طراحی سایت خرید از آمازون و ebay

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

پیشرفت علم و تکنولوژی باعث به وجود آمدن تغییرات زیادی در زندگی مردم شده است به طور ی که بر آورده شدن نیاز ها را آسان نموده است . یکی از خدماتی که توسعه تکنولوژی به مردم ارائه کرده ؛ خرید آنلاین می باشد . از سال 1991 میلادی اولین تجارت الکترونیک به وجود آمد . به طور رسمی در سال 1994 فروش اینترنتی غذا توسط رستوران های زنجیره ای پیتزا هات آغاز شد و تحولی عظیم را در تجارت الکترونیک به وجود آورد . در همان سال ها فروشگاه های آنلاین بسیاری ایجاد شدند اما به دلیل نداشتن خلاقیت و به روز رسانی نتوانستند کار خود را ادامه دهند . اما دو شرکت بزرگ ئی بی و آمازون که از قدیمی ترین شرکت های فروشگاهی آنلاین می باشند هنوز هم یکی از پر قدرت ترین شرکت ها در حوزه تجارت الکترونیک هستند .

Amazon وب سایت فروشگاهی حرفه ای

شرکت آمازون در سال 1994 در آمریکا تاسیس شد . شرکت آمازون در ابتدا فروشگاه انلاین کتاب بود . شرکت آمازون برای حذف انبار داری و مشکلات آن کتاب ها را به صورت الکترونیکی قرار داد و در صورتی که مشتری کتابی سفارش می داد آن را چاپ می کرد . مدیران آمازون با توسعه فروشگاه آنلاین اقدام به فروش لوازم دست دوم و نو کردند و امروزه این شرکت بیشترین سهم فروش در تجارت الکترونیک را دارا می باشد . شرکت آمازون به سراسر دنیا خدمات خود را ارائه می دهد و نزد کاربران و مشتریان بسیار محبوب می باشد . همچنین آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب در دنیا است . دلایل بسیاری باعث افتخار این شرکت شده است : یکی از این دلایل این می باشد که شرکت آمازون بسته به نوع انتخاب کتاب توسط مشتریانش با و توجه به سلیقه آنها کتاب های مختلفی را پیشنهاد می داد و اغلب مشتری ها از این کار رضایت کامل داشتند . این کار آمازون باعث محبوبیت هر چه بیشترش شد . دیگر نوآوری آمازون که هم باعث افزایش مشتری و هم باعث افزایش سرمایه این شرکت شده این بود که ، در سال 2005 سرویسی را راه اندازی نمودند تا کاربران با پرداخت حق عضویت به صورت ماهانه از خدمات ویژه این فروشگاه استفاده کنند . این خدمات شامل  : تخفیف های بیشتر ، دریافت سریع کالا و … می باشد . آمازون در سال های اخیر با خرید سهام شرکت های بزرگ ، راه اندازی رستوران های آنلاین ، ارائه اپلیکیشن های مختلف و … توانسته جایگاه ویژه ای در میان مردم اروپا و آمریکا داشته باشد . البته بسیاری از کاربران ایرانی نیز طرفدار این فروشگاه هستند اما به دلایل مختف قادر به خرید از این فروشگاه نمی باشند .

Amazon.com

طراحی سایت خرید از آمازون و ebay

شروع شگفت انگیز وب سایت فروشگاهی Ebay

آقای امیدیار در سال 1995 اقدام به طراحی وب سایت یک صفحه ای برای فروش دستگاه فتوکپی خود کرد در کمال ناباوری یک نفر اقدام به خرید این دستگاه نمود . این خرید و فروش باعث به وجود آمدن ایده طراحی سایت فروشگاهی شد . از آن پس هر شخصی می توانست با پرداخت اندکی پول در این سایت اقدام به فروش لوازم خود کند . البته درصدی از فروش به آقای امیدیار داده می شود . با گذشت زمان و توسعه سایت مدیر این فروشگاه اقدام به راه اندازی شرکت Ebay و استخدام کارمندان نمود . البته در سال های اولیه وب سایت این شرکت دچار مشکلات فراوانی شد . که با استخدام افراد خبره و حرفه این مشکلات بر طرف گردید . شرکت ئی بی برای توسعه کار خود خدمات ویژه ای را به فروشندگان ارائه کرد یکی از این اقدامات این بود که هر شرکتی که قصد فروش در سایت ebay را داشت می توانست برای خود صفحه ای جدا در اینترنت داشته باشد و در آن صفحه به فروش اجناس خود به پردازد . البته پرداخت سود مشارکت فروشندگان نیز افزایش می یافت .

سایت فروشگاهی آنلاین Ebay نیز مانند سایت آمازون طرفداران خود را دارد که باعث شده است همه روزه ثروت و ارزش سهام این دو فروشگاه افزایش پیدا کند .

Ebay.com

طراحی سایت خرید از آمازون و ebay

فروشگاه آنلاین

این روز ها صحبت های زیادی از فروشگاه های اینترنتی و خرید آنلاین شنیده می شود . در ایران نیز در سال های اخیر شرکت های فروشگاهی متعددی تاسیس شده اند که توانسته اند کسب و کار خوبی را راه اندازی کنند . کاربران می توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند . خرید اینترنتی اخیرا در بین مردم بسیار باب شده است و افراد ترجیح می دهند خرید خود را به صورت انجام دهند . خرید اینترنتی فقط مختص به سایت ها نیست بلکه در شبکه های مجازی نیز صورت می گیرد البته اعتماد به صفحات مجازی فروش آنلاین بسیار کم می باشد . خرید اینترنتی مزایای زیر را دارد :

صرفه جویی در وقت : اغلب فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید در مرکز شهر ها قرار دارند بههمین دلیل مردم برای دستیابی به این مناطق باید مسافت و وقت زیادی را تلف نمایند . مسافت زیاد، ترافیک و آلودگی هوا باعث می شود در آخر خرید خوبی نداشته باشیم .

امکان مقایسه کالا : اغلب سایت های فروشگاهی امکان مقایسه کالا را دارند . شما می توانید دو یا حتی بیشتر از چند کالا را با یکدیگر مقایسه کنید . اغلب مواقع در خرید سنتی امکان مقایسه چند کالا وجود ندارد .

حمل و نقل آسان : در خرید اینترنتی اجناس خریداری شده به صورت رایگان یا در قبال پرداخت هزینه حمل و نقل به محل انتخابی شما ارسال می شود .

با خبر شدن از تخفیف ها : وب سایت های فروشگاهی اغلب برای جذب مشتری بیشتر، تخفیف های را روی اجناس خود اعمال می کنند و این تخفیف ها را به صورت ارسال ایمیل یا پیامک به اطلاع کاربران عضو می رسانند .

تنوع زیاد محصولات : در فروشگاه های اینترنتی به دلیل فروش مجازی تنوع محصولات و کالا ها بسیار است و مشتری می تواند بدون هیچ محدودیتی در انتخاب ، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند .

این روز ها وب سایت های فروشگاهی متفاوتی به وجود آمده اند که با ارائه خدمات خاص خود می خواهند محبوبیت بیشتری کسب نمایند . برخی از این سایت ها با اعمال تخفیف های دوره ای کاربران را جذب می کنند و برخی دیگر با ارسال رایگان محصولات . فروشگاه های آنلاین می توانند با استفاده از روش های بازاریابی خدمات نوین و جذابی را به کاربران ارائه دهند .

طراحی سایت خرید از آمازون و ebay

امکان خرید از وب سایت های فروشگاهی Ebay و Amazon

همانطور که می دانید امکان خرید از سایت های آمازون و ئی بی برای کاربران ایرانی داخل کشور وجود ندارد . برای خرید از این سایت ها همانند سایت های دیگر باید یک حساب کاربری داشته باشید . همچنین برای پرداخت هزینه کالا باید حساب ارزی خارجی داشت .اما متاسفانه به دلیل موانع موجود امکان انجام خرید برای مردم ایران وجود ندارد . سایت های فروشگاهی داخلی با استفاده از نو آوری های خود امکان خرید از این سایت ها را برای ایرانی ها فراهم آورده اند .

این فروشگاه های اینترنتی اغلب فروشگاه های آنلاین خارجی و معروف نظیر ئی بی ، علی اکسپرس ، آمازون و سوق و… را شامل می شوند . طراحی سایت این فروشگاه ها به شرح زیر می باشد :

در این سایت ها معمولا جایی برای درج آدرس محصول مورد نظر وجود دارد . یعنی شما می توانید به فروشگاه اینترنتی مورد نظرتان مراجعه کنید مانند آمازون پس از انتخاب محصول مورد نظر آدرس آن صفحه را در وب سایت فروشگاهی ایرانی وارد نمایید تا از قیمت آن در ایران با خبر شوید . طراحی این سایت ها به گونه ای است که قیمت ارز مربوطه را به ریال تبدیل کرده و همراه با احتساب قیمت پست و گمرک مبلغ نهایی را اعلام می کند .

البته در این سایت ها علاوه بر امکان خرید از فروشگاه های اینترنتی معروف ، می توان محصولات دیگری نیز قرار داد . این فروشگاه ها اغلب در خارج از ایران دارای نمایندگی خرید هستند . از سفارشات کاربران را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کرده و با نام خود به داخل کشور ارسال می کنند .

ایده خرید محصولات از فروشگاه های آنلاین آمازون و ئی بی برای فروشگاه های آنلاین ایرانی می تواند به جذب کاربران بیافزاید . شما نیز می توانید با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین از سفارش کاربران از سایت های آمازون و … را ثبت نمایید . برای این کار در قدم اول نیاز به یک سایت فروشگاهی معتبر می باشد. سپس باید در سایت امکاناتی را فراهم کنید که کاربر بتواند به راحتی از محصولات آمازون و ئی بی بازدید کند و به راحتی سفارش خود را ثبت نماید . همانطور که گفته شد سایت باید امکان تبدیل قیمت ارز به ریال و محاسبه قیمت پست و گمرک را داشته باشد .

طراحی سایت خرید از آمازون و ebay

جمع بندی

برای اطلاع بیشتر از طراحی این نوع فروشگاه ها می توانید به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید و از این ایده استفاده کنید . امکان خریداری از سایت های آمازون و ئی بی در کمتر سایتی در داخل کشور وجود دارد . اما پیشبینی می شود در آینده ای نه چنان دور سایت های فروشگاهی معروف ایرانی از این نوآوری استفاده کنند و سفارش کاربران برای کالاهای موجود در سایت های آمازون و ئی بی را تهیه نمایند .

شما می توانید برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید و ایده خرید از فروشگاه های آمازون و ئی بی و حتی سایت های فروشگاهی دیگر را روی سایت خود پیاده سازی کنید .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته