سریع ترین روش طراحی وب سایت چیست

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

دنیای امروز دنیای تکنولوژی و فناوری می باشد به همین دلیل هر کسب و کاری به دنبال به روز شدن و یافتن یک جایگاه ویژه در بازار های مختلف می باشد . از آنجایی که تکنولوژی و فناوری با اینترنت سروکار دارد از این رو مشاغل مختلف نیز به این فضا روی آورده اند . مشاغل مختلف برای آنکه در اینترنت حضور یابند یا باید صاحب یک وب سایت باشند یا در شبکه های مجازی حساب کاربری و صفحه داشته باشند همچنین می توانند همه اینها را در کنار هم داشته باشند . دید مردم به سایت ها نسبت به شبکه های اجتماعی بسیار بهتر می باشد . زیرا آنها را مطمئن تر می بینند . به همین دلیل است که در سال های اخیر شرکت های طراحی سایت در سراسر دنیا پدید آمده اند . حتی در ایران نیز شرکت های طراحی سایت بسیاری تاسیس شدند .

طراحی سایت

برای آنکه بتوانید در فضای اینترنت جایگاهی داشته باشید بهترین روش داشتن سایت می باشد . برای طراحی سایت نیز بهتر است به یک شرکت طراحی سایت مراجعه نمایید . برخی از افراد ترجیح می دهند طراحی سایت خود را به افرادی غیر از شرکت ها پسپارند زیرا این افراد معمولا هزینه های کمتری نسبت به شرکت  ها دریافت می کنند . اما این کار بسیار خطرناک می باشد . زیرا این افراد هیچ مجوزی برای فعالیت خود ندارند و بعدها امکان دارد به روش های مختلفی از مشتریان خود هزینه های اضافی دریافت نمایند . برای طراحی سایت روش های مختلفی وجود دارد بسته به نوع سایت و قیمت ، طراحان و برنامه نویسان برای شما سایت طراحی می کنند . همچنین هر کدام از راه های طراحی سایت زمانی مخصوص به خود را دارد . شاید یک نوع سایت در یک ماه به شما تحویل داده شود یا شاید یک هفته . اما سریع ترین روش طراحی سایت کدام روش می باشد ؟

به طور معمول هزینه های طراحی سایت نسبتا زیاد می باشد از این رو بسیاری از افراد جرات مراجعه به شرکت های طراحی سایت را ندارند همچنین می خواهند به سرعت سایت خود را راه اندازی نمایند .در اینجا به آنها پیشنهاد می شود از قالب های آماده و سایت ساز ها استفاده نمایند. استفاده از این راه ها مزایا و معایبی دارد که به شرح آنها می پردازیم .

استفاده از قالب های آماده و سایت سازها برای طراحی سایت

استفاده از قالب های آماده برای طراحی سایت در سال های گذشته بسیار رواج داشت و شرکت های طراحی سایت نیز از این کار برای طراحی سایت مشتریان خود استفاده می کردند . البته امروزه نیز از این راه برای طراحی سایت استفاده می کنند . میلیون ها قالب آماده رایگان و غیر رایگان وجود دارد که شما می توانید با انتخاب هر کدام  ، آن را برای خود کنید .

استفاده از قالب های آماده مزایای بسیاری دارد که باعث جذابیت آنها شده است مهمترین آنها سرعت و قیمت پایین می باشد . با انتخاب یک قالب آماده می توانید آن را به سرعت برای کسب و کار خود راه اندازی نمایید . همچنین سایت شما همانی می شود که در قالب آماده مشاهده کرده اید . تنوع در قالب های آماده بسیار زیاد می باشد . همانطور که گفتیم میلیون ها قالب آماده وجود دارد که شما می توانید بسته به نوع کسب و کار و نوع سایتی که می خواهید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

سریع ترین روش طراحی وب سایت چیست

در اغلب سایت ها که قالب آماده ارائه می دهند آنها را دسته بندی کرده اند تا شما بسته به نوع سایت انتخاب نمایید .

یکی دیگر از مزایای استفاده از قالب آماده قیمت پایین آن می باشد . با توجه به این که سایتی که شما می خواهید دیگر نیازی به طراحی و برنامه نویسی ندارد پس قیمت آن بسیار ارزان تر از راه دیگر می باشد . این نوع سایت ها توسط نرم افزارهای مختلف طراحی شده اند . این سایت ها برای آن دست از کسب و کارهایی که نوپا هستند و همچنین بودجه کافی برای طراحی سایت ندارند مقرون به صرفه است .قالب های آماده اغلب جذاب و متنع می باشند و مخاطب را به خوبی جذب می نمایند .

برای آن دسته از افرادی که دانشی در ارتباط با طراحی سایت ندارند استفاده از این قالب ها می تواند مفید باشد . پس در کل می توان  گفت اگر به دنبال یک سایت با قیمت پایین هستید و می خواهید به سرعت آن را داشته باشید از قالبی آماده استفاده نمایید . اما استفاده از قالب آماده عاری از عیب نیست.

با اینکه قالب های آماده جذاب هستند اما امکان دارد قالب انتخابی شما توسط یک شرکت دیگر نیز استفاده شده باشد . با استفاده از قالب آماده وب سایت شما دیگر منحصربفرد نخواهد بود . قالب های آماده برای سایت های بزرگ به هیچ وجه توصیه نمی شود . بعد از مدتی اگر بخواهید به ظاهر سایت خود تصویر یا نوشته ای اضافه نمایید با مشکلات زیادی روبه رو خواهید شد . زیرا تغییر ظاهری قالب ها تا حدی امکان دارد و می توان گفت غیر قابل تغییر می باشند .

همچنین قالب های آماده را تا حدی می توان بهینه نمود . بهینه سازی برخی از فاکتورهای سئو در قالب های آماده امکان پذیر نمی باشد . به همین دلیل این دسته از سایت ها مورد علاقه موتورهای جست و جو نیستند و در آخر اینکه قالب های آمده اغلب امنیت سازی نشده اند و استفاده از آنها با خطراتی همراه خواهد بود .

یکی دیگر از راه های ساخت سایت مقرون به صرفه و در زمان اندک استفاده از سایت سازها می باشد . ساختن سایت به وسیله سایت سازها همانند ساخت وبلاگ ها می باشد . استفاده از سایت ساز ها نسبت به استفاده از قالب های آماده بهتر می باشد . طراحی سایت با این روش دستورالعمل های خاص خود را دارد البته نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارد در هر سایت سازی روش طراحی سایت گام به گام به شما گفته می شود . این روش نیز هم مقرون به صرفه می باشد هم در مدت زمان کمتری سایت شما ساخته طراحی می گردد . با این که امکان توسعه وب در سایت از ها نسبت به قالب های آماده بیشتر می باشد اما باز هم نیاز بسیاری از سایت ها بر طرف نمی گردد . سایت ساز ها بسیاری از فاکتورهای سئو را رعایت نمی کنند . به همین دلیل امکان دارد شما همه فاکتور ها را در سایت رعایت کنید اما هیچ نتیجه ای در موتور جست و جو مشاهده نشود .

طراحی وب سایت در زمانی کوتاه توسط دارکوب

همانطور که گفته شد استفاده از قالب های آماده و همچنین سایت ساز ها هم به صرفه است و هم در مدت زمان کمتری انجام می گیرد اما طبق گفته ها معایب آن بسیار بیشتر می باشد . این نوع طراحی سایت فقط برای سایت ها و کسب و کارهای کوچک مناسب می باشد . شما اگر سایت کوچکی برای خود می خواهید و مطمئن هستید که در آینده نمی خواهید سایت را توسعه و تغییر بدهید ، می توانید از این روش ها استفاده کنید .

در شرکت طراحی سایت دارکوب طراحی سایت به سرعت انجام می گیرد اما به روشی دیگر ، در سایت دارکوب قالب های متنوع و مختلفی وجود دارد . مشتری با انتخاب هر یک از قالب ها می تواند در حداقل زمان ممکن سایت خود را تحویل بگیرد طراحان دارکوب قالب های انتخابی مشتری را از پایه طراحی می کنند . در این صورت بسیاری از مشکلات که در سایت ساز ها و قالب های آماده وجود دارد حل می شود .

سریع ترین روش طراحی وب سایت چیست

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با مراجعه به صفحه فروشگاه قالب دارکوب با جست و جوی پیشرفته قالب مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

شما با این روش می توانید وب سایت خود را هر زمان که مایل بودید ارتقا و توسعه دهید . سایت شما از ابتدا امنیت سازی می گردد و همچنین فاکتور های سئو از ابتدای طراحی در آن لحاظ می گردد .هزینه این روش شاید اندکی از دو روش گفته شده بیشتر باشد اما مزیت های خود را دارد .

جمع بندی

توصیه ما به شما این است که از سایت سازها و قالب های آماده استفاده نکنید زیرا مشکلات زیادی را در حین کار با آنها همراه خواهید داشت . با اندکی هزینه بیشتر می توانید یک قالب را انتخاب کرده و طراحان آن را از پایه طراحی کنند . همچنین پشتیبان های شرکت دارکوب در تمام طول هفته و در هر ساعتی در صورت بروز مشکل به شما کمک خواهند کرد. در ضمن آموزش کار با کنترل پنل سایت را به شما خواهند داد .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته