طراحی وب سایت شرکتی

نوشته شده توسط رومینا نظری سئو
شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از مشاغل کسب و کار خود را به وسیله اینترنت توسعه و گسترش داده اند. از همین رو در فضای اینترنت نیز رقابت افزایش یافته است . برای آنکه بتوان در بستر اینترنت به تجارت و کسب و کار پرداخت در مرحله اول باید یک سایت داشته باشید. در واقع کاربران و مخاطبان از طریق این سایت با شما ارتباط برقرار می کنند و کسب و کارتان را می شناسند. سایت های موجود در اینترنت به چند دسته عمده تقسیم می شوند.

بسته به نوع کسب و کارتان می توانید یکی از این نوع سایت ها را داشته باشید. اگر کسب و کارتان فروش محصول و تولیدات است می توانید کار خود را با یک سایت فروشگاهی گسترش دهید . اگر شغل شما تجارت یا ارائه خدمات است می توانید از سایت های شرکتی وردپرس استفاده نمایید. برای این کار در قدم اول باید به یک شرکت طراحی سایت مراجعه کنید.

چگونه یک وب سایت شرکتی طراحی کنیم؟

شرکت ها برای معرفی و تبادل اطلاعات با کاربران و شرکت های همراه نیاز است که در بستر اینترنت نیز فعالیت نمایند. وب سایت های شرکتی جدا از این که برای معرفی شرکت و تجارت آن طراحی می شود باید اطلاعاتی را به کاربران ارائه دهد تا آنها را به مشتری دائمی تبدیل نماید. وب سایت های شرکتی با یکدیگر تفاوت دارند اما ماهیت کارکرد آنها یکی است. بعد از انتخاب شرکت طراحی سایت، نیاز به برنامه ریزی دارید. در برنامه ریزی باید نقشه را ه را ترسیم کنید. تمام آنچه که از طراح می خواهید را یاداشت کنید تا در اختیارش بگذارید. اطلاعاتی که می خواهید در سایت قرار دهید را از قبل جمع آوری نمایید.

برای آنکه بتوانید از رقبا پیشی بگیرید نیاز است که وب سایت های آنها را ارزیابی کنید و متفاوت تر از آنها عمل نمایید. در طراحی سایت های شرکتی اغلب موارد زیر را رعایت نمایید.

بسیاری از افراد به دلیل صرفه جویی در هزینه های خود ترجیح می دهند فقط در شبکه های اجتماعی فعالیت کنند. نمی توان گفت فعالیت در شبکه های اجتماعی به بهبود کسب و کار کمک نمی کند اما فعالیت در این شبکه ها حاشیه های مربوط به خود را دارد. همانطور که می دانید در ماه های اخیر یکی از این شبکه های اجتماعی که به صورت پیام رسان است در برخی از کشور ها فیلتر شده است و دسترسی به آن برای مردم آن کشور ها مسدود شده، بسیاری از کسب و کار های آنلاین که در این شبکه حضور داشتند فعالیتشان مختل شده است. پس می توان گفت اعتمادی به شبکه های اجتماعی نیست. فعالیت در شبکه های اجتماعی در کنار راه اندازی یک سایت می تواند برای صاحبانش مفید واقع شود.

مراحل طراحی سایت شرکتی

1. هدف گذاری

در شروع کار هدف از داشتن سایت را برای خود و طراح مشخص کنید. آیا وب سایت شما فقط جنبه معرفی شرکت را دارد؟ آیا قرار است با استفاده از سایت به کسب و کار خود رونق ببخشید و آن را گسترش دهید و …

2. برنامه ریزی

مهمترین اصل در هر کاری برنامه ریزی دقیق و آینده نگری است. با برنامه ریزی به مسیر موفقیت نزدیک تر می شوید.

3. انتخاب قالب سایت شرکتی

برای انتخاب قالب سایت وردپرسی معمولا طراح وب سایت کمک شایانی می تواند کند. آنها بر اساس تجربه خود می توانند بهترین کمک را در انتخاب قالب سایت به شما کنند. قالب سایت باید مرتبط با موضوع سایت و سلیقه مخاطبانتان انتخاب شود. پیشنهاد می کنیم از انتخاب قالب های پیچیده و سخت پرهیز کنید. این نوع قالب ها اغلب کاربران را گمراه می کند. دارکوب دارای فروشگاه قالب شرکتی است که با ارزان ترین قیمت قالب سایت با کیفیت به شما ارائه می دهد.

4. جمع آوری اطلاعات و تولید محتوا

همانطور که بارها گفته ایم مهمترین اصل هر سایت محتوای آن می باشد . محتوای سایت باید مرتبط به آن و منحصر به همان کسب و کار باشد. تصاویری که انتخاب می کنید بهتر است از خدمات و محصولات شرکت خودتان باشد. این اطلاعات و محتوا را باید در اختیار طراح قرار دهید تا در صفحات سایت درج نماید. محتوا شامل: تصاویر، لوگوی شرکت، راه های ارتباطی مانند: آدرس، شماره تماس ها، ایمیل، شبکه های اجتماعی است، توضیحاتی درباره شرکت و …

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

5. تحویل سایت

بعد از اتمام طراحی سایت و درج محتوا سایت را می توانید از طراح تحویل بگیرید. در این مرحله سایت را بررسی می کنید و در صورت بودن مشکلی، طراح موظف به رفع آن می باشد.

کارهایی که بعد از طراحی سایت شرکت باید انجام دهد

1. آموزش کار با سیستم مدیریت محتوا CMS و پنل مدیریت :

برای آنکه بتوانید سایت را مدیریت کنید و آن را به روز رسانی نمایید لازم است که آموزش های لازم را ببینید. در شرکت طراحی سایت دارکوب آموزش کار با پنل مدیریتی سایت به صورت رایگان می باشد و بعد از اتمام طراحی کارفرما با حضور در دارکوب می تواند آموزش های لازم جهت درج محتوا را ببینید.

2. پشتیبانی آنلاین و 24 ساعت در تمام طول هفته :

وقتی یک سایت راه اندازی می شود امکان دارد در طول حیات خود با مشکلاتی رو به رو گردد. بسیاری از افراد حتی بعد از آموزش هم به طور نا خواسته باعث بروز اشکالاتی می شوند. از این رو امکان دارد تمام هزینه ها و زحمات تلف شود. پس حضور یک پشتیبان همیشه لازم است. در شرکت طراحی سایت دارکوب، کارشناسان تا یکسال پشتیبانی 24 ساعته کارفرما هستند و آنها می توانند در هر زمینه ای با کارشناسان تماس بگیرند و از پشتیبانی آنها استفاده نمایند.

ویژگی های سایت شرکتی

1. ریسپانسیو

از آنجایی که این روزها تعداد دستگاه‌های قابل حمل از رایانه‌ها بیشتر است، اولین مورد در فهرست چک شما برای یک وب‌سایت عالی باید قابلیت آن باشد که در بسیاری از دستگاه‌های ممکن دیده شود، که به آن واکنش‌پذیری نیز می‌گویند. طراحی وب‌سایت‌های واکنش‌گرا نرخ ضربه پایین‌تری دارند و اطمینان می‌دهند که کاربران از انواع دستگاه‌ها تجربه مروری مشابهی دارند و اطمینان حاصل می‌کنند که بازدیدکنندگان ناامید نمی‌شوند.

شرکت طراحی سایت دارکوب

2. شمایل نگاری

تصاویر به اندازه ی هزاران کلمه حرف برای گفتن دارند این جمله را می توان به بهترین شکل در یک وب سایت نشان داد. وب‌سایت‌هایی با نمادهای عالی می‌توانند جایگزین پاراگراف‌های کامل محتوا شوند، و اطمینان حاصل کنند که می‌توانید بیشتر از قبل در یک صفحه به نمایش بگذارید و نیاز به خطوط و خطوط محتوا را کاهش دهید.

3. تصاویر متحرک

ویدیوها و انیمیشن های کوچک می توانند کاری را انجام دهند که بسیاری از صفحات نمی توانند انجام دهند. از آنجایی که ویدیوها بر برنامه‌های کره‌ای تسلط دارند، انیمیشن‌ها بر web-o-sphere غالب هستند. امروزه ساخت سایت شرکتی بیشتری به جای کلمات، محتوا را به صورت انیمیشن نمایش می دهند و برای انجام کارهایی که به طور سنتی متن پیش می آمد، از صدا و فراخوان استفاده می کنند.

4. جهت یابی

شما یک وب سایت عالی دارید. زیبا به نظر می رسد. همه اطلاعات در جایی است که شما می خواهید باشد، اما هیچ کس نمی تواند آن را پیدا کند. این احتمالاً بزرگترین مشکل همه وب سایت های تجاری است. آنها به خوبی طراحی شده اند، عالی به نظر می رسند، اما اطلاعات به هم ریخته است و پیدا کردن آنها دشوار است. به طور خلاصه، یک برنامه ناوبری خوب برای یک وب سایت می تواند اطمینان حاصل کند که ترافیکی که به وب سایت می رسد، به جای جابجایی به جای دیگر، باقی می ماند.

5. فوتر ها

سرصفحه ها و پاورقی ها می توانند کاری را انجام دهند که بسیاری از عناصر ناوبری دیگر نمی توانند انجام دهند. داشتن هدرها و پاورقی های ثابت در سرتاسر یک وب سایت، یکنواختی را تضمین می کند و راهی را برای کاربران فراهم می کند تا از هر کجای وب سایت به صفحه مورد نظر خود برسند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

6. دکمه های فراخوان برای اقدام

دکمه‌های Call to action عناصر ناوبری کمکی هستند که اطمینان می‌دهند که کاربران درگیر می‌مانند و در صورت لزوم از کاربران درخواست می‌کنند.

7. باکس های جستجو

جعبه های جستجو برای جستجو در یک وب سایت در هر یک موهبت الهی برای وب سایت های بزرگ است. از آنجایی که جستجو به طور طبیعی تقریباً برای هر کاربر انجام می شود، داشتن جعبه جستجو می تواند یک مزیت باشد.

8. کارایی

وب سایتی که عملکرد خوبی ندارد گاهی بدتر از نداشتن وب سایت است. بازدیدکنندگان معمولا از وب سایت هایی که بارگذاری آنها بیش از سه ثانیه طول می کشد دوری می کنند. وب سایت هایی که گرافیک و انیمیشن های پیچیده و سنگین دارند در مقایسه با وب سایت های بهینه شده بسیار کندتر بارگذاری می شوند و عملکرد بدتری دارند.

9. سرعت بارگذاری

اگر یک وب سایت عالی دارید که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول می کشد، مشتریان شما به کار خود ادامه خواهند داد. ابزارهایی مانند GTMetrix یا Uptrends می توانند به شما در تجزیه و تحلیل سرعت وب سایت و رفع تنگناها کمک کنند. بهینه سازی گرافیک، اطمینان از اتصال سریع بین باطن وب سایت شما و قسمت جلویی نیز می تواند روند بارگذاری صفحه شما را سرعت بخشد. همچنین باید وب سایت خود را برای خرابی آماده کنید تا مطمئن شوید که تجربه کاربران شما به خطر نیفتد.

10. لینک های شکسته

لینک های شکسته = مشتریان از دست رفته. وب سایتی که عالی به نظر می رسد اما به خوبی تست نشده است بدتر از وب سایتی است که تضمین می کند هر پیوندی همانطور که قرار است کار کند. ابزارهایی مانند Brokenlinkchecker می توانند اطمینان حاصل کنند که هنگام آزمایش وب سایت خود برای لینک های شکسته، چیزی را از دست ندهید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

11. سئو

اگر کسی نتواند شما را در وب پیدا کند، شما به سادگی وجود ندارید. بهینه سازی موتور جستجو تضمین می کند که بازدیدکنندگان می توانند وب سایت شما را در اینترنت پیدا کنند حتی اگر به طور تصادفی یک برگه ناشناس را ببندند. مجموعه ای از کلمات کلیدی و محتوای بهینه شده که به خوبی تحقیق شده باشد، اطمینان حاصل می کند که بازدیدکنندگان شما در صورت نیاز دوباره شما را پیدا می کنند.

12. درباره ما

یکی از مهمترین بخش های سایت های شرکتی معرفی شغل آنها است. در صفحه معرفی یا درباره ما باید مواردی همچون: تاریخچه تاسیس، توضیحی درباره خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید، درباره موسس شرکت و چگونگی تاسیس آن، درباره کارکنان و کارمندان و …

13. تماس با ما

در این صفحه باید راه های ارتباطی مشتریان با شما را ذکر نمایید. این اطلاعات شامل؛ شماره های تماس، پست الکترونیکی، آدرس شعب شرکت یا دفتر مرکزی آن، لینک شبکه های اجتماعی،ثبت Google map آدرس، همچنین می توان در این صفحه یک فرم ایمیل قرار داد تا مشتری در همان جا بتواند به مدیریت ایمیل بزند.

اطلاعات تماس به روز شده با نقشه و چندین گزینه برای تماس با شرکت شما مانند شماره های WhatsApp، اتصالات شناسه اسکایپ و پیوندهای پیام رسان فیس بوک می تواند به کاربران شما کمک کند همیشه با شما تماس بگیرند. این امر همچنین باعث افزایش اعتبار وب سایت شما در حین تأیید گوگل می شود

14. همکاری با ما

در هر سایتی یک قسمت مربوط به استخدام یا همکاری وجود دارد. در این قسمت افراد می توانند رزومه های خود را به شما ارسال نمایند یا اگر شرکتی قصد همکاری با شما را دارد به وسیله این قسمت همکاری خود را اعلام نماید.

15. دو زبانه

اگر کسب و کار شما بین المللی است بهتر می باشد وب سایت دو زبانه یا چند زبانه طراحی گردد. در این کسب و کار ها چون مخاطبان خارجی از سایت بازدید می کنند، باید سایت به زبان آنها یا انگلیسی طراحی شود.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

16. معرفی کامل محصولات و خدمات

خدماتی که ارائه می دهید را با دسته بندی زیبا و اصولی به کاربران نمایش دهید. از تصاویر مربوط به محصولات و خدمات شرکت استفاده کنید. می توانید به راحتی خدمات خود را معرفی کنید و یا حتی نمونه کار هایی که نجام دادید را داخل سایت قرار دهید. برای مثال می توانید لیست خدمات طراحی صفحات وب دارکوب و تمامی خدمات آن را در سایت دارکوب مشاهده کنید.

17. مقالات

با توجه به کاری که در شرکت انجام می دهید می توانید مقالاتی را تولید نمایید. به طور مثال اگر شرکت نظافتی دارید می توانید نکات نظافتی و مفید را در قالب مقاله به کاربران ارائه دهید.

18. گالری تصاویر

در گالری تصاویر می توان تصاویر خدماتی که به کارفرما ارائه داده اید، تصاویر محصولات، تصاویر جشن ها و گردهمایی کارمندان، تصاویر جلسات برگزار شده، تصاویر سمینار ها و … را درج نمایید.

19. همکاران

اگر از آن دسته از شرکت هایی هستید که با چند شرکت دیگر همکاری دارید بهتر است برای جذب کاربران از اعتبار آنها استفاده کنید و لوگو یا نام شرکت مربوطه را در قسمت همکاران یا در صفحه اصلی درج کنید.

20. اطلاعیه و اخبار

اخبار مربوط به حوزه کاری شرکت را می توانید در این قسمت درج نمایید. همچنین اخبار مربوط به شرکت خود مانند اطلاعیه های تخفیف، مناقصات و مزایده ها و …

21. خدمات پس فروش

در صفحه خدمات پس از فروش معمولا اطلاعاتی شامل نوع خدمات پس از فروش ، راه های ارتباطی برای استفاده از خدمات جانبی و … درج می گردد.

22. نمونه کار های انجام شده و پروژه ها

این صفحه حاوی سابقه کاری و مشتریان شما می باشد که می تواند تصاویر یا اطلاعات خدمات انجام شده باشد. بسیاری از مشتریان به این صفحات اهمیت می دهند.

موارد گفته شده می تواند به صورت صفحات جدا یا در صفحه اصلی طراحی شود . همچنین اگر در سایت فرم یا پیش فاکتور و … وجود دارد باید امکان پرینت گرفتن نیز وجود داشته باشد. از دیگر موارد جانبی که می توان در سایت قرار داد: امکان جست و جو، ارسال نظرات و پیشنهادات، تاریخ و ساعت و … می باشد.

امکانات سایت شرکتی دارکوب

  • پیاده سازی سایت
  • ایمن سازی سایت
  • بهینه سازی سایت
  • آموزش کنترل پانل
  • یکسال پشتیبانی
  • درج اطلاعات وب سایت
  • طراحی سازگار با موبایل(ریسپانسیو)
  • طراحی قالب به صورت اختصاصی
  • طراحی صفحات داخلی سایت
  • تست Lighthouse
  • طراحی اپلیکیشن PWA (Android و IOS)

انواع وب سایت ها

تبلیغات و بهینه سازی سایت

برای معرفی و افزایش کاربران و بازدیدکنندگان سایت لازم است که سایت بهینه گردد. بهینه سازی یا سئو SEO باعث می شود که صفحات وب سایت با جست و جو کلمات کلیدی مربوطه، در صفحه اول نتایج جست و جو ظاهر شوند. این امر باعث می شود که کلیک بیشتری را دریافت کنید. از موارد مهمی که برای بهینه سازی وب سایت می توان انجام داد موارد زیر می باشد:

  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • بهینه سازی محتوا و به روز رسانی مداوم آن
  • استراتژی بازاریابی محتوا
  • استفاده از تصاویر و ویدئو های مرتبط با سایت و کاربردی
  • افزایش سرعت سایت
  • طراحی ریسپانسیو و سازگاری با تلفن همراه
  • استفاده از شبکه تحویل محتوا CDN
  • بهبود UX یا تجربه کاربری سایت
  • بک لینک سازی و ایجاد لینک ورودی و خارجی
  • انجام تبلیغات سنتی و اینترنتی

آموزش طراحی سایت شرکتی

برای آموزش طراحی سایت شرکتی می توانید در دوره های آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس آموزشگاه دارکوب شرکت کنید. پس از اتمام دوره می توانید مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای را دریافت کنید. آموزشگاه دارکوب کلاس های طراحی سایت خود را با کمترین هزینه برگذار می کند تا همه شما عزیزان بتوانید در آن شرکت کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

تعرفه طراحی سایت شرکتی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت شرکتی در هر شرکت طراحی سایت متفاوت است. دلیل متفاوت بودن هزینه های طراحی سایت شرکتی برای نوع طراحی آنها است. اگر سایت شرکتی شما کد نویسی شود و از زبان های برنامه نویسی استفاده شودف هزینه ساخت آن زیاد خواهد شد. اگر طراحی سایت شرکتی وردپرسی انجام دهید، میتوانید با هزینه کم یک سایت خود راه اندازی کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی تهران

برای موفقیت در کار فقط داشتن یک سایت حرفه ای کافی نیست. شما باید سعی نمایید طبق سلیقه و نظر مشتری رفتار نمایید تا آنها را به کار خود جذب نمایید. برای این کار باید از یک بازاریاب حرفه ای کمک بگیرید تا در شروع کار قدم های خود را محکم بردارید. شرکت طراحی وب سایت دارکوب آماده ارائه خدمات طراحی سایت، سئو SEO  و بهینه سازی، تبلیغات و بازاریابی سایت به مشتریان می باشد.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب در یک دهه گذشته توانسته است بیش از 4000 سایت شرکتی و تجاری طراحی نماید. برای دیدن نمونه طراحی سایت شرکتی در دارکوب می توانید به سایت قدیم شرکت مراجعه نمایید. برای درخشیدن در فضای اینترنت باید وب سایتی خاص و حرفه ای داشته باشید. فراموش نکنید برای تبلیغات و رونق کس و کار سئو و بهینه سازی برای هر سایتی لازم می باشد. برای سفارش طراحی سایت شرکتی حرفه ای خود می توانید با شماره تماس های شرکت دارکوب تماس بگیرید و از مشاوره رایگان طراحی سایت دارکوب استفاده کنید.

افکار نهایی

طراحی وب سایت شرکتی ارزان کارآمد یک تلاش پیچیده و چند وجهی است که نیازمند تصمیمات استراتژیک دقیق در هر مرحله ای است که در بالا ذکر شد. اما برنامه‌ریزی دقیق اولیه، بهینه‌سازی مستمر بر اساس داده‌های پیچیده، و همیشه نگه داشتن کاربر نهایی در مرکز تفکر، سودهای بزرگی را در طول زمان از طریق افزایش دید، اعتبار و رشد درآمد به ارمغان می‌آورد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته