پیشروی الگوریتم پنگوئن

نوشته شده توسط سرکار خانم قاطع

الگوریتم پنگوئن تو مارچ 2012 توسط گوگل به روزرسانی شد که روی خیلی از مراکز سئو تاثیر گذاشته. و باعث میشه سایتهای با کیفیت برن رتبه های بالاتر و سایتهای بد و آژانسهای بازاریابی جست و جو با وجود هکرها پایین و پایینتر!

البته این کار واسه بعضی سایتها آسیب رسان بوده. صنایع بازاریابی جست و جو مثه شرکت ما(دارکوب) این موضوع رو بیشتر درک میکنه.

اولین به روز رسانی الگوریتم پنگوئن کسب و کارهای خیلیا رو تغییر داد. این به روزرسانی واسه آژانسهای بازاریابی دیجیتال حرفه ای باعث شد که پیشرفت کنن و به طور کلی روی مشتری ها و کاربران سایت تاثیر خوبی بذارن.

از زمانی که پنگوئن اورجینال به بازار اومده خیلی به روزرسانی شده مثه تجدید شاخصها و تقویت اصولها، پنگوئن الان بخشی از الگوریتم اصلی محسوب میشه و بلادرنگ کار می کنه.

” لیست سایتهایی که پنگوئن روشون تاثیر گذاشته دوره ای به روز میشه. وقتی یه وب مستر سایت خودش رو بهبود میده، خیلی از الگوریتم های گوگل اون رو خیلی زود بررسی می کنن، اما الگوریتم های دیگه مثه پنگوئن به تجدید نظر نیاز داره. اما حالا اطلاعات پنگوئن بلادرنگ تجدید می شه، واسه همین تغییرات خیلی سریع قابل مشاهده ست، معمولا توی کوتاه مدت بعد از بارگیری و بارگذاری دوباره ی صفحه این تغییرات اتفاق می افته.”

قبلا اگه وب سایت شما جریمه می شد سایت متحملش بود. اما الان با آخرین به روز رسانی، به نظر می رسه که دیگه این اتفاق نمیفته.

پیشروی پنگوئن گوگل همینجور ادامه داره. اما از این چی میشه نتیجه گرفت؟ این الگوریتم در مورد پیشروی گوگل چی می گه و ما به عنوان پیشرو توو بخش سئو و رتبه بندی چه تفکری باید داشته باشیم؟

خب میشه گفت که گوگل خیلی هوشمنده؛ اونها توو سالهای اخیر سرمایه گذاری زیادی توو یادگیری ماشین و هوش مصنوعی داشتن و قراره این کار رو به این دلیل که توو بهبود محصولات و ما و کاربران موثره ادامه بدن.

به عنوان یه آژانس بازاریابی دیجیتال، آخرین ورژن از به روز رسانی های گوگل نشون می ده که اصلا کلیدهای میانبری واسه سئو وجود نداره. گوگل همیشه به کاربراش توجه می کنه و هر کسب و کاری هم که از اینترنت استفاده می کنه(مثه دارکوب) باید همین کار رو انجام بده(که ما انجام میدیم). اهمیت به کاربر و خدمت به اونها به بهترین نحو و با بهترین محتوای فنی، ساختن درست بک لینکها با افراد مناسب و استفاده از شبکه های اجتماعی هم پیشنهاد میشه که ما می تونیم این کارا رو واستون انجام بدیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته