برآورد قیمت خدمات سئو به چه صورت است

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

این روز ها تعداد سایت های اینترنتی بسیار بیشتر از قبل شده است . اغلب کسب و کارهایی که به صورت سنتی کار می کنند ، سعی نموده اند در بستر اینترنت نیز فعالیت نمایند . همچنین مشاغل مختلفی در قالب کسب و کار آنلاین به وجود آمده اند . در این شرایط بازار رقابت داغ شده است و هر کسی برای بدست آوردن مشتری بیشتر می کوشد . برای آنکه در فضای مجازی کاربر بیشتری جذب شود سایت مورد نظر باید توسط کاربران شناخته شده باشد یا آنکه در نتایج جست و جو در صفحه اول قرار بگیرد .

قیمت سئو با توجه به خدماتی که ارائه می شود متفاوت است. جهت رویت تعرفه قیمت های سئو شرکت دارکوب می توانید صفحه خدمات سئو شرکت دارکوب را مطالعه نمایید. قیمت خدمات سئو با توجه به میزان بک لینک سازی، تولید محتوا، رپورتاژ و تبلیغات اینترنتی متفاوت است.

بهینه سازی سایت و افزایش بازدیدکنندگان

بهینه سازی سایت یا سئو SEO : Search Engine Optimization شامل فاکتور ها و ضوابطی است که یک سایت را برای قرار گرفتن در صفحه اول موتورهای جست و جو آماده می کند . خزنده ها و هوش مصنوعی گوگل به صورت دوره ای تمامی صفحات سایت ها را ارزیابی می کنند و سایت هایی که بهینه باشند را در جست و جوی کلمات کلیدی شان به صفحه اول می آورند .

بر اساس نتایج به دست آمده بیش از 70 درصد از کاربران در نتایج جست و جوی خود فقط از سایت های صفحه اول گوگل بازدید می کنند . پس اگر یک سایت در صفحات دوم به بعد باشد شاید اصلا در روز یک بار هم دیده نشود . بدین ترتیب وقتی یک کسب و کار با هزینه های مختلف یک سایت راه اندازی می کند اگر توسط کاربران دیده نشود یقینا بودجه و وقت و برنامه ریزی اش تلف شده است . طراحی سایت فقط بخشی از فعالیتی می باشد که مشاغل مختلف برای قرار گرفتن در فضای آنلاین انجام می دهند . قسمت دیگر که باعث موفقیت بسیاری از سایت ها شده است مربوط به سئو و بهینه سازی است . خیلی از وب سایت های ساده وجود دارند که با بهینه سازی توانسته اند در صفحه اول گوگل قرار بگیرند در مقابل وب سایت های حرفه ای که با صرف هزینه های زیادی برای راه اندازی نتوانسته اند کاربران زیادی را به سمت خود جذب نمایند . اهمیت سئو وب سایت این روز ها برای هر مدیری روشن است به طوری که اخیر بیش از 60 درصد از سایت ها به دنبال بهینه سازی هستند .

سئو متشکل از 200 یا حتی بیشتر ، فاکتور است که برخی از آنها باید توسط سئو کار انجام گیرد و برخی دیگر را به مدیر سایت آموزش می دهند تا به صورت دوره ای آنها را انجام دهد . بک لینک سازی ، بهینه سازی کد ، بهینه سازی تصاویر و کاهش حجم فایل های چند رسانه ای ، به روز رسانی و بهینه سازی محتوا و مقالات ، افزایش سرعت سایت که به عوامل زیادی بستگی دارد و تک به تک آنها را باید بررسی نمود و … از جمله فاکتور های مهم سئو می باشند که باید آنها را بررسی و رفع نمود .

بهینه سازی و سئو سایت از جمله خدمات طراحی سایت می باشد که در بسیاری از شرکت های طراحی وب سایت انجام می گیرد . در شرکت طراحی سایت دارکوب نیز بهینه سازی سایت انجام می شود و خوشبختانه در سال های اخیر توانسته ایم بهترین خدمات سئو و بهینه سازی را به مشتریان خود ارائه دهیم .

برآورد قیمت خدمات سئو به چه صورت است

هزینه انجام سئو سایت و محاسبه تعرفه SEO

همانطور که می دانید تعرفه طراحی وب سایت تقریبا ثابت است و قیمت آن بسته به نوع سایت ها کمی تغییر می کند . اما تعرفه SEO کمی متفاوت محاسبه می گردد و بنا به انجام فاکتورهای سئو محاسبه می شود . سئو کاران بر این باورند که هزینه برای سئو سایت نوعی سرمایه گذاری است که در مدت کوتاهی دوباره باز می گردد . نحوه انجام خدمات سئو و تعرفه شرکت های مختلف ، با یکدیگر متفاوت می باشد .

در شرکت طراحی وب سایت دارکوب بعد ابتدا وب سایت مورد نظر توسط کارشناسان سئو ارزیابی کلی می شود و مشاوره ای در مورد آن به مشتری داده می شود . این کار رایگان انجام می گیرد . به معنایی دیگر شما می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و درخواست مشاوره سئو کنید بعد از مدتی سئو کار های شرکت مشاوره ای در خصوص سئو سایتتان می دهند .

بسیاری از مشتریان سئو ، سایت شان توسط شرکت های دیگر طراحی شده است ، آنها با تفکر اینکه با طراحی سایت حرفه ای می توانند در بین رقبای خود به موفقیت برسند هزینه های زیادی را در قبال طراحی سایت حرفه ای پرداخت نموده اند غافل از اینکه تنها با طراحی وب سایت نمی توانند در نتیجه گوگل ظاهر شوند .

مشتریان بعد از مشاوره می توانند با حضور در شرکت و عقد قرارداد از خدمات سئو بهره مند شوند . مشاوران با ارزیابی و بررسی کامل صفحات سایت تمامی خدماتی آن وب سایت نیاز دارد تا بهینه گردد را به اطلاع کارفرما می رسانند در این مرحله است که تعرفه سئو و هزینه انجام سئو مشخص می گردد .

ارزیابی محتوای وب سایت : کارشناسان با ارزیابی محتوای سایت تمام آموزش های لازم جهت درج محتوای بهینه را به کارفرما می دهند . محتوا نقش اصلی در بهینه سازی سایت دارد . گوگل اهمیت زیادی بر محتوای سایت ها قائل است . به همین دلیل آن دسته از سایت هایی که محتوای مناسبی دارند نزد گوگل محبوب می باشند . محتوای سایت باید علاوه بر اینکه منحصر به همان سایت باشد ویژگی های : تکراری نبودن ، کامل ، مناسب ، با کیفیت ، مفید ، کاربردی ، مرتبط با موضوع سایت ، را داشته باشد . علاوه بر این ها درج محتوا شامل قوانین نگارشی نیز است که مشاوران این نکات را به طور کامل به کارفرما آموزش می دهند . همانطور که در بالا گفته شد بک لینک سازی نیز یکی از خدمات مهم سئو می باشد .

برآورد قیمت خدمات سئو به چه صورت است

بک لینک سازی چیست ؟ یک سایت بعد از راه اندازی باید به کاربران معرفی گردد . به معنایی دیگر باید تبلیغات متعددی برای آن انجام داد تا شناخته شود . بک لینک سازی نیز یکی از روش های معرفی سایت می باشد می توان گفت بک لینک سازی یکی از شیوه های تبلیغات است . اما بک لینک سازی به چه معناست ؟ قرار دادن لینک صفحات یک سایت به سایتی دیگر را بک لینک سازی می گویند . لینک های ورودی به سایت تاثیر بسزایی در جایگاه سایت دارد . چه برای سایت مبدا و چه برای سایت مقصد . اگر محتوای سایت با کیفیت و مفید باشد برای هر دو سایت امتیاز مثبت محسوب می گردد . بک لینک گذاری باید در سایت معتبر و پر بازدید انجام گیرد . همچنین لینک هایی که در صفحات قرار میگیرد باید از سایت های معتبر و غیر اسپم باشد . کیفیت لینک ها مهمترین عامل بهینه سازی می باشد .

در خدمات سئو ، لینک صفحات سایت مورد نظر در سایت های معتبر و با ترافیک بالا قرار می گیرد همچنین آموزش بک لینک گذاری نیز به کارفرما داده می شود . یکی از تعرفه های SEO نیز در این قسمت محاسبه می گردد .

بررسی سرعت سایتسرعت سایت یکی از عواملی است که گوگل به آن اهمیت زیادی می دهد . متوسط بارگذاری یک سایت برای کاربران باید کمتر از 5 ثانیه باشد . غیر از این به یقینا کاربر صفحه مورد نظر را ترک می کند و این کار به شدت بر رتبه سایت تاثیر منفی می گذارد . عوامل بسیاری بر سرعت سایت تاثیر می گذارند از جمله : حجم محتوای چند رسانه ای شامل عکس و ویدئو ، اسفاده از شبکه تحویل محتوا CDN ، حجم کدهای HTML , CSS  و… . کارشناسان با استفاده از ابزارهای مختلف سرعت سایت را ارزیابی می کنند و در صورت لزوم عوامل تاثیر گذار را برطرف می کنند

گوگل وب مستر تولز Google Web Masters Tools : این ابزار یکی از سرویس های گوگل می باشد که در اختیار مدیر سایت می گذارد . در صورت لزوم وب سایت شما در این ابزار ثبت می گردد. کارشناسان سئو توسط وب مستر تولز مشکلات کد نویسی سایت را بررسی می کنند و در صورت نیاز کدها HTML , CSS و … را بهینه سازی می کنند . در این قسمت علاوه بر اینکه وب سایت بهینه می شود سرعت سایت نیز به طور چشم گیری افزایش می یابد .

چگالی کلمات کلیدی : هر صفحه از سایت برای گوگل دارای چگالی می باشد این چگالی مربوط به کلمات کلیدی است . کارشناسان وقتی محتوای سایت را ارزیابی می کنند چگالی کلمات کلیدی را نیز بررسی می نمایند کلمات کلیدی در جای مناسب و به تعداد معقول باید استفاده گردد .

موارد گفته شده تعدادی از فاکتور هایی بود که توسط کارشناسان بررسی می گردد . در صورت نیاز فاکتور های دیگر نیز ارزیابی می شود . بله طور کلی تمامی موارد تاثیر گذار بر سئو سایت و جایگاه وب سایت توسط کارشناسان سئو مورد ارزیابی قرار می گیرد . این عملیات نیازمند زمان است . و کارفرما باید صبور باشد تا تمامی موارد حل شود . با توجه به نیاز های سایت تعرفه سئو محاسبه می شود . همچنین مواردی که مدیر سایت بعد ها باید آنها را انجام دهد نیز به آموزش داده می شود . این آموزش ها بسیاری کاربردی است .

با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت هزینه سئو به شرح زیر تقسیم می شود :

  • تبلیغات برای معرفی سایت های نوپا و افزایش ترافیک وب سایت
  • تبلیغات برای سایت هایی که میخواهند برند شوند
  • طراحی وب سایت جدید برای بهینه سازی وب سایت اصلی
  • تولید و درج محتوای بهینه برای صفحات سایت
  • اقدامات لازم برای بهینه سازی
  • بک لینک سازی برای بهبود جایگاه در صفحات جست و جو

پشتیبانی سئو SEO

بسیاری از افراد بر این باورند که وقتی وب سایت آنها به صفحه اول برسد دیگر لازم نیست اقداماتی جهت بهینه سازی انجام دهند . وقتی یک سایت به صفحه اول می رسد متقابلا رقبا نیز در تلاش هستند تا جای آن سایت را تسخیر کنند . از این رو اگر در وب سایت شما عملیاتی انجام نگیرد امکان دارد جایگاه خود را از دست بدهید . گوگل به طور مداوم سایت ها را ارزیابی می کند . پس برای آنکه جایگاه خود را همیشه حفظ نمایید باید به صورت دوره ای اقداماتی انجام دهید . از این رو در صورتی که از خدمات پشتیبانی سئو استفاده کنید کارشناسان به صورت دوره ای وب سایت را بررسی نموده و به حل مشکلاتی که به سئو صدمه میزنند ، می پردازند و اگر لازم باشد اقدامی از سوی شما انجام گیرد آن را به اطلاع شما می رسانند . همچنین پشتیبان ها در تمام طول هفته به صورت آنلاین پاسخ گوی پرسش های شما هستند . وقتی گوگل وب مستر تولز برای وب سایت شما ست باشد این این ابزار در دوره های سایت را از پایه ارزیابی می کند و به اطلاع ما می رساند .

تمامی فعالیت های گفته شده در جهت بهبود کسب و کار شما است و هر مقداری هزینه ای در این راه انجام دهید در واقع سرمایه گذاری نموده اید . وقتی وب سایت شما به صفحه اول گوگل بیاید به طور قطع بازدید کنندگان سایت چند برابر می شوند و از میان آنها درصدی به مشتری تبدیل می شود بدین ترتیب کسب و کار شما رونق پیدا می کند و هزینه های ناشی از طراحی سایت و سئو سایت ، صد درصد باز خواهد گشت .

همچنین شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از وضعیت سئو سایت و تعرفه سئو وب سایتتان باخبر شوید برای این کافیست در سایت زیر وارد شده و لینک سایت خود را ارسال نمایید . کارشناسان بعد از بررسی صفحاتتان با شما تماس خواهند گرفت .

darkoob.co.ir

جمع بندی

به طور کلی هزینه سئو سایت و تعرفه سئو برای سایت های مختلف ، با یکدیگر متفاوت می باشد . این هزینه ها بر اساس میزان بهینه بودن صفحات و عملیاتی که برای بهینه سازی نیاز دارند ، محاسبه می گردد . اقدامات اولیه سئو توسط کارشناس سئو انجام می گیرد و مابقی فعالیت ها به مدیر سایت آموزش داده می شوند . در آخر هم پشتیبان سئو به مدت یک سال سئو سایت را به طور مداوم بررسی می کند .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته