طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ

نوشته شده توسط دارکوب

توسعه تکنولوژی، رقابت در کسب و کار، دسترسی آسان به اینترنت از طریق تلفن همراه در همه جا، دسترسی به اطلاعات و امکان مقایسه راحت تر کالا و خدمات، امکان پرداخت آنلاین همه با هم باعث شده که ترافیک خیابان ها و مراکز خرید تا حد زیادی به فضای اینترنت سرازیر شود. همه اینها شاخه ایی از بازار و بازاریابی را به نام بازاریابی اینترنتی به وجود آورده که مشتریان و کاربران عادی آن را با نام وب سایت یا سایت های فروشگاهی می شناسند. فضای مجازی با کمک شبکه های اجتماعی توانسته است که مشتریان را از طریق شبکه هایی چون اینستاگرام، تلگرام و لینکدین به وب سایت ها بیاورد. برای همین وب سایت به عنوان یک پایگاه دائمی برای حضور در اینترنت نسبت به عدم مالکیت شما در شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی اهمیت فراوان دارد.
وب سایت ها تنها به فروشگاه ها محدود نمی شوند. یک وب سایت حتی می تواند با تولید محتوای با کیفیت ارزش پیدا کند. یا می توان عمومی و رایگان هم را به طور مجازی به راه انداخت. برای همین است که جستجوی تقریبا هر واژه ایی در گوگل، در هر زمینه ایی، شما را به یک وب سایت مخصوص راهنمایی می کند. امروزه ما برای مشاغل مختلف سایت طراحی می کنیم برای مثال وب سایت فروشگاه اینترنتی یا سایت فروشگاهی، سایت ثبت شرکت، سایت تبلیغاتی و نیازمدنی ها، سایت کارخانه، سایت پوشاک، سایت شخصی، پرتال سازمانی، سایت آموزشی دانشگاهی و مدرسه، سایت گالری و آتلیه، سایت رزرواسیون، سایت بیمارستان و پزشکی، سایت املاک، هتل، رستوران، سایت موزیک، سایت خبری، دکوراسیون، صرافی ، ورزشی، باشگاه مشتریان.
این روز ها آگهی های مختلفی با عنوان طراحی سایت ارزان و طراحی سایت رایگان به چشم می خورد. اما بگذارید صادقانه بگوییم که هیچ چیز رایگان و ارزان به دست نمی آید. هزینه ساخت یک وب سایت بسته به اندازه و نوع آن می تواند متفاوت باشد. سایت استاتیک با سایت داینامیک، سایت فروشگاهی با سایت آرشیو موسیقی طراحی های متفاوتی دارند. اما امروز با کمک تکنولوژی های مختلف طراحی سایت بیش از گذشته ارزان است.
در طراحی سایت می توان از تکنیک ها و ابزارهای مختلفی استفاده نمود. طراحی سایت با PHP، و با کمک سیستم های مدیریت محتوا یا CMS بسیار به صرفه تر از گذشته است. این ها جدا از نرم افزارهای ساخت سایت به صورت آنلاین و یا به اصطلاح سایت ساز می باشند. طراحی سایت با وردپرس WordPress نیز این روزها مورد توجه زیادی قرار گرفته است، همچنین طراحی سایت با جوملا Joomla. هر روش طراحی برای خود مزیت هایی دارد و از روش مهم تر شرکت طراحی سایت و طراح سایت حرفه ایی است که اهمیت دارد. در طراحی امروزه تکنیک ها و امکانات زیادی است که باید در نظر گرفته شود برای مثال طراحی واکنشگرا یا Responsive، طراحی سایت با  htmlو Angular، فلش و مالتی مدیا، طراحی مناسب برای سئو، اپلیکیشن های موبایل و … که هر کدام نسبت به پروژه انتخاب و پیاده سازی می شود. لازم به ذکر است که یک طراحی سایت حرفه ایی هیچ گاه بخاطر محدودیت، مشکلات و هزینه ها از قالب های آماده (مثلا قالب آماده وردپرس یا سایت سازها) استفاده نمی کند.
امروز با از بین رفتن فاصله ها با کمک اینترنت شما مجبور نیستید که برای انتخاب طراح وب سایت حرفه ایی به شهر یا کشور خود محدود باشید. ما امروز مفتخریم که علاوه بر چند کشور خارجی در شهر های مختلف ایران به مشتریان خود خدمات طراحی سایت و پشتیبانی سایت بدهیم برای مثال شهر های تهران، مشهد، شیراز و اصفهان، از تبریز به کرمان تا خلیج فارس و اهواز و بندرعباس و شهر های شمالی رشت و ساری.
همچین به علت اهمیت هاست در سئوی وب سایت، ما به مشتریان خود در پکیج ویژه طراحی وب سایت، هاست رایگان ارائه می دهیم. همچین شرکت ما به شما کمک می کند که نام دامنه یا نام دامین Domain Name مورد نظر خود را ثبت نمایید. از ثبت دامنه ir. که دامنه ایی مخصوص ایران است تا نام دامنه .com که می تواند نام دامنه ایی برای تقریبا هر نوع وب سایت می باشد.
معمولا پیش از قرارداد طراحی ما از شما می خواهیم که نیازهای و اهداف خود از یک وب سایت را در قالب یک پروپوزال طراحی سایت یا RFP طراحی وب به ما ارائه دهید. با کمک این پروپوزال ما می توانیم علاوه بر ارائه پیشنهادات بهتر و راهکارهای عملی شما را در ساخت وب سایت با هزینه مناسب یاری کنیم. مثلا شاید شما به سایت فارسی یا طراحی سایت چند زبانه بین المللی نیاز داشته باشید یا بخواهید که محصولات خود را در چندین سایت مختلف ارائه دهید. ما تلاش می کنیم که برای شما فرصت ها و بهترین امکانات را با هزینه و زمان مناسب ارائه دهیم.
نکته دیگر که در طراحی وب سایت پشتیبانی دراز مدت و مداوم می باشد که خود نشان دهنده یک محصول با کیفیت است. بدون یک پشتیبانی خوب یک قرارداد طراحی وب چیزی بزرگی کم دارد که شما باید به آن به اندازه طراحی سایت اهمیت بدهید.
کار ما با طراحی سایت کامل نمی شود مگر آنکه از سئو SEO بهره لازم را ببریم. امروزه بیشتر خرید ها از طریق موتورهای جستجویی مانند گوگل آغاز می شوند. یعنی حدود 80 در صد افراد کالای مورد نظر خود را ابتدا در موتورهای جستجوی اینترنتی جستجو می کنند. و پس از تحقیق و مقایسه در اینترنت است که خرید انجام می گیرد.
سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو این امکان را برای سایت شما فراهم می کند که با کلمات کلیدی مرتبط با عبارات جستجوی کاربران اینترنت، در نتایج جستجو نمایش داده شود. سئو یک روش بازاریابی ارزان و تقریبا رایگان است که عمدتا با طراحی سایت با توجه به اصول سئو و ساخت بک لینک ها باعث افزایش رتبه وب سایت در گوگل می شود. بهبود رتبه وب سایت در گوگل و رتبه بندی الکسا به شما در بازاریابی و افزایش تعداد بازدید وب سایت کمک می کند. سئو راهی متفاوت از تبلیغات گوگل (گوگل ادز یا Google AdWords) و تبلیغات کلیکی می باشد. سئو یک رتبه بندی طبیعی است که یک وب سایت بدست می آورد و با کمی نگهداری این رتبه در دراز مدت پایدار خواهد ماند. اما تبلیغات از این جهت متفاوت هستند که تا زمانی که برای تبلیغ پول پرداخت می کنید برای کاربر نمایش داده می شوند و این کار برای استراتژی بلند مدت دیجیتال مارکتینگ شما راهی پر هزینه خواهد بود. اما شاید بتوان برای مدتی کوتاه تا زمانی که سئوی وب سایت بازده بدهد از این تبلیغات آنلاین استفاده کرد. راهی که برخی از استارتاپ ها برای حضور در صفحه اول گوگل استفاده می کنند. چه سئو و چه تبلیغات گوگل هر دو نیاز به آنالیز وب سایت دارند، البته تبلیغات بیشتر. کارشناسان سئو و مشاوران سئو همیشه در حال بررسی الگوریتم های موتورهای جستجو می باشند تا بتوانند در مقابل آن ها راه های بهینه سازی بهتری برای وب سایت شما بیابند. لازم به ذکر است که سئو نیز دارای روش های ممنوعه و سیاه است، مثلا خرید بک لینک و یا خرید دامنه قدیمی برای بک لینک، که گوگل در صورت کشف این روش های ممنوعه وب سایت استفاده کننده را تعدیل رتبه و یا وارد لیست سیاه می کند.
امروز جوملا و وردپرس به عنوان پرکاربرد ترین سیستم های مدیریت محتوا یا CMS طراحی وب سایت و سئو را بسیار آسان و بهینه کرده اند. این سیستم ها به صاحبان وب سایت پنلی را ارائه می دهد که از طریق آن می توان محتویات وب سایت و طراحی آن را تغییر داد. اینجاست که ما با واژه دیگری به نام بازاریابی محتوا یا Content Marketing بر می خوریم. محتوا هر آن چیزی است که در وب سایت شما قرار دارد. می تواند متن، عکس یا فیلم و غیره باشد. بدون محتوا وب سایت شما چیزی برای ارائه به یک کاربر و یا مشتری بالقوه ندارد. برای همین است که می گویند محتوا پادشاه است. با محتوای خوب است که کاربر به وب سایت شما می آید، آن را می خواند و در آخر تبادل و یا خرید را انجام می دهد. با این محتوای با کیفیت است که رتبه وب سایت و سئو بهبود پیدا می کند و همه این ها اول به سود کاربران به سود کسب و کار وب سایت خواهد بود. شما با محتوای با کیفیت می توانید کاربرانی را به طور مداوم به وب سایت خود بیاورید، این نه تنها برای رتبه وب سایت شما مفید است بلکه باعث شناخته شدن شما در صنعت مربوطه خود می شوید. دیگر برای کسب اطلاعات درباره اخبار، جزئیات یک کالا و خدمات سایت شما به عنوان مرجعی است که مردم برای کسب اطلاعات به آن مراجعه می کنند.
خوشبختانه شرکت های طراحی وب سایت زیادی در کشور وجود دارد. این نشان دهنده رشد بازاریابی دیجیتال است و رونق کسب و کار در این زمینه است. پیشنهاد ما انتخاب یک شرکت طراحی سایت معتبر و رسمی است. یک شرکت طراحی وب سایت و سئوی حرفه ایی و با تجربه نکاتی در این کار می داند و در طراحی سایت شما رعایت می کند که تنها در طول زمان می توان به کیفیت آن پی برد. به روز رسانی نسخ نرم افزاری وب سایت و افزونه های وب سایت در طول زمان و رفع خطاها مسائلی است که هر وب سایت در طول زمان به آن بر خواهد خورد. یک شرکت معتبر طراحی وب سایت علاوه بر طراحی حرفه ایی توانایی این به روز رسانی و پشتیبانی را دارد. و سال ها در این زمینه در کنار شما کار خواهد کرد، پس سابقه کار بلند مدت نیز در انتخاب یک شرکت طراح سایت اهمیت بالایی دارد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته