تأثیر کرونا بر طراحی وب سایت

نوشته شده توسط دارکوب

ویروس کرونا تقریباً بر تمام ابعاد زندگی بشر از جمله سلامت و اقتصاد تأثیر گذاشته است. شیوع ویروس کرونا آسیب های اقتصادی زیادی را به انواع مشاغل وارد کرده است و این روز ها خیلی از مشاغل به دنبال طراحی وب سایت برای کسب و کار خود به منظور جلوگیری و به حداقل رساندن این آسیب های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا هستند تا بتوانند ضمن ارائه ی محصولات و خدمات خود به مشتریان و کمک برای قرنطینگی خانگی، مشتریان خود را نیز حفظ کنند.
خیلی از افراد به انجام کار های خود از دور و بدون مراجعات حضوری رو آورده اند و طراحی وب سایت راهکاری برای این موضوع شده است.
کسی که کسب و کاری دارد، با طراحی وب سایت برای حرفه ی خود، نه تنها می تواند کسب و حرفه ی خود را در شرایط کنونی سرپا نگه دارد، بلکه حتی می تواند بهره ی بیشتری به دست آرد.
با طراحی وب سایت شما می توانید حضوری آنلاین داشته باشید و خدمات و محصولات خود را به دنیا ارائه دهید و حوزه ی مشتریان خود را گسترش دهید و با مشتریان و کاربرانی در سراسر دنیا تعامل داشته باشید.
با طراحی وب سایت نه تنها از جامعه فاصله نخواهید داشت، بلکه حتی با مردم بیشتر هم در تعامل خواهید. زیرا این روزها اغلب مردم در فضای مجازی و اینترنت سیر می کنند تا کار های خود را انجام دهند و همچنین بتوانند حتی الامکان کمتر از منازل خود بیرون بروند. پس داشتن یک وب سایت می تواند به معنای دسترسی به جامعه ی بزرگتری از مخاطبان باشد.
در واقع ویروس کرونا باعث شده است که طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ بیش از هر زمان دیگری کاربری و طرفدار داشته باشد.
اگر صاحب کسب و کاری هستید، با طراحی وب سایت می توانید این موقعیت ( قرنطینگی خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا ) را به یک فرصت تبدیل کنید و از آن حداکثر بهره را ببرید. اما برای موفقیت هر چه بیشتر، اعمال و در نظر گرفتن چند نکته در طراحی وب سایتتان مهم است.
مواردی که بایستی در طراحی وب سایت خود رعایت کنید:

    • محتوای وب سایت خود را بهبود ببخشید

یکی از سخت ترین موارد برای داشتن یک وب سایت کارآمد، تهیه ی محتوای مناسب است. این کار مستلزم صرف وقت و انرژی زیاد است. بایستی در نظر داشته باشید که اضافه کردن محتوای خوب و ارزشمند و با کیفیت یکی از مهمترین راه های ارتقاء رتبه ی وب سایت در صفحه نتیجه ی موتور های جستجوگر می باشد.
اگر اکنون اقدام به جمع آوری محتوای با کیفیت کنید، زمانی که مشاغل مختلف کار خود را دوباره شروع می کنند، شما یک قدم جلوتر خواهید بود و پیروز میدان رقابتی تجارت خواهید شد.

    • اطلاع رسانی اخبار به کاربران و مشتریان

اهداف و برنامه ریزی هایی برای آینده ی شغل خود داشته باشید و با ارسال ایمیل کاربران و مشتریان خود را از برنامه ریزی های آینده ی کاریتان مطلع کنید. این کار به آنها انگیزه می دهد تا هرچه بیشتر به شما و حرفه تان جذب و مشتاق شوند. این موضوع همچنین می تواند به بهبود شغل شما نیز کمک کند.

    • تقویت نام تجاری خود

برای تقویت نام تجاری خود، بایستی به تولید محتوا و ارسال مطالب ادامه دهید. همچنین در رسانه های اجتماعی پست بگذارید. در مورد آینده ی حرفه ی خود صحبت کنید و به مشتریان خود اطمینان دهید که به کار خود ادامه خواهید داد.

    • ایجاد گروه های ایمیل

با ایجاد گروه های ایمیل می توانید اطلاعات مفید و مرتبطی را در مورد محصولات و خدمات خود برای گروه های مختلف از کاربران و مشتریان خود ارسال کنید. این کار می تواند هر چه بیشتر مشتریان شما را به شما جذب کند. با آنها در تعامل بیشتری باشید تا پس از بازگشت به وضعیت عادی، موقعیت بهتری داشته باشید.

    • داده های بازدیدکنندگان خود را تجزیه و تحلیل کنید

بهتر است با استفاده از Google Analytics داده های کاربران را به منظور تعامل بیشتر با وب سایت خود تجزیه و تحلیل کنید. این موضوع می تواند این امکان را به شما بدهد تا فرصت های رشد وب سایت خود را شناسایی کنید.

    • Google My Business را بروزرسانی کنید

Google My Business اکنون بسیار بزرگتر و بهتر از همیشه است. این امر در بهینه سازی جستجوی محلی بسیار کمک می کند. ساعات شروع کار و توضیحی در مورد کار خود را بروزرسانی کنید و عکس ها و پست هایی نیز اضافه کنید.

    • محصولات جدید اضافه کنید

اگر محصول جدیدی دارید که به صفحه ی وب خود اضافه نکرده اید، اکنون زمان آنست که این کار را انجام دهید.

    • تصاویر خود را بهبود بخشید

اگر تاکنون وقت نداشتید تا عکس ها و تصاویری که در وب سایت خود دارید را بهبود ببخشید. الآن می تواند زمان مناسبی برای انجام این کار باشد. حتی می توانید عکس های جدیدی از محصولات و یا خدماتی که ارائه می دهید و همچنین از محل کار خود تهیه کنید و جایگزین عکس های قدیمی کنید.

    • ایجاد یک وبلاگ

اگر وب سایت و کسب و کارتان وبلاگ ندارد، می توانید با ایجاد یک وبلاگ و بارگذاری اخبار حرفه تان با کاربران و مشتریان خود بیشتر در تعامل باشید. این موضوع می تواند باعث جلب اعتماد بیشتر آنها شود.

    • اصلاحات را با سرعت بیشتری انجام دهید

اگر وب سایت وردپرس دارید از ابزار های سرعت ارائه شده توسط گوگل استفاده کنید تا سرعت بارگذاری صفحه ی خود را بهینه کنید. اگر مضامین قدیمی و افزونه های غیر ضروری دارید، از این طریق می توانید آنها را پاکسازی کنید و همچنین می توانید عکس ها وتصاویر را موجود در وب سایت خود را بهینه کنید.

    • سئو

وب سایت خود را برای رفع خطاهای فنی بررسی کنید. به محض رفع خطاهای فنی، تأثیر فوری بر عملکرد وب سایت خود را در موتور های جستجوگر می توانید ببینید. رتبه ی خود را بررسی کرده و از استراتژی کلمات کلیدی برای بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت خود استفاده کنید.

    • فیلم و انیمیشن

ایده های ویدئویی ایجاد و یک کانال یوتیوب درست کنید. شروع به ایجاد ویدئوها و انیمیشن هایی با توضیحاتی جذاب در مورد محصولات و خدمات تجاری خود کنید.

    • حسابرسی به وب سایت

به وب سایت خود از منظر و دیدگاه کاربران نگاه کنید. اطمینان حاصل کنید که در هر صفحه از وب سایت شما فرم تماس با ما وجود دارد.
خلاصه
حضور کرونا نباید به معنای پایان جهان باشد. بلکه باید از آن برای بهبود برخی مسائل استفاده شود. توجه و تلاش شما برای راه اندازی یک وب سایت و بهره بردن از دیجیتال مارکتینگ به علت ویروس کرونا، مزیت شما را نسبت به رقبایتان نشان می دهد و شما را قادر می سازد تا با تقویت حضور آنلاین خود، کار خود را قدرتمندانه تر ادامه دهید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته