تغییر گرایشات در طراحی وب

نوشته شده توسط رومینا نظری سئو
شرکت طراحی سایت دارکوب

روندهای طراحی وب 1403 را کاوش کنید! لحظه ای به نمونه های طراحی وب سایتی که در چند ماه گذشته دیده اید فکر کنید. احتمالاً تعداد انگشت شماری وجود داشتند که بر اساس رابط کاربر پسند و چیدمان جذابشان به شما علاقه مند شدند. همین امر در مورد وب‌سایت‌هایی با تجربه کاربری وحشتناک نیز صدق می‌کند. آن‌ها به شما می‌چسبند و حتی ممکن است احساس منفی نسبت به برند در شما ایجاد کنند.

لیست مطالب

20 روند طراحی وب سایت و الهام بخش طراحی وب سایت 

پس از کاوش در طراحی های مدرن وب سایت و انجام تحقیقات UX خود، شروع به دیدن الگوها کردیم. در دنیای آنلاین گسترده و اشباع امروزی، تجربه کاربری شگفت انگیز و طراحی وب خلاقانه فقط چیزهای اضافی خوبی برای داشتن نیستند. آنها برای موفقیت یک وب سایت مورد انتظار و ضروری هستند. برای بررسی نمونه‌های طراحی وب‌سایت حرفه ای که تأثیر زیادی در فضای آنلاین دارند، آماده شوید. ما علاوه بر نمایش طراحی های وب چشم نواز، چند نمونه ایجاد شده توسط تیم طراحی وب خود را نیز اضافه کرده ایم. با به اشتراک گذاشتن الهامات طراحی وب سایت و بینش در مورد روندهای طراحی وب سایت در حال ظهور برای سال 1403 همراه باشید.

گرایش های فعلی در طراحی سایت چیست؟

برای سال 1403، چندین روند طراحی وب سایت با وردپرس در حال برجسته شدن هستند که منعکس کننده چشم انداز همیشه در حال تحول زیبایی شناسی دیجیتال و تجربه کاربر است. طراحی وب سایت مدرن، با تاکید بر سادگی و زیبایی شناسی تمیز، امسال همچنان محبوب است. پیاده‌سازی حالت تاریک به دلیل جذابیت بصری و کاهش فشار چشم جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. با توجه به استفاده از گوشی‌های هوشمند، طراحی‌ سایت واکنش‌گرا و سازگار با موبایل همچنان حیاتی هستند. علاوه بر این، استفاده از رنگ‌های تند و پر جنب و جوش، عدم تقارن در چیدمان‌ها و ادغام عناصر چند رسانه‌ای غوطه‌ور از روندهای قابل توجه است.

توجه به این نکته ضروری است که الهامات و روندهای طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی به سرعت در حال تکامل هستند و کارشناسان دارکوب توصیه می کنند با جدیدترین و بهترین ها به روز بمانید!

1. انیمیشن های میکرو به طراحی وب سایت عمق می دهند

ویژگی های برجسته:

  • طراحی مصور
  • تصاویر متحرک
  • آیکون های واضح و مشخص

در حالی که انیمیشن های کوچک چیز جدیدی برای طراحی وب سایت مدرن نیستند، انتظار داریم این روند ساخت سایت انیمیشنی در سال 1403 افزایش یابد. حرکات ظریف در صفحات وب به جان بخشیدن به وب سایت کمک می کند، که به نوبه خود می تواند تجربه طولانی مدتی را به بازدیدکنندگان بدهد. در واقع، گوگل به انیمیشن‌های میکرو توجه می‌کند که آخرین متریک CWV، تعامل با رنگ بعدی (INP) را نام‌گذاری می‌کنند. این نشان می دهد که کاربر چقدر منتظر است تا تعامل بعدی در یک صفحه اتفاق بیفتد.

انیمیشن‌ها و طرح‌های میکرو می‌توانند ابزاری عالی برای تأکید بر بخش‌های مهم صفحه و هدایت توجه کاربر بر این اساس باشند. هنگامی که تیم خلاق ما طراحی وب جدیدی را سازمانی که از خانواده‌های کودکان با نیازهای ویژه حمایت می‌کند، گردآوری کرد، ما از انیمیشن‌های کوچک در صفحه اصلی استفاده کردیم تا جوامعی را که به آنها خدمت می‌کنند به‌طور ماهرانه نشان دهیم.

2. تصویرسازی در طراحی وب 

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • پالت رنگی طبیعت محور
  • تجربه کاربری همهجانبه
  • بعد اضافه شده با انیمیشن اختلاف منظر

صفحات وب که جایگزین عکاسی با تصاویر می شوند در حال تبدیل شدن به یک گرایش محبوب طراحی وب هستند. دلیل بزرگی که برای سال 1403 به راه افتاده است این است که تصاویر مصور معمولاً اندازه فایل‌های کوچک‌تری دارند و سریع‌تر از عکاسی بارگذاری می‌شوند. با فشار مداوم Google برای بارگذاری سریع از طریق اندازه‌گیری تجربه صفحه اصلی، طراحان و توسعه‌دهندگان وب بیشتری به دنبال راه‌هایی برای افزایش سرعت صفحات وب هستند.

تصویرسازی در طراحی سایت همچنین می تواند راهی عالی برای به تصویر کشیدن مفهومی باشد که ممکن است انتقال آن برای عکس دشوارتر باشد. صفحات وب که بر روی یک سرویس یا یک علت تمرکز می کنند و تصاویر محصول خاصی ندارند، می توانند از تصاویری که به خوبی ساخته شده اند برای انتقال یک ایده بهره مند شوند.

در نهایت، یک تصویر سفارشی و منحصربه‌فرد که در هیچ جای وب وجود ندارد، می‌تواند راهی فوق‌العاده برای جلب توجه و تخیل کاربران باشد. صرف زمان و بودجه اضافی برای یک تصویر با کیفیت بالا و اصلی، نه فقط یک تصویر استوک بازیافتی، می تواند به برند شما بسیار سود برساند. وب سایت بازی ویدیویی از تصاویر جسورانه اما ساده برای به تصویر کشیدن احساس بازی استفاده می کند. به عنوان یک امتیاز، انیمیشن اختلاف منظر با اسکرول کردن کاربر به صفحه، جلوه عمق فوق العاده ای را اضافه می کند.

3. حالت تاریک و طراحی UX کم نور

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • پالت رنگی طبیعت محور
  • تجربه کاربری همهجانبه
  • بعد اضافه شده با انیمیشن اختلاف منظر

اپل چند سال پیش حالت تاریک را برای محصولات خود منتشر کرد و شرکت های مختلف با ایجاد نسخه های حالت تاریک از وب سایت خود، این روند را پذیرفتند. امسال، این مفهوم تنها به عنوان بخشی از روند طراحی وب 1403 به شتاب خود ادامه می دهد. حالت تاریک، شیفت شب و دیگر گزینه‌های رابط کاربری در نور کم، سایت یا برنامه‌ای با کنتراست کم را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که در محیط‌های کم نور راحت‌تر می‌توان به آن نگاه کرد.

یکی از نمونه‌های طراحی UX که ما به آن نگاه کردیم، صفحه وب اپل برای Airpods Pro، از پس‌زمینه تیره با متن سفید استفاده می‌کند تا کمترین حواس‌ پرتی را در طراحی داشته باشد تا چشم کاربران مستقیماً به سمت عکاسی واضح خود برود. تیم ما بر این باور است که محبوبیت حالت تاریک در وب سایت ها می تواند منجر به طراحی بیشتر وب سیاه و سفید در سال 1403 شود.

4. وب سایت های تک رنگ

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • پاپ از یک رنگ برای جلب چشم
  • تصاویر مصور
  • میکروانیمیشن

وب سایت های تک رنگ روندی به یاد ماندنی هستند که در حال جلب توجه هستند، و ما انتظار داریم که این روند تا سال 1403 ادامه یابد. این سبک می تواند ظاهری تمیز و ساده ایجاد کند و به عناصر حاوی رنگ متضاد اجازه می دهد توجه کاربران را به خود جلب کند. اگر سازمان شما بر ایجاد تعامل با یک فراخوان مهم برای اقدام تمرکز کند، وب سایت های تک رنگ می توانند بسیار مؤثر باشند.

شما می توانید برای دیدن قالب های سایت حرفه ای و تک رنگ به صفحه قالب های تولید دارکوب مراجعه کنید. حتی اگر آن قالب های تولید شده را انتخاب، ما میتوانیم از صفر تا صد سایت مد نظر شما را با توجه به کسب و کارتان طراحی کنیم.

5. مینیمالیسم مدرن: الهام از طراحی وب سایت ساده

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • طرح شبکه انعطاف پذیر
  • تصاویر محصول با کیفیت بالا
  • پالت خاموش

طراحی سایت مدرن نه تنها از نظر زیبایی شناختی دلپذیر است، بلکه بسیاری از طراحی های مدرن وب سایت تجربه کاربری ساده و کارآمدی را ارائه می دهند. این پوشاک مردانه رویکرد مینیمالیستی خود را به لباس از طریق طراحی سایت شخصی خود با استفاده از رنگ‌های خنثی و یک مسیریابی ساده نشان می‌دهد. هیچ ویژگی پر زرق و برقی وجود ندارد که بازدیدکنندگان را از دستیابی به هدفشان یعنی مرور محصولات و خرید آگاهانه منحرف کند.

6. داستان سرایی و نمونه های طراحی وب تعاملی

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • ناوبری بصری
  • رویکرد اول محتوا
  • پس زمینه خنثی

عناصر وب سایت تعاملی به طور فزاینده ای محبوب شده اند و این روند انیمیشن تجربه کاربر تنها در سال 1403 در قلب طراحی های وب واکنش گرا خواهد بود. مصرف کنندگان زمان بیشتری را در وب سایت هایی می گذرانند که از ویژگی های واکنش گرا و تعاملی استفاده می کنند. متأسفانه، روند طراحی UX مانند این می تواند گران و زمان بر باشد. تیم طراحی وب ما امیدوار است شاهد ظهور فرآیندهای توسعه خودکار بیشتری باشد که به طور ایده آل هزینه ها را برای مشتریانی که خواهان ویژگی های منحصر به فرد و تعاملی در سایت خود هستند کاهش دهد.

یک مثال عالی از تعامل کاربر را کاوش کنید! در وب‌سایت های مدرن، یک هنرمند ایرانی، کاربران می‌توانند قبل از تصمیم‌گیری برای خرید، انیمیشن بصری آثار هنری را ببینند. این طراحی وب ریسپانسیو نه تنها از نظر بصری جذاب است، بلکه هنر را زنده می کند و داستانی را برای کاربران آغاز می کند تا از صفحه دسکتاپ یا موبایل خود به پایان برسانند و تفسیر کنند.

7. روندهای طراحی تمیز و نومورفیسم 

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • طراحی هنری تخت
  • اضافه شدن عمق از طریق سایه ها
  • پالت رنگ خاموش

طراحی گرافیکی نومورفیسم از پایه و اساس طراحی اسکئومورفیسم وب 2.0 و طراحی مسطح پدید آمده است. اساساً، نئومورفیسم یک ظاهر بصری تمیز و ظریف ارائه می دهد که در طول طراحی ثابت می ماند. این اساسا یک سبک تک رنگ است که عمدتاً بر سایه ها و تغییرات جزئی رنگ متکی است. این می تواند به کاربر اجازه دهد تا روی محتوای مهم تمرکز کند و در عین حال هرگونه تهدید به هم ریختگی بصری را به حداقل برساند.

در حالی که این سبک مسلماً از نظر بصری بسیار جذاب است، اما در صورت عدم مدیریت صحیح می‌تواند مشکلات تجربه کاربر ایجاد کند، زیرا فاقد کنتراست در عناصری مانند دکمه‌ها است. به همین دلیل، بسیاری از متخصصان UX توصیه می کنند از این سبک اجتناب کنید. با این حال، اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد، طراحی وب نومورفیسم می تواند ظاهر فوق العاده ای ایجاد کند که به طور باورنکردنی تازه و تمیز به نظر می رسد. به نظر می‌رسد که سبک طراحی وب نومورفیسم در سال 1403 رو به افزایش است. با این حال، این سبک در طراحی اپلیکیشن محبوب‌تر است.

8. پویانمایی های چرخشی: یک روند آینده طراحی وب که علاقه بیشتری را ایجاد می کند

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • چیدمان غیر متعارف
  • تایپوگرافی جسورانه
  • تصاویر چرخشی

بهترین الهام‌ بخش طراحی وب‌ سایت فروشگاهی با وردپرس که با استفاده از روند انیمیشن چرخشی دیده‌ایم، طراحی وب‌سایت های جدید بوده است. آنها کاربران را برای اطلاعات بیشتر کنجکاو می کنند زیرا هر بار که روی صفحه دیگری در سراسر وب سایت کلیک می کنید، یک ویدیوی جدید و نوآورانه را مشاهده خواهید کرد. سورپرایزهای سرگرم کننده مانند این باعث می شود کاربران با هر بار بازدید از وب سایت شما، تجربه ای منحصر به فرد را تجربه کنند. این امر باعث افزایش بازدید سایت می شود.

9. پیمایش غیر سنتی، مخاطبان را در وب سایت های مدرن جذب می کند

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • پالت رنگی پر جنب و جوش
  • عناصر طراحی بزرگ و جسورانه
  • جلوه های اسکرول غیر سنتی

ما متوجه شده‌ایم که وب‌سایت‌های بیشتری با تکنیک‌های مختلف پیمایش برای تجربه کاربری منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند. یک تجربه اسکرول معمولی، البته، عمودی است. پیمایش افقی، مانند این مثال در وب‌سایت فروشگاهی یک روند طراحی UX است که به روشی خوب مخرب است و توجه کاربران را به خود جلب می‌کند و در عین حال ساده و کاربردی است. طراحی وب سایت فروشگاهی ترکیبی از گرافیک با کیفیت بالا، تصاویر متحرک و تایپوگرافی بصری برای بهبود تجربه کاربری است. در طول سال 1403، ما مشتاقیم که شاهد طراحی های جدید وب سایت با استفاده از اشکال مختلف اسکرول غیر سنتی باشیم.

10. ویدئوهای جذاب شده برای صفحات داخلی جذاب

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • جلوه های اسکرول مورب
  • دکمه های برجسته فراخوان (CTA)
  • پیمایش ناوبری جانبی

استفاده از ویدیو در صفحه اصلی وب سایت خود یکی از بهترین گرایش های طراحی وب در سال 1403 است. طراحان و توسعه دهندگان دارکوب هنگام ایجاد صفحه اصلی وب سایت از ویدیوهای جاسازی شده استفاده کردند. این کلیپ‌های ویدیویی کارکنان، تجهیزات و پروژه‌های دارکوب را به نمایش می‌گذارند و به شما اوج می‌دهند که یک روز معمولی ممکن است شبیه به آن باشد. وقتی کاربران از وب‌سایت دارکوب بازدید می‌کنند، ویدیوها توجه آن‌ها را جلب می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا قبل از ادامه صفحه به پایین، برند را درک کنند. اگر در سال 1403 وب سایت جدیدی ایجاد می کنید، توصیه می کنیم از ویدیوها در صفحه اصلی خود استفاده کنید.

11. طرح های رنگی گرادیان: الهام از رنگ وب سایت

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • پس زمینه گرادیان
  • تصاویر مصور
  • ناوبری ساده

وقتی اینستاگرام سال‌ها پیش لوگوی خود را تغییر داد، در آن زمان یک حرکت جسورانه بود، اما با نگاهی به گذشته، تصمیم آن‌ها برای مدرن‌سازی شیب‌ها بر طراحی برای سال‌های آینده تأثیر گذاشت. اکنون هنگام جستجوی الهام بخش طراحی وب سایت شرکتی، گرادیان ها در میان خلاقان محبوب تر شده اند. با شناخت روند محبوب، وب سایتی با طرح های گرادیان ایجاد کردند که همچنین به عنوان ابزاری برای تولید گرادیان ها و پالت های رنگی عمل می کند که ایجاد طرح منحصر به فرد خود را ساده می کند. ما انتظار داریم در سال آینده شاهد شیب‌های بیشتر و بیشتری در طراحی‌های جدید وب‌سایت، در میان سایر گرایش‌های طراحی وب‌سایت 1403 باشیم.

12. طراحی وب سایت نوآورانه نمونه هایی از خطوط مورب مبتنی بر UX

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • تجربه کاربری یکپارچه
  • سازگار با ADA
  • افکت اسکرول مورب

در سال‌های گذشته، طراحی‌های جدید وب‌سایت دارای خطوط مستقیم و افقی برای جدا کردن بخش‌ها در صفحات وب بودند. پس از انجام برخی تحقیقات UX، تیم ما متوجه شد که استفاده از خطوط مورب مسیر روشن و جالبی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا صفحه را دنبال کند. هنگام طراحی وب‌سایت فرودگاه بین‌المللی، انیمیشن خط مورب را با ورود یا خروج ترکیب کردیم. وقتی وضعیت پروازها را بررسی می‌کنید، به نظر می‌رسد که هواپیما در شرف بلند شدن است، سپس وقتی به مقصد می‌روید، هواپیما در مورب جابجا می‌شود که گویی می‌خواهد پایین بیاید!

این ترکیب خطوط مورب و انیمیشن نمونه کاملی از این است که چگونه روندهای مختلف طراحی وب آینده می توانند با یکدیگر ادغام شوند تا یک طراحی وب سایت فوق العاده و مدرن با تجربه کاربری جذاب ایجاد کنند.

13. طراحی وب سایت مدرن با نمایش انیمیشن های اسکرول

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • داستان سرایی تعاملی
  • ادغام صوتی
  • چیدمان غیر متعارف

یک روند جالب طراحی UX که در سال‌های اخیر محبوب‌تر شده است، انیمیشن‌های اسکرول هستند. این نوع طراحی وب، استعدادهای طراحی بصری و مهارت‌های توسعه جلویی را به نمایش می‌گذارد و همچنین باعث افزایش زمان در صفحه می‌شود.

ناسا پرسپکت یک نمونه جذاب و منحصر به فرد از انیمیشن های اسکرول است. همانطور که پیمایش می کنید، فضانورد را در سفری به فضا دنبال می کنید. تا زمانی که انیمیشن‌ها هدف شما را از بین نبرند یا کاربران را گیج نکنند، این روند طراحی وب در سال 1403 می‌تواند راهی بسیار موثر برای تسهیل درگیر ماندن و تبدیل شدن به کاربران باشد. ما انتظار داریم که ویژگی هایی مانند این در بین گرایش های طراحی واکنشگرا و UX در سال 1403 ظاهر شوند.

14. شخصیت های کارتونی پرطرفدار در طراحی وب

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • تصاویر چشم نواز
  • دو مسیر کاربر واضح
  • میکروانیمیشن

کاراکترهای مصور همچنان یک روند برجسته برای طراحی صفحه اصلی در سال 1403 هستند. کاراکترهای منحصر به فرد در طراحی وب شما انعطاف پذیری را از طریق قرار دادن و موقعیت یابی متفکرانه برای ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی اضافه می کنند. به علاوه، چه کسی یک شخصیت کارتونی عالی را دوست ندارد؟

یکی از وب‌سایت‌های ما که توسط کارشناسان دارکوب ما طراحی شده است، شامل شخصیت‌های مصور است. گنجاندن شخصیت‌های کارتونی در طراحی وب می‌تواند با جلب نظر کاربران به بیانیه‌های مهم دعوت به اقدام و نمایش بصری ارزش‌های رابطه‌محور برندها، به ارزش یک وب‌سایت بیافزاید. در نهایت، از آنجایی که تصاویر تمیز اغلب سریعتر از عکس ها بارگیری می شوند، این سبک می تواند برای زمان بارگذاری صفحه عالی باشد.

15. عناوین بزرگ جلب توجه: الهام بخش طراحی وب سایت بزرگ

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • تصاویر فراگیر
  • تایپوگرافی بزرگ
  • ویدیوی جاسازی شده

در جامعه شتاب زده ما، به نظر می رسد که کاربران زمان کمتری برای صرف کردن در وب سایت ها دارند. به همین دلیل، طراحی در حال تطبیق است تا عناوین بزرگ، پررنگ و پیام‌های کوتاه را در بر بگیرد تا توجه مخاطبان را به خود جلب کند و زمان تبدیل را کاهش دهد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، تگ های عنوان بزرگتر معمولاً با کپی زیر متنی کوچکتر جفت می شوند، که مشابه رویکرد مینیمالیسم است.

16. جلب توجه با طراحی های انتزاعی وب

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • رنگ با کنتراست بالا
  • اشکال ارگانیک
  • انیمیشن در حال انجام

یکی دیگر از گرایش های طراحی وب سایت که ما عاشق آن هستیم، استفاده از اشکال انتزاعی است. ما شروع کرده‌ایم به اینکه مارک‌ها از شکل‌های منحصربه‌فردتری استفاده می‌کنند که سطحی از فتنه را به کاربران اضافه می‌کند. دارکوب کار بسیار خوبی در ترکیب اشکال انتزاعی و گرافیک شبیه به یک لامپ گدازه برای علاقه مند کردن کاربران انجام می دهد. توجه داشته باشید که این شرکت چند روند طراحی وب را برای سال 1403 ارائه کرده است، از جمله شیب ها و مورب های مدرن در مقدمه هنگام بارگذاری صفحه!

17. صفحات فرود پویا و طراحی وب واکنشگرا 

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • نماد بارگیری مارک
  • قرارگیری برجسته دکمه CTA
  • انیمیشن اسکرول

برخی از جالب‌ترین نمونه‌های وب‌سایت مدرن از صفحات فرود پویا و واکنش‌گرا استفاده می‌کنند. درگیر نگه داشتن کاربران در یک صفحه فرود ساده و ثابت دشوار است، بنابراین افزودن عناصر طراحی وب واکنشگرا مانند انیمیشن و ویژگی های تعاملی می تواند کاربران را برای مدت طولانی تری در صفحه درگیر کند. عناصر صفحه تعاملی و متحرک نمونه های خوبی از استفاده از گرایش های خلاقانه طراحی وب ux برای پویاتر کردن صفحه فرود خسته کننده هستند.

18. پاورقی های دقیق 

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • نوار لغزنده را بکشید
  • پاورقی مفصل
  • CTA های برجسته

در طول سال‌ها، پاورقی‌های وب‌سایت اغلب نادیده گرفته شده یا از طراحی کلی وب حذف شده‌اند – تا کنون. یکی از گرایش‌های طراحی وب که سر و صدا ایجاد می‌کند، «افزایش پاورقی» است. چیزی که زمانی برای ارائه اطلاعات تماس یا فرم ثبت‌نام استفاده می‌شد، به فضایی تبدیل شده است که عناصر اضافی صفحه اصلی را در بر می‌گیرد. شرکت دارکوب کار خارق العاده ای در نمایش این روند انجام داده است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، آنها عناصر اضافی را در فضای پاورقی گنجانده اند و اکنون طراحی کلی وب را شامل می شود.

19. نمونه های طراحی وب سایت با عمق و ابعاد

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • عناصر طراحی هنری تخت با سایه هایی برای عمق
  • پالت برند چند رنگ
  • پرحرفی شوخ

طراحان ما این وب‌سایت پر از سایه‌ها و رنگ‌های مختلف را برای افزودن عمق و دادن ظاهری پیچیده‌تر به این سایت مرکز وام مسکن توسعه دادند. ما معتقدیم طرح‌های تختی که سه بعدی به نظر می‌رسند از نظر بصری جذاب‌تر هستند و گاهی اوقات کاربران را به مرحله بعدی فرآیند فروش سوق می‌دهند. برخی از رایج‌ترین تکنیک‌های طراحی مسطح 2.0 برای افزودن عمق بیشتر به طراحی‌های وب شامل استفاده از سایه‌های رها، گرادیان یا طرح‌های رنگی دو رنگ مانند مثال الهام‌بخش طراحی وب‌سایت در بالا است.

20. نام تجاری خلاقانه 

طراحی سایت دارکوب

ویژگی های برجسته:

  • پالت رنگی منحصر به فرد و پررنگ
  • تایپوگرافی مدرن
  • ادغام کارتون

یکی دیگر از روندهای طراحی وب 1403 که ما عاشق آن هستیم، ظاهر برندینگ چند رنگ است. شرکت‌هایی مانند شرکت طراحی سایت دارکوب در حال حرکت به سمت طراحی وب‌سایت جدیدی هستند که بر اساس صفحه یا محصول مارک‌گذاری می‌شود و زمانی که کاربر در وب‌سایت حرکت می‌کند، رنگ آن تغییر می‌کند. این طراحی وب به کاربر کمک می کند تا در سایت حرکت کند و ارتباطات ناخودآگاه با صفحات محصولات یا خدمات بر اساس نشانه های رنگی ایجاد کند. سایت عالی آنها را برای الهام گرفتن از طراحی وب برند رنگی بررسی کنید!

آموزش طراحی سایت در کمترین زمان

اگر شما هم پس از خواندن این مقاله به طراحی سایت علاقه مند شدید. میتوانید در کلاس های صفر تا صد طراحی سایت آموزشگاه دارکوب شرکت کنید و با کمتر 10 میلیون هزینه، میتوانید به طراحی سایت به صورت حرفه ای را یاد بگیرید. در انتهای کلاس ها با شرکت در آزمون فنی حرفه ای میتوانید مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای کشور را دریافت کنید.

اکنون که از طراحی وب سایت خود الهام گرفته اید، وب سایت خود را به سطح بعدی ببرید!

ما شما را تشویق می کنیم که کار ما را برای طراحی های وب سایت مدرن تر بررسی کنید! تیم طراحی و توسعه وب آیووا ما یک طراحی جذاب و کاربردی ایجاد کرد که بسیاری از آخرین روندهای طراحی وب را در خود جای داده است. در صفحه اصلی ما، یک ویدیوی جاسازی شده در بالا، انیمیشن اسکرول، طراحی مورب و نمونه های دیگر از گرایش های طراحی وب برای سال 1403 را در سراسر سایت خواهید دید.

اگر کسب و کار شما آماده است تا طراحی وب شما را به ارتفاعات جدیدی برساند، با تیم کارشناسان دارکوب تماس بگیرید. اگر شما به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت هستید، آن شرکت دارکوب است. دارکوب یک شرکت طراحی و توسعه برنده جوایز با متخصصان بازاریابی دیجیتال است که می توانند طراحی و تبدیل شما را به ارتفاعات جدیدی برسانند! همین امروز با شرکت دارکوب تماس بگیرید. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت و مشاوره رایگان طراحی سایت با شماره های شرکت دارکوب تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته