طراحی وب سایت اجاره ویلا

نوشته شده توسط رومینا نظری سئو
شرکت طراحی سایت دارکوب

این روز ها که برای هر کسب و کاری وب سایت طراحی می شود، سایت های فروشگاهی، معرفی شرکت ها، آموزشی و سایت های مزایده و مناقصه و … که تمامی این ها با هدف و برنامه ریزی ایجاد شده اند. نو آوری و خلاقیت موجود در وبسایت ها باعث معروف شدن و کسب درآمد بیشتر می شود. ایجاد سایت با نو آوری و خلاقیت می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد. در حال حاضر که زندگی انسان ها رو به ماشینی شدن در حرکت است، بسیاری از مردم ترجیح می دهند نیاز های خود را به صورت آنلاین و دیجیتالی بر طرف کنند. وب سایت های فروشگاهی، رستوران ها و سفارش غذای آنلاین، درخواست خودرو آنلاین و … کمک شایانی به مردم کرده است. افزایش جمعیت و حجم بالای ترافیک باعث شده است مردم به محیط دیجیتالی و آنلاین، اشتیاق بیشتری داشته باشند.

شما برای طراحی فروشگاه اینترنتی به هر شکلی که باشد می توانید با تیم طراحی دارکوب ارتباط بگیرید و در این مقاله سعی داریم تا به بررسی وب سایت های رزرو و اجاره ویلا و هتل بپردازیم.

طراحی سایت اجاره ویلا

مردم این روز ها به دلیل هزینه بالای سفر های خارجی، ترجیح می دهند در داخل کشور به گردشگری بپردازند و از دیدن مناطق زیبای ایران لذت ببرند. بسیاری از مناطق گردشگری داخلی نا شناخته هستند و مردم برای رفتن به این مناطق ترجیح می دهند از تور های مسافرتی استفاده کنند اما همانطور که می دانید تور های مسافرتی نیز قیمت بالایی دارند. همچنین استفاده از تور های مسافرتی مشکلات خود را به همراه دارند. واضح است مردم برای اقامت در مناطق گردشگری نیازمند هتل، مسافر خانه، ویلا و … هستند که با توجه به این که مناطق جدید برای مردم نا شناخته هستند، در یافتن اقامتگاه دچار مشکل خواهند شد. در ایام پیک مانند تابستان و عید نوروز و تعطیلات دیگر، یافتن ویلا و هتل بسیار دشوار خواهد بود.

در سال های اخیر سایت های اجاره ویلا، طراحی شده اند و این سایت ها هم مربوط به هتل های داخل ایران و هم مربوط به خارج از ایران می باشند البته بسیاری از شبکه های مسافرتی از این قابلیت بر خوردار هستند. هتل های زنجیره ای و معروف خود دارای وب سایت رزرو آنلاین می باشند. اجاره هتل نیز برای اغلب مردم کمی گران می باشد به خصوص آن که برای مسافرت های جمعی به صرفه نیست زیرا اغلب هتل ها، اتاق های حداکثر سه تخته دارند. به همین دلیل اغلب مسافران ترجیح می دهند از ویلا ها و خانه های محلی و کلبه ها و … استفاده کنند. پیدا کردن خانه های محلی در شهر های دیگر برای مسافران دشوار می باشد و همانطور که گفته شد در ایام پر بازدید و شلوغ پیدا کردن ویلای مناسب، سخت است به همین دلیل بهتر است قبل از آغاز سفر، ویلا و خانه مورد نظر در شهر مربوطه رزرو شود. در همین راستا می توان از وب سایت های رزرو آنلاین استفاده کرد. اغلب وب سایت ها، قابلیت های مشابه دارند. اجاره آنلاین ویلا و خانه های محلی نیز مانند رزرو هتل می باشد. البته می توان در وب سایت های اجاره، فروش ویلا هم انجام داد.

ویژگی طراحی وب سایت اجاره ویلا

1. پنل کاربری 

هر مالک باید در وبسایت، حساب کاربری ایجاد کند. مالک در پنل کاربری خود باید بتواند عکس های ویلا و توضیحات و قیمت را درج نماید. مالک باید تمام مشخصات ملک خود را در توضیحات درج کند که این مشخصات می تواند شامل تعداد اتاق ها، تعداد تخت ها، تجهیزات و لوازم موجود در داخل خانه و … باشد. همچنین نیاز است تا مالک، شهر و نوع ویلا را مشخص نماید. ایجاد حساب کاربری می تواند رایگان باشد اما دسترسی به امکانات خاص و ویژه شدن، هزینه در پی دارد.

2. طراحی ساده وبسایت 

طراحی باید ساده باشد تا همه کاربران بتوانند با مراجعه به سایت به راحتی محل مورد نظر شان را اجاره کنند. حتی کسانی که مسن هستند و سواد زیادی ندارند هم بتوانند از آن استفاده کنند و برای تمام سنین قابل فهم باشد و کاربران بتوانند خدمات وب سایت اجاره ویلا استفاده نمایند.

سایت اجاره ویلا و هتل

3. دسته بندی شهر 

در قدم اول نیاز است تا کاربر بتواند شهر مقصد خود را انتخاب کند تا مورد های موجود در آن شهر نمایش داده شود. دسته بندی می تواند شامل استان و شهر مثل اجاره ویلا مازندران یا اجاره ویلا تهران باشد.

4. دسته بندی ویلا و خانه

ویلا و خانه های محلی بنا به نوع و اقلام موجود قیمت های متفاوتی دارند. سوییت، خانه محلی، کلبه های جنگلی، آپارتمان، دوبلکس، یک طبقه، ویلا همراه با استخر، رو به دریا، خانه های ییلاقی و کوهستانی و … می تواند جز دسته بندی ها باشد.

5. تعیین رنج قیمت و متراژ

بهتر است کاربر بتواند قیمت و متراژ ویلا برای اجاره را تعیین نماید.

فیلتر: موارد بالا می تواند جزو فیلتر نیز باشند تا کاربر بتواند به سرعت ویلا و خانه مورد نظرش را پیدا کند. به عنوان مثال کاربر وقتی وارد سایت می شود، بتواند در قسمت فیلتر؛ نوع ویلا، تعداد اتاق ها و تخت ها، رنج قیمت، مکان جغرافیایی و … مشخص نماید و تمام ویلاهای موجود با آن ویژگی ها نمایش داده شود.

6. انتخاب مدت زمان اقامت

بعد انتخاب ویلای مورد نظر کاربر باید بتواند مدت اقامت خود را مشخص نماید تا بر اساس آن قیمت کل اجاره مشخص شود که یکی از مهم ترین فاکتور های طراحی سایت ویلا است.

7. پرداخت مبلغ اجاره

پرداخت می تواند به صورت آنلاین یا نقدی و حضوری انجام شود. اگر پرداخت آنلاین دارید باید وب سایت درگاه پرداخت نیز داشته باشد. اصول پرداخت در وب سایت های اجاره ملک به این صورت است که اطلاعات کاربر بعد از ثبت رزرو به مالک ویلا ارسال می شود و او با کاربر تماس می گیرد و بر اساس توافق مبلغ اجاره پرداخت می گردد. معمولا مالک برای رزرو، هزینه یک شب اقامت را از مسافر دریافت خواهد کرد.

8. ثبت نام کاربر

کاربر باید در وب سایت ثبت نام کند و اطلاعات هویتی اش را ثبت نماید این کار هم برای کاربر و هم مالک، برای جلوگیری از مشکلات و کلاهبرداری ها الزامی می باشد.

9. درج نظرات

کاربران بعد از استفاده از ویلا باید بتوانند نظرات خود را درج نمایند تا به کاربران دیگر در انتخاب کمک کنند.

10. معرفی مکان های گردشگری

برای کمک به مسافران می توان مکان های گردشگری هر شهر را معرفی کردکه این کار هم به افزایش بازدید سایت و هم به مسافران کمک می کند. طراحی این نوع وب سایت ها می تواند کمک شایانی به توسعه گردشگری کند و مناطق زیبای گردشگری که نا شناخته هستند را به مردم معرفی کنند. همچنین به کسب و کار محلی، اهالی روستاها و شهر های توریستی کمک می کند. برای جلوگیری از مشکلات و کلاهبرداری های احتمالی، مدیر سایت باید تدابیری را از قبل بیاندیشد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

قبل از ثبت ملک و ویلا در وب سایت باید مشخصات مالک و ویلا و تمامی موارد مربوط به آن ها شناسایی و بررسی شود. وب سایت شما باید برای نمایش خانه ها باشد و ویلا ها و خانه های معتبر جهت اجاره را به کاربران نمایش دهد. بسیاری از ویلا ها و خانه های محلی از سازمان گردشگری دارای مجوز می باشند پس بهتر است اغلب این مکان ها را نمایش دهید. در کنار این ها باید مدارک هویتی کاربر نیز بررسی شود و از اجاره ویلا به افراد مجرد بپرهیزید. اعمال این قوانین به رسمی شدن وب سایت کمک می کند. برای طراحی بهتر است از سازمان گردشگری مجوز های لازم را اخذ نمایید که با مجوز رسمی می توان کاربر بیشتری داشت.

سایت اجاره ویلا و هتل

از دسته وبسایت هایی که به صورت آنلاین هستند و به رفع نیاز کاربران می پردازند می توان سایت های زیر را نام برد:

قالب سایت اجاره ویلا

اگر وقت کم یا بودجه محدودی برای ساخت سایت دارید، می توانید از قالب های آماده وردپرسی دارکوب استفاده کنید. این قالب ها در انواع قالب آماده فروشگاه اینترنتی، قالب وب شرکتی و قالب آموزشگاه آنلاین ارائه می شود. تمامی این قالب ها با بالا ترین کیفیت طراحی شده و امنیت بالایی دارند. برای دیدن و سفارش این قالب ها می توانید به سایت دارکوب مراجعه کنید و هماهنگ ترین قالب را خریداری کنید.

سئو وبسایت اجاره ویلا

برای این که مخاطب داشته باشید و بتوانید کاربرانی را برای اجاره پیدا کنید باید حتما سایتتان را سئو کنید تا در موتور های جست و جو رتبه بالایی بگیرد. برای گرفتن خدمات سئو وب سایت می توانید با کارشناسان دارکوب که سالیان زیادی است در این زمینه فعالیت می کنند و وبسایت های زیادی را به رتبه های خوب در موتور های جستجو رسانده اند، تماس بگیرید. تکنیک هایی که برای ارائه سرویس بهینه سازی وب ارائه می شود که شامل نحقیق کلید واژه ها، ایجاد محتوای مناسب، استراتژی لینک بازگشتی و کلیه روش های سئو کلاه سفید می باشد.حتما باید در یک سری کلمات کلیدی مثل اجاره ویلا در شمال یا اجاره ویلا ارزان در رتبه اول باشید.

یک وب‌سایت همچنین باید بهینه‌سازی SEO باشد، که راه دیگری برای گفتن «در گوگل پیدا کردن آسان» است. این به این معنی است که وقتی وب سایت اجاره تعطیلات خود را می سازید، باید برخی از کلمات کلیدی را در کپی، نام، عنوان و غیره قرار دهید تا وب سایت خود را در بهترین موقعیت برای ورود به صفحه اول جستجوی گوگل قرار دهید. برای انجام این کار، باید توضیحات مفصلی از داستان خود بنویسید – مردم عاشق داستان سرایی هستند – زیر اتاق ها، امکانات رفاهی. همچنین ایده خوبی است که در مورد تمام فعالیت هایی که می توانند در نزدیکی محل اقامت شما انجام دهند به آنها توصیه کنید.

تبلیغات اجاره ویلا

علاوه بر طراحی سایت، شما باید صفحه اینستاگرام هم داشته باشید که به تبلیغ برای کسب و کار خود بپردازید. برای اینستاگرام مارکتینگ حتما شرکتی را استخدام کنید که این خدمات را به بهترین شکل انجام دهد و کاربران و مخاطبان زیادی را به سایت شما بکشاند. استفاده از تصاویر جذاب و با کیفیت، هشتگ ها، کپشن ها و بیو مناسب برای پیج، راه شما را در این زمینه هموار خواهد کرد. برای انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینستاگرام با شرکت دارکوب تماس بگیرید تا از بهترین خدمات بهره مند شوید. برند سازی که یکی از جنبه های بازاریابی دیجیتال است از هر چیزی مهم تر است چرا که باعث ماندگاری نام شما در ذهن مخاطب می شود و زمانی که به خدمات مشابه نیاز داشته باشد، ابتدا به سایت شما مراجعه می کند. دیگر خدماتی که دارکوب در این زمینه ارائه می کند شامل تبلیغات گوگل ادز، پیامک تبلیغاتی، مارکتینگ اینستاگرام و غیره می باشد. انجام این تبلیغات از هر چیزی مهم تر است و تاثیر زیادی در رشد شما دارد. در ضمن به یاد داشته باشید که دارکوب از برترین آژانس های بازاریابی دیجیتال در کشور است.

سایت اجاره ویلا و هتل

لوگو سایت

لوگو یکی از عواملی است که اگر با دقت طراحی و ارائه شود، باعث ماندگاری در ذهن مخاطب می شود. اگر نام خوبی برای شرکت انتخاب کرده باشید و تلفیق آن با یک آرم جذاب و متفاوت باعث زیبایی و جذابیت و همینطور ایجاد حس اعتماد در مشتریان می شود. برای داشتن و طراحی لوگو حرفه ای، با طراحان دارکوب مشورت کنید.

چرا برای کسب و کار اجاره تعطیلات خود به یک وب سایت نیاز دارید؟

ساخت یک وب سایت اجاره ویلا تعطیلات به چند دلیل بسیار مهم است. اولاً به شما این امکان را می دهد که بر برند خود و نحوه ارائه ملک اجاره ای خود به مهمانان احتمالی کنترل داشته باشید. با وب‌سایت خود، می‌توانید ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فرد ملک خود را به نمایش بگذارید، اطلاعاتی درباره جاذبه‌ها و فعالیت‌های محلی ارائه دهید، و معاملات و تبلیغات ویژه ارائه دهید. اگر می‌خواهید مسافران عاشق اقامتگاه‌های شما شوند، باید سعی کنید به این فکر کنید که چگونه ممکن است اولین بار شما را ببینند. اولین برداشت ها و روانی که مشتریان شما می توانند با آن حرکت کنند و رزرو کنند، تعیین کننده است.

چگونه یک وب سایت اجاره ای ایجاد کنم؟

برای ایجاد یک وب سایت اجاره ای، می توانید از سازنده وب سایت اجاره ای تعطیلات مانند php، جوملا یا WordPress استفاده کنید. این پلتفرم ها قالب ها و ویژگی های قابل تنظیمی مانند تقویم رزرو و گزینه های پرداخت را ارائه می دهند که ایجاد یک وب سایت حرفه ای را تنها با چند کلیک آسان می کند. این پلتفرم ها جامع هستند، اما نیاز به دانش و زمان زیادی برای نگهداری دارند. آنها مشکلات مختلفی را ارائه می دهند که ممکن است زمان یا تمایلی برای مقابله با آنها نداشته باشید. از طرف دیگر، دارکوب همه چیز را بسیار ساده می کند، زیرا سایت توسط طراحان وب ما ایجاد شده است و ویرایش آن به لطف ساختار ایجاد شده برای بخش هتل بسیار آسان خواهد بود.

شما برای طراحی سایت اجاره ویلا، می توانید با شرکت طراحی وب دارکوب، تماس بگیرید. دارکوب یکی از بهترین آژانس های ایجاد سایت در کشور است. نمونه طراحی سایت اجاره ویلا و اقامتگاه را می توانید در سایت دارکوب مشاهده کنید و  برای اطلاع از قیمت ساخت سایت اجاره ویلا با شماره های شرکت دارکوب تماس بگیرید.

آموزش طراحی سایت اجاره ویلا و هتل

اگر شما میخواهید سایت خود را طراحی کنید می توانید در کلاس های آموزش جامع طراحی سایت آموزشگاه دارکوب شرکت کنید. کلاس های طراحی سایت و سئو دارکوب، همه به صورت پروژه محور است. به همین دلیل شما پس از اتمام دوره می توانید وارد بازار کار شوید و سایت طراحی کنید. خدمات طراحی سایت اجاره ویلا و هتل ارزان را میتوانید در دارکوب انتخاب کنید و با کمترین هزینه یک سایت خوب طراحی کنید.

جمع بندی

برای طراحی هر گونه وب سایت رزرو و اجاره می توانید به دپارتمان طراحی وب سایت دارکوب مراجعه نمایید. شرکت طراحی وب دارکوب با بیش از 20 سال فعالیت در حوزه طراحی و خدمات مربوط به آن توانسته است وب سایت های حرفه ای و زیبا را به مشتریان خود ارائه دهد و اگر قصد ایجاد سایت حرفه ای را داشتید، حتما دارکوب را در اولویت قرار دهید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته