بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی هایی دارد

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری در عصر حاضر بسیاری از مشاغل به سمت مجازی شد پیش می روند بدین ترتیب مردم برای بر طرف کردن نیازهای روزانه خود کمتر از خانه خارج می شوند و کارهای خود را اغلب به صورت اینترنتی و مجازی انجام می دهند . به عنوان مثال برای تهیه اقلام مصرفی خود آنها را از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین سفارش می دهند . حتی برای درخواست تاکسی و کرایه اتومبیل از اپلیکیشن ها و سایت های درخواست خودرو استفاده می کنند . در یک سال اخیر تقریبا تمامی مشاغل شعب مجازی خود را راه اندازی کرده اند . بدین صورت که با طراحی یک سایت برای کسب و کار خود آن را به فضای اینترنت منتقل نموده اند . از این رو مشتری ها دیگر نیاز نیست به محل کسب و کار آنها مراجعه نمایند بلکه تنها کافی است به وسیله اینترنت از سایت آنها موارد مورد نیاز خود را تهیه نمایند . البته بسیاری از کسبه در این راه موفق نبوده اند و دلیل آن آشنا نبودن به فضای اینترنت و نداشتن دانش کافی در ارتباط با طراحی سایت بوده است .

بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی هایی دارد

انتخاب شرکت طراحی سایت

در راستای مجازی شدن مشاغل شرکت های طراحی سایت مختلفی تاسیس شده اند تا جایی که می توان گفت در هر منطقه حداقل 10 شرکت طراحی سایت وجود دارد . این امر باعث گردیده تا انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی سایت توسط مشتری ها دشوار گردد . بسیاری از این شرکت ها حتی مجوز تاسیس ندارند و در قبال دریافت مبالغ زیاد سایت مناسبی به مشتریان خود تحویل نمی دهند .

لازمه موفقیت در فضای مجازی و اینترنت داشتن یک سایت به صورت حرفه و مناسب است . با توجه به اینکه رقابت بین سایت های مختلف در یک حوزه بسیار بالا گرفته است برای آنکه بتوان در این رقابت پیروز شد باید یک سایت مناسب داشت . داشتن سایت مناسب نیز در گروی انتخاب یک شرکت با ویژگی های خوب انجام می گیرد . البته به یاد داشته با طراحی یک سایت خوب فقط نیمی از مسیر موفقیت طی شده است نیم دیگر از راه مربوط به پشتیبانی سایت و بهینه سازی آن می باشد. بسیاری از متقاضیان فقط به داشتن سایت و طراحی خوب آن می اندیشند و از موارد دیگر غافل می شوند .

بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی هایی دارد

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

همانطور که گفته شد برای آنکه بتوان در رقابتی که بین سایت های مختلف در حوزه های گوناگون به وجود آمده است ، پیروز شد باید از ابتدا قدم اول را به درستی برداشت بدین منظور انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب می تواند شما را در رسیدن به مقصود خود کمک نماید . بدین منظور در ابتدا در نظر داشته باشید که شرکت انتخابی شما باید مجوز های لازمه را داشته باشد مهمترین مجوزهای لازم برای یک شرکت طراحی وب سایت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مربوطه و شورای عالی انفورماتیک کشور صادر می گردد . ویژگی بعدی یک شرکت طراحی سایت کارکنان آن می باشند در یک شرکت طراحی سایت باید طراح سایت ، برنامه نویس ، طراح گرافیکی ، محتوا نویس ، بهینه ساز سایت یا همان سئو کار وجود داشته باشد . بدین ترتیب نیازی نیست تا شما برای انجام کارهای مختلف مرتبط با سایت به چند شرکت مراجعه نمایید زیرا امکان دارد یک سایت به تمامی این افراد نیاز داشته باشد.

نکته بعدی که باید به آن دقت نمود ، نمونه کارهای شرکت طراحی سایت است . بدین منظور اغلب شرکت های طراحی سایت نمونه کارهای خود را در سایت شان قرار می دهند شما می توانید با مراجعه به سایت آنها با دقت نمونه کارها را بررسی نمایید . همچنین لازم است تا سایت های بهینه شده توسط آن شرکت را نیز مشاهده کنید .شما می توانید با مطالعه چند مقاله از آن سایت از سطح دانش آنها با خبر شوید البته با دیدن نمونه کار نیز میتوان از سطح دانش شرکت مربوطه با خبر گردید .

بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی هایی دارد

مسئله ای که برای بسیاری از مشتریان مهم می باشد ، هزینه طراحی یک سایت می باشد . برخی از افراد با دیدن مبالغ بالای طراحی سایت فکر می کنند کار آن شرکت بسیار خوب و با کیفیت است . اما باید توجه داشت هر گرانی به دلیل خوب بودن یک شرکت نیست . بدین منظور فقط کافیست خدمات و قیمت های چند شرکت را با هم مقایسه نمایید تا از حدود تقریبی قیمت ها با خبر شوید . توجه داشته باشید نه قیمت بالا و نه قیمت پایین نشانه ای بر سنجش کیفیت یک شرکت طراحی سایت می باشد .

در خدمات شرکت طراحی سایت باید آموزش نیز وجود داشته باشد تا مدیریت سایت را به شما آموزش دهند . زیرا به طور حتم بسیاری از افراد قادر به مدیریت یک سایت نیستند و دانش آن را ندارند .

مسئله بعدی و بسیار مهم پشتیبانی می باشد .  طراحی سایت فقط یک قسمت از کار است بخش مهم و حساسی که باید به آن توجه نمود پشتیبانی از سایت بعد از تحویل آن می باشد . می توان گفت بیش از نیمی از کسانی که صاحب سایت هستند در ابتدا هیچ دانشی در ارتباط با اداره و مدیریت یک سایت نداشته اند به همین دلیل بسیاری از افراد در ابتدا به مشکلات مختلفی ناشی از نداشتن دانش کافی با مدیریت سایت برخورد کرده اند در این مواقع باید افرادی حرفه ای مشکلات سایت را برطرف نمایند .به همین دلیل شرکتی که انتخاب می کنید باید پشتیبانی نیز داشته باشد تا وقتی به مشکلی برخورد کردید شما را یاری نمایند . در بین شرکت های موجود کمتر شرکتی وجود دارد که از پشتیبانی آنلاین 24 ساعته در تمام طول هفته برخوردار باشد . خوشبختانه ما مفتخر هستیم که شرکت طراحی سایت دارکوب به منظور تامین اهداف مشتری دارای ویژگی پشتیبانی آنلاین 24 ساعته در تمام طول هفته می باشد . حتی در ایام تعطیلات سال نو نیز مشاوران شرکت ما بسیاری از افراد را در برخورد با مشکلات یاری کردند. بسیاری از مشکلات که در سایت ها پدید می آید اگر به سرعت رفع نگردند باعث پدید آمدن مشکلات جدی خواهند شد .

بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی هایی دارد

نکته بعدی که می توان آن را نیز در ویژگی انتخاب شرکت طراحی سایت گنجاند سابقه یک شرکت می باشد بدون شک شرکتی که بیش از 10 سال سابقه خدمات رسانی دارد می تواند یکی از گزینه های خوب انتخاب باشد البته باید موارد دیگر را نیز در نظر گرفت .

جمع بندی

امید است گفته های بالا بتواند شما را در انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب یاری نماید . به طور کلی می توان گفت اولویت شما در انتخاب یک شرکت طراحی سایت باید پشتیبانی آنلاین آنها و همچنین بررسی نمونه کارهایشان باشد تا شما را در رسیدن به موفقیت در بین رقبا کمک نماید .

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته