طراحی وب سایت با امکانات نی نی سایت

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

در سال های اخیر فضای اینترنت دچار تغییرات بزرگی شده است که نتیجه این تغییرات رشد و توسعه بستر اینترنت می باشد . خوشبختانه در ایران نیز شاهد توسعه اینترنت هستیم چرا که تعداد کاربران ایرانی فعال در فضا های مجازی بسیار بیشتر از قبل شده است . اگر کاربران بتوانند به درستی از اینترنت استفاده نمایند در بسیاری از کار های خود می توانند به نتیجه دلخواه برسند .

این روز ها بسیاری از افراد وقتی در زندگی روزمره خود با سوالی مواجه می شوند سریعا در اینترنت آنها را جستجو می کنند . موتور های جستجو نظیر گوگل و یاهو روزانه میزبان میلیون ها نفر هستند . برای شما هم حتما پیش آمده است وقتی با موضوعی ناشناخته رو به رو می شوید سریع به گوگل مراجعه می کنید . موتور های جستجو نیز وظیفه دارند تمامی وب سایت های مرتبط با کلمه یا عبارت مورد جستجوی شما را نمایش دهند . با توجه به اینکه تعداد کاربران اینترنت افزایش یافته است ، وب سایت های متنوعی طراحی شده اند . بسیاری از افراد اهمیت این افزایش را به خوبی درک کرده اند و با پیش بینی آینده یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اند . بسیاری از وب سایت ها که این روز ها بازدید کننده های زیادی دارند از قدیمی ترین سایت ها می باشند . البته وب سایت های جدید نیز که بر اساس اخرین الگو های طراحی وب سایت ساخته شده اند ، ترافیک بالایی دارند .

دلیل اهمیت افزایش کاربران اینترنت این است که می توان بسیاری از آنها را به مشتریان دائمی تبدیل نمود . همانطور که در بالا گفته شد اغلب مردم وقتی با مشکلی روبه رو می شوند سریعا به موتور های جستجو مراجعه می کنند با این حساب اگر مطالب یک وب سایت بتواند آنها را به خوبی راهنمایی نماید ، بازدید کننده همیشگی آن سایت می شوند .

بسیاری از مدیران وب سایت ها توانسته اند با استفاده از شیوه های بازاریابی اینترنتی مخاطبان خود را به مشتری تبدیل نمایند . پس فقط داشتن یک وب سایت مورد اهمیت نیست بلکه باید توانست با ترفند های مختلف هم بازدید کننده جذب کرد و هم با برنامه ریزی درصدی از بازدید کننده ها را به مشتری تبدیل نمود . کاری که اغلب وب سایت های فروشگاهی معروف به درستی در حال انجام آن می باشند . اما فقط فروشگاه های آنلاین بین کاربران محبوبیت ندارند . برخی از سایت های معرفی و ارائه خدمات آنلاین نیز کاربران زیادی را جذب خود کرده اند . یکی از این وب سایت ها که سال هاست با درج اطلاعات مفید و کاربردی به کاربران خدمات نوینی ارائه می دهد ، وب سایت نی نی سایت می باشد . در ادامه قصد داریم تا طراحی این نوع وب سایت ها را شرح دهیم .

طراحی وب سایت نی نی سایت

همانطور که گفته شد ، نی نی سایت یکی از سایت های قدیمی ایرانی به حساب می آید و ترافیک بالایی از بازدید کننده دارد . همانگونه که از نام این سایت بر می آید ، نی نی سایت اطلاعات درباره بارداری ، مادران ، نوزادان و کودکان دارد . اطلاعات این وب سایت توانسته است به خوبی بسیاری از کاربران را یاری کند . این سایت در سال های اخیر توسعه و رشد قابل توجهی داشته به طوری که تعداد مخاطبان آن به صورت چشم گیری افزایش یافته است .

دلیل ترافیک بالای نی نی سایت فقط طراحی آن نیست عوامل مختلفی در کنار هم باعث می شوند تا یک وب سایت بازدید کننده زیادی داشته باشد . نی نی سایت با ارائه اطلاعات مفید و کاربردی به کاربران ، تعداد بازدید کننده های خود را هر روز افزایش می دهد .

همانطور که گفته شد دلایل بسیاری باعث می شود تا مخاطب جذب یک سایت شود . اما در وهله اول باید وب سایت به درستی و به صورت حرفه ای طراحی شود .

نی نی سایت در ابتدا یک وب سایت ساده بود اما با توجه به افزایش رقبا در سال های اخیر تبدیل به یک پرتال اطلاع رسانی شده است .

قالب نی نی سایت با استفاده از جدول طراحی شده است . طراحی با استفاده از جدول این روز ها به دلیل مشکلات عمده انجام می گیرد . مشکلاتی از قبیل افزایش کد های Html ، افزایش حجم کد ها ، ایجاد اشکال در چگالی وب سایت و …

این نوع طراحی قالب برای یک وب سایت امکان دارد مشکلات زیادی را به وجود بیاورد . به همین دلیل با توجه به منسوخ شدن این روش ، طراحی با جدول کمتر توصیه می شود .

نی نی سایت با زبان ASP.net طراحی شده است جالب است بدانید در نی نی سایت از تکنیک های URL rewriting, Ajax, jquery استفاده نشده است . به همین دلیل نقشه وب سایت با مشکلاتی رو به رو شده است ، بعلاوه آنکه کاربران نمی توانند به راحتی با سایت کار کنند .

همانطور که در نی نی سایت ملاحظه می کنید بنر های تبلیغاتی بسیار یاد هستند و باعث شده وب سایت برای کاربران خسته کننده باشد . استفاده از فضای زیاد برای قرار دادن تبلیغات بسیار آزار دهنده می باشد .

طراحی این سایت با مشکلات عمده ای رو به رو است مانند خطاهای Html  ، رنگ قالب سایت ، کیفیت لینک های داخلی ، استفاده از کد های اسکریپت در داخل صفحه اصلی ، استفاده از تصاویر با آدرس در سایت  و … ولی با این حال کاربران زیادی را جذب خود کرده است . در اینجا شاید این سوال برای شما پیش بیاید ؛ یک وب سایت با ایرادات و مشکلات طراحی چگونه می تواند این ترافیک بازدید کننده را داشته باشد ؟

بر اساس بررسی های انجام شده ، رنکینگ نی نی سایت 4 و رتبه الکسای آن 2075 می باشد که این اعداد بسیار خوب هستند . همچنین سئو وب سایت از رتبه خوبی برخوردار است . این نتایج نشان می دهد که امکانات و مطالب موجود در نی نی سایت بر موفقیت این وب سایت تاثیر فوق العاده ای داشته اند . امکانات موجود در نی نی سایت به شرح زیر می باشد :

  • عنوان مطالب مهم دوران بارداری
  • درج مقالات مختلف در ارتباط با نوزاد و کودک
  • درج اطلاعات دارویی
  • امکان جستجو پیشرفته دارو
  • امکان جستجو پزشک
  • مقالات مختلف در ارتباط با سلامت و تندرستی
  • امکان درج نظر
  • نظر دهی
  • تبادل نظر کاربران با یکدیگر
  • بخش ویدئو های آموزشی و پزشکی
  • امکان درج تاپیک توسط کاربران
  • امکان ایجاد حساب کاربری
  • دسترسی سریع کاربران به اطلاعات
  • دسته بندی اطلاعات

از مهمترین ویژگی های این وب سایت مقالات آموزشی و مفید است که برای مخاطبان بسیار کاربردی است . بسیاری از مادران با استفاده از نی نی سایت توانسته اند به پاسخ سوالات خود برسند .
همانطور که در بالا گفته شد این سایت با مشکلات متعددی رو به رو است اما به دلیل قدیمی بودن و مطالب مفیدی که در آن بارگذاری می شود ترافیک بالایی از بازدید کننده دارد . با این نوع طراحی یک وب سایت حرفه ای می تواند به راحتی جایگاه نی نی سایت را اشغال کند . به همین دلیل نی نی سایت باید هر چه زودتر به رفع مشکلات طراحی بپردازد و از تبلیغات آزار دهنده بکاهد تا بتواند جایگاه خود را برای همیشه تثبیت کند .

با این که محتوای نی نی سایت قوی است و باعث شده جایگاه خوبی در موتور های جستجو به دست بیاورد ، اما بسیاری از تکنیک های بهینه سازی در آن رعایت نشده است و این می تواند عاملی برای سقوط رتبه این سایت باشد .
از مهمترین ایرادات نی نی سایت قرار دادن تبلیغات بسیار در سایت می باشد . بار ها گفته شده ، تبلیغات باید به صورت محدود در وب سایت وجود داشته باشند زیرا تعداد زیاد تبلیغات باعث سر در گمی کاربر می شود که نتیجه خوبی برای سایت نخواهد داشت .
با اینکه این ایرادات بسیار جدی هستند اما تولید مقالات مفید و کاربردی و قرار دادن امکانات ضروری در وب سایت باعث شده این وب سایت بسیار معروف شود . همچنین آدرس سایت در افزایش بازدید کنندگان بی تاثیر نیست . مدیران این وب سایت فقط روی کلمات کلیدی و تولید محتوای کاربردی با استفاده از کاربران تمرکز کرده اند .
شما نیز می توانید به راحتی وب سایتی مانند نی نی سایت داشته باشید . می توان گفت طراحی نی نی سایت بسیار ساده می باشد . اغلب وب سایت های اطلاع رسانی و تبادل نظر در اینترنت ترافیک بالایی را دارند . لزومی ندارد که طراحی یک سایت حرفه ای باشد . اگر وب سایتی به صورت اساسی و بدون ایرادی در برنامه نویسی طراحی شود با تولید مقالات مفید و کاربردی می تواند به سرعت به موفقیت برسد .

برای راه اندازی این قبیل وب سایت ها می توانید به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید تا از خدمات نوین ما بر خوردار شوید . طراحی وب ساید در شرکت دارکوب ویژگی های زیر را دارا می باشد :

  • طراحی سایت بر اساس سئو
  • طراحی قالب سایت از پایه
  • طراحی قالب سفارشی
  • ارائه خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت
  • طراحی سایت بر اساس آخرین الگو های طراحی
  • پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در تمام طول هفته
  • ارائه خدمات هاست و سرور
  • بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته