بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

باید بدانید که یک وب سایت آینه کسب و کار به صورت آنلاین است. اگر مدیران می خواهند که به مشتریان آنلاین و مشتریان حضوری بیشتری دسترسی پیدا کنند به یک وب سایت خوب ، سریع و ایمن نیاز خواهند داشت. طراحی سایت در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. همچنین شرکت های بسیاری تحت عنوان شرکت طراحی سایت در مناطق مختلف جهان به وجود آمده اند.

نقش وب سایت در ارتقا کسب و کار

همانطور که می دانید کاربران اینترنت هر رزو بیشتر از قبل می شوند. کاربرانی از تمامی سنین. استفاده از اینترنت بسیار بیشتر از قبل شده است. اغلب کسب و کار ها هم به صورت آنلاین و هم به صورت سنتی فعالیت دارند اما بسیاری از کسب و کار ها هم فقط به صورت آنلاین فعالیت می کنند که این امر در سال های اخیر بسیار بیشتر از قبل شده است. آمار ها نشان می دهد که سود و بازددهی این کسب و کار ها بسیار بیشتر از سایر مشاغلی است که به صورت سنتی و قدیمی فعالیت دارند.

با ایجاد یک وب سایت برای یک کسب و کار می توان از جمعیت آنلاینی که هر روز از دنیای اینترنت بازدید می کنند استفاده کرد. با توجه به این نکته، بازاریابی به شیوه سنتی و قدیمی نیز به بازاریابی دیجیتال تغییر کرده است.

حضور در بازار های سطح شهر مشکلات زیادی به همراه دارد، مشکلاتی چون؛ هزینه های بالای اجاره و هزینه های مصرفی، فعالیت در ساعاتی محدود، مشکلات مربوط به استخدام کارکنان، کمبود فضا و … . این قبیل مشکلات برای اغلب کسب و کار ها تا چندی پیش وجود داشت. اما امروز با وجود پاندومی ویروس کرونا اوضاع و شرایط بسیار سخت تر از قبل شده است. در بسیاری از مناطق جهان مشتریان حضوری وجود ندارند. قرنطینه های دوره ای باعث شده است بسیاری از کسب و کار ها تعطیل باشند. رستوران ها، کافه ها، فروشگاه های پوشاک و البسه و … دیگر مانند گذشته مشتریان حضوری ندارند. اغلب مردم برای رفع نیازی هایشان به جای جستجو در شهر به جستجو در اینترنت می پردازند.

در ایران نیز بسیاری از مغازه ها و رستوران ها که فقط به صورت حضوری فعالیت داشتند رو به تعطیلی کامل هستند. در مقابل مشاغلی که فقط به صورت آنلاین فعالیت می کردند، نسبت به گذشته مشتریان بیشتری به دست آورده اند.

چندی پیش در همین سایت به مشاغلی که هنوز به صورت سنتی مشغول فعالیت هستند برای این نوع فعالیت هشدار دادیم. متاسفانه پیش بینی ها زودتر از آن زمانی که فکر می کردیم اتفاق افتاده است. بسیاری از مغازه ها و کسب و کار ها در سطح شهر با برشکستی روبه رو شده اند و بودجه ی کافی برای بازاریابی آنلاین ندارند. اما جای نگرانی نیست هنوز هم برای این اقدام دیر نیست و می توان با اندکی بودجه فعالیت آنلاین را آغاز نمود.

حالا که خرید آنلاین به طرز چشمگیری گسترش یافته است با یک استراتژی مناسب می توان به سرعت به موفقیت رسید. توسعه و ایجاد وب نیاز اساسی این زمان است. مهم نیست که شما صاحب یک تجارت کوچک هستید یا یک شرکت بزرگ، در سطح شهر مغازه دارید یا در حومه شهر یک کارگاه کوچک، تمامی مشاغل و کسب و کار ها به وب سایت نیاز دارند. همانطور که در گذشته قبل از گسترش استفاده از اینترنت، برای راه اندازی یک کسب و کار به مغازه یا مکانی خاص نیاز بود، امروزه به وب سایت نیاز است.

(بهترین شرکت های طراحی وب در جهان)

هدف از ایجاد وب سایت

هدف از ایجاد وب سایت ها چیزی نیست جز دیده شدن و شناخته شدن در میان مردم و در نهایت بدست آوردن سیل زیادی از مخاطب و مشتری.

بنا به نوع فعالیت و شغلی که دارید باید به ایجاد و توسعه وب سایت بپردازید. همه وب سایت ها نتوانسته موفقیت زیادی کسب نمایند و می توان گفت دلیل اصلی آن طراحی نا مناسب سایت است. برای طراحی وب سایت ها باید به نکاتی دقت داشت که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

بدون ایجاد یک سطح عالی نمی توانید خدمات و محصولات خود را در وب سایت ارائه دهید. به همین دلیل باید مطمئن شوید که سایت شما بهترین طراحی و ویژگی را دارا است. هدف در ابتدا فروش بیشتر نیست بلکه ارتقا نام تجاری می باشد. طراحی وب سایت برای همه لازم است. فقط با آنلاین شدن می توانید برند خود را ارتقا دهید.

طراحی خلاقانه وب سایت

ایجاد یک وب سایت برای هر توسعه دهنده و طراح آسان می باشد ، اما قسمت اصلی آن خلاقیت است. بستر اینترنت مملو از انواع سایت های مختلف با کارایی ها متفاوت است. دانش کاربران ارتقا پیدا کرده و به دنبال سایت های با کیفیت و خلاق هستند.

اگر کسب و کار موفقی دارید اما نتوانستید با طراحی سایت مشتری زیادی به دست بیاوردید دلیل اصلی آن کیفیت سایت است. دیگر هر کسب و کاری برای خود صد ها رقیب دارد. شما باید بتوانید در میان رقبای خود به خوبی بدرخشید. جدا از آنکه باید خدمات و محصولات خوبی ارائه دهید باید استراتژی دیجیتال مارکتینگ نیز داشته باشید.

اولین قدم برای این استراتژی طراحی خلاقانه وب سایت است. در اینجا لازم است بدانید شرکت طراحی سایت دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال های گذشته برگزیده شده است و شما عزیزان می توانید برای ایجاد یک سایت متفاوت به از طراحان خلاق ما یاری بطلبید.

برنامه ای برای طراحی وب سایت

برای داشتن یک وب سایت خوب و مناسب نیاز است به نکاتی توجه کرد. در نظر گرفتن موارد زیر می تواند شما را در داشتن یک سایت حرفه ای و با کیفیت کمک نماید.

استراتژی
توسعه و طراحی سایت فقط کد گذاری نیست. باید تمامی جنبه های کسب و کار را بررسی کرد. بهترین کار ایجاد یک استراتژی برای طراحی وب سایت است. پس از این بررسی ها باید اقدام به توسعه وب کرد.

توسعه
برنامه ریزی یک استراتژی اولین قدم است ، اما مهمترین قدم دنبال کردن آن استراتژی در هنگام توسعه وب سایت است. تمامی موارد و نکات در هنگام طراحی وب سایت باید رعایت شود به همین دلیل به یک طراح خبره و با تجربه و البته خلاق نیاز است.

راه اندازی سریع
وقت و هزینه برای مشتریان و همچنین ما با ارزش است. سرعت و دقت در طراحی بسیار مهم می باشد.به همین دلیل قبل از هر کاری باید هزینه و مدت زمان طراحی و راه اندازی سایت مشخص شود. شروع بلافاصله طراحی سایت و تحویل و راه اندازی سایت آماده بسیار مهم است.

نتیجه
هدف نهایی گرفتن بهترین نتیجه از ایجاد وب سایت است. زیرا طراحی سایت فقط بخش اول و اساسی شروع بازاریابی آنلاین می باشد.

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بر اساس گفته های بالا شرکتی که برای طراحی سایت انتخاب می کنید باید به قوانین زیر پایبند باشد:

  • طراحی خلاقانه و با کیفیت
  • تحویل سایت آماده (‌بسیاری از شرکت ها بخشی از وب سایت را طراحی کرده و به مشتری تحویل می دهند و برای ادامه پروژه طلب وقت اضافه دارند.)
  • تحویل و راه اندازی وب سایت در اسرع وقت
  • رعایت نکات مهم در کد نویسی سایت
  • سایت باید سریع و سازگار با موبایل باشد.
  • قیمت طراحی سایت در اغلب شرکت ها یکسان است پس این نکته را در نظر بگیرید شرکتی که مبالغ بالایی برای طراحی سایت دریافت می کند لزوما سایت متفاوت و با کیفیت تری تحویل نمی دهد. ( دلایل ارزان بودن قیمت وب سایت)
  • ارائه خدمات پشتیبانی که مهمترین اصل در طراحی سایت است.

چرا باید شرکت طراحی سایت دارکوب را انتخاب کنید؟

در ایران شرکت های طراحی سایت متفاوتی مشغول به فعالیت هستند. شرکت طراحی وب سایت دارکوب نیز یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی وب سایت در ایران است. همکاران ما در دارکوب هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین آماده ارائه خدمات زیر به شما عزیزان هستند:

تخصص ما در توسعه وب است. مشتریان می توانند به صورت آنلاین گزارش کامل از پروژه خود داشته باشند. همچنین طراحی وب سایت و دیگر خدمات توسط تیم های تحقیقاتی انجام می شود. این تیم وظیفه دارد نیاز های تجاری کسب و کار شما را بررسی و شناسایی کند و بر اساس اهداف، یک وب سایت حرفه ای، تخصصی و با کیفیت طراحی نماید. در نهایت بعد از تحویل و راه اندازی وب سایت آموزش کامل نگهداری و مدیریت سایت به مشتریان داده می شود. در شرایط کنونی آموزش به صورت آنلاین و کاملا رایگان می باشد.

پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته

دلیل تفاوت ما با سایر شرکت ها و همکاران، پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در هفت روز هفته می باشد. واضح است بسیاری از افراد دانش کافی برای مدیریت و اداره سایت را ندارند با آنکه بعد از تحویل به مشتریان آموزش های لازم داده می شود، با این حال احتمال سوال و مشکل وجود دارد. علاوه بر این برخی از ایرادات در سایت باید به سرعت بر طرف شوند. در این مواقع به سرعت می توانید از پشتیبانی آنلاین ما یاری بطلبید. از دیگر دلایل انتخاب شرکت طراحی وب سایت دارکوب می توان به افتخارات و کسب مجوز های زیر اشاره نمود:

  • برگزیده شده به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
  • دارای مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک کشور
  • دارای مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • دارای مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • دارای پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته