جلسه آموزش نحوه کار با کنترل پنل سایت طراحی شده چه صورت است

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

در دنیای امروز تکنولوژی ، روزانه در حال تغییر و پیشرفت است بطوری که زندگی مردم رفته رفته به آن بیشتر از قبل وابسته می شود . از این رو مردم نیز برای آنکه در این میدان عقب نمانند باید پیشرفت کنند . این پیشرفت لازمه آموزش می باشد .

همانطور که می دانید یکی از حوزه های تکنولوژی ، فضای اینترنت می باشد . در این فضا روزانه تغییر و تحولات بسیاری انجام می گیرد . در سال های اخیر تعداد سایت های موجود در این فضا چند برابر شده است . بسیاری از افراد در ابتدای تاسیس کسب و کار خود به فکر داشتن سایت نیز هستند همچنین کسب و کارهای قدیمی تمایل به داشتن سایت دارند . بدین ترتیب همانگونه که مشاهده می کنید در اینترنت هر نوع سایتی با حوزه های کاری مختلف وجود دارد . فروشگاه های آنلاین و مجازی ، سفارش غذای آنلاین ، درخواست خودرو کرایه و … از قبیل مشاغلی می باشند که در این فضا به وجود آمده اند . به یقین می توان گفت بسیاری از افراد دانش کافی مدیریت یک سایت را ندارند به همین دلیل است که برخی از افراد هنوز داشتن یک سایت برای کسب و کار خود را امری ضروری نمی دانند . همانطور که گفتیم دلیل اصلی آنها نداشتن دانش کافی در ارتباط با یک سایت و ترس از مدیریت آن می باشد . اما همانطور که مشاهد می کنید این روزها داشتن سایت به پیشرفت هر کسب و کاری کمک شایانی می کند .  برای این منظور شرکت های طراحی سایت متعددی در سطح کشور تاسیس شده اند که بسیاری از نگرانی ها را رفع می کنند . برای داشتن سایت فقط کافیست کمی دانش در زمینه کار با کامپیوتر داشته باشید .

برای ورود به دپارتمان وب سایت دپارتمان طراحی سایت دارکوب کلیک نمایید

جلسه آموزش نحوه کار با کنترل پنل سایت طراحی شده چه صورت است

شما می توانید با مراجعه به شرکت های طراحی سایت برای کسب و کار خود سفارش طراحی یک وب سایت بدهید . همچنین شما می توانید به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه کرده و از خدمات مطلوب کارشناسان و طراحان ما استفاده کنید . یکی از دلایلی که باعث تمایز شرکت دارکوب با بقیه شرکت ها شده است ، پشتیبانی و آموزش می باشد .

امروزه در اینترنت ویدئو های آموزشی مختلفی وجود دارد . بدین ترتیب هر کسی می تواند برای آموزش های مختلف ، ویدئو مربوطه را دانلود کند . اما برخی از مباحث وجود دارد که با دیدن فیلم های آموزشی قابل فهم نیست ونیازمند جلسات آموزشی حضوری می باشد .

وقتی سایتی طراحی می شود نیازمند درج مطلب و به روزرسانی های مکرر می باشد . حال تصور کنید فردی با کمترین دانش در این زمینه سفارش طراحی سایت بدهد . وقتی نتواند آن سایت را مدیریت کند بدون شک داشتن یا نداشتن سایت تاثیری بر کسب و کار وی نخواهد داشت . خوشبختانه شرکت دارکوب این امر را برای مشتریان خود سهل نموده است . مشتری وقتی به ما مراجعه می کند بعد از سفارش سایت در زمینه های طراحی سایت مشاوره های مختلف به او داده می شود . بعد از اتمام مراحل کار و راه اندازی سایت به او آموزش های لازم را جهت مدیریت سایت می دهیم .

کنترل پنل وب سایت

هر سیستمی برای هدایت و کارایی نیازمند مدیریت و کنترل می باشد . برای این کار باید برنامه ای داشته باشد تا شخص تمامی فعالیت های سیستم را در آنجا زیر نظر بگیرد و مدیریت نماید . حتی در کارخانه های بزرگ نیز اغلب مدیران برای هدایت و مدیریت مجموعه از نرم افزارهای خاص استفاده می نمایند .

وقتی یک سایت آماده نمایش می شود که محتوا داشته باشد محتوای سایت نیز عبارتند از هر آنچه که کاربر روی صفحات سایت شما مشاهده می کند . از جمله تصاویر و ویدئو ها و مطالب و مقالات . به روزرسانی و درج محتوا و تغییرات ؛ را مدیریت یک سایت می گویند . مدیریت سایت مبحث بسیار مهمی می باشد در صورتی که فردی نتواند سایتش را مدیریت کند بدون حتم بازدید کننده ای نخواهد داشت . برای مدیریت سایت نیز پنل های مختلفی وجود دارد بسته به نوع CMS سایت شما پنل های کاربری آن متفاوت می باشد . اگر سایت شما از نوع وردپرس باشد پنل کاربری شما نیز وردپرسی می باشد . حتی پنل کاربری را برنامه نویس می تواند برای شما طراحی نماید که انتخاب هر کدام از این ها قیمت های مختلفی دارد . طراح شما بسته به نوع سایت CMS آن را انتخاب می کند .

با استفاده از پنل کاربری مدیر سایت می تواند :

  • مطالب اضافه ، حذف ، ویرایش کند .
  • تصاویر و ویدئو های جدید بارگذاری کند
  • منوی سایت را تغییر دهد

به طور کلی هر کاری که نیاز به کدنویسی نداشته باشد را می تواند انجام دهد . کنترل پنل باعث شده است تا مدیریت سایت توسط هر فردی به آسانی انجام گیرد .

آموزش نحوه کار با کنترل پنل سایت

وقتی شما سایتی سفارش می دهید و آن را تحویل می گیرد باید کار با کنترل پنل را آموزش ببینید تا بتوانید سایت خود را مدیریت نماید . ما در شرکت طراحی سایت دارکوب بعد از تحویل سایت به مشتری طی جلسات کافی آموزش کار با کنترل پنل را برگزار می کنیم تا مشتری بتواند بعد از تحویل گرفتن سایت آن را مدیریت نماید . به طور حتم نیمی از مشتریان دانش کافی در این زمینه ندارند ، آنها حتی با دیدن فیلم های آموزشی موجود در اینترنت نیز قادر نخواهند بود سایت را مدیریت کنند . به همین دلیل است که کارشناسان ما در شرکت دارکوب این جلسات را برگزار می کنند تا مشتری را در این راه کمک نمایند .

در این جلسات به تمامی سوالات مشتری پاسخ داده می شود ، نحوه درج محتوا و تغییرات لازم را به وی آموزش می دهند . حتی مشتری بعد از اتمام این جلسات می تواند با پشتیبان های مربوطه تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح نماید .

بدین ترتیب مشتری می تواند به راحتی سایت خود را مدیریت نماید .

 

جلسه آموزش نحوه کار با کنترل پنل سایت طراحی شده چه صورت است

 

 

 

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته