بهترین راه کسب درآمد از گوگل

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

با توجه به اینکه در دنیای امروز کسب و کارهای مختلفی به وجود آمده اند همه روزه افراد با نوآوری و خلاقیت به دنبال کسب در آمد هستند . از این رو روش های مختلفی را ابداع می کنند تا بتوانند برای خود درآمد کلانی داشته باشند .در سال های اخیر بخصوص از سال گذشته ،  اغلب مشاغل و کسب و کارهای نو در فضای مجازی و اینترنت بوجود آمده اند . افراد مختلف می توانند با داشتن اندکی دانش در حوزه بازاریابی برای خود درآمدی داشته باشند . مشاغل جدید فقط با هوش و ذکاوت و نوآوری پدید می اید . افراد خلاق می توانند از چیزهایی درآمد کسب کنند که از نظر دیگران غیر ممکن می باشد . در این مقاله ما سعی داریم تا یکی از بهترین راه های کسب درآمد از گوگل را برای شما شرح دهیم تا شاید شما نیز بتوانید با خلاقیت و هوش خود در کنار گفته های ما منبع درآمدی داشته باشید .

گوگل محبوب ترین موتور جست و جو

همانطور که بارها گفته شده موتور جست و جو گوگل طی سالیان گذشته تا به امروز محبوب ترین و پر بازدیدترین موتور جست و جو بوده است . به طوری که کاربران برای جست و جو اهداف خود فقط به موتور جست و جو گوگل مراجعه می کنند . مهمترین دلیل محبوبیت گوگل احترام به حقوق کاربرانش است . گوگل تا به امروز سعی کرده است تا سایت های با کیفیت و مناسب را به نمایش کاربران خود در بیاورد از همین رو امتیازهای ویژه ای را برای مدیران سایت ها در نظر گرفته است تا آنها برای رسیدن به این هدف وب سایت خود را با کیفیت کنند . در حقیقت با کیفیت شدن یک سایت برای مدیران آن سود دارد . امتیازی که گوگل برای سایت های باکیفیت در نظر گرفته است قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جست و جو است . همانطور که می دانید اکثر افراد فقط از سایت های صفحه اول نتایج جست و جو بازدید می کنند به همین دلیل سایت هایی که در صفحات دیگر قرار میگیرند از ترافیک بسیاری کمی برخوردار خواهند شد . اگر شما به دنبال آن هستید که وب سایتتان مورد ترافیک بالایی داشته باشد و نوعی کسب و کار برای شما محسوب شود باید تلاش کنید تا وب سایتتان در صفحه اول قرار بگیرد .

بهترین راه کسب درآمد از گوگل

تبلیغات

موفقیت مشاغل مختلف در ابتدا از تبلیغات آنها ناشی می شود. وقتی کسب و کاری راه اندازی می کنید باید آن را به مردم معرفی کنید تا آنها از وجود کسب و کار شما مطلع گردند و مشتری شوند . همین معرفی کردن یک شغل به معنای تبلیغات می باشد . با توجه به گسترش رشته های بازاریابی روش های مختلف تبلیغاتی پدید آمده است . مانند ارسال پیامک ، ایجاد حساب های کاربری مشاغل در صفحات اجتماعی ، آگهی در روزنامه ، تبلیغات به روش های قدیمی همچون تبلیغ در تلویزیون ، نصب بیلبورد در سطح شهر و … . با توجه به اینکه بسیاری از روش های تبلیغاتی از دید مردم تکراری شده است و دیگر توجهی به آنها نمی شود ، باید به دنبال نوآوری و خلاقیت در تبلیغات بود .

همانطور که به دفعات ذکر کرده ایم بسیاری از مشاغل به سمت فضای مجازی و اینترنت سوق پیدا کرده اند . در سال گذشته بیش از هزار کانال و صفحه در اینستاگرام و تلگرام در راستای فروش کالا و معرفی خدمات به وجود آمده است که تعداد آنها رو به افزایش می باشد . اما به توجه به بحث های اخیر و امکان فیلتر شدن این شبکه های اجتماعی در ایران ، خطر های مختلف این مشاغل را تهدید می کند . از این رو می توان گفت تبلیغات و ایجاد کسب و کار در این شبکه ها بدون خطر نمی باشد . به همین دلیل بهتر است به دنبال راهی مطمئن گشت تا هیچ خطری صاحبان کار را تهدید نکند و بتوانند بدون دغدغه بهترین خدمات را ارائه دهند .

بهترین راه کسب درآمد از گوگل

بر اساس تجارب به دست آمده و نتایج اخیر می توان گفت که سرمایه گذاری در اینترنت و داشتن یک سایت مناسب و با کیفیت به کسب درآمد بیشتر بسیار کمک می کند . همچنین یک سایت جدا از مسئله هک شدن که قابل حل و جلوگیری می باشد ، مطمئن ترین راه برای تبلیغات و راه اندازی کسب و کار جدید است .

کسب درآمد از طریق وب سایت ها

همانطور که گفته شد داشتن یک سایت می تواند برای مشاغل مختلف بسیار سود آور باشد . لازم به ذکر است که فقط داشتن سایت منبع  کسب در آمد نیست بلکه باید آن را ارتقا داد تا برای نمایش به کاربر مناسب باشد . بهترین و مطمن ترین راهی که می توان با کمک آن در فضای اینترنت به وسیله وب سایت کسب درآمد و تبلیغات نمود ، بهینه سای سایت یا سئو SEO  سایت می باشد . موتور جست و جوی گوگل قوانین و راههایی را پیش روی وب مستران قرار داده است تا به کمک آن بتوانند سایت های خود را برای رسیدن به صفحه اول بهینه نمایند ، گوگل نام این قوانین و ضوابط را SEO : Search Engine Optimization نهاده است .

شاید برخی از افراد به اهمیت بهینه سازی سایت واقف نباشند . برای روشن شدن این اهمیت ، توصیه می کنیم که تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید .

بهترین راه کسب درآمد از گوگل

در بالا گفتیم برای آنکه یک شغل و کسب و کار به مردم معرفی شود باید تبلیغات صورت گیرد . تبلیغات انواع مختلفی دارد که چند نوع از آنها را ذکر کردیم . یکی از جدید ترین راه های تبلیغ که به تازگی طرافداران بسیاری را به سمت خود کشانده است . طراحی و ایجاد سایت در اینترنت می باشد . به دلیل آنکه فناوری و تکنولوژی در حال پیشرفت است ، دستگاه ها و ابزار های هوشمند پیشرفته وارد بازار شده اند . این ابزارها تقریبا برای تمامی ملزومات زندگی بشر به وجود آمده اند . اغلب آنها نیز بوسیله اینترنت کارایی فراوانی خواهند داشت . همین دلیل باعث شده است که کاربران اینترنت افزایش یابند . همچنین می دانیم که اکثر افراد برای جست و جو هر چیزی به اینترنت مراجعه می کنند و برای رسیدن به هدفشان در موتورهای جست و جو بخصوص موتور جست و جو گوگل به ، جست و جو می کنند .

پس در این فضا بهتر است ما نیز برای کسب و کار خود جایگاهی داشته باشیم حتی می توان کسب و کار جدید راه اندازی نمود . کما آنکه می بینیم تعداد سایت ها در اینترنت بسیار زیاد شده اند . اما اهمیت سئو و بهینه سازی سایت ها در چیست ؟

اهمیت سئو  برای رسیدن به موفقیت

با توجه به اینکه تعداد سایت ها و کسب و کارهای مختلف در اینترنت بسیار زیاد شده است خود به خود باعث وجود رقابت بین مشاغل مختلف در این فضا شده ، از این رو برای دیده شدن باید متفاوت عمل نمود . می توان گفت تنها روش تفاوت در بین سایت ها قرارگرفتن در صفحه اول جست و جو می باشد . و این کار نمی انجامد مگر آنکه یک سایت بهینه گردد. از این رو زمانی که کاربری کلمه ای را جست و جو می نماید ، اگر آن کلمه مرتبط با صفحات شما باشد ، سایت شما در صفحه اول به او نمایش داده خواهد شد و بدون شک کاربر از آن بازدید می نماید .

همانطور که دریافتید ، اگر سایت شما در صفحه اول گوگل باشد بدون شک کاربران بسیاری از آن بازدید خواهند کرد و نیمی از این بازدید کنندگان حتما مشتری شما خواهند شد . شما اگر کسب و کاری در اینترنت راه اندازی نمایید بدون شک با کمک سئو می توانید منبع در آمدی داشته باشید . همچنین اگر برای شغل خود می خواهید سایت طراحی نمایید با کمک سئو ، تبلیغات برای شما صورت می گیرد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله رتبه اول گوگل را مطالعه نمایید.

بهترین راه کسب درآمد از گوگل

برای آنکه از سایت خود بتوانید بهترین بهره را ببرید به مراحل زیر دقت کنید . در ابتدا لازم است که به یک شرکت طراحی سایت مراجعه نماید شرکت طراحی سایت دارکوب مفتخر است در سال های اخیر توانسته بهیترین خدمات را در بین رقبا به مشتریان خود ارائه دهد . از این رو شما می توانید برای مشاوره به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید .

  •  سرور انتخابی شما برای سایت باید پر سرعت و مطمن باشد تا بعدها دچار مشکل و افت سرعت نشوید . همچین لازم است از ابتدا سئو برای سایت شما انجام گیرد . در سئو موارد زیر انجام میگیرد .
  • بررسی سرعت بارگذاری سایت و انجام کارهای مختلف برای افزایش سرعت مانند کاهش حجم تصاویر و ویدئو ها ، استفاده از شبکه توزیع محتوا CDN ، بهینه سازی کدهای برنامه نویسی و …
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی برای آشنایی کاربران با سایت
  • بک لینک گذاری در سایت های معتبر و با کیفیت و همچنین مرتبط با حوزه کاری شما
  • درج و تولید محتوای مناسب و باکیفیت و کامل در سایت برای افزایش بازدید کننده
  • به روز رسانی محتوای سایت در بازه های زمانی مختلف
  • بررسی سایت رقبا برای متفاوت عمل کردن
  • پیشنهاد می شود در شروع کار برای آنکه سایت شما باید مدتی در صفحه اول قرار بگیرد از سیستم تبلیغاتی گوگل یا همان Google Adwords  استفاده نمایید توضیحات بیشتر در این باره را می توانید در مقالات زیر مطالعه کنید.

گوگل ادوردز چیست؟

راه اندازی حساب کاربری در گوگل ادوردز

انتظار می رود با انجام درست کارهای بالا بعد از مدت نسبتا طولانی سایت شما به صفحه اول گوگل برسد . توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید صبور باشید و از انجام کارهای اشتباه نظیر سئو سیاه بپرهیزید ، با انجام کارهای دیگر شاید برای مدتی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید اما بعد از مدتی امکان پنالتی شدن سایت شما بسیار زیاد است . در این راه باید هزینه های نسبتا زیادی را صرف نمایید این پرداخت هزینه نوعی سرمایه گذاری می باشد که بطور حتم چند برابر بازگشت پذیر است . توجه داشته باشید که انجام کارهای بالا به تنهایی کافی نیست . خدمات و محصولات شما نیز باید درخور مشتری باشد این مهم خود تبلیغات محسوب می شود . زیرا در صورتی که خدمات و محصولات شما بهترین باشند حتما مشتری های شما آنها را به اطرافیان خود پیشنهاد می دهند و این چنین مشتریان شما افزایش خواهند یافت .

بهترین راه کسب درآمد از گوگل

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده می توان به طور قطعی گفت که ، کسب در آمد از گوگل امکان پذیر است به شرط آنکه به قوانین و ضوابط گوگل پایبند بود . صرف هزینه برای سئو سایت می تواند سرمایه گذاری باشد . با استفاده از سئو سایت هم می توان تبلیغات کسب و کار را کرد و هم می توان یک کسب و کار مجازی راه اندازی نمود . بدین صورت که سئو را روی سایت انجام دهید تا سایت به صفحه اول گوگل برسد و کاربران بیشتری از آن بازدید نمایند . شما می توانید  با مراجعه به شرکت طراحی سایت دارکوب از خدمات سئو سایت کارشناسان ما بهرمند شوید .

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته