افزایش رنک الکسا

نوشته شده توسط مهندس کلانتری

امروز هر کسی با حضور در وب، دائما خواستار تعداد بیشتری بازدید کننده است. اما چگونه می توانید محبوبیت وب سایت را اندازه گیری کنید؟ یک عامل مهم برای انجام این کار اندازه گیری ترافیک حضور کاربران است. ترافیک و همچنین دیگر ارزش های قابل اندازه گیری، بخشی از محاسبات ساخته شده توسط الکسا، یکی از بزرگترین خدمات برای تعیین رتبه بندی آنلاین است.

شرکت الکسا اینترنت Alexa Internet Inc در سال 1996 تاسیس شده و شرکت تابعه Daughter Company) Amazon.Com) است. این شرکت خدماتی را ایجاد کرده است که عادت های گشت و گذار کاربران که نوار ابزار الکسا Alexa Toolbar را نصب کرده اند را ذخیره می کند. رتبه الکسا باید عملکرد کلی حضور در وب را منعکس کند. وب سایت هایی با ترافیک خوب و بروز رسانی مداوم محتوا نیز به طور کلی رتبه بندی الکسای خوب را دارند. علاوه بر این عوامل دیگری نیز وجود دارد که به طور مستقیم و غیرمستقیم در رتبه بندی الکسا تاثیر می گذارد. برخی از آن ها عبارتند از Niche یا جاویژه، که وب سایت در آن خدمت می کند، و همچنین کلمات کلیدی مورد استفاده در متون.

رتبه بندی الکسا چیست؟

به طور خلاصه، رتبه بندی الکسا یک شاخص معرف است. عملکرد وب سایت شما را در مقایسه با میلیون ها وب سایت محبوب آنلاین رتبه بندی می کند. اگر تا به امروز، شما هیچ گام آگاهانه ای برای افزایش رتبه بندی بر نداشته اید، شما بدون شک هنوز هم شانس برای بهینه سازی و قابلیت مشاهده شدن وب سایت خود را دارید.

در نهایت، افزایش رتبه الکسا با ارزش و با پرستیژ است. با توجه به اینکه لیست رتبه بندی به طور عمومی قابل مشاهده است، صاحبان تبلیغات، سرمایه گذاران و شرکای تجاری می توانند رتبه بندی Alex را مشاهده کنند. جذابیت وب اغلب بر اساس رتبه بندی الکسا مشخص می شود، به این معنی که جایگاه بهتر در لیست می تواند به سود مالی تبدیل شود. پس درک بهتر کارهای داخلی سیستم الکسا برای رتبه بندی، می تواند شما را در بهینه سازی وب سایت تان و در نتیجه سودآوری کمک کند.

اصطلاح رتبه ترافیک الکسا در واقع چه چیز را نشان می دهد؟

رتبه بندی ترافیک Alexa تخمینی است که نشان می دهد که چگونه وب سایت شما در مقایسه با سایتی دیگر بازدید می شود. این به این معنی است که رتبه بندی وب سایت شما نه تنها با ترافیک در صفحه، بلکه همچنین با نوسانات در ترافیک داده در وب سایت های دیگر تعیین می شود. این به این معنی است که رتبه بندی در واقع یک امتیاز است که نسبی است. اگر شما در یک بخش بسیار رقابتی هستید و مایل هستید به یک رتبه بالا دست پیدا بکنید، نیاز زیادی به ترافیک خواهید داشت. اگر وب سایت شما در یک بخش جاویژه Niche باشد، برای افزایش رتبه بندی الکسا، ترافیک کمتری نیاز خواهد بود.

 

چگونه الکسا اطلاعات خود را جمع آوری می کند؟

الکسا داده ها را از میلیون ها کاربر اینترنت در سراسر جهان جمع آوری می کند. کسی که داده های خود را به الکسا می دهد، باید نوار ابزار الکسا را در مرورگر خود نصب کرده باشد. بر اساس ارقام این نمونه ها، الکسا تعداد بازدیدکنندگان را به صفحهای اینترنت برآورد می کند. رتبه بندی الکسا نسبت به رتبه بندی وب سایت در این فهرست از یک میلیون سایت بیشتر بازدیده شده است.

این فرآیند شامل یک محاسبات پیچیده است که همچنین منابع خطا مانند ترافیک مربوط به هرزنامه را در نظر می گیرد و آن را حذف می کند. الکسا اهمیت ویژه ایی به داده می دهد و تنها از نمونه آماری صحیح در محاسبات خود استفاده می کند. تمام ترافیک ایجاد شده ناشی از فعالیت های مبتنی بر ربات و کاربران غیر انسانی به این ترتیب فیلتر شده است.

الکسا میانگین بازدید کنندگان روزانه و میانگین بازدید های صفحه وب سایت در طی سه ماه گذشته را برآورد می کند. وب سایت با ترکیبی از بازدیدکنندگان فردی (منحصر به فرد) و نمایش های صفحه Page View بیشتر می تواند بالاترین امتیاز را به دست می آورد. لازم به ذکر است که در این زمینه چندین نمایش صفحه به یک کاربر در یک URL در همان روز به عنوان یک نمایش صفحه شمارش می شود. در نهایت سایت با کمترین میزان فعالیت، آخرین مکان را اشغال خواهد کرد. اگر اتفاق بیفتد که در سه ماه گذشته یک صفحه وب هیچ بازدید کننده ای را ثبت نکرده باشد، آن را به طور کامل از فهرست رتبه بندی حذف می کند.

 

نوار ابزار الکسا

الکسا رتبه بندی را براساس داده هایی که از کاربران نوار ابزار الکسا تولید می شود ایجاد می کند. بر اساس این آمار، الکسا سپس آمار هر دامنه را محاسبه می کند. به گفته الکسا، داده های دامنه های محبوب دقت بیشتری نسبت به صفحات وب کمتر معروف دارند. دلیل این امر این است که بازدید های کمتر از سایت ها، داده های کمتری را برای جمع آوری ارائه می دهد.

البته این به اختیار کاربر است که نوار ابزار الکسا را نصب کند. شما همچنین بدون شک می توانید سوال کنید که آیا میانگین کاربر ابزار به طور دقیق میانگین کاربر معمولی اینترنت است یا خیر. ما نیز باید در نظر داشته باشیم که رتبه بندی الکسا همه چیز نیست. همچنین امکانات دیگری برای تجزیه و تحلیل رتبه بندی شما وجود دارد، برای مثال با کمک Google Assistant، Protonet Zoe و Lenovo Smart Assistant. اما هیچ تردیدی وجود ندارد که به عنوان یک ابزار نظارت بر روند، الکسا بسیار مفید است. با توجه به اینکه داده ها عمومی هستند، شما می توانید از رتبه بندی الکسا برای نظارت بر رقبای وب سایت خود هم استفاده کنید.

 

چه تعداد از بازدیدکنندگان وب سایت در رتبه بندی الکسا تاثیر دارد؟

فهرست رتبه بندی الکسا بسیار طولانی است. با این حال، بهترین وب ها بخش بزرگی از ترافیک را به خود اختصاص می دهند. تراکم بالای در وسط جدول به این معنی است که هنوز افزایش سریع رتبه بندی از طریق افزایش تعداد بازدید کننده ممکن است. هرچه نزدیکتر به بالای فهرست رتبه بندی شوید، سخت تر می شود موقعیت خود را بهبود بخشید. یعنی کجا؟ جایی که گوگل، یوتیوب، فیسبوک و یاهو قرار دارند!

 

چرا رتبه الکسا مهم است؟

بالاتر از همه، رتبه الکسا می تواند برای وب سایت های تجاری بسیار با اهمیت باشد. بازدیدکنندگان بیشتر اطلاعات بیشتری را به ارمغان می آورند که به نوبه خود باعث پیش بینی رفتار بازدید کنندگان آینده می شود. این به این معنی است که دقیق تر و آسان تر به آنچه که تصمیمات خرید مشتریان بالقوه را تحت تاثیر قرار می دهد دسترسی می یابیم (Social Proof).

رتبه الکسا یک شاخص شناخته شده برای یک سایت اغلب بازدید شده است. لیست ها و دایرکتوری های زیادی وجود دراند که وب سایت را بر اساس رتبه بندی الکسا ارزیابی می کنند. ظاهر شدن در بالای یا رو به بالا در این لیست سودمند است، زیرا می تواند توجه بیشتر بازدیدکنندگان بالقوه را جلب کند. علاوه بر این، وب سایت شما را برای تبلیغ کنندگان جالب تر می کند. حضور قوی و جذاب در اینترنت بدون شک می تواند فرصتی برای فضای ها تبلیغاتی وب سایت ها باشد.

اگر وبلاگ شما در سایت شما یکپارچه شده است، رتبه الکسا برای شما اهمیت خاصی دارد. یک رتبه بالاتر می تواند تعداد Backlinks ها را افزایش دهد، چون تعداد زیادی از وبلاگ نویسان بر روی وب سایت های برتر الکسا کار می کنند و مطلب می نویسند.

رتبه بندی الکسا همچنین به شما امکان می دهد تا بدانید که محتوای وب سایت شما در طول زمان چقدر موثر بوده است. با توجه به اینکه ارقام در فهرست رتبه بندی به سه ماه قبل اشاره می کنند، می توانید یک نظرسنجی بهتر را در رابطه با اثر طولانی مدت محتوای منتشر شده خود داشته باشید و شما به راحتی بهینه سازی های مربوطه را انجام دهید.

برای به دست آوردن رتبه دقیق الکسا، شما می توانید تایید معیار های الکسا را داشته باشید. به این معنی که داده های دامنه ها با معیارهای گواهی شده توسط الکسا، که رتبه بندی صفحات بر اساس داده های دقیق انجام شده و نه تقریب ها. علاوه بر آن شما به یک رابط کاربر دسترسی خواهید داشت، که امکان مشاهده دقیق تر اطلاعات را فراهم می کند. این گواهینامه موقعیت دقیق شما را تعیین می کند اما لزوما رتبه بندی شما را بهبود نمی دهد.

 

چگونه رتبه بندی الکسا را افزایش دهم؟

بسیاری از صاحبان وب سایت ها اغلب از خود می پرسند چگونه می توانند رتبه بندی الکسای خود را به صورت پایدار بهبود دهند. چندین گزینه بهینه سازی وجود دارد؛ اگر چه برخی از این ها موثرتر از دیگران هستند. در زیر گام به گام مراحلی را توضیح می دهیم که می تواند رتبه وب سایت شما را بهبود دهد.

 

ایجاد محتوای منحصر به فرد

اولویت اصلی، تولید محتوای با ارزش و اورجینال است که به طور منظم به روز می شود. داشتن محتوای منحصر به فرد، به شما امکان می دهد که به بازدیدکنندگان وفادارتر برسید. اگر خوانندگان شما محتوای وب سایت را ارزشمند و آموزنده بیابند، احتمال بیشتری دارد که با استفاده از نظرات و اشتراک با سایت شما مشارکت داشته و بازگردند.

محتوای خوب عمدتا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، که به نوبه خود تاثیر مثبتی بر ایجاد لینک دارد. به این ترتیب تعداد بازدیدکنندگان جدید در طولانی مدت همراه با خوانندگان دائمی یا مشتریان شما رشد خواهد کرد. علاوه بر این، موتورهای جستجو مانند Google به محتوای با کیفیت بالا پاداش می دهد، به این معنی که وب سایت شما بیشتر در نتایج جستجو مشاهده می شود. علاوه بر این، میانگین زمان بازدید کاربران (زمان صرف شده در صفحه Retention Time) افزایش می یابد. این فقط به موقعیت شما در نتایج جستجو تاثیر نخواهد گذاشت بلکه رتبه بندی الکسا شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. بطور خلاصه: محتوای منحصر به فرد باعث افزایش میزان ترافیک سایت شما می شود.

 

مطمئن شوید که یک ساختار پیوند خوب داشته باشید

بهینه سازی لینک بخش جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی آنلاین است. این موضوع در ارتباط با هر دو لینک خارجی و همچنین داخلی نیز صادق است.

مهم است که اطمینان حاصل کنید که صفحات وابسته به یک موضوع در وب سایت های مختلف به هم مرتبط باشند. این نوع لینک ها به عنوان External Links Or Backlinks شناخته شده اند، این ها اقداماتی هستند برای ساخت ارتباط. آنها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا به طور واضح یک منطقه یا بخش را به هر وب سایت اختصاص دهند. بالاتر از همه، پیوندهای قوی و مفصل اطمینان حاصل می کنند که صفحه وب شما اعتبار پیدا می کند. به طور طبیعی برای اینکه همه اینها اتفاق افتد شما نیاز به یک پایه جامع و اساسی تشکیل شده از محتوای منحصر به فرد اورجینال دارید.

این مورد درباره ساختار پیوند داخلی صادق است که شما همچنین با آن می توانید رتبه الکسا ی خود را ارتقا دهید. به همین دلیل است که شما باید لینک ها را به متون خود اضافه کنید که از یک زیر صفحه به صفحه دیگر هدایت می شود. لینک های داخلی می توانند برای بازدیدکنندگان سایت شما سودمند باشند، چرا که ناوبری بسیار ساده تر می شود. آنها حتی می توانند به خزنده (Crawler) موتور جستجوگر کمک کند. پیوندهای داخلی به خوبی می توانند تاثیر مثبتی بر زمان نگهداری کاربر و در نتیجه بر رتبه بندی داشته باشند.

هر دو لینک خارجی و داخلی به موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای وب سایت شما را بهتر درک کرده و تحلیل کنند. این محاسبات سپس کمک می کند تا تعیین شود که محتوای شما چگونه با عبارت های جستجو شده توسط یک کاربر متناسب است. لینک ها باید به طور متناسب گسترش یابند و از همه مهم تر نیز باید ارگانیک Organic باشند. مقدار بیش از حد لینک ها می تواند اعتبار و یا خوانایی وب سایت شما را کاهش دهد. این نیز توسط موتورهای جستجو تشخیص داده شده، در نهایت شما در نتایج جستجو به شدت نادیده گرفته خواهید شد.

 

کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید

متون با کلمات کلیدی مناسب جزء ضروری هر وب سایت موفق است. کلمات کلیدی مورد استفاده در وب سایت هایی که به لحاظ موضوعی مشابه شما هستند را پیدا کنید. تحقیق درباره کلمات کلیدی ممکن است به شما در درک آنچه مخاطبان هدف شما جستجو می کنند و نحوه جستجوی آن ها کمک کند. با این حال، به دنبال کلمات کلیدی های کمتر استفاده شده باشید. شما باید به دنبال کلمات کلیدی مرتبط باشید که با محتوای شما همخوانی دارد. شما همچنین می توانید در این رابطه از تجربه و دانش کارشناسان سئو در شرکت طراحی وب سایت دارکوب کمک بگیرید.

 

استراتژی بازاریابی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

هنگامی که صحبت از تجزیه و تحلیل رقبا می آید، ایده این است که وب سایت خود را در یک محدوده بزرگ قرار دهید. این به شما این امکان را می دهد که آنچه را که به بهترین شکل کار می کند پیدا کنید. بالاتر از همه، بسیار مهم است که شما آنچه کار شما را در رقابت متفاوت می کند شناسایی کنید. پس از این که آن را یافتید، می توانید وب سایت خود را به بهترین شکل تنظیم کنید. در حالت ایده آل، شما می توانید چیزی را به بازدید کنندگان و یا مشتریان خود ارائه دهید که توسط وب سایت رقبا ارائه نمی شود.

گام به گام، شما باید قادر به پیدا کردن استراتژی ایی باشید که قادر به شناسایی و پیش بینی روند بازار باشد. پس از این دیدگاه تازه به دست آمده، بازبینی استراتژی کلی شما بسیار آسان تر می شود. شما در موقعیتی قرار می گیرید تا تصمیمات آینده محوری را در پیش بگیرید و تاثیر مثبتی بر روی موقعیت خود در بازار بگذارید.

 

استفاده از ابزارهای SEO در الکسا

ابزارهای بی شماری وجود دارد که می تواند در پیاده سازی SEO کمک کنند. الکسا یک بسته بازاریابی مبتنی بر هزینه (Marketing Stack) ارائه می دهد که شامل ابزار تحقیق کلمات کلیدی، مقایسه رقبا، و همچنین تجزیه و تحلیل وب است. به عنوان کاربر این بسته، شما همچنین دستورالعمل های خاصی در مورد چگونگی بهبود رتبه بندی موتور جستجو و لینک ها و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

با استفاده از ابزار Keyword Difficulty، می توانید دریابید که کدام کلید واژه ها توسط رقبای شما کمتر مورد استفاده قرار گرفته اند و پس از آن می توانید روی آن کار کنید. شما 10 وب سایت برتر با بیشترین میزان ترافیک برای یک کلمه کلیدی خاص، را شناسایی خواهید کرد. با استفاده از این عملکردها شما می توانید نه تنها در زمان صرفه جویی کرده بلکه برای آینده کلمات کلیدی مهمی را بکار برید.

ابزارهای هوشمند رقابتی به شما امکان می دهد وب سایت ها را مقایسه کنید تا بتوانید روند و فرصت ها را تشخیص دهید. شما می توانید میزان ترافیک وب سایت های دیگر در صنعت خود و همچنین آنچه که در کمپین ها موفق بوده اند را بدست آورید. در نسخه پیشرفته، شما همچنین می توانید به آمار ماهانه برای بازدید کنندگان منحصر به فرد در سراسر وب دست یابید. ویژگی های اضافی ابزارهای هوش رقابتی همچنین شامل اندازه گیری زمان کاربر بر روی سایت، میزان بازدهی و نمایش هر صفحه می باشد.

ابزار حسابرسی جستجوگرها SEO Audit Tool به شما امکان می دهد تا نمایش وب خود را در وضعیت SEO ی فعلی حفظ کنید. مشکلات فنی، که می تواند تمام کارهای SEO شما را خنثی کند، گاهی اوقات شناسایی نمی شوند. ابزار حسابرسی جستجوگرها گزارش های منظم را برای کمک به تضمین وضعیت SEO شما ارائه می دهد. با طراحی گام به گام منحصر به فرد این ابزار می تواند به شما در اجرای بهترین روش ها Best Practices کمک کند.

 

نوار ابزار و ویجت الکسا را نصب کنید

نوار ابزار الکسا آمار جالبی در مورد وب سایت های بازدید شده و همچنین نتایج مربوط به تعداد بازدیدکنندگان چه ملی و چه بین المللی را ارائه می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد، این اطلاعات براساس داده های کاربران است که نوار ابزار را نصب می کنند. یکی از مزایای نوار ابزار این است که لینک ها به سایت های مرتبط دیگر را نمایش می دهد. به این شکل که شما می توانید به سرعت از یک موضوع خاص از منابع مختلف بدون نیاز به صرف زمان زیاد برای جستجو اطلاع پیدا کنید.

بسیاری از کاربران تمایلی به نصب نوار ابزار ندارند، زیرا الکسا اطلاعات گسترده ای را در مورد عادات گشت و گذار کاربر جمع آوری می کند. به این ترتیب هر کسی که ارزش ویژه ایی برای حریم خصوصی خود قائل است، بسیار بعید است که از این ابزار استفاده کند. با این حال در وب سایت خود، الکسا وعده داده است که از اطلاعات جمع آوری شده برای شناسایی رفتار شخصی افراد استفاده نکند. اما در بعضی موارد، نمی توان اطمینان کرد که حریم خصوصی شخص رعایت خواهد شد.

ویجت الکسا رتبه بندی الکسا را به طور مستقیم در وبلاگ وردپرس شما نشان می دهد. ویجت همچنین می تواند یک نشانه قابل مشاهده و مثبت برای بازدیدکنندگان شما باشد. از سال 2016، ویجتهای الکسا نمیتوانند در وب سایت های معمولی اجرا شوند. این بدان معنی است که در حال حاضر تنها به سود وبلاگ نویسان وردپرس است.

 

سایر روش ها برای افزایش رتبه الکسا

برای افزایش رتبه الکسا علاوه بر موارد بالا (ایجاد محتوای منحصر به فرد، ساختار پیوند خوب، کلمات کلیدی مناسب، تحلیل استراتژیک رقبا، ابزار سئو الکسا، نصب نوار ابزار و ویجت الکسا) روش های زیر را می توان به کار برد:

  • خود را به الکسا معرفی کنید. همان طور که در بالا گفته شد شما می توانید درخواست آنالیز ترافیک وب خود به الکسا بدهید. این کار با یک متادیتا در کد وب شما صورت می گیرد. این سرویس انواع مختلف دارد اما می توانید با عضویت ابتدایی خود را به الکسا معرفی کنید.
  • درباره الکسا در سایت خود بنویسید این کار باعث شده افراد بیشتری از این نوار استفاده کرده، در ضمن افراد زیادی درباره این موضوع در اینترنت جستجو می کند که این باعث می شود کاربران بیشتری از طریق موتورهای جستجو به سایت شما آمده ترافیک و رتبه آن افزایش پیدا کند.
  • کاربران الکسا را هدف بگیرید. یعنی مطالبی بنویسید که درباره وب مستر ها باشد. چون این افراد معمولا این نوار ابزار الکسا را نصب شده دارند.
  • از آنجایی که در شرق آسیا افراد زیادی نوار ابزار الکسا را نصب کرده اند سعی کنید از طریق انجمن ها بازدید وب سایت خود را توسط این کاربران افزایش دهید.
  • در مجموعه خود از کاربران بخواهید که وب سایت تان را به عنوان Home Page انتخاب کنند. یا می توانید از کافی نت نیز بخواهید این کار را بر روی سیستم های خود انجام دهند (البته نوار ابزار الکسا را نیز نصب کنند).
  • مطالب خود را در صفحات شبکه های اجتماعی و انجمن ها به اشتراک بگذارید.
  • لینک های سایت خود را در Stumbleupon ها قرار دهید. اینگونه وب سایت ها نسبت به علاقه کاربران محتوا و صفحات وب را پیشنهاد می دهند. اینکار می تواند ترافیک را به سایت شما روانه کند.
  • وب سایت خود را تبلیغ کنید. از تبلیغات گوگل یا تبلیغات کلیکی برای افزایش ترافیک سود ببرید.
  • در وب سایت تان امکانی فراهم کنید که بازدیدکنندگان بتوانند نظر بدهند این کار وب سایت شما را با کامنت های خوب جذاب تر می کند و کاربران زمان بیشتری را در آن خواهند گذراند.

 

 

رتبه الکسا در مقابل PagerRank گوگل

سالهاست که گوگل در نوار ابزار خود به اپراتورهای وب سایت یک نمایش از PagerRank ارائه می دهد که می توان حضور وب سایت را بطور نسبی ارزیابی کرد. پس از تکامل الگوریتم جستجوی گوگل، اهمیت PagerRank در میان SERPs به طور قابل توجهی کاهش یافته است. به همین دلیل، غول موتورهای جستجو تصمیم گرفت تا با رتبه PagerRank در تاریخ 18 آوریل 2016 بطور عمومی خداحافظی کند. با این حال داده های داخلی PagerRank همچنان به عنوان بخشی از رتبه بندی Google در دسترس هستند.

PagerRank Google به سال 1997 به الگوریتم توسعه یافته توسط لری پیج و سرگئی برین بر می گردد: رتبه بندی یک وب سایت تنها بر اساس Backlink ها. نکته منفی آن این بود که یک وب سایت که به خوبی لینک شده می تواند PagerRank بالا داشته باشد، حتی اگر محتوای آن مرتبط و یا ترافیک آن بالا نباشد.

این بدین معنی است که PagerRank لزوما منعکس کننده ارزش یک وب سایت خاص برای کاربر نیست. این روزها، زمانی که صحبت از رتبه بندی یک وب سایت به میان می آید، الگوریتم گوگل بیش از 200 فاکتور رتبه بندی که یکی از آن PagerRank است در نظر می گیرد.

در حالی که با Google PagerRank، لینک ها در خط مقدم هستند، رتبه بندی الکسا معمولا با مقدار ترافیک همراه است. اما لازم به ذکر است که این موضوع چیزی درباره کیفیت این ترافیک نمی گوید.

همچنین باید توجه داشته باشید حتی یک وب سایت که مقدار نسبتا کم بازدیدکنندگان را ثبت می کند، هنوز هم می تواند کاملا رتبه بندی الکسای خوبی داشته باشد. این همیشه به جاویژه Niche که وب سایت در آن خدمت می کند بستگی دارد. در صورتی که وب سایت در خدمت یک بخش کوچک باشد، باید بین 200 تا 400 بازدید کننده روزانه برای رتبه بندی الکسا مناسب باشد.

 

کلام آخر

ظاهر شدن در بالای رتبه بندی الکسا به ویژه برای سایت داران حرفه ای جذاب است. اما به یاد داشته باشید که برآوردهای غالبا غیرمستقیم همیشه نمی توانند جای ارزش واقعی را بگیرد. به این معنا، الکسا به عنوان یک معیار کلی برای پیش بینی روند ممکن، مناسب است. البته به یاد داشته باشید رتبه بندی الکسا همیشه بر اساس سه ماه گذشته است و تغییرات در تعداد بازدیدکنندگان شما علاوه بر اینکه با کمی تاخیر مشاهده می شود نسبی می باشد. نسبی بودن به این معناست که ممکن است تعداد بازدیدکنندگان شما با رقبایتان هم زمان بالا رود و شما افزایش رتبه پیدا نکنید.

و اینکه رتبه های ترافیک الکسا فقط برای دامنه های سطح بالا ارائه می شود (به عنوان مثال، Domain.Com). الکسا رتبه بندی های جداگانه ای برای زیر صفحات در یک دامنه (به عنوان مثال Domain.Com/Subpage) یا زیر دامنه (Subdomain.Domain.Com) ارائه نمی دهد، مگر اینکه آنها را به عنوان یک صفحه شخصی، سایت میزبانی شده یا وبلاگ شناسایی شوند. یک نمونه از این موارد، میزبانی در سایتهایی مانند بلاگر Blogspot.Com است. در این مورد، این سایت ها جدا از دامنه میزبان خود دارای رتبه های ترافیکی فردی هستند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته