معیارهای تبلیغات فیسبوک روشن تر شدند

نوشته شده توسط طراح سایت مهندس زنگی

فیسبوک برچسب های جدیدی معرفی کرده که نشون میده محاسباتشونو چطوری انجام میدن و به این ترتیب معیارهای تبلیغاتش رو روشن تر کرده.

معیارهای تقریبی یا در حال پیشرفت

حالا فیسبوک به بعضی معیارها در قسمت مدیریت تبلیغات برچسب “تقریبی” یا “در حال پیشرفت” زده. این برچسب ها رو میتونید در بخش “tool tips ” در Ads Manager پیدا کنید.
برچسب ها با استفاده از ستون سفارشی سازی هم برای تبلیغات در حال اجرا در فیسبوک و اینستاگرام نمایش داده میشن.
معیارهای تقریبی یعنی اینکه بیان عددی نتیجه نهایی مشکله و با توجه به نمونه هایی که ما بررسی کردیم، داده های real time معمولا برچسب تقریبی میخورند.
معیارهای در حال پیشرفت یعنی معیارهایی که جدیدند یا هنوز در حال بررسی اند. بنابراین این معیارها ممکنه با گذشت زمان تغییر کنند.
حالا این وسط ممکنه بعضی معیارها هم برچسب تقریبی بخورند و هم در حال پیشرفت.

حذف معیارهای زائد

تا خرداد سال 97 حدود 20 معیار که اضافی، قدیمی یا به درد نخورند و یا زیاد استفاده نمیشن حذف خواهند شد.
مثلا فیسبوک معیار social reach رو حذف میکنه چون فرثی با معیار reach نداره.
البته فیسبوک یه لیست کامل از معیارهایی که حذف میکنه ارائه نکرده اما فکر میکنم ماه خرداد بیشتر در موردش توضیح بده.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته