را انتخاب نمایید و در شروع به فروش آنها تمرکز کنید . از محصول مورد نظر عکس های مختلفی از زوایای مختلف تهیه نمایید و آنها را در اختیار طراح سایت قرار دهید تا تصاویر را بصورت اسلایدر برای محصول شما درج نمایند . اگر بازاریابی شما در حوزه معرفی خدمات مختلف شرکت ها است بهتر می باشد فیلم و کلیپ و تصاویر آنها را داشته باشید تا در سایت قرار دهید . فراموش نشود از محصول مورد نظر فیلم تهیه نمایید نکته مهم این است که فیلم و عکسی که قرار است در سایت بگذارید توسط شما و تیم تان تهیه شده باشد به معنایی دیگر واقعی اشد این کار باعث می شود که کاربر و مشتری اطمینان خرید کند . تمامی ویژگی ها و نقاط مثبت و منفی را برای محصول و خدمات مورد نظر درج نمایید . به هیچ عنوان در ویژگی های آن اغراق و دروغ بکار نبرید . امروزه مشتریان و کاربران بسیار دانا و هوشیار شده اند و به سادگی فریب نمی خورند . در این راه هرچه صریح تر باشید مشتری به شما بیشتر اعتماد خواهد کرد .

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای به چه صورت است ؟

در انتخاب قالب سایت و رنگ بندی فونت سایت سعی کنید جذاب ترین ها را انتخاب نمایید همچنین سعی نکنید که از سایت های که امروزه در حوزه کاری بازاریابی مطرح شده اند کپی کنید بهترین کار برای جذب کاربر و مشتری جلوه تفاوت شما با رقبا می باشد . درج قیمت برای هر محصول بهترین کار برای جذب کاربر می باشد . زیرا بیش از نیمی از کاربرانی که روزانه به موتورهای جست و جو مراجعه می نمایند به دنبال قیمت محصولات مورد نظرشان هستند . وب سایت شما باید از امنیت بالایی برخوردار باشد همچنین درگاه بانک های مختلف را برای پرداخت آنلاین در سایت قرار دهید . برای محصول های مشابه گزینه مقایسه درج شود . محصولات خود را به درستی دسته بندی نمایید تا کاربر وقت زیادی را برای یافتن محصول مورد نظرش صرف نکند .سرعت سایت باید بسیار بالا باشد با توجه به این که سایت های بازاریابی شبکه ای مملو از تصاویر و فیلم است باید روی سرعت آن اقداماتی انجام گیرد تا برای کاربران به سرعت بارگذاری شود . یکی از اقداماتی که می توان انجام داد استفاده از شبکه توزیع محتوا است بدین ترتیب تا حدودی سرعت سایت برای کاربران افزایش می یابد .

برای آنکه بتوانید محصولات را بفروش برسانید بهتر است از ترفندهای CAT یا call to action استفاده نمایید این ترفند باعث می شود تا مشتری ترغیب به خرید شود ترفند های دعوت از مشتری بسیار است اما بهترین آنها گذاشتن تخفیف های دوره ای بر روی محصولات است تجربه ثابت کرده است که استفاده از تخفیف در سایت های بازاریابی بسیار سود آور خواهد بود

در آخر می توان گفت برای آنکه سریع تر نتیجه ببینید حتما برای سایت خود سئو سایت انجام دهید . شرکت طراحی سایت دارکوب اماده خدمت رسانی در این رابطه به مشتریان خود است . در صورتی که سایت شما بهینه باشد بدون شک کلیک بیشتری دریافت خواهد کرد زیرا سایت های بهینه از جایگاه خوبی برخوردار هستند . همچنین در بعد از مدتی بهتر می باشد برای وب سایت و کسب کار خود اپلیکیشن راه اندازی نمایید

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای به چه صورت است ؟

جمع بندی

بطور کلی شرکت های مطرح در حوزه طراحی وب سایت به درستی می دانند که سایت های فروشگاهی را چگونه طراحی نمایند . شما می توانید با مراجعه به شرکت طراحی سات دارکوب از خدمات ارزنده ما در این راستا بهرمند شوید . اغلب سایت های بازاریابی شبکه ای به صورت سایت های فروشگاهی می باشند در این سایت ها اگر کاربران احساس امنیت خرید داشته باشند بدون شک مشتریان شما زیاد خواهد شد . ایجاد تفاوت در سایت با سایت های رقبا نیز می تواند شما را برای رسین به نتیجه بهتر کمک نماید . در آخر می توان گفت مشاورین طراح می توانند کمک های شایانی در این راه به شما کنند . مشاوران شرکت طراحی سایت دارکوب نیز آمده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته