بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

نوشته شده توسط دارکوب

در حال خواندن این مقاله هستید احتمالا به این دلیل که در جستجوی بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ هستید. با توجه به فیلترینگ اینستاگرام و واتس آپ در ایران روش های اصلی دیجیتال مارکتینگ در ایران دستخوش تغییر شدند و هم اکنون بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ در ایران از قرار زیر هستند:

  • سئو: به فرآیندی گفته می شود که طی آن وب سایت برای عبارات کلیدی مرتبط به فعالیت کسب و کار که توسط کاربران در موتورهای جستجو نظیر گوگل جستجو می گردد بالا آورده می شود. سئو پربازده ترین روش تبلیغاتی می باشد و هزینه آن بسیار ارزان تر نسبت به سایر روش هاست ولی زمان بر است.
  • گوگل ادوردز: در این روش به گوگل هزینه پرداخت می گردد تا تبلیغ را برای عبارات کلیدی خاصی که جستجو می گردد نمایش دهد.
  • بازاریابی محتوایی: به فرآیند تولید محتوا به نحوی گفته می شود که بتواند باعث جذب مشتری گردد. داشتن استراتژی صحیح در این فرآیند می تواند بازده آن را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد.
  • تبلیغات بنری: سایت های پربازدید و مرتبط بسیاری وجود دارد که از طریق درج بنرهای تبلیغاتی در آنها می توانید کسب و کار خود را تبلیغ نمایید.
  • تبلیغات کلیکی: سایت هایی هستند که این خدمات را انجام می دهند اما معمولا بازدهی بسیار پایینی نسبت به سایر روش ها دارد.

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ شرکتی است که بتواند از طریق انجام مناسب ترین روش های دیجیتال مارکتینگ باعث جذب بیشتر مشتری و یا بازدید کننده یک کسب و کار گردد و در حقیقت محبوبیت یک برند را در فضای اینترنت بیشتر نماید.

دیجیتال مارکتینگ شیوه نوین بازاریابی است که در سال های اخیر بسیاری از کسب کار ها با بکارگیری روش های آن ارتقا یافته اند. این نوع بازاریابی این روزها مورد استقبال بسیاری از مشاغل واقع شده است. پیش از بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی به شکل سنتی دنبال می شد. این نوع بازاریابی تا سال قبل هنوز مورد استفاده بود. اما با گسترش شیوع ویروس کرونا و تغییر سبک زندگی به طور کامل منسوخ شده است.

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ شامل هر گونه فعالیت در بستر اینترنت در جهت ارتقا، توسعه و تبلیغات کسب و کار می باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ یک شرکت ارائه کننده خدمات تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی می باشد.

ضرورت استفاده از اینترنت از هیچ کس پوشیده نیست. روزانه جمعیت زیادی از مردم جهان در اینترنت فعالیت می کنند. با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می توان درصد زیادی از کاربران اینترنت را به مخاطب و مشتری تبدیل کرد.

اگر بدون استفاده از بازاریابی دیجیتال صاحب کسب و کاری موفق هستید برای ادامه راه باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. علاوه بر این باید تجارت خود را با تغییرات سریع و در حال پیشرفت در بازاریابی دیجیتال سازگار کنید.

مردم این روز ها به دنبال فناوری دیجیتال هستند. آنها از هر کسب و کاری که بتوانند به صورت غیر حضوری از خدمات و محصولاتش استفاده کنند،‌ استقبال می کنند. بر این اساس اگر بر خلاف سلیقه آنها عمل کنید، دیر یا زود باید عرصه را برای رقبای خود خالی کنید.

ما در دوره ای زندگی می کنیم که بازاریابی به سرعت در حال پیشرفت است. پیش بینی علایق و رفتار مشتریان دیگر آسان نیست. بازاریاب دیگر نمی تواند بر اساس علم و دانشی که سال ها قبل آن را فرا گرفته است، عمل کند. شیوه ها و روش های قدیمی کارایی خود را از دست داده اند. بازاریابان باید به روز باشند و به تجربه و دانش خود اکتفا نکنند.

این بازاریابی هر روز در حال گسترش و به روزرسانی است. به همین دلیل برای پیاده سازی آن نیاز به یک منبع آگاه و حرفه ای داریم. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. با توجه به فیلترینگ اینستاگرام در روز های اخیر لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران از این قرار می باشد:

  • طراحی وب سایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز
  • تبلیغات کلیکی در سایت های کلیکی
  • تولید محتوا و بازاریابی محتوایی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ دو رکن اصلی در فروش آنلاین هستند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست؟

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در حقیقیت شرکتی است که خدمات فروش آنلاین ارائه می نماید که این کار را معمولا از روش های معمول فروش آنلاین نظیر طراحی سایت، سئو، گوگل ادوردز، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی و …. ارائه می نماید.

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

با گسترش استفاده از اینترنت مشاغل جدید در عرصه های مختلف ظهور کردند. کسب و کار هایی که هدف آنها جدا از کسب در آمد ارتقا مشاغل دیگر است. شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی از این قبیل کسب و کار ها هستند. برخی از این شرکت ها فقط به ارائه یک خدمت خاص می پردازند و برخی نیز تمامی خدمات را شامل می شوند.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب یکی از شرکت های فعال در حوزه خدمات اینترنتی است. این شرکت تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهد و می توان گفت در دهه گذشته یکی از شرکت های برتر در این حوزه بوده است. این خدمات شامل موارد زیر می باشد:

بازاریابی دیجیتال در دنیای امروز، به تیمی با تجربه و حرفه ای نیاز دارد. افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند هر روز باید دانش خود را ارتقا ببخشند. کاری که تیم بازاریابی دیجیتال در شرکت طراحی سایت دارکوب خود را ملزم به انجام آن می کند.
در ارتباط با دیجیتال مارکتینگ مقالات و کتاب های بسیاری منتشر شده است. برخی از مدیران با فراگیری آنها سعی در پیاده سازی بازاریابی دیجیتال دارند. در اینجا باید گفت دیجیتال مارکتینگ بدون استراتژی و همکاری تیمی به درستی قابل انجام نخواهد بود.

سایت دیجیتال مارکتینگ

یک وب سایت که با رابط کاربری خوب طراحی شده باشد، نقش مهمی در حوزه بازاریابی دیجیتال دارد. در دنیای بازاریابی امروز، کسب ‌و کارها نمی ‌توانند قدرت و تأثیری که یک ‌سایت می‌تواند بر تلاش ‌های بازاریابی آن ها داشته باشد را نادیده بگیرند. ابتدا یک وب سایت به عنوان یک فروشگاه مجازی عمل می کند و به کسب و کارها اجازه می دهد محصولات یا خدمات خود را در معرض دید مخاطبان بدون محدودیت جغرافیایی قرار دهند. این پلتفرمی را برای مشتریان فراهم می کند تا در مورد شرکت، پیشنهادات و محصولات منحصر به فرد آن اطلاعات کسب کنند. یک سایت تصویری جذاب و کاربرپسند می تواند بازدید کنندگان را مجذوب خود کند و پیام برند را به طور موثر منتقل کند و اعتبار ایجاد کند.

یک وب سایت به عنوان یک مرکز برای تمام فعالیت های بازاریابی دیجیتال عمل می کند. از بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) گرفته تا بازاریابی رسانه های اجتماعی، همه جنبه های تبلیغات آنلاین حول محور هدایت ترافیک به سمت وب سایت است. با ترکیب کلمات کلیدی مرتبط و بهینه سازی محتوا، کسب و کارها می توانند رتبه خود در موتور های جست و جو را بهبود بخشند و دیده شدن را در بین مخاطبان هدف خود افزایش دهند. علاوه بر این، وب‌ سایت ‌ها کسب‌ و کارها را قادر می ‌سازند تا اطلاعات ارزشمند را از طریق ابزار های تحلیلی جمع‌ آوری کنند. این داده ها، اطلاعاتی در مورد رفتار مشتری، علایق و نظرات ارائه می دهد که می تواند استراتژی های بازاریابی آینده را تغیر دهد. با استفاده از این اطلاعات، کسب و کار ها می توانند تجربیات جدیدی برای مشتریان خود ایجاد کنند که منجر به بالا رفتن تعامل و نرخ تبدیل کاربر به مشتری بالاتری می شود.

در نتیجه، یک وب سایت خوب، بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ موفق است. این به عنوان یک ابزار قدرتمند برای برند سازی، تعامل با مشتری، جمع آوری داده ها، تولید سرنخ، و در نهایت محرک رشد کسب و کار در فضای آنلاین عمل می کند.

روش های بازاریابی دیجیتال Digital Marketing

همانطور که در بالا گفته شد، فعالیت هایی که به موجب ارتقا و تبلیغ کسب و کار ها در فضای اینترنت انجام می شود را دیجیتال مارکتینگ می گویند. بخشی از این فعالیت ها شامل موارد زیر می شود:

طراحی وب سایت

اولین گام برای حضور در دنیای اینترنت طراحی وب سایت است. وب سایتی که برای کسب و کار شما مناسب باشد. کیفیت، دسترسی آسان، سرعت بالا، سازگار با موبایل و … از ویژگی های یک سایت خوب می باشد.
برای طراحی وب سایت به صورت کاملا حرفه ای و باکیفیت اما با قیمت مناسب می توانید به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید.

سئو و بهینه سازی وب سایت

برای آنکه وب سایت شما از میان سایت های رقبا مشخص باشد و بتوانید از طریق آن مشتریان زیادی به دست بیاورید به سئو نیاز دارید.
SEO به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو است. (Search Engine Optimization) با بهینه سازی، وب سایت شما برای موتور های جستجو محبوب می شود و در صورتی که کاربری کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو کند، آن را در جایگاه مطلوب در صفحه اول نتایج به کاربر نمایش می دهد.
در این ارتباط نیز، شرکت طراحی وب سایت دارکوب آماده ارائه خدمات سئو برای وب سایت شما است.

تبلیغات برنامه ای Programmatic Advertising

تبلیغات برنامه ای به معنای استفاده از هوش مصنوعی برای خرید خودکار تبلیغات است. هدف از این کار هدف قرار دادن مخاطبان خاص می باشد. به عنوان مثال پیشنهاد مناقصه در زمان واقعی ، نوعی خرید تبلیغاتی برنامه ای می باشد. این کار بسیار کارآمدتر و سریعتر است. و به معنای تبدیل بیشتر و هزینه های کمتر جذب مشتری می باشد.

اغلب کمپین های تبلیغاتی، کلمات کلیدی، زمان و مکان را هدف خود قرار می دهند.
چنین ابزاری مانند سیستم عامل های طرف تقاضای برنامه ای می توانند از صدها سیگنال هدف گذاری برای شخصی سازی تبلیغات استفاده کنند. این سیستم عامل ها حتی می توانند سبک زندگی و عادات رفتاری مشتری را مورد هدف قرار دهند.

به عنوان مثال شما ممکن است در فروشگاه اینترنتی به دنبال وسیله ای خاص باشید و در آن فضا به جستجو بپردازید. هوش مصنوعی جستجو و نیاز شما را در خود ثبت می کند. اگر به سایت های دیگر که با این سیستم عامل کار می کنند، مراجعه کنید، تبلیغات آن محصول که قبلا به جستجوی آن پرداخته بودید را می بینید.

شبکه های اجتماعی Social Networks

یکی از مهمترین فضاهای فعالیت روزانه در سال های اخیر، شبکه های اجتماعی بوده است. اینستاگرام، فیس بوک، پیام رسان تلگرام، تیک تاک و … از شبکه های اجتماعی پربازدید هستند که روزانه تعداد بالایی از کاربران اتفاقات زندگی خود را در آنها به اشتراک می گذارند.

با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی مخاطبان و کاربران زیادی دارد بسیاری از کسب و کار ها از این فضا برای فعالیت آنلاین خود استفاده می کنند. علاوه بر این طراحی سایت برای برخی از مشاغل نو ظهور و کسب و کار های خانگی گران است به همین دلیل فعالیت خود را از این فضای رایگان شروع می کنند. اینستاگرام مارکتینگ یکی از این روش هاست.

ایجاد حساب کاربری و فعالیت روزانه در شبکه های اجتماعی کاملا رایگان است. البته استفاده از برخی قابلیت ها مانند تگ قیمت و تبلیغات در آنها با صرف هزینه امکان پذیر می باشد.

  • افزایش آگاهی از برند
  • تعامل مداوم با دنبال کنندگان
  • مقرون به صرفه بودن
  • افزایش بازدید به صفحه وب شما
  • فرصت دستیابی به مخاطبان جوان

از اهدافی است که با استراتژی صحیح می توان از شبکه های اجتماعی به دست آورد.

بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوا Content Marketing

اصل اساسی فعالیت در فضای آنلاین تولید محتوا است. مخاطب برای دیدن محتوا به وب سایت و شبکه اجتماعی شما مراجعه می کند. به همین دلیل تولید محتوا بسیار مهم است. عکس ها، فیلم ها، مقالات و نوشته هایی که تولید می کنید باید درخور مخاطب باشد.

با تولید محتوای مناسب به مشتریان و مخاطبان خود احترام گذاشه اید و اعتماد و اطمینان آنها را به دست خواهید آورد.
تولید محتوا و انتشار آن باید روزانه و در همه بستر های فعالیت آنلاین شما انجام شود.

بازاریابی از طریق ویدئو Video Marketing

حذف ویژگی های بصری برای کسب و کار ها بسیار مهم است. شما باید بتوانید با بیانی شیوا و واضح، کسب و کار خود را به مخاطبان معرفی کنید به طوری که آنها خیلی سریع به مشتری تبدیل شوند.
ساخت ویدئو و کلیپ های تبلیغاتی یکی از روش های تولید محتوا و همچنین دیجیتال مارکتینگ است. ویدئو ها با هدف: معرفی کسب و کار، معرفی محصولات و خدمات، تبلیغات و اطلاع رسانی اخبار مهم مربوط به مشاغل ساخته می شوند. آپارات و یوتیوب بهترین فضا برای انتشار ویدئو هستند.

ایمیل مارکتینگ Email Marketing

برای ارتباط به مشتری نیاز به یک بستر دائمی است. شما می توانید با استفاده از ترفند های CTA: Call To Action ایمیل مشتریان خود را به دست بیاوید. این ایمیل ها را بایگانی کرده سپس برای ارتباط با مشتری از آنها استفاده کنید.
اخبار مربوط به کسب و کار، تخفیف ها و فروش ویژه، نظرسنجی و … را می توانید از طریق ایمیل با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

موارد گفته شده تنها قسمتی از روش های بازاریابی دیجیتال هستند که می توان ا استفاده از آنها به ارتقا و توسعه کسب و کار ها کمک کرد. از دیگر روش ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بازاریابی پیامکی
  • تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) Pay-Per-Click Advertizing
  • بازاریابی وابسته Affiliate Marketing
  • بازاریابی موبایل Mobile Marketing
  • تبلیغات بومی Native Advertising
  • ربات های چت Chatbots
  • بازاریابی گفتگو Conversational Marketing
  • شخصی سازی بازاریابی Personalization
  • بازاریابی تأثیرگذار Influencer Marketing

شرکت تبلیغات مجازی

منظور از تبلیغات مجازی همان تبلیغ در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. در عصر دیجیتال، پلتفرم ‌های رسانه های اجتماعی به‌ عنوان عرصه‌ های ارزشمندی برای کسب ‌و کار ها عمل می ‌کنند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند، آگاهی از برند را ایجاد کنند و فروش را افزایش دهند. اینستاگرام با تعداد کاربر رو به رشد و ماهیت بصری خود، به عنوان یک نیروگاه برای بازاریابی دیجیتال ظاهر شده است. با این حال، استفاده از پتانسیل اینستاگرام نیازمند تخصص و رویکرد استراتژیک است. حال بررسی می کنیم که یک شرکت تبلیغات مجازی خوب در اینستاگرام چه کاری انجام می دهد تا به کسب و کارها در فضای رقابتی آنلاین کمک کند.

ارائه یک استراتژی برنده : یک شرکت ماهر با تدوین یک استراتژی جامع و متناسب با اهداف مشتری و مخاطبان شروع می کند. این شامل تعریف پیشنهاد فروش منحصر به فرد برند، شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد و ایجاد یک محتوا منحصر به فرد است.

تولید محتوای جذاب و مرتبط : محتوا در اینستاگرام حاکم است و یک شرکت بازاریابی دیجیتال خوب اهمیت ایجاد محتوای جذاب و با کیفیت را درک می کند. آن ها با تصاویر، ویدیوها و داستان ‌های جذاب تصویری که ایجاد می‌ کنند با هویت برند همسو می ‌شوند و با مخاطب ارتباط برقرار می کنند.

رشد یک موضوع مرتبط و هدفمند : ایجاد فالوور قوی در اینستاگرام بسیار مهم است، اما جذب مخاطب مناسب نیز به همان اندازه مهم است. یک شرکت بازاریابی دیجیتال ماهر از استراتژی های مختلفی برای افزایش دنبال کنندگان مرتبط و متعهد استفاده می کند. آنها تحقیقات بازار کاملی را برای شناسایی جمعیت هدف، استفاده از هشتگ ها، همکاری با اینفلوئنسر ها و تعامل با کاربران یه شکل اصولی را انجام می دهند.

استفاده از تبلیغات اینستاگرام : برای به حداکثر رساندن دسترسی و افزایش نرخ تبدیل، یک شرکت با تجربه از قابلیت‌های تبلیغاتی اینستاگرام استفاده می‌ کند. آن‌ها کمپین ‌های تبلیغاتی هدفمند را با استفاده از هدف‌ گیری دقیق مخاطب و تصاویری جذاب گسترش می ‌دهند. آن ها به طور مداوم بر عملکرد کمپین نظارت می کنند، روش های تبلیغاتی را بهینه می کنند، و پارامترهای هدف را برای دستیابی به بهترین بازده سرمایه بررسی می کنند.

در نتیجه، یک شرکت بازاریابی آنلاین خوب، پتانسیل گسترده اینستاگرام را برای کسب و کارها درک می کند. با ایجاد یک استراتژی برنده، ایجاد محتوای جذاب، افزایش فالوورهای مرتبط، استفاده از تبلیغات اینستاگرام، تعامل با جامعه و تجزیه و تحلیل داده‌ ها به کسب‌ و کارها کمک می ‌کنند تا در این پلتفرم قدرتمند رسانه‌ های اجتماعی رشد کنند.

استراتژی بازاریابی دیجیتال

برای آن که بتوان روش های بازاریابی را به درستی انجام داد، نیاز به یک برنامه و طرح است. با طراحی استراتژی بازاریابی دیجیتال می توان هدفمند در جهت ارتقا و توسعه کسب و کار عمل نمود. باید گفت روش های گفته شده در بالا به تنهایی و بدون برنامه برای برندسازی و ارتقا کسب و کار ها مناسب نخواهد بود.

واضح است شما به تنهایی قادر به طراحی این استراتژی نخواهید بود. وجود یک تیم حرفه ای در این راه بسیار ضروری است. برنامه ریزی برای تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ منحصر به هر کسب و کار است به همین دلیل به تجربه کافی و دانش بازاریابی نیاز است. ادغام و به کارگیری مناسب روش ها و شیوه های بازاریابی دیجیتال نیاز به تفکر گروهی متبحر و با تجربه دارد.

اگر استراتژی مناسب کسب و کار شما نباشد، نه تنها باعث تبلیغات هدفمند نمی شود بلکه ممکن است مخاطبان فعلی خود را نیز از دست بدهید.

تیم های بازاریابی دیجیتال گام به گام و بر اساس زمانبندی های مناسب اقدام به فعالیت آنلاین و بازاریابی می کنند. شما عزیزان می توانید برای طراحی یک استراتژی قوی و مناسب با کسب و کارتان با مشاوران و کارشناسان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب مشاوره داشته باشید.

آموزشگاه دارکوب، کلاس های آموزشی دیجیتال مارکتینگ نظیر آموزش طراحی سایت، آموزش سئو و غیره را که توسط بهترین اساتید که تجربه زیادی در این زمینه دارند، تدریس می کنند. برای یادگیری این مباحث می توانید از طریق سایت اقدام کنید یا با ما تماس بگیرید. علاوه بر آن دارکوب به عنوان یک شرکت معتبر دیجیتال مارکتینگ در تهران، آماده ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ و همچنین آموزش آن به شما مشتریان عزیز می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته