نکاتی برای بهتر شدن وب سایتهای ارائه دهنده خدمات

برای کسی که شغلش ارائه خدمات هست، احتمالا وب سایتش مهمترین ابزار بازاریابیش محسوب میشه. چنین وب سایتی باید با اطلاعاتی که درباره خدمات قابل ارائه عرضه میکنه، در ذهن بازدیدکننده ها هم نسبت به تخصص شما اعتماد به وجود بیاره و از همه مهمتر امکان برقراری ارتباط مشتریها رو با شما ایجاد کنه. با بکارگیری این 5 نکته ای که در این مقاله برای شما ارائه میشه، خیالتون راحته که وب سایتتون مثل ساعت براتون کار میکنه و کسب و کارتونو رونق میبخشه.

1- در تمام صفحات یک درخواست برای اقدام داشته باشید

درخواست برای اقدام میتونه یه عبارت، یه عکس، دکمه، فرم یا بنر باشه که بازدیدکننده وب سایت رو به انجام اقدامی تشویق میکنه. بسته به هدف خودتون میتونه شامل موارد زیر باشه:

  • درخواست پر کردن فرم تماس برای گرفتن وقت ملاقات
  • درخواست برای نوشتن نام و ایمیل به جهت گرفتن ایمیل از شرکت
  • تماس مستقیم با شماره تلفن شرکت
  • درخواست کلیک کردن روی یک گزینه برای مشاهده یک پیشنهاد خاص

در درخواست برای اقدام باید به کاربر بگید که بعد از مطالعه این صفحه باید چی کار کنه. باید تمام صفحات وب سایتتون حاوی یک درخواست برای اقدام باشند.
مثالهای درخواست برای اقدام مؤثر عبارتند از:

  • عضو شوید و گزارشهای رایگان ما را دریافت کنید
  • میخواهید بیشتر بدانید؟ فرم زیر را پر کنید
  • برای شروع آماده اید؟ برای مشاوره رایگان با شماره تلفن 22082258 تماس بگیرید
  • همین الآن برای دریافت ایمیلهای تبلیغاتی مختص مشتریان ما عضو شوید

2- حوزه خدماتی خودتونو بطور شفاف مشخص کنید

آیا شما فقط به منطقه خاصی خدمات ارائه میدید؟ آیا استثناء خاصی هم قائل هستید؟ اینها مهمند. به دلایلی که در زیر براتون میگیم، باید حوزه ارائه خدماتتونو مشخص کنید.

  • تو وقتتون صرفه جویی میشه: تماسهایی که مناسب شما نیستند حذف میشن.
  • تو هزینه هاتون صرفه جویی میشه: عبارت تبلیغات آنلاین هدفمند رو شنیدید؟ یعنی فقط مشتریهایی رو هدف بگیرید که تو محدوده خودتون هستند.
  • به بهینه سازی موتور جستجو (سئو)تون کمک میکنه: وقتی شهر و منطقه رو در وب سایتتون مشخص کنید، زمانی که یه مشتری داره تو شهر خودش دنبال خدمات شما میگرده، رتبه صفحه تون بالا میره.

3- در تمام صفحات شماره تلفنتونو بنویسید

اطلاعات تماستونو بین مطالب دیگه پنهان نکنید. باید بازدیدکننده راحت بتونه با شرکتتون تماس بگیره. شماره تماستون باید در تمام صفحات در یک نقطه ثابت قرار گرفته باشه. مثلا ممکنه در بالای صفحات باشه، یا در نوار حاشیه یا در فوتر.

4- یک نوار جایگاه وارد کردن ایمیل برای عضویت داشته باشید

به کسایی که از وب سایت شما دیدن میکنن ولی هنوز برای استفاده از خدماتتون آمادگی ندارن این امکان رو بدید که باهاتون در تماس بمونن. میتونید بهشون پیشنهاد عضویت در خبرنامه بدید، یا راهنمای رایگان یکی از خدمات یا محصولاتتونو. حتی میتونید یه دعوتنامه بدید برای دریافت پیشنهادهای ویژه.
طبعا شما دلتون میخواد اونها همین الآن سفارش بدن. میتونید به بازدیدکننده ها پیشنهاد بدید یه مشتری جدید معرفی کنند و تخفیف بگیرند. سعی کنید هر کاری بکنید که بتونید مشتریهای احتمالی رو به مشتریهای قطعی تبدیل کنید.، ارزششو داره. بهترین روش استفاده از راههای تشویقیه.

5- یک فرم ساده داشته باشید تا بازدیدکننده ها بتونن زمان ملاقات تعیین کنند یا درخواستهاشونو بیان کنند

خیلی خوبه که امکان برقراری تماس مشتریها با شرکتتون رو از چند روش مختلف میسر کنید. میتونید یه فرم بذارید برای تعیین زمان قرار ملاقات مشتری با شرکت (شما)، یا یه فرم برای درخواست نوشتن، یا میتونید هر دو فرم رو با هم داشته باشید. اینطوری مشتری میتونید هر وقت بخواد، حتی نصف شب که شما خوابید، بدون نیاز به تماس تلفنی، شما رو استخدام کنه. فرم باید ساده باشه و راحت پر بشه. فقط اطلاعات ضروری رو بپرسید، در حتی که بتونید به درخواستها جواب بدید. بالای فرمتون ایمیل مشتری رو بپرسید و از ططریق ایمیل بهش جواب بدید. یه محدوده زمانی هم تعیین کنید که مشتری بدونه چقدر طول میکشه تا جوابشو بدید (مثلا 3-5 ساعت، یا روز کاری بعد).
آیا شما هم برای وب سایت ارائه دهنده خدماتتون ابزارهایی که معرفی کردیم رو بکار گرفتید؟ اگه جوابتون منفیه، متخصصین دارکوب میتونن در ساخت وب سایتی مؤثر در جذب مشتری بهتون کمک کنند. با شماره تلفن های دارکوب تماس بگیرید یا فرم تماس با ما رو پر کنید و مشاوره بگیرید.


info [ at ] darkoob.co.ir
تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
22083926 - 22085386 - 22082258
طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد