طراحی وب سایت حرفه ای

نوشته شده توسط رومینا نظری سئو
شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

امروزه در هر کسب و کاری بحث بر سر داشتن وب سایت و شروع تجربه فعالیت در فضای مجازی شنیده می شود . در سال های اخیر که کاربران اینترنت و فضای مجازی افزایش یافته ، بستری برای کسب و کار های مختلف آماده شده است صاحبان مشاغل در صدد هستند تا از این موقعیت های به وجود آمده استفاده نمایند و کسب و کار خود را گسترش دهند . فضای سایت ها به نحوی می باشد که هر کسب و کاری می تواند در آن فعالیت کند .

در سال های اخیر که بحث طراحی سایت داغ شده است شرکت های بسیاری تحت عنوان شرکت طراحی وب سایت تاسیس شده اند . از آنجایی که موفقیت کسب و کار های آنلاین رابطه مستقیمی با سایت شان دارند باید طراحی سایت به صورت حرفه ای و اصولی انجام گیرد . بسیاری از افراد بدون توجه به این مسئله با توجه به قیمت خدمات طراحی سایت به شرکت های طراحی سایت مراجعه می کنند و در انتها با یک سایت بی کیفیت روبه رو می شوند . دانش طراحی سایت این روزها توسط بسیاری از افراد آموخته می شود از این رو افراد طراح کم نیستند اما افرادی که سایت با کیفیت و حرفه ای طراحی می کنند بسیار کم می باشند .

طراحی وب چیست؟

طراحی سایت فرآیند ایجاد ظاهر و احساس یک وب سایت است. این شامل طراحی چیدمان، عناصر بصری و تجربه کاربری یک وب سایت است. این ممکن است شامل انتخاب رنگ ها، فونت ها و سایر عناصر بصری مانند تصاویر و گرافیک باشد. طراحان وب از ابزارها و تکنیک های مختلفی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت برای ایجاد قسمت جلویی یک وب سایت استفاده می کنند.

طراحی وب یکی از جنبه های حیاتی توسعه وب است زیرا تعیین می کند که یک وب سایت چگونه به نظر می رسد و چگونه کار می کند. طراحی وب خوب باید از نظر بصری جذاب باشد، به راحتی قابل پیمایش باشد و برای دستگاه ها و اندازه های مختلف صفحه نمایش بهینه شده باشد. همچنین باید با نام تجاری و پیام رسانی کلی یک کسب و کار یا سازمان هماهنگ باشد.

و برای اینکه کسب و کارهای تجارت الکترونیک طراحی سایت حرفه ای داشته باشند، طراحان وب اغلب با توسعه دهندگان وب برای ایجاد وب سایت های کاربردی و زیبایی شناختی از نزدیک همکاری می کنند. در حالی که توسعه دهندگان وب بر روی ساختن قابلیت های Back-end یک وب سایت تمرکز می کنند، طراحان وب مسئول ایجاد رابط کاربری و تجربه کاربری هستند.

طراحی سایت حرفه ای

آماده سازی یک سایت فقط بخشی از طراحی سایت می باشد ؛ خدمات طراحی شامل سئو و بهینه سازی ، خدمات هاستینگ ، پشتیبانی ، تولید محتوا ، سازگار کردن سایت برای دستگاه های مختلف و … است که این خدمات باید اصولی و به طور حرفه ای انجام گیرد تا صاحب سایت بتواند در کار خود موفق باشد .

ما مفتخر هستیم که شرکت طراحی سایت دارکوب در سال های اخیر توانسته است بهترین خدمات طراحی را به مشتریان خود ارائه دهد . خدماتی که در قبال دریافت هزینه های منطقی صورت می گیرد . در شرکت طراحی سایت دارکوب تمام کارمندان می کوشند تا سفارش های خود را به صورت حرفه ای در کوتاه ترین بازه زمانی به مشتریان تحویل دهند . بعد از ارائه سایت به کارفرما ، کارشناسان ما مشتریان را تنها نمی گذارند . صاحبان سایت تا یک سال می توانند از پشتیبانی شرکت استفاده نمایند . در مدیریت سایت امکان بروز مشکلات مختلف وجود دارد ، مشکلاتی که حتما باید توسط طراح بر طرف گردد .

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

پشتیبانی آنلاین یکی از مهمترین خدمات طراحی سایت می باشد . بروز هر نوع مشکلی ممکن است عواقب غیر قابل جبران داشته باشد که وقت و هزینه طراحی را تحت شعاع خود قرار دهد . خوشبختانه شرکا دارکوب از بروز عواقب تا حد امکان جلوگیری کرده است مشتریان ما می توانند تا یک سال از پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته استفاده نمایند . همچنین از قبل کارشناسان ما آموزش های لازم در ارتباط با مدیریت سایت را به کارفرما می دهند و هر فردی با هر دانشی می تواند با استفاده از پنل مدیریت سایت خود را اداره نماید .

شما می توانید قبل از اقدام به کاری با مشاوران ما در زمینه طراحی سایت گفتگو کنید . همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت طراحی سایت حرفه ای به سایت دیگر ما مراجعه نمایید :

مراحل طراحی سایت حرفه ای

برای آنکه بتوانید در کسب و کار آنلاین موفق باشید در ابتدا باید یک سایت حرفه ای داشته باشید برای داشتن وب سایت حرفه ای اقدامات زیر لازم می باشد. مراحل طراحی سایت حرفه ای به صورت زیر است:

1. برنامه ریزی و استراتژی

 برای شروع هر کاری از قبل باید تمام عواقب و نتیجه احتمالی را برنامه ریزی نمود . برای شروع فعالیت در فضای مجازی و راه اندازی سایت نیز باید برنامه ریزی نمود تا از رقبا عقب نمانید . لازم است برنامه ریزی کامل از محتوای سایت ، ارزیابی مشتریان و مخاطبان ، نحوه فروش و ارائه خدمات و … داشته باشید . برای تولید محتوا نیز باید برنامه ای جامع تنظیم نمایید تا وقتی طراحی تمام شد محتوا را درج نمایید .داشتن استراتژی در مدیریت سایت به موفقیت بیشتر شما کمک می کند .

2. انتخاب شرکت طراحی سایت

بعد از برنامه ریزی نوبت مراجعه به یک شرکت طراحی سایت می باشد . این کار می تواند یکی از مهمترین اقدامات در راه موفقیت باشد زیرا هر گونه کم کاری و و غیر حرفه ای بودن طراحی سایت عواقب خوبی نخواهد داشت . یک شرکت طراحی سایت خوب باید مشتمل از کارمندان خبره در هر زمینه ای باشد ، طراحی ، برنامه نویسی ، گرافیست ، تولید کننده محتوا و بازاریاب و … تمام این افراد در طول طراحی لازم هستند . به طور مثال اگر لوگو نداشته باشید و بخواهید در سایت یک علامت تجاری ثبت نمایید نیازمند گرافیست هستید اگر در شرکت مذکور گرافیست نباشد مجبور هستید به شرکت های مربوطه دیگر مراجعه نمایید این کار وقت و هزینه شما را تلف می کند . قبل از عقد قرار داد با شرکت طراحی سایت حتما سوابق و نمونه کار های آنها را ارزیابی کنید همچنین قیمت چند شرکت طراحی را با یکدیگر مقایسه نمایید . تمام این ارزیابی ها به انتخاب بهتر شما کمک می کند .همچنین در شرکت مذکور بهتر است خدمات هاستینگ نیز ارائه شود تا بتوانید میزبان وب سایت خود را از همانجا تهیه نمایید . مورد مهم دیگر که در بالا نیز به آن اشاره کردیم ؛ پشتیبانی است . این مورد بهتر است یکی از ملاک های شما در انتخاب شرکت طراحی سایت باشد .شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت از نمونه طراحی سایت های حرفه ای دیدن فرمایید .

3. انتخاب نام دامنه

انتخاب نام دامنه سایت یک امر حیاتی و غیر قابل تغییر است. با نام دامنه و نام سایت است که کاربران شما را می شناسند و به یکدیگر معرفی می کنند. بهتر است نام انتخابی با کسب و کارتان مرتبط باشد، کوتاه و راحت تلفظ کردن نام دامنه در بازاریابی اینترنتی موضوع مهمی است. پس برای انتخاب نام حتما وقت کافی بگذارید زیرا غیر قابل تغییر می باشد.

4. انتخاب نوع سایت

بهتر است بدانید مدیریت سایت ها به دو دسته داینامیک و استاتیک تقسیم می شوند . در سایت های استاتیک برنامه نویس سایت شما را طراحی می کند و سایت هیچ گونه پنل مدیریتی نخواهد داشت و برای تغییر و درج و تولید محتوا باید به برنامه نویس مراجعه نمایید . اما در طراحی داینامیک سایت یک پنل مدیریتی برای محتوا دارد که شما می توانید به راحتی تغییرات لازم را در سایت اعمال نمایید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله دیگر ما در زمینه طراحی سایت به صورت داینامیک و استاتیک و تفاوت آنها  مراجعه نمایید . در شیوه مدیریت وب سایت CMS های مختلفی وجود دارد که اغلب از وردپرس و جوملا استفاده می شود . همچنین طراح با کمک برنامه نویس می تواند سیستم مدیریت سایت اختصاصی شما را طراحی نماید که البته این کار برای سایت های بزرگ بهتر است و هزینه زیادی می خواهد .

5. انتخاب هاست و میزبان 

اغلب شرکت های طراحی سایت حرفه ای خدمات هاستینگ نیز ارائه می دهند. امنیت و سرعت هاست بر موفقیت شما تاثیر گذار می باشد. میزبان سایت چند نوع می باشد که بهترین آنها هاست اختصاصی و مجازی است. البته این دو نوع میزبان از هاست های گران می باشند. برای تهیه هاست بهتر است از همان شرکت طراح تهیه کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

6. انتخاب قالب 

بعد از انجام تمامی اقدامات بالا طی جلساتی که به شرکت طراحی وب سایت مراجعه می نمایید باید قالب سایت وردپرس را انتخاب کنید. در این زمینه بهتر است حتما توصیه های طراح را در انتخاب خود دخیل کنید، زیرا آنها تجربیات بیشتری در این زمینه دارند. در انتخاب قالب؛ نوع وب سایت، کاربرد سایت، سلیقه مشتریان و کاربران و … را در نظر داشته باشید.

در انتخاب قالب باید توجه کنید که به چه شیوه وب سایت شما طراحی می شود در برخی از شرکت ها از همان قالب های آماده استفاده می کنند. اما در شرکت طراحی سایت دارکوب طراح بعد از انتخاب قالب توسط مشتری آن را از پایه طراحی می کند. همچنین می توانید هر آنچه در ذهن دارید به طراح بگویید تا همان قالب را برای شما طراحی نماید.

7. ریسپانسیو Respansive

یکی از مواردی که این روز ها برای موتورهای جست و جو بسیار مورد اهمیت شده است سازگاری وب سایت با تلفن های همراه هوشمند می باشد. وب سایت ها باید قابلیت نمایش در تلفن های همراه را داشته باشند. به معنای دیگری محتوای صفحات سایت در تلفن های همراه باید به درستی نمایش داده شود تا کاربران دچار گمراهی نشوند. ریسپانسیو بودن وب سایت یکی از فاکتور های سئو می باشد.

8. تولید و درج محتوا

بعد از آنکه طراحی سایت به پایان رسید لازم است تا در آن محتوای اولیه درج گردد برای این کار باید اطلاعات خود را در اختیار طراح بگذارید این اطلاعات شامل: راه های ارتباطی، تصاویر، لگو و مقالات می باشد. بعد ها مدیر سایت باید محتوا را تولید و درج نماید. تمام اطلاعاتی که در اختیار آنها می گذارید باید مختص به کسب و کار خودتان باشد. همانطور که گفته شد بعد از درج اطلاعات اولیه لازم است که مدیر سایت اقدام به تولید محتوا کند. تولید محتوا یکی از مهمترین و ضروری ترین کارهای مدیر وب سایت می باشد. زیرا همه مخاطبان و کاربران فقط برای دیدن محتوا به سایت ها مراجعه می نمایند. حتی اگر طراحی وب سایت شما حرفه و بدون نقص باشد اما محتوای مناسب و با کیفیتی برای ارائه به مخاطب نداشته باشید به طور حتم در فعالیت خود موفق نمی شوید. محتوا باید کامل، مفید، کاربردی و منحصر به فرد باشد. به یاد داشته باشید بعد از تحویل سایت به طور مداوم باید محتوای سایت را بروز رسانی کنید.

9. سفارش سئو سایت

سئو سایت بعد از طراحی سایت یک اقدام مهم می باشد . با بهینه سازی سایت، وب سایت شما جایگاه خوبی را در موتور های جست و جو کسب می کند. وقتی یک وب سایت راه  اندازی می شود باید به کاربران معرفی شود تا از وجود آن با خبر گردند. تبلیغات گسترده ، بک لینک گذاری، اشتراک  گذاری در شبکه های اجتماعی و … به افزایش کاربران سایت کمک می کند. این ها تعدادی از فاکتور های مهم سئو می باشند که برخی از آنها باید توسط مدیر سایت انجام شود و برخی دیگر توسط سئو کار.

بعد از راه اندازی سایت، شرکت طراح معمولا طی جلساتی با کارفرما، آموزش های لازم در ارتباط با پنل مدیریت را به آنها می دهد. بسیاری از افراد مراجعه کننده به شرکت های طراحی سایت هیچ دانشی در ارتباط با سایت ها ندارند از رو نگران این هستند که در مدیریت وب سایت شان با مشکلات متعددی رو به رو شوند. باید گفت جای هیچ گونه نگرانی نیست اگر شما به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید کارشناسان ما در جلسات مختلف آموزش های لازم برای مدیریت وب سایت حرفه ای را به کارفرما می دهند. حتی بعد از آموزش ها نیز آماده پاسخگویی به تمام سوالات مشتری هستند. مشتریان ما می توانند در هر زمانی با پشتبانی شرکت در ارتباط باشند و مشکلات خود را حل نمایند.

چرا طراحی وب سایت حرفه ای مهم است؟

1. تجربه کاربری بهبود یافته 

یک وب سایت با طراحی خوب به راحتی قابل پیمایش است، از نظر بصری جذاب است و یک تجربه خرید یکپارچه را برای کاربران فراهم می کند. این می تواند منجر به افزایش رضایت و وفاداری مشتری شود.

2. افزایش تبدیل 

یک طراحی وب سایت خوب می تواند به تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان پولی کمک کند. با سهولت یافتن محصولات، مشاهده اطلاعات محصول و تکمیل تراکنش ها برای کاربران، می توانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

3. رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو 

یک وب سایت خوب طراحی شده با تجربه کاربری خوب احتمالاً در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارد که می تواند منجر به ترافیک و فروش ارگانیک بیشتر شود.

4. افزایش اعتبار 

یک وب سایت حرفه ای می تواند به ایجاد اعتبار و اعتماد در بین مشتریان کمک کند. این امر به ویژه برای مشاغل کوچک یا جدید که ممکن است ویترین فیزیکی یا نام تجاری شناخته شده نداشته باشند بسیار مهم است.

5. انعطاف پذیری بیشتر 

یک سایت تجارت الکترونیک با طراحی خوب را می توان به راحتی به روز کرد و تغییر داد تا نیازهای در حال تغییر کسب و کار شما را برآورده کند. این به شما امکان می دهد تا در صورت نیاز به سرعت تغییراتی در پیشنهادات محصول، قیمت گذاری یا تلاش های بازاریابی خود ایجاد کنید.

مراحل توسعه وب

توسعه وب شامل چندین مرحله است که ممکن است بسته به پروژه خاص و فناوری های مورد استفاده کمی متفاوت باشد. در اینجا یک طرح کلی از مراحل توسعه وب آمده است:

1. برنامه ریزی 

این مرحله شامل تعریف اهداف و مقاصد پروژه، تعیین مخاطب هدف و تعیین بودجه و جدول زمانی پروژه می باشد.

2. طراحی 

در این مرحله ظاهر و احساس وب سایت توسعه می یابد. این ممکن است شامل ایجاد وایرفریم ها، ماکت ها و نمونه های اولیه برای تجسم طرح و رابط کاربری سایت باشد.

3. توسعه 

این مرحله ای است که در آن کدگذاری و پیاده سازی واقعی وب سایت انجام می شود. این ممکن است شامل نوشتن HTML، CSS، و جاوا اسکریپت برای ایجاد قسمت جلویی سایت، و همچنین توسعه هر گونه عملکرد بک‌اند ضروری با استفاده از زبان‌هایی مانند PHP یا Ruby باشد.

4. تست

قبل از راه‌اندازی وب‌سایت، مهم است که آن را به طور کامل آزمایش کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می‌کند و عاری از هرگونه اشکال یا خطا است. این ممکن است شامل انجام آزمایش کاربر، اشکال زدایی و تست عملکرد باشد.

5. استقرار 

هنگامی که وب سایت آزمایش شد و آماده راه اندازی شد، باید در یک وب سرور مستقر شود. این ممکن است شامل انتقال فایل‌ها به سرور، پیکربندی سرور، و راه‌اندازی پایگاه‌های داده ضروری یا سایر منابع بک‌اند باشد.

6. تعمیر و نگهداری

پس از راه اندازی وب سایت، حفظ و به روز رسانی آن برای اطمینان از عملکرد و ایمن بودن آن بسیار مهم است. این ممکن است شامل رفع مشکلات پیش آمده، افزودن ویژگی ها یا محتوای جدید و به روز نگه داشتن سایت با آخرین فناوری ها باشد.

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی

چندین ویژگی وجود دارد که یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید داشته باشد:

1. طراحی واکنش گرا 

یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید به گونه ای طراحی شود که واکنش گرا باشد، به این معنی که باید به راحتی قابل پیمایش و کاربرپسند در هر دستگاهی از جمله دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند باشد.

2. ناوبری آسان

یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید دارای یک سلسله مراتب بصری واضح و ساختار ناوبری منطقی، با دسته ها و زیرمجموعه هایی باشد که یافتن و دسترسی به آنها برای کاربران آسان باشد.

3. تصاویر محصولات با کیفیت بالا

وب سایت های فروشگاهی حرفه ای باید تصاویر محصولات با کیفیت بالا را به نمایش بگذارند که دقیقاً نشان دهنده محصولات فروخته شده باشد. این شامل استفاده از عکس‌های روشن و با نور مناسب است که محصولات را از چندین زاویه نشان می‌دهد.

4. توضیحات محصول

وب سایت های تجارت الکترونیک حرفه ای باید توضیحات دقیق و دقیقی را در صفحات محصول ارائه دهند که به مشتریان کمک کند ویژگی ها، مزایا و مشخصات محصولات فروخته شده را درک کنند.

5. قابلیت جستجو

یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید دارای نوار جستجو باشد که به کاربران اجازه دهد به راحتی محصولات خاص را با استفاده از کلمات یا عبارات پیدا کنند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

6. فرآیند پرداخت امن

یک وب‌سایت تجارت الکترونیک حرفه‌ای باید فرآیند پرداخت امنی داشته باشد که از اطلاعات شخصی و مالی مشتریان محافظت کند. این شامل استفاده از دروازه‌های پرداخت امن و رمزگذاری داده‌های حساس است.

7. خدمات مشتری 

وب سایت های تجارت الکترونیک حرفه ای باید دارای یک تیم خدمات مشتری اختصاصی باشند که برای پاسخ به سؤالات و حل هر گونه مشکلی که ممکن است در طول تجربه خرید ایجاد شود، در دسترس باشد.

8. شاخص‌های اعتماد 

یک وب‌سایت تجارت الکترونیک حرفه‌ای باید دارای شاخص‌های اعتماد مانند نظرات مشتریان، خط‌مشی حفظ حریم خصوصی و نمادهای پرداخت امن باشد تا به اعتمادسازی با مشتریان کمک کند.

بهترین روش طراحی سایت حرفه ای

یکی از بهترین روش های طراحی سایت، طراحی سایت حرفه ای باوردپرس است که میتوانید در مدت زمان کم یک سایت با کیفیت طراحی کنید. طراحی سایت با وردپرس، هم هزینه پایینی نسبت به طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی دارد. اما طراحی سایت ارزان با وردپرس و در مدت زمان کم، نسبت به زبان های برنامه نویسی آپشن های متری دارد و اگر به دنبال طراحی سایت هایی بزرگ و پر کاربرد هستید حتما طراحی سایت حرفه ای با php را انجام دهید.

شرکت دارکوب با 20 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت حرفه ای و ارزان، خدمات سئو سایت حرفه ای و فروش قالب های سایت فعالیت دارد. دارکوب با توجه به سابقه درخشان، یکی بهترین شرکت طراحی سایت حرفه ای در ایران می باشد که با کمترین هزینه برای شما طراحی سایت انجام می دهد.

شرکت دارکوب طراحی سایت ها را با وردپرس و زبان برنامه نویسی php انجام می دهد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت های طراحی سایت حرفه ای توسط دارکوب با شماره تماس های داخل سایت دارکوب تماس بگیرید و بعد از مشاوره رایگان حرفه ای طراحی سایت با کارشناسان با تجربه در زمینه ساخت سایت، سفارش طراحی سایت حرفه ای خود را ثبت کنید.

طراحی سایت حرفه ای رایگان

اگر بوجه راه اندازی سایت حرفه ای را ندارید و میخواهید یک کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید، میتوانید در سایت رایگان بفروش به صورت کاملا رایگان آگهی ثبت کنید و یک صفحه پروفایل درباره کسب و کار خود ایجائ کنید و حتی در آن صفحه میتوانید محصولات و یا خدمات خود را معرفی کنید و درگاه پرداخت آنلاین هم دارد؛ مشتریان میتوانند از طریق درگاه پرداخت آنلاین از شما خرید انجام دهند. همه این آپشن ها در سایت آگهی رایگان، رایگان بفروش قرار دارد که شما میتوانید استفاده کنید. برای اطلاع از هزینه های طراحی سایت حرفه ای و خدمات سئو سایت حرفه با دارکوب تماس بگیرید.

آموزش طراحی سایت حرفه ای 

اگر شما هم علاقه دارید که طراحی سایت خود را راه اندازی کنید و از پایه خودتان طراحی کنید می توانید در کلاس های طراحی سایت حرفه ای با وردپرس شرکت کنید. این دوره به صورت کاملا پروژه محور است که بعد از اتمام دوره شما به راحتی میتوانید وارد بازار کار شوید. برای آموزش طراحی سایت رایگان هم میتوانید ویدیو آموزشی را در گوگل مشاهده کنید.

جمع بندی

همانطور که گفته شد برای طراحی وب سایت حرفه ای باید به یک شرکت طراحی سایت معتبر مراجعه نمایید و با مشاهده نمونه سایت های حرفه ای طراحی شده و ارزیابی قیمت طراحی سایت حرفه ای بهترین شرکت را انتخاب نمایید . بعد از طراحی سایت لازمه موفقیت در بستر اینترنت بهینه سازی وب سایت می باشد . وقتی سایتی بهینه گردد در لیست نتایج موتور های جست و  جو جایگاه خوبی کسب می کند و در صفحه اول قرار می گیرد بدین ترتیب بازدید کنندگان بیشتری از آن دیدن می کنند .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته